Aivan ihana vauva. Ja onnea myös kaikille muille vauvan saaneille.
Täällä on käynnissä jatkuva möyrintä mahassa ja potkuja tulee hyvinkin aktiivisesti. Olo vaihtelee päivittäin. Välillä on paljon energiaa ja saan paljonkin tehtyä asioita ja sitten taas väsähdän totaalisesti. Tänään yritin mennä mustikkaan, mutta käännyinkin puolimatkassa, kun tuli vain aivan tajuton nälkä. On vaikea pitää energiatasoa yllä, koska on paljon edelleen ruokahaluttomuutta ja välillä en muista syödä. Sitten taas on päiviä kun voisin syödä ihan mitä vaan ja kuinka paljon vaan, mutta eipä vatsaan kyllä hirveästi mahdu.
Olen tehnyt listaa siitä mitä kaikkea syön kunhan olen synnyttänyt. Pitsaa, irtokarkkeja, munakasta, kaikkea mahdollista, mikä tuntuu nyt vain lisäävän pahaa oloa jos alkaisin niitä syödä nyt. Vaikka tekee mieli KAIKKEA, erityisesti kaikkea epäterveellistä.
Supistuksia on välillä, mutta ne eivät tunnu vaarallisilta ja menevät ohi. Huimausta on myös mulla, rauta on ollut matalalla ja mulla on luonnostaan matala verenpaine. Olen huomannut, että jos ne on yhtä aikaa matalalla ja sitten on vielä syönyt huonosti niin ei todellakaan potkita kovin pitkälle. Olen syönyt nestemäistä floradix rautavalmistetta ja se sopii itselleni ainakin. Sitä saa luontaistuotekaupoista ja sokokselta ainakin. Se imeytyy ilmeisesti vähän helpommin kuin pillerit ja itselleni ei ole aiheuttanut vatsavaivoja.
Se on muuten jännä miten paljon nuo painoarviot tuntuvat ylipäätään heittävän. Olen kuullut monesti, että vauvan paino on arvioitu esim. 3-kiloiseksi ja onkin tullut yli neljäkiloinen vauva tai sitten toisinpäin. Täytynee siis enemmän vaan odotella kiinnostuneena minkälainen vauva sieltä tulee, ei sillä että sillä painolla varmaan ole niin kamalasti väliä, kunhan on normaalimitoissa.
Nyt menen syömään!