Onnea vielä uusimmille vauvan saaneille!!
Ja kiitos ketjusta
Miten sinne fb ketjuun pääsikään?
Tänään poksui 34+0. Enää 6 viikkoa jos hyvin käy
mulle riittäis neljäkin.
Synnytys on edelleen sellanen peikko mulle, mutta parempaan suuntaan menossa.
Jouduin jäämään nyt sairaslomalle. Viikon päästä olis alkanut äippäloma. Mulla oli loman jälkeinen eka työpäivä (nyt tän viikon maanantai) aika kaamea. Supisteli koko ajan ja tuntui että maha oli kovana jos ei supistellut. Todella inhottava olo! Tänään lääkäri katsoi että paikat pehmennyt mutta kaikki oli kuten tällä hetkellä kuuluukin. Mutta lepoa..
Mä oon varmaan ainoa joka ajattelee että miten sais ajan ennen vauvan tuloa kulumaan?!? En oikeasti pysty käveleen erityisen pitkiä matkoja, ja sitten koitin että jos käväisisin pyörällä lähikaupassa, mutta sekin oli aivan peestä! Supisteli heti taas enempi. Pyöräilyssä olis ollut ihan kivaa aktiviteettia, mutta ei sitten..
Meillä ei ole kuin 1 auto. Bussit toki kulkee, mutta en aijo niillä rehata kapungille joka päivä.. Lepo on tosiaan hyväksi, mutta pitäis keksiä jotain mielekästä päiviksi.
Asutaan siis Tampereen ympäryskaupungissa. Täälläkin on elämää, mutta liikkuminen täälläkin pieni ongelma nyt kun oon vähän rajottunut.
Mä en askartele, leivo ellei pakko, ompele, kudo.... Ja kun makaan päivällä paljon, niin paikat on ihan jumissa. Yöt on muutenkin epämiellyttäviä nykyisin, niin on tää kyllä sanonko mistä joskus
On kiva päästä valittaan!
Mulla on kavereita mammalomalla ja jossain vaiheessa jää vielä lisää, mutta kaikilla on melki ne yhdet autot millä miehet on töissä, niin näkeminen on vähän hankalempaa.
Ajattelin että ens viikolla vois käydä seurakunnan järjestämässä perhekahvilassa jossa on vain esikoisen vanhempia ja jonne myös odottajat ovat tervetulleita. Ehkä siellä tutustuu lisää saman alueen mammoihin
Mut muuten vauvalla kaikki hyvin.
Sf 31,5
Oma Paino: paljon :ashamed:
Sykkeet 140
Turvotusta on ja vauva liikkuu tosi hyvin.
T. Allu ja jvg 34+0
Niin ja muoks*
Monet on siivoillut tai aikoo siivota ja pestä vauvan vaatteita, mutta mä oon oikeastaan tehnyt jo noi kaikki. Ja mua ei yhtään kiinnosta alkaa enää silittämään niitä... Muutettiin n. Kk sitten joten paikatkin on puhtaana.