Huomenta!
Eilen vähän mieli maassa, kun hakemani työpaikka meni ohi ja nykyinen loppuu muutaman viikon päästä. Toisaalta tuli mieleen, että kaikella on joku tarkoitus; ehkä mun on aika nyt keskittyä perheen perustamiseen
..toiveet saada esikoinen on olleet valtavat tähänkin asti, mutta nyt on jotenkin vielä eri fiilikisillä kun tietää, ettei joutuis selittämään töissä mitään kelleen jne..
Olin keskiviikkona ultrassa kp 13 clomikierrosta, silloin näkyi 2 kpl n. 2cm halkaisijaltaan olevaa munarakkulaa. Eilen ja tänään on alamahaa viillellyt siihen malliin, ettei ikinä ennen clomeja :wave: Olikohan ovulaatio, olishan =) ? Olen ymmärtänyt että munarakkula puhkeaa n. 17-23 mm kokoisena, eli mulla olis nyt suunnilleen tuo 23 mm? Ovistikkuun ei ainakaan vielä ole kahta viivaa pätkähtänyt, mutta ehkä tänään päivällä tulee, kun töissä testaan (salaa)
Mieskin tulee reissusta huomenna päivällä oltuaan 2 viikkoa pois, koitan olla polvet yhdessä tuon oviksen kanssa siihen asti :saint:
Millaisia tuntemuksia teillä muilla on ollut ovulaation aikaan verrattuna aikaan ennen clomeja?
:hug: