Syyskuun Clomistit

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2006 klo 19:48 kata kirjoitti:
:wave: :wave: :wave: minä kanssa tänään popsin ihka ensimmäisen clomin. mut jotenkin sitä on asennoitunut et ei se näinkään tule mut katsotaan ja ootetaan. lisäksi syön metformiimi valmistetta
puihin meni tämäkin yritys,menkat alkoi illalla yöllä ihan kamala kipu ala selässä.ihan kuin teini vuosina. ranteet auki fiiliksellä tänään työ päivä ohi. ketuttaa
 
Mulla kestää ovistuntemukset monta päivää, ainakin kolme-neljä. Ehkä massun vilhonta kestää sen yhen päivän, mutta muut tuntemukset kestää pitempään. Huoh..näin siis silloin kun ovikset vielä oli. Nyt en ole ollut niitä aikoihin. En tiedä onko sitä ollut tässä kierrossa ollenkaan.

Mulla menossa kp28. Saas nähä millon täti vierailee vai päästäänkö sitä testailemaan !!
 
Hassukarhu: Teidän miltä tuntuu kun ovista ei tunne.. Oletko puhunut asiasta lääkärisi kanssa? Kaikkia rahoja on turha laittaa ovistikkuihin, nehän lopulta vain näyttää oviksen, ei saa aikaan sitä ;)

Tsemppiä!!! :heart: :hug:
 
Hei Pupuvaimo & muut. Mulla kestää oviskivut toista viikkoa. Nytkin just sattuu vasemmalta puolelta ilkeästi. Takana 2 clomisatsia, tänään seurantaultra. En oikein saanut selkoa omalta gyneltäni, onko ultra kohdallani tarpeellinen nyt toisella kierrolla, kun ekassa vaste oli optimaalinen (kaksi follikkelia). Haluan kuitenkin itse nähdä, mitä siellä on tapahtumassa kun näin taas kipuilee.

Onko kellään kokemuksia ovulaation aikaisesta kuumeesta? Ei siis mistään pienestä lämmönnoususta vaan 38 asteen kuumeesta. En tiedä liittyvätkö asiat yhteen, mutta flunssaa mulla ei ainakaan ole.
 
Unelma: Mikä fiilis sulla oli aikaisempien clomi-kiertojen tärppäämisestä? Olitko kovin pettynyt kun täti kurvaili kylään, vai menikö pupuiluaika ohi muuten jostain syystä? :hug: Itselläni eka clomi-kierto, ovis oli käsittääkseni viikonloppuna, ja tuntuu että kaikki olis voinut natsata, mutta tiedä sitten.. En haluaisi kovin pettyäkään :ashamed:
 
Pupuvaimo: olin pettynyt kyllä, itkua väänsin. Tosin niin olen vääntänyt aikaisemminkin. Kuten olen jo aiemmin tainnut mainita, olen melkein 36-vuotias, joten aika käy vähiin...

Nyt takaisin sorvin ääreen, pomo seisoo selän takana...
 
..täällä on taidettu vaihtaa lokakuun clomisteihin? =)
Mä odotan kauhulla, miten pitkäksi kierto on venehtänyt clomien takia.. :ashamed: On vissiin aika yleistä? Mistähän kierron pitkittyminen johtuu? :xmas:
 

Yhteistyössä