Syyskuu 2007 ketju 4

  • Viestiketjun aloittaja Johanna()
  • Ensimmäinen viesti
Maisa_72
Voi Johanna!! Tuli tosi surullinen olo sun puolesta. Ikävää kun noin kävi. :(

Tiikeri: Tuntuu olevan paperi kallista! Silloin kun kävin Naistenklinikalla siinä varhaisultrassa, niiden kipujen takia, niin eipä näyttänyt edes kuvaruutua mulle. Ajatteli varmaan että huvikseni sinne olen mennyt! Ja nyt viime viikon ultrasta saatiin kolme kuvaa. Mun munasarjasta kuvia otettiin enemmän kuin babysta. Ja mitähän mä niillä teen? Ihahailen iltojeni iloksi kystiä vai? Onhan ne hienoja pallukoita mutta kyllä se vauva kiinnostaa enemmän.

Mä laitan taas g:n Otatteko äitiyspakkauksen?

Ja mun vastaus on: Luultavasti en. (Jos on tosi ihana, tämä uusi pakkaus niin sit otan.) Kaikki on tallella edellisestä joten todellista tarvetta ei ole. Rahan voisin käyttää näihin vanhempiin lapsiin...

T. Maisa 13+6
 
elva
johannalle iso halaus ja jaksamisia, muuta en osaa sanoa. tuli tosi paha mieli tosta, mullahan on kokoajan kamala keskenmenon pelko.

mä sain np-ultrasta kaksi erittäin epäselvää kuvaa, ei niistä paljon iloa ollut. poikaystävälle yritin selostaa mitä niissä oli, mutten itsekkään oikein tajunnut. jos seuraavassa ultrassa olisi jotain selkeämpää nähtävää, siihen tosin on vielä tuhat vuotta, rakenneultra on vasta 26.4., jos oikein muistan. mun pitäisi päästä päivittäin tai ainakin kerran viikossa kuulemaan sydänäänet tai näkemään vauva, että jaksaisin uskoa olevani todella raskaana.

me kyllä aijotaan ottaa äitiyspakkaus, onhan tää meitin esikoinen, joten mitään vauvakamoja ei valmiiksi ole. meidän kavereillakaan ei ole lapsia, eikä kummankaa sisaruksilla, joten joudutaan varmaan ostamaan lähes kaikki , ellei jollekkin sukulaiselle ole sänkyä ym. tarviketta varastoon jäänyt. tulee kalliiksi ostaa kaikki, joten oon todella kiitollinen tosta äitiyspakkauksesta.

nyt takaisin töihin. olisipa kello kohta neljä...
 
Murunen79
Olen pahoillani JOhannan puolesta. En voi edes kuvitella miltä susta tuntuu! Voimia!

Gallupiin: Mä otan pakkauksen. Ei ole mitään kamoja vielä. Lisäksi tilaan ehkä huuto.netistä tms jonku toisen paketin vauvan kamoja. Jengihän myy niitä koottain pakketteina. Katsoin eilen Marimekon Bodya, maksoi n 20 e, törkykallista. Haluisin vaan hulluna vauvalle kaikkea retroa ja Marimekolla olis ollut. Varmaan jotain ostan uutenakin. Täällä pk-seudulla on paljon outletteja, joten varmaankäyn niissä tekemässä löytöjä.

Muut kamat ajattelin ostaa käytettynä, paitsi tietty turvaistuimen. Meillä menee rahaa paljon jo vauvan huoneen rakantamiseen ja muuhun kodin remontointiin, jota tehdään. Käytettynä saa muuten tosi hyvää kamaa, ja onhan se eettistä.
 
Maisa_72
Olen kyllä samaa mieltä että käytettynä saa loistavaa kamaa. Varsinkin pienelle vauvalle. Me ollaan saatu lähes kaikki, tälle meidän pienimmälle, kavereilta. Vähän ostin uutenakin. Se on niin ihanaa hypistellä niitä pieniä vaatteita kaupassa. Ja kun se äitiyspakkaus saapuu postiin, on kuin joulu olisi. Se on kyllä loistava juttu. Toisen lapsen kohdalla vaan vois olla erilainen.

Turvaistuin meidän täytyy ostaa... hym... ja uus auto. Nyt on farmari Rellu ja täytyy saada tilaauto että koko bändi mahtuu kyytiin. Ei ole halpaa, tämä lisääntyminen...
(mutta kivaa...:))

Laitan vielä toisen g:n (Mä olen niin utelias)
Meinaatteko kysyä rakenneultrassa sukupuolen?? Vai oliko siitä jo joskus jotain juttua?

Minä kysyn, koska olen niin utelias....

T. Maisa jolla on taas paha olo! YÖK
 
Milimii
Voi Johanna! Olen todella pahoillani puolestasi ja toivotan sulle todella paljon voimia! Jaksuhaleja!


Huhuu, minne mut on poistettu listalta? No lisään itseni uudelleen listaan;

02.09 Miuski82 24v.,esikoinen,Vantaa, kättäri
05.09 Ida81 26 v., toinen lapsi, Kuopio (KYS?)
06.09 Milimii 31 v., toinen lapsi, Lohjan sairaala
08.09. Takorautaa 36 v., toinen lapsi, TAYS
08.09 Maisa 34 v., neljäs, Kätilöopisto
09.09. elva 28v, esikoinen, ei vielä tiedä sairaalaa
11.09. Piparminttu-Pipsa 23 v., esikoinen, Kätilöopisto
14.09. Syysmasu(ko) 24v. toinen, Kys
15.09. Murunen79, 27 v. esikoinen, PK-seutu (en tiedä vielä sairaalaa)
15.09. Jo77, 30v., esikoinen, Lapin lääni
19.09. Mii83 24v. toinen, PHKS
20.09. ÄssÄ 29v, kolmas, kanta häme
21.09 Heather21v, esikoinen,Oulaskankaan aluesairaala
21.09. Isomasu(ko) 34v kolmas, Lapin lääni
21.09. Maria, 23 v., esikoinen, MKS
22.09. Spyrre, ?? v. toinen, ??
24.09. Tiikeri 29 v. toinen, Ylöjärvi (en tiedä vielä sairaalaa)
28.09. Nippe78, 29.v, toinen. KOKS
28.09. Karo74, 32 v. esikoinen, Tays
30.09. Zusa 39 v., neljäs, Hki, Nkl

Mulle ei kuulu kummempia. Olen ollut tuntevinani pari kertaa hentoisia hipaisuja ja pienen pientä kuplintaa. Olen melkein varma että se on Tiitiäinen kun siellä kääntelee kylkeään, on nimittäin niin samantuntoista kuin ensimmäisen aikana. Mulla on viikkoja kasassa 14+1 ja väsymys on onneksi hellittänyt. Nyt on oikein keväiset fiilarit ja elämä tuntuu hyvältä. Esikoisen kanssa (uhmaikäinen) tosin saa välillä tapella väsymykseen asti, mutta sitähän se elämä on. Onneksi lapsi kuitenkin nukkuu kaikki yöt hyvin että saa itsekin levättyä. Jatkanpa taas töitä että pääsen viikonlopun viettoon. Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
elva
mä haluaisin kovasti tietää lapsen sukupuolen, mutta poikaystävä ei halua. itsestä tuntuu, että massussa on poika, mutta se varmaan johtuu siitä, että olen lähinnä ollut tekemisissä poikavauvojen kanssa. 4d- ultraan haluan ja siinähän saattaa hyvinkin sukupuoli paljastua, kaverin sisko kävi sellaisessa eivätkä halunneet tietää lapsen sukupuolta. no, kun ultraus sitten aloitettiin monitorille pläjähti kuva, jossa näkyi pyllistävä vauva, eli takapuoli ja jalkojen välissä roikkuvat lisukkeet. ei kuulemma ollut epäselvää, että kumpi sieltä oli tulossa...

elva, rv 13+5
 
Tiiikeri
Pakkaus otetaan, ollu niin kovassa käytössä makuupussikin että tarvitaan uusi ja hyvä että on varalla peittoja sun muuta kamaa. Ja jos tulee poika niin hyvä että saa niitä neutraaleja vaatteita pakkauksesta, meillä kun on niin paljon kaikkea vaalenpunasta kaapit pullollaan.

Ja käytettynä mekin ostetaan mahd. paljon niin kuin esikoisellekin. Esikoinen nyt 1v 8 kk ja edelleen löytyy todella hyvin vaatteita kirppareilta sekä lähetystoreilta. Tosi halvalla saa ja hyvää kamaa =)

Me ei kai kysytä sukupuolta vaikka jotenkin poikaolo on, no katotaan muuttuuko mieli kun viikkoja tulee lisää. Minkähän hintasia 3D ja 4D ultrat oikein on?

Mua närästää kun oon menny syömään tänään kaikkea epäterveellistä, yök!

Mukavaa viikonloppua!
 
Piparminttu-Pipsa.
Tervehdys! :)

Aluksi suuren suuri lohtuhali Johannalle!!! Tosi kurjaa, että jouduit poistumaan listalta. :( :( Tuli tosiaan paha mieli tännekin. Kovasti voimia ja tsemppiä tulevaan! *rutistaa lujaa*

ÄitiyspakkausG: Me otetaan ilman muuta pakkaus, kun esikoinen on kyseessä. Mekään ei varmaan saada mistään mitään "perintöjä" eli kaikki pitää ostaa alusta alkaen itse. Pakkaus tulee siis tarpeeseen. :) Mulle kävis kans käytetyt kamat vallan hyvin, mut mies nyrpistelee niille nenäänsä. (Sinänsä hassua, kun se on vielä itse opiskelija...) Aion silti jyrätä tahtoni läpi ja ostaa mm. vaatteita kirppareilta ja huuto.netistä. Hoitopöydän ajattelimme myös hankkia käytettynä, mut vaunut ja pinnis sekä kantoliina ostetaan uutena. Niin ja turvaistuin kans. Jotenkin haluan satsata vaunuihin ja varmistaa, et ne on viimeisen päälle hyvät, sillä meillä ei ole autoa ja liikkuminen tapahtuu siis pitkälti vaunujen/ liinan kanssa.

SukupuoliG: Me ei varmaankaan aiota kysyä sukupuolta ja Kättärillä on selvästi ilmoitettukin, ettei sitä edes kerrota, vaikka se näkyisi. Mies väittää, että ultrakuvissa näkyy muka jo nyt pippeli... ;) Jotenkin mustakin tuntuu, et meille tulee poika, vaikka salaa ehkä toivonkin enemmän tyttöä. ;) Jostain syystä pelkään, etten osaisi hoitaa poikaa ja olla sen kanssa. Pöljää, vai mitä?

Käykö teillä edelleen hajut nenään? Mulla on vieläkin jatkuva yökköilyvaara päällä, varsinkin jos haistan jossain tupakansavun. Lasagnen haju saa melkein oksentamaan ja monet muutkin lemut ällöttää. Millonkahan tää menee ohi? Ja eilenkin mun piti muka katsoa Idolsin äänestystulos, mutta kuinkas kävikään... Nukahdin sohvalle juuri ennen tuloksen julkistamista. :/

Jeps, nyt syömään. Oikein hyviä vointeja jokaiselle ja onnea Milimiille liikkeiden bongaukseen! :) Mulla se ei taida olla ajankohtaista vielä kuukauteen...?

PP ja Piipiäinen rv 13+3
 
spyrre
Johannalle ISO hali ja rutistus :(

Mulla on np-ultra ensi viikolla enkä jaksaisi millään enää odottaa. Mahassa on tänään tuntunut vähän ihmeelliseltä, turvotus on vähentynyt. No, toivottavasti kaikki on kunnossa.
PakkausG: en usko että otan toista, kun meillä on myös kaapit täynnä ekan kamoja ja silloin saatiin aivan mielettömästi käyttyjä vaatteita ym. Suosittelen kaikille esikoista odottaville ottamaan pakkauksen, siinä on hyviä kamoja ja sillä rahalla et saa ostettua juuri mitään. Makuupussi on ihan huippu.

Nyt viikonlopun viettoon, viikonloppuja ellit!

Spyrre 12 + 0
 
Johanna()
Kiitokset kaikille sympatiasta! Jätän tämän ketjun nyt tämän viestin kera.
Vaikka olen tavattoman surullinen, että tämä raskaus ei saanut kestää loppuun asti, niin samalla olen äärimmäisen onnellinen siitä, että minulla on kaksi tervettä tytärtä.
Nauttikaa raskausajastanne koko sydämellänne, ja yrittäkää luottaa tulevaan täysillä!
Me jatkamme yritystä heti kun se on mahdollista ja uskonkin, että saamme PikkuKolmosen jossain vaiheessa: paikkahan hänelle on jo valmiina!
Johanna
 
Murunen79
Gallupiin: Mä kirjoitin jo aiemin, että mun mielestä np-ultrassa vilahteli selkeet hippulat, joten Piparminttu-Pipsan mies on vinut hyvinkin nähdä samoja näkyjä. Kätilö näki kyllä, mitä siellä on, mutta ei suostunut paljastamaan, Kättärillä kun oltiin. Ihan typerä sääntö niilläkin! Ärsyttää! Soitin heti mun neuvolatäti frendille, joka rauhoitteli mun poikauutista ja sanoi, että tytöillä voi olla häpyhuulet myös hyvin turvoksissa.JOten mene ja tiedä.

