Syyskuu 2007 ketju 4

  • Viestiketjun aloittaja Johanna()
  • Ensimmäinen viesti
Miuski82
02.09 Miuski82 24v.,esikoinen,Vantaa, kättäri
05.09 Ida81 26 v., toinen lapsi, Kuopio (KYS?)
08.09. Takorautaa 36 v., toinen lapsi, TAYS
08.09 Maisa 34 v., neljäs, Kätilöopisto
09.09. elva 28v, esikoinen, ei vielä tiedä sairaalaa
12.09. Piparminttu-Pipsa 23 v., esikoinen, Kätilöopisto
14.09. Syysmasu(ko) 24v. toinen, Kys
15.09. Murunen79, 27 v. esikoinen, PK-seutu (en tiedä vielä sairaalaa)
15.09. Jo77, 30v., esikoinen, Lapin lääni
19.09. Mii83 24v. toinen, PHKS
20.09. ÄssÄ 29v, kolmas, kanta häme
20.09. Johanna 31 v., kolmas, Tyks
21.09 Heather21v, esikoinen,Oulaskankaan aluesairaala
21.09. Isomasu(ko) 34v kolmas, Lapin lääni
21.09. Maria, 23 v., esikoinen, MKS
22.09. Spyrre, ?? v. toinen, ??
24.09. Tiikeri 29 v. toinen, Ylöjärvi (en tiedä vielä sairaalaa)
28.09. Nippe78, 29.v, toinen. KOKS
28.09. Karo74, 32 v. esikoinen, Tays
30.09. Zusa 39 v., neljäs, Hki, Nkl

Lisäsin itseni tuhon listaa
 
Miuski82
On kiva lueskella muiden raskauden etenemisiä... mellä on jo ollut ultra 22.2. ja kaikki oli hyvin niska turvotuski oli todella vähäistä... la aika sitten muuttui 2.9 kun oli pienempi... nyt odotan innolla rakenne ultraa sen pitäs olla 5.4.

rv 14+2
 
Maisa_72
Voi Tiikeri!!! hermoja raastavaa tuollainen. Toivottavasti perjantaina käy kunnon vipellys.

Tervetuloa Miuski!!

Mulla hulahti eilen verta pöksyihin ihan kunnolla. Säikähdin tosi paljon. Tänään olisi ollut papa-koe. Soitinkin sitten Kättärille että voinko mennä siihen. Sanoivat että ei kannata mennä nyt raskauden aikana. Sitten neuvolaan sydänäänet tarkistuttamaan. Onneksi kuului hyvin. Ilmeisesti joku suoni vaan vuotanut eilen. Tänään kaikki taas ihan normaalia.

Eikös tänään ollut ultra parillakin tulevalla äidillä? Uutisia odotetaan!

T Maisa 13+3
 
elva
tiikeri, olitko syönyt ennen ultraa? jostain luin, että ennen ultraa voi ottaa jotain sokerista, esim. mehua tai suklaapalan, koska sokeri läpäisee istukan ja saa vauvankin virkistymään ja liikkumaan aktiivisemmin. suosittelivat sitä jopa toisissa paikoissa.

nyt taas takaisin töihin. joo, ja onnitteluja ultrassa käyneille!
 
Piparminttu-Pipsa.
Heippa! Kävin jo tuonne WAB-ketjuun kirjoittelemassa ultrakuulumiset, mutta tässä tulee kertausta. :) Elikä mulla oli tänään Kättärillä np-ultra ja jäi kyllä hyvä mieli! Kätilö oli tosi asiantunteva ja selitti hirveän tarkkaan kaiken. Piipiäinen köllötteli siellä välillä sormi suussa ja välillä se hörppi lapsivettä. SÖPÖÄ! Mut meillä oli sama juttu kuin Tiikerillä eli Piipi ei suostunu liikkumaan millään. Kyllä se siellä vähän jumppasi, mutta ei oikein innostunut vaikka kuinka tökittiin mua mahaan. ;) Kuulemma tuo on ihan normaalia onneksi. :) Vähän säikähdettiin, kun kätilö luuli selän alla ollutta napanuoraa selkäaukileeksi ja pelästyi, oliko suolisto kasvanut ulkopuolelle. Onneksi se oli vain siis napanuora, jonka päällä Piipi köllötteli. Lopussa saatiin kuvia, jossa näkyy selvästi siisti ja normaalinnäköinen selkä. ONNEKSI! Kuvia saatiin mukaan muistaakseni 16kpl! Niissä näkyy hyvin esim. aivot ja yhdessä kuvassa näkyy jalkateräkin! Ja yhdessä Piipi imee sormiaan jne. :)

