Tämä on kyllä niin superaktiivinen palsta, että pitäisi olla vähänväliä kommentoimassa, jotta muistaisi, mitä oli mielessä, eikä menisi ihan vaan omanapailuksi
Mutta hienoahan se vaan on!
Tervetuloa taas uudet! Hienoa, kun porukka kasvaa!
Mites muiden ultrakuulumiset?
Fairytale?
Mie olen todella, todella pahoillani... Voimia teille. :'( Todella epäreilua, kun näitte jo pienen sydämensykkeen, mutta sitten se viedään pois. :hug:
Moonchaser toivotaan parasta! Kai noissa voi se testiviivan voimakkuus vaihdella? Jaksamisia sinne epätietoisuuden keskellä!
LittleStar itsellenikin on käynyt mielessä noinkin tarkkana oleminen ruokien suhteen, mutta tuntuu, että se on sitten loputon suo... Uskaltaako sitten syödä valmiita salaattejakaan, kun nehän suositellaan huuhtoa kunnolla listeria- ja toksoplasmoosivaaran vuoksi? Entäs, jos kylmässä ruoassa on pakastevihanneksia, nehän pitäisi keittää? Voihan se huono tuuri jollekin aina käydä, että saakin jonkin pöpön elintarvikkeista, mutta itse en ole viitsinyt olla ihan älyttömän tarkkana suositusten kanssa. Vakuumipakattu kala on sellainen, jota en suuhuni laita, ja siinä olen tarkkana, koska käsittääkseni ei ole edes kovin harvinaista, että niistä löytyisi listeriaa. Esim.hampurilaiset syön kyllä hyvällä ruokahalulla, ja se juusto on mun mielestä niissä parasta.
Toivottavasti huoleton asenteeni ei kostaudu...
Pipsapippuri sulleko laitettiin viestiä siihen fb-ryhmään liittymisestä? Vai
misupaille?
Juli toivottavasti olet huolissasi suotta! :hug: Mä olen välillä keikkaillut päiväkoteihin, mutta en nyt oikein tiedä, pitäisikö jättää toistaiseksi välistä juuri noiden rokkojen tm.takia.
Tänään käytiin varhaisultrassa, ja siellä oli noin sentin mittainen möykky, jonka sydän sykki vimmatusti :heart: Voi ihanaa, mä olen neljä viikkoa stressanut tämän tilanteeni kanssa, ja nyt vihdoin ja viimein ollaan tilanteen tasalla! Nyt sitten leijutaan siellä pilvissä, on kyllä ihan uskomattoman helpottunut olo. =) koko vastasi viikkoja 7+, tosin lääkäri sanoi, että vaikea arvioida näin pienellä, ja mitta on vaan suuntaa antava. Eli taidan sittenkin elää omien laskujeni mukaisesti raskausviikoissa, enkä neuvolan muutamaa päivää edistävällä laskurilla.
Voisiko mulle siis jälleen kerran vaihtaa lasketuksi ajaksi 7.9, kiitos!