Aion rakenneultrassa sanoa stop, jos sattuu kuvakulma peppupäähän! Haluan tosi paljon tietää kumpi on tulossa! Ihan vaatteiden ja vauvanhuoneen sisustuksen takia (joo...tosi keskeistä, mutta kivaa!).

Muakin pelottaa, miten osaa hoitaa poikaa. Tytöt tuntuu paljon helpommalta. Toisaalta kun pojat kasvaa niillä usein usein helpompi elämä mm. uran, turvallisuuden (ei tarvi pelätä pusikkoja) jne suhteen. Saa mamma olla rauhallisemmalla mielellä...ehkä. Tosiasia on, että iso mieskin on varmaan aina mamman pikkumurunen.

Kai sitä poikaakin oppii hoitamaan, kaikki lapset ne on ihania!

Rv 14+0
 
Syysmasu(ko)
Myös minä haluan lähettää Johannalle pahoitteluni ja toivon, että seuraava raskaus sujuisi ongelmitta.

On ollut mukava lukea edelleen ultra-kuulumisia ja nyt saan kertoa omanikin. Tänään käytiin ultrassa ja masussani on todella elämää, siellä asustaa yksi pieni ihmisen alku. Saatiin tunnin ajan häntä ihastella, kun ei meinannut millään kääntyä sopivaan "kuvakulmaan" np:n mittauksessa. Kaikki oli niin hyvin kuin tällä hetkellä pitää ollakin ja olo helpottui kummasti.

Sukupuolta ei voitu vielä nähdä, mutta sitten seuraavassa ultrassa toivottavasti eli me halutaan tietää kumpi ois tuloillaan. Mulla on tämän päiväsen jäljiltä taas poikaolo, mutta saas nähdä.

Pakkaus varmaankin otetaan. Viime vuoden pakkauksessa oli mun mielestä ihan hirveä toppapuku, toivottavasti tänä vuonna olisi kivempi.

Laskettuaika muuttui muutamalla päivällä eli onkin 17. päivä ja minulla on mahdollisesti sektio edessä, kun ipana ilmeisesti napataan viimeistään 38 viikolla masun tälle puolelle.

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille.

Syysmasu 12+4
 
mii83'
Iso hali Johannalle!

PakkausG: Saatetaan ottaa vaikka esikoiselta on kaikki valmiina. Kuitenkin se pakkaus on arvokkaampi pakkauksena kuin rahana, joten se varmaan ratkaisee asian. Onhan se kiva saada jotain uutta kakkosellekin.

SukupuoliG: Meillä ei tarjota rakenneultraa, jos sinne haluaisi niin 100€ ja yksityiselle. Varmaan jätetään väliin. Esikoisen kanssa käytiin ja silloin olin näkevinäni että poika tulossa (ja niin tulikin) vaikkei lääkäri mitään sanonutkaan. Nyt varmaan siis jätetään väliin ellei mieli ihan lopussa muutu.

Ja me saatiin np-ultrasta 2 kuvaa, e+i++++++++++++++++++++++++++itt+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ (esikoisen terveiset) esikoisen kanssa saatiin 1 kuva ja yksityiseltä rakenteesta 2 tai 3. Aika hassua kun joku kirjoitti saaneensa 16 kuvaa.

Esikoine haluaa koneelle...

mii rv12+3
 
Hoppu
Enkös mä ollutkaan laittanut itseäni vielä listaan...?

02.09 Miuski82 24v.,esikoinen,Vantaa, kättäri
05.09 Ida81 26 v., toinen lapsi, Kuopio (KYS?)
08.09. Takorautaa 36 v., toinen lapsi, TAYS
08.09 Maisa 34 v., neljäs, Kätilöopisto
09.09. elva 28v, esikoinen, ei vielä tiedä sairaalaa
11.09. Hoppu, esikoinen, 33 v. TAYS
11.09. Piparminttu-Pipsa 23 v., esikoinen, Kätilöopisto
14.09. Syysmasu(ko) 24v. toinen, Kys
15.09. Murunen79, 27 v. esikoinen, PK-seutu (en tiedä vielä sairaalaa)
15.09. Jo77, 30v., esikoinen, Lapin lääni
19.09. Mii83 24v. toinen, PHKS
20.09. ÄssÄ 29v, kolmas, kanta häme
21.09 Heather21v, esikoinen,Oulaskankaan aluesairaala
21.09. Isomasu(ko) 34v kolmas, Lapin lääni
21.09. Maria, 23 v., esikoinen, MKS
22.09. Spyrre, ?? v. toinen, ??
24.09. Tiikeri 29 v. toinen, Ylöjärvi (en tiedä vielä sairaalaa)
28.09. Nippe78, 29.v, toinen. KOKS
28.09. Karo74, 32 v. esikoinen, Tays
30.09. Zusa 39 v., neljäs, Hki, Nkl
 
Hoppu
Enpä ole taas pitkään aikaan kirjotellu, lukenut olen palstaa ahkerasti.

Johanna *iiii-so lohtuhali* Kyyneleet tulevat väkisin silmiin, mieleen nousevat muistot omista keskenmenoista. Haaveilijoiden puolella on aivan loistava ketju Kermit, mistä saa halutessaan hyvää vertaistukea. Ihan vaan viestien lukeminen auttaa.

Maanantaina on eka lääkäri. Sit keskiviikkona kunnan tarjoama np-ultra. Mähän kävin yksityisellä jo vk 11. Ihanaa nähdä taas pikkunen, on se niin hellyyttävä. Toivottavasti kaikki on hyvin!!!!

Hoppu
 
ÄssÄ!
pikapyrähdys ennen ulos lähtöä!

Täällä Hml aivan ihana ilma, aurinko paistaa ja tuoksuu ihan keväältä (ainakin mun mielestä) Mä odotan niin kovasti kevättä ja kesää! En ole yhtään talvi-ihminen :/

huomena siis np-ultra, ja jännittää ihan sikana! Toivottavasti tulen kertomaan huomena iltasella hyviä ultrakuulumisia!

ihanaa sunnuntaipäivää kaikille!
ÄssÄ 12+3
 
Jo77
Sunnuntaita kaikille!

Kiertelin lastentarvikeliikkeitä, kun eräät äidit valistivat minua jo tilaamaan vaunut. Mun mielestä on vielä liian aikaista mutta sain kuulla liikkeestä, että nyt tilataan jo lokakuun vaunuja. En kuitenkaan itse tilannut vielä vaunuja vaikka syyskuussa oliskin se tarve, kuten kaikki tiedämme. Nyt haluaisin kysyä neuvoa, mitä täytyy ottaa huomioon vaunujen ostossa ja onko jollakin jo suosikit vaunujen joukossa?

Jo77 rv 14
 
Hoppu
Heippa kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa! Täällä yksi erittäin onnellinen äitiehdokas, tulin juuri neuvolasta ekalta lääkärikäynniltä. Kuunneltiin sydänäänet.. mikä ihana jumpsutus! Muutenkin kaikki hyvin :-D

Jo77: Hih, et ole yhtään liian ajoissa.... mulla on jo vaunu-ehdokas tiedossa... Olen ihastunut Teutonian Spirit kolmipyöräseen yhdistelmävaunuun. Törmäsin niihin netissä surffaillessani. Vaikuttavat tosi näppäriltä. Ovat just sellaset kompaktit ja ketterän näköset. Hyvät kaupungilla kurvailuun. Ne käyvät ensin vastasyntyneelle ja muuntautuvat sitten myöhemmin rattaiksi. Täytyy käydä vielä lähemmin tutustumassa ja koeajamassa jossain liikkeessä. Maksavat täällä ihan hirveesti, mutta ajattelinkin ostaa ne saksalaisesta nettikaupasta, ovat melkein puolet halvemmat siellä!

Niin ja pakkauksen otan ehdottomasti! Onhan se meidän ensimmäinen ikinä. Upeaa, että sellainen on olemassa, taitaa olla ainutlaatuinen koko maailmassa.