Mitat oli seuraavanlaiset: Pää-perämitta noin 7cm, pään halkaisija 2,3cm, reisiluu 1cm, niskaturvotus 2mm. Viikkoja on nyt 13+0 ja laskettu aika on 11.9. :)

Hyvää yötä ja hyviä vointeja kaikille! :)

PP ja Piipi rv 13+0
 
Piparminttu-Pipsa.
Tässä vielä päivitetty lista:

SYYSKUU 2007

02.09 Miuski82 24v.,esikoinen,Vantaa, kättäri
05.09 Ida81 26 v., toinen lapsi, Kuopio (KYS?)
08.09. Takorautaa 36 v., toinen lapsi, TAYS
08.09 Maisa 34 v., neljäs, Kätilöopisto
09.09. elva 28v, esikoinen, ei vielä tiedä sairaalaa
11.09. Piparminttu-Pipsa 23 v., esikoinen, Kätilöopisto
14.09. Syysmasu(ko) 24v. toinen, Kys
15.09. Murunen79, 27 v. esikoinen, PK-seutu (en tiedä vielä sairaalaa)
15.09. Jo77, 30v., esikoinen, Lapin lääni
19.09. Mii83 24v. toinen, PHKS
20.09. ÄssÄ 29v, kolmas, kanta häme
20.09. Johanna 31 v., kolmas, Tyks
21.09 Heather21v, esikoinen,Oulaskankaan aluesairaala
21.09. Isomasu(ko) 34v kolmas, Lapin lääni
21.09. Maria, 23 v., esikoinen, MKS
22.09. Spyrre, ?? v. toinen, ??
24.09. Tiikeri 29 v. toinen, Ylöjärvi (en tiedä vielä sairaalaa)
28.09. Nippe78, 29.v, toinen. KOKS
28.09. Karo74, 32 v. esikoinen, Tays
30.09. Zusa 39 v., neljäs, Hki, Nkl
 
Tiiikeri
Kiitti vinkistä elva! Tarvii ennen perjantain ultraan syödä jotain sokerista =). Viimeks oli ruokailusta kulunu vajaa 2 h ja olin syöny sosekeittoa sekä leipää että ei varmaan hirveesti virtaa pikkusella ollu. Itellä oli kyllä hyvä olo kun ei ollu syöny liian raskaasti. Nökötti niin paikallaan ettei 'eväkään' värähtäny. Sydän vaan jumpsutti.

Huomaan että juuri sosekeitto sopii mun kropalle nykyään parhaiten, ei tuu ähky eikä turvotusta, mutta energiaa sopivasti. Ja mun painokin on nyt lähteny vähän laskuun vaikka oon norm syöny ja välillä herkkujakin. Hyvä vaan kun olin jo huolissani kun niin lähti ekaks kiivaaseen nousuun. Veikkaan että johtu siitä että join koko alkuraskauden pelkkiä mehuja, kun vesi ei vaan maistunu hyvälle. Nyt oon siirtyny veteen niin on kalorit vähentyny. Normaalipainonen oon, mutta esikoista odottaessa tuli lähemmäks 20 kg niin en halua sitä samaa taakkaa taas, turvotusta mulla ei ollu yhtään. Ja synnytyksen jälkeen ei ollu tippunu ku 3-4 kg, joka oli suuri pettymys ;), nyt jo hymyilyttää, mut sillon ei.
 
mii83'
Pitää muistaa toi sokerinen kun mennään tänään ultraan. Meillä esikoisen kanssa oli myös aika samanlainen tilanne kuin esim. tiikerillä. Tai ei ihan. Kovalla tönimisellä pikkuinen silloin saatiin hiukan liikkumaan. Parhaiten muistissa tuosta keikasta oli pikkuiden "heiluttelut", heilutti silleen miten pienet lapset eli aukoi sormia suoriksi nyrkistä. Katotaan millainen kaveri tänään mahasta löytyy.

