Onpas tänne tullut taas tekstiä!
Kusmalle ainakin onnittelut hyvistä ultra kuulumisista =) Olikohan muitakin..?
Täälläkin käyty tänään ultrassa ja siellä se mannaryyni käänti kylkeä ja pikku sydän läpätti =) Että jospa viimein uskaltais alkaa luottamaan, että kaikki menisi hyvin.
Mistäs täällä onkaan puheltu..
Noista
seuloista ja ultrista.. Itse en halunnut siihen np-ultraan, jossa niskaturvotus ym. mitataan. En ole käynyt missään raskaudessa juuri siitä syystä, että jos siellä joku lukema olisikin koholla olisi kurja jäädä murehtimaan. Rakenne ultraan kuitenkin mennään sitten puolen välin tienoilla.
Tänään kun itsellä oli ultra ja mies töissä niin neuvolassa terveydenhoitaja katsoi lapsia aulassa, missä leluilla leikkivät. Eli eivät olleet mukana. Ekaan ultraan mies onneksi pääsi kun kaveri oli lapsia katsomassa
Enkä oikein tiedä halutaanko tietää kumpi tulossa.. Toisaalta olisi ihana pitää jännitys loppuun asti. Tämä kun on meidän viimeinen vaavi
Esikoisesta kysyttiin, mutta oli jalat ristissä. poikaolo kuitenkin osoittautui oikeaksi. Kakkosesta kysyttiin ja saatiin tietää, että prinsessa siellä köllii.
Lintetsa: Mullakin auttaa salmiakki.. Esikoisen aikaan ne mustat(vanhat?)autot oli ihan ykkösjuttu. Muutenkin tuntuu, että koko ajan saa jotain napsia, että ei huono-olo tule.
Täällä
mieli suht tasainen. Tosin välillä vetää hermot kireäksi jokin pienikin asia, mutta kuulunee osittain myös ihan perusluonteeseen...
Tupakoinut en ole sen jälkeen kun aloin esikoista odottaa.. no ok, satunnaisesti jos on viihteellä oltu, mutta sekin on rajoittunut pelkästään niihin iltoihin.
Onnittelut jokaiselle tupakoinnin lopettaneelle! :flower: Ja tsemppiä jatkoon.
Työstä... Itse olen kaupassa töissä. Sairaslomia ei hyvällä katsota, vaikka ei niistä mainita mitään. Mutta väsymystä työnantaja ei varmasti sairasloman syyksi hyväksyisi ja on se jotenkin valjua omasta mielestänikin.. tai Itse saisin olla jatkuasti sairaslomalla kun lapsilla huonoja öitä jne..
Sen sijaan esikoisesta kyllä olin sairaslomalla oksentamisen takia muutamia päiviä.
Bamboolle jaksuja, :hug:
Tillulle myös :hug: Hyvä että pikkuisella kaikki kuitenkin hyvin! toivotaan että jatkossakin kaikki menisi ok.
Mulla ei mahdu housut kiinni :ashamed: Kaksi viikkoa sitten niitä vielä pidin kun käytiin syömässä miehen kanssa, mutta nyt saa vetää vatsan tiukasti sisään että saa napin vängättyä kiinni. Olin kyllä asennoitunut, että nyt kun kolmas lapsi kuitenkin jo tulossa, että saattaa kasvaa äkimmin, mutta ei kai vielä :O
Nyt kun tulis vielä viikkoja lisää niin sais vois kertoa lapsille :heart:
danjuska ja "manna"10+1