Kiva lukea rakenneultrakuulumisia ja näkemyksiä sukupuolista! Mulla on maanantaina ultra edessä ja vähitellen voin antaa itselleni luvan alkaa jännittää
Mukava lukea, että suurin osa on sukupuolesta saanut tolkun. Olen kuullut sellaistakin tutuilta, että kaikki ultraajat eivät suostu kertomaan sukupuolta. Ja sit toisaalta siskon tytöstä ei koskaan saatu selvyyttä, kumpi on tulossa. Oli aina jalat ristissä kun ultrattiin. Yritän tässä siis varautua kaikkiin vaihtoehtoihin: joko nähdään poika tai tyttö tai sitten se jää arvoitukseksi. Tyttöä toivon paljon, mutta jotenkin luulen silti, että musta tulee kahden pojan äiti.
Etisestä istukasta oli jollain sivulla enemmänkin juttua. Mulla on myös tällainen tapaus, liikkeet tuntuu selvemmin ihan alhaalla tai sivulla. Jonkinlaista hipsutusta oon tuntenu jo hyvinkin kauan ja nykyään jo mieskin tuntee ulkopuolelta potkuja. Ekan ultran perusteella istukka ei kuitenkaan ole liian alhaalla, vaikka onkin edessä. Toivottavasti maanantaina saadaan tähänkin varmistus.
Hankinnoista, mitään en oo vielä ostanu. Meillä on aika hektinen tämä kevät: myydään asuntoa, ostetaan uusi, viimeistelen erikoistumisopintoja ja käyn töissä. Pojalle on 2,5-vuotiaalta esikoiselta kaikki tallessa ja tyttöjen vaatetta saan tutuilta. En muutenkaan ostele paljonkaan uutena lastenvaatteita. Ehkä joku kiva pieni juttu olis hauska ostaa ultran jälkeen. Äitiyspakkausta en varmaankaan ota. Joudun olemaan kesän ensin ansiosidonnaisella ja sit alkaa äitiysloma, joten 140 e tulee varmaan tarpeeseen.
Vaunuista, saatiin esikoiselle 10 vuotta vanhat Gessleinit, jotka pelaa edelleen. Kuparinoranssi väri ei ole mun juttu, mutta muuten ovat olleet hyvät. Ne oli tosin liian leveät meidän minihissiin, joten raahasin esikoisen ekat kuukaudet vaunuja päivittäin portaissa. Tuli ainakin hyvät treenit! Jos siis asutte kerrostalossa, mitatkaa hissin leveys ennen hankintoja
Tuleva koti on toivottavasti rivitalo, joten siellä tästä ei pitäis tulla ongelmaa. Ehkä jotkut nukutusvaunut vois hankkia erikseen käytettynä, jos siellä on esim. toisessa kerroksessa parveke tms.
Huomasinkin, että parasta näissä palstoissa on se, että toiset on menossa ihan samassa vaiheessa. Yhellä tutulla on laskettu aika viikkoa ennen mua ja meidän esikoisetkin on syntyny kuukauden välein. Muuten ei ole oikein nyt läheisiä samassa vaiheessa.
Vointi on kai sit sitä "energistä keskiraskautta", jos nyt sellanen on olemassa. Iltaa kohti kyllä kostautuu, jos liikaa rehkii. Nukkuuko moni teistä muuten vielä selällään? Mä huomasin nyt, että se ei tunnu enää hyvältä. Joten seuraavat 20 viikkoa kuluukin kyljellään. Viimeksi lopulta toinen lonkka irtisanoutui, joten nukkuma-asentoja oli lopulta jäljellä enää yksi. Kai se tästä loppukesää kohti alkaa askel painaa muutenkin, nautitaan nyt vielä tästä "ketteryydestä"
Mukavaa iltaa kaikille!
Sinadrius ja 20+6