Tänään tuli hormonipurkaus. ja syynä oli ambulanssi joka ajoi pillit päällä. Meinasin ihan kokonaan revetä liikennevaloissa itkuun. Ihan hassua.

G: Mites muilla tuon muistin laita? Mä olen ihan tyhmä, siis unohdan ihan kaiken. Sellainen vähä-älyinen olo. Päässä vain seisoo kaikki paikallaan. Tässä lueskelin esikoisen aikaisia kirjoituksia ja silloinkin näillä viikoilla alkoi ihan sama tilanne. Ja se jatkuin johonkin esikoisen 1v. synttäreille asti. ;o)

Mii rv 12+0 !!!
 
Maisa_72
Ihanaa P-P!!! Mistä vetoa että me ollaan Kättärillä samaan aikaan!! Aivan varmasti. No, meikäläisen tunnistaa siitä että aamutakin helman alta roikkuu suonikohjut ja kauhea lapsilauma ympärillä vierailuaikaan... Tuu nykii sitten hihasta :)!

Tiikeri: Tosiaan lasi makeaa mehua tai suklaata saa vauvan riehaantumaan. Kahvi tekee kans saman. Meillä on oli tuon kuopuksen kanssa sillai että oli vaikeuksia niskapoimun mittauksessa kun oli liian vilkas. Kätilö kysyi silloin mun syömisistä ja olin juonut just kahvia ja syönyt melkein kokonaisen suklaalevyn. Ei ihme että poika kävi kierroksilla. Ja viikko sitten kävi niin että hulluna riehui ensin ja sitten kai nukahti ja mahaa tökittiin kunnolla ja ei tosiaan eväänsä liikauttanut. Sikeet unet tais olla.

Hormoonimyrskyt: Joo, tutuksi on tulleet. Aloin itkemään kun luin Hesarin syntyneet- palstaa. Ja kun netistä lukee synnytystarinoita niin tippa tulee linssiin. Hetkittäin saan kauheita raivareita. Jälkeenpäin olen ihan ihmeissäni. Muisti ei pelaa yksinkertaississakaan asiossa.... Mutta tämä on tätä. Ja onhan sitä tutkittukin kai, että äidin muisti heikkenee raskausaikana ja alkaa palautumaan kun lapsi on noin 6kk.

ja nyt aamupalalle

T. Maisa 13+4
 
ÄssÄ!
pikainen tervehdys ennen syömisiä!

tänään oli nla-lääkäri ja kaikki ok!
Mulle on tullu vaan tota painoa jo 3 kiloo... mutta minkäs teet kun ain on nälkä ja ruoka maistuu... =) ja mä kun syön ihan silkkaa ruokaa, en mitään makeita tms.
ens maanantaina on np-ultra, en malttais odottaa!

nyt lempipuuhan ääreen, eli syömään ! =D

ÄssÄ rv11+6
 
Piparminttu-Pipsa.
Heippa!:)

Ja kiitti tuosta vauvan herättely-vinkistä! ;) Pitää varmaan tosiaan vetästä jotain makeaa ennen seuraavaa ultraa, kun Piipi oli kans eilen ihan vain paikallaan nukkumassa. Olin syöny suht' terveellisen aamupalan noin pari tuntia ennen ultraa elikä sokeria ei varmaan hirveästi veressä ollut.

Maisa, olis kyllä hauska päätyä vaikka samaan huoneeseen Kättärillä! (me aiotaan hakea sinne Haikaranpesään mut eihän sitä koskaan tiedä onko siellä tilaa jne.) Voisit sit jeesata tällasta untuvikkoamatööriä. :) Veikkaanpa et mulla olis paljo opittavaa sulta heti alkutaipaleella. Mut tunnistaa sit varmaan neuroottisesta ilmeestä ja paksusta kirjapinkasta (kasvatusoppaita). HIH! ;) No, ei kai sentään(?) :)

Ässä, mullekin maistuu ruoka vähän liian hyvin ja pelkään kans, et paino alkaa nousta liikaa. Mut minkäs sille tosiaan mahtaa, kun nälkä tuntuu olevan kokoajan. Pitää yrittää vissiin vielä tarkemmin valita vähärasvaisia tuotteita ja koettaa napostella jotain terveellistä. Mut ei ne porkkananpalat maistu yhtä hyvältä kuin vaikkapa kunnon voileipä meetwurstilla! (mulla on nyt ollu pari viikkoa himo meetwurstiin...)

