Heippa hei!
Vitsit, miten väsynyt oon ollut tän viikonlopun, kun olin töissä. Vaikka silleen oli helpot ja lyhyet päivät, mut kun on joutunut heräämään niin aikaisin ja yleensä just vkl aamuisin nukun pahimpia univelkoja pois. Onneksi huominen ja ti vapaata. Oon joutunut töiden jälkeen ottaa pienet torkut sohvalla...
Etova olo on, varsinkin just, jos syömisväli on liian pitkä. Sit taas toisaalta välillä vähän vaikea keksiä, mitä söisi/tekisi mieli. Mun kuitenkin tekee mieli enemmän suolaista, kuin mitään makeaa. Pelkkä makean ajatteleminen tekee pahaa (aiemmissa raskauksissa oli kauhea makeanhimo ja makea oli se, mitä pystyin edes jotenkin ajattelemaan syöväni).
Danjuskalle tsemppiä ja tervetuloa ultran jälkeen, toivotaan, että kaikki menisi nyt hyvin :heart: :hug:
Menhit, minkä ikäiset sun muut lapset on?
Pipsapippuri, täällä yksi, joka näkee mitä ihmeellisempiä unia
Silti nukun jotenkin tosi sikeesti. Eilen heräsin, kun olin nukkunu joku puoltuntia-tunnin ja katsoin, että meidän sängyn vieressä olisi ollut sukset
Suutuin jo tosi paljon, kun mies ei ollut tullut kertomaan, että aikoo lähteä keksellä yötä hiihtämään, eikä ole kertonut mulle mitään
Mies oli vielä katsomassa telkkaria, olin jo kävelemässä olkkariin sanomaan pari valittua sanaa. Onneksi en perille asti päässyt, kun jo tajusin, ettei siinä sängyn vieressä mitään suksia ollutkaan...
Mutta siis ihan uniakin nään ja ne on nimenomaa noita pitkäkestoisia ja tosi tarkkoja. Pari kertaa oon nähnyt unta vauvastakin jo
Onko muilla mieli herkässä? Mua itkettää milloin mikäkin ja ihan hassuissa paikoissa, kuten ruuhkabussissa jne.
Jaksamisia kaikille pahoinvoinnista ja muistakin oireista kärsiville!
Salainen rv 5+6