Hoppu 13+6
 
Maisa_72
Täällä Emmaljunga-friikki! Hairahdin silloin kakkosen aikaan Brion vaunuihin mutta en tykännyt yhtään. Kun sitten kuopukselle ostettiin menopelejä, olin aivan ihmeissäni. Mitkä varustelut. Ihania kankaita. Renkaissa vaihtoehtoja miljoona. Oli tosi vaikeaa päättää mitä ostaa. Nyt jos ostaisin niin päätyisin varmaan Emmaljungan 360 kärryihin city-kopalla. Ehkä. (Joku sellainen sen mallin nimi oli.)Taas on tullut hirveästi uutuuksia. Nyt etsitään tupla-kärryjä. Kuopus täyttää 2v. 18.9. Meillä on lähin puisto vajaan kahden km. päässä samoin kaupat. Mut hei, me asutaan Helsingissä ja meilläpä käy kauppa-auto kaksi kertaa päivässä. Tosi kallis ja huono valikoima vaan. No, kävellen käyn kaupassa ja liikun muutenkin paljon. 2v. kyllä kävelee mut joskus on kiva päästä vauhdikkaasti eteen päin. Pidän tuplia n. vuoden ja sitten hankin Emmaljungan Softyt. Näin vähän kaavailin. Meillä on kaveri vaunukauppias ja saadaan siltä hyvät alennukset.
Emmaljunga, Brio ja Teutonia säilyttää hyvin arvonsa kun myy käytettyjä pois. Ja kestää sisarukselle. Kannattaa kiinnittää huomiota tavarakoriin jos tekee vaunujen kanssa kauppareissut. Kankaiden irrotettavuus ja pestävyys ihan koneessa on minusta aika must juttu. (Kurainen taapero rattaisiin tarhapäivän päätteeksi....) Vauvahan on aina puhdas mutta niin vähän aikaa vauva... Kohta se haluaa syödä jäätelöä rattaissa... Heittoaisa on kiva extra. Itse en kyllä sitä kaipaa. Jalkajarru on oman kokemuksen mukaan hyvä. Tuttavalla on käsijarru ja se on aina rikki. Ja kannattaa kokeilla sitä vaunujen työntämistä kaupassa niin että kyydissä on painoa sellainen 10kg. Tyhjät kärryt kyllä liikkuu kivasti kaupan liukkailla lattiolla mutta painon kanssa voi olla eri juttu ja siihen vielä loska tai vastasatanut lumi. Jipii! Hoitolaukku on musta turha. Sellainenkin mulla kyllä on mutta enpä pahemmin käytä. Tulipas paatosta.

Omaa napaa. Kuvotus jatkuu. Finnit kukkii. Ei tää ennen tämmöstä ollut. Ihan outo raskaus.

T. Maisa 14+2
 
Maisa_72
Piti vielä lisätä että nuo Brion Happy vaunut vaikuttaa kanssa kivoilta. Ei kyllä käy kateeksi teitä jotka ensimmäisiä menopelejä olette ostamassa.... Tosi vaikeaa!
T :Maisa
 
elva
morjens. täällä onkin keskustelua vaunuista. itse en koko asiaa ole vielä edes ajatellut.

mulla on ongelma. en ole pomolle (enkä sen puolin kenelle muullekkaan vielä kertonut raskaudesta. nyt tänään kävin lekurissa, on flunssa ja korvatulehdus. sanoin lopussa, että mulla on maha tullut pari päivää pikkasen kipeäksi, kun oon enemmän liikkunut. helpottaa heti kuitenkin kun rauhotun. no, sain viikon saikkua, diagnoosilla äkillinen alavatsakipu ja todettu raskaus. en mä vielä haluaisi pomolle kertoa raskaudesta. en tajua. lääkäri olisi antanut mulle muutenkin sairaslomaa flunssan takia, miksi diagoosiksi piti sitten laittaa noi. voiskohan ton raskausosan siitä vetää vaikka lakalla yli ja sanoa, että lekuri laittoi vahingossa väärän diagnoosikoodin. ajattelin jo skannata ton paperin ja peittää sen raskausosuuden. lääkäri laittoi mulle siihen vielä väärän työpaikankin, joten hienosti menee...
 
Hoppu
Mutta eihän sairaslomatodistusta työnantajalle anneta. Millä alalla sä elva olet töissä? Työntekijän sairaudet ja muutenkin terveystiedot ovat salassapidettäviä asioita mitkä eivät kuulu kenellekkään muulle kuin asianomaiselle itselleen ja hoitavalle henkilökunnalle. Työnantajalla ei ole mitään erivapauksia tässä(kään) asiassa.
 
ÄssÄ!
terveisiä npultrasta! kaikki masussa ok! Siellä se "tyyppi" esitteli jalanojennustaitojaan ja peukunimeminenkin näkyy jo sujuvan hienosti =D Minä se itkeä tillitin helpotuksen ja onnen kyyneleitä niin että massu tärisi... =) On se vaan niin uskomattoman hellyyttävän näköstä nähdä pieni (nyt tuli ihan silkkaa omaa napaa... sori)

ÄssÄ rv 12+4
 

Yhteistyössä