MuistiG: Mulla on kans pää hapertunu entisestään. Joudun aina lähettelemään oppilaiden vanhemmille sähköpostia jostain asiasta, jota en muistanut päivällä sanoa koulussa. ;)

Mulla ei oo hirveesti ollu vielä itkukohtauksia eikä suuria tunteenpurkauksia. Jonkin verran kiukuttelen miehelle pikkuasioista, mut sitä taisin tehdä jo ennen raskautta... *nolo* Eiköhän ne hormoni-itku yllätä vielä meikäläisenkin...

PP ja Piipi rv 13+1
 
Isomasu(ko)
No niin,päätin minäkin pitkästä aikaa kirjoittaa kuulumisia.Päivittäin olen käynyt lukemassa muiden kirjoituksia,mutta itse en ole saanut aikaseksi kirjoitella..Samaa rataa näyttää menevän muillakin,on ultraa ja sydänääniä jne.
Minulla oli toinen neuvola viime perjantaina ja jännitin älyttömästi sydänäänten kuuntelua.Jotenkin vaan pelkäsin ettei kuulu mitään,mutta kuuluipas 172 oli syke! Tulipas onnellinen olo! siellä on sittenkin oikeaa elämää!!
Tiistaina oli sitten ultra ja se vasta jännittikin.Vaavi(löytyi yksi kappale) oli tosi liikkuvainen,heilutti käsiä kovasti.Niskapoimu oli 1,5mm ja täti sanoi että kaikki vaikuttaa olevan kunnossa.Laskettu aika on se 2109..Kyllä nyt alkaa tuntua siltä että meille on ihan oikeesti tulossa vauva!!
Mies on aina tehnyt kotitöitä ja niin tekee nytkin.Jaksaa hieroa ja silitellä minua ja juttelee masulle päivittäin.Ihanamieskertakaikkiaan!!
Kummeja ei olla vielä mietitty,vasta on lähisukulaisille mainittu raskaudesta.
Rinnat on välillä älyttömän kipeät,muttei ne ole mitenkään turvonneet.Alavatsassa tuntuu välillä ilkeä vihlaisu,taitaa sekin kuulua tähän raskauteen.Selkä on aamuisin kipeä,selällään en voi nukkua ollenkaan.Niin ja maha ei tunnu toimivan ollenkaan! Vatsa turpoaa aina välillä ja ummettaa :( olen syönyt luumuja mutta ei niistäkään ole ollut apua.mikähän tuohon auttaisi?
Nyt telkkarin ääreen ja hyviä vointeja muillekkin tuleville äideille
 
mii83'
Ultrassa oli kaikki ok. Np oli 0,8mm eli ei juurikaan mitään. Yksi pienokainen masussa köllötteli. Päikkärit näytti olevan menossa (kuten esikoisellakin oli), mutta kyllä siellä vähän liikuttiin. Eli ei mitään erikoista.
 
Maisa_72
Ihania ultra-uutisia!!!

P-P: haikaranpesä on varmaan ihana paikka. Me mietittiin sitä kanssa mutta päädyttiin ihan tavalliseen osastoon. Mä luulen että saan paremmin levättyä kun on vain minä ja vauva. Onhan siinä tietty toinen äiti ja vauva samassa huoneessa mutta olen onnistunut kehittämään valikoivan kuulon. :) Ja mä otan synnytyksen loman kannalta!! Saan maata sairaalassa ja ei tarvitse siivota eikä laittaa ruokaa. Hih! Huvinsa kullakin... Ja en mä mikään superäiti ole. Yhtä huuli pyöreenä sitä taitaa vauvan kanssa olla kuin muutkin. Kuopus kun syntyi mä en muistanut miten napatynkä puhdistetaan. Tai kylvetys, apua!! Joutui ne kätilöt näyttää kaikki niinkuin ensikertalaiselle. Ja vauvan kun näin ensikerran luulin että jotain oli vialla kun poika oli niin pieni. Kätilö vaan nauroi ja sanoi että kuinka iso sitten pitäis olla. Poika oli kuitