Heissan!
Yhdyn niihin, jotka valittelevat sivuston käyttöä puhelimella. Olen kesäloman ajan ollut irti tietokoneesta ja täällä sivustolla vaan käynyt lueskelemassa kuulumisia puhelimella. Ei kyllä sillä edes viitsi yrittää vastailemista kun sivujen lataaminen kestää iäisyyden. Ei kyllä ole sivuston vika (välttämättä) vaan puhelin vaan on vähän vanha näihin juttuihin
.
Tervetuloa uusille mukaan! Kiva saada tänne vielä uutta porukkaa, vaikka loppumetreillä jo ollaankin.
Mirka J ihan hirmu söötti poika teillä ja hienoa, että olette päässeet jo kotiin.
Gildanen onnea pikkuisesta! Toivottavasti tyttö voi jo paremmin ja teilläkin se kotiinpääsy alkaisi häämöttää. Voimia koko perheelle!
Kukapakuka paljon onnea vauvasta! Niinhän se on, että ei se aina mene suunnitelmien mukaan. Mutta tämä taitaa oikeasti olla se juttu, jossa lopputulos sitten kuitenkin ratkaisee. Sulla on ihana uusi vauva ja toivottavasti synnytyksen kurjat kokemukset jäävät pian kaukaiseksi muistoksi. Voimia sulle!
Helmitoivo ihan kuin sulla olis mieliala vähän kohentunut. Toivottavasti näin on. Ei ole enää pitkä aika ja selviät kyllä. Kohta saat uuden vauvan syliisi. Teillä kyllä aikas vilinää taitaa olla, kun pikkuisia on monta. Toisaalta varmaan kivakin kun ovat niin saman ikäisiä, mutta ilman muuta on välillä rankkaa kun kaikki lapset tarvitsevat vielä kovasti huolenpitoa.
Meillä menee edelleen suht hyvin, vaikka nyt on vähän oireita ilmaantunutkin. Joku kirjoitteli siitä, että maha tuntuu olevan täynnä vauvaa. No niin on! On tosi pinkeä olo. Mulla ei maha ole mitenkään erityisen suuri vielä (sf-mitta menee ihan keskikäyrällä), mutta se on kyllä ihan täynnä. Ei todellakaan tee mieli kumarrella kuin ihan pakosta (esim. en käytä enää sellaisia kenkiä, joiden nauhat pitäisi sitoa). Ja kun poitsu kääntyilee niin siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee
.
Sydän hakkaa hulluna ja pulssi livahtaa reippaasti yli sadan vaikka istuis ihan vaan paikallaan. Iltaisin kun menee nukkumaan, rinnasta puristaa ja on sellainen olo ettei saa riittävästi happea eli keuhkot on varmaan lytyssä. Inhottava olo kestää noin parisen tuntia, mutta sitten helpottaa ja pystyy nukkumaankin.
Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin tosi tyytyväinen, että näin vähällä pääsee. Turvotuksia, närästyksiä, supistuksia yms. ei ole ollenkaan.
Meillä on nyt alkanut perhevalmennuksetkin. Kerran on jo käyty ja kaksi kertaa vielä jäljellä. Ensi kerralla käydään läpi synnytystä.
Onko teillä jonkinlaisia "oloja" siitä milloin vauvanne syntyy ja millainen synnytys on tulossa? Meille siis on tulossa eka vauva, joten mulla ei ole mitään hajua vielä mistään synnytykseen liittyvistä tuntemuksista. Mutta on vahvasti sellainen olo, että poitsu syntyy nopeasti ja aika lähellä laskettua aikaa. Onkohan vaan toiveajattelua... Hauska sitten jälkikäteen katsoa, että pitikö olo paikkansa.
AnnMaria 33+3