Tsemppiä kaikille loppuviikkoja varten, odotellaan vauvauutisia! =)
Tosiaan uusi kirjoittelija tässä. Viikoilla 36+ mennään ja kovasti odotellaan, että 37 viikkoa tulis täyteen. Sitten sais mun puolesta jo syntyä. Saikulla olen ollut jo kesäkuulta, kun työpäivän jälkeen oli mahan kovettumista koko illan. Katsoi lääkäri, että on niin hankalat työasennot, että parempi olla kotona. Kyllä ne harjoitussupparit siitä sitten silloin helpottikin.
Vkolta 34 on ollut jo menkkapoltteluita ja tuolloin vaan terkkari toivoi, että näille viikoille päästäis. No nyt siellä ollaans sitten. Nyt viikon verran on ollut myös noiden poltteluiden lisäksi ihan kipeitä supistuksiakin, mut onneks ne on vielä loppuneet muutaman supistuksen jälkeen. Inhottavaa vihlontaa on tuolla alhaalla, vauva siellä kait päätään pyörittelee..
Pissalla joutuu käymään yöllä, mutta jotenkin sekin vaiva on tuntunut helpottavan. Kyljen kääntäminen tuntuu tuskaiselta, eikä oikein yöllä tuu nukuttua. Päivällä nukuttais sitäkin enemmän..
Inhottavalta tuntuu myös kun koko ajan on sellainen olo, että jotain olis tulossa ulos alapäästä. Ei oikeastaan ole painontunnetta vaan sellasta outoa.. Osaako kukaan sanoa, mitä se sellainen tuntemus voisi olla?
Viime viikolla ultrassa arvioitiin kokoa noin 3000g, toivottavasti ei kovin isoksi vauvaksi kasva.. Huomenna neuvolaan.
Meillä ei ole tietoa kumpi on tulossa, ei haluttu tietääkään. Eikä oikein ole mitään oloakaan siitä kumpi on. Aiemmista molemmista pojista olin ekasta ihan varma että on poika ja toisesta oli vähän tyttöolokin.
Aiemmat synnytykset lähteneet käyntiin lapsiveden menolla ja tuolloin ei vielä merkkejäkään supistuksista. Nyt jännitänkin, että lähteekö tämä synnytys suppareilla käyntiin, kun niitä nyt on ollut noinkin paljon. Tosiaan, olen synnyttänyt viikoilla 37 ja 38. Saas nähdä kuinka nyt käy. Tietty, kun odottelen syntyväksi etuajassa, niin tyyppi kiusaakin äitiään ja asustelee loppuun saakka. :headwall:
Pitkää tarinaa tuli, ja melko sekavaakin varmaan...
t. supukka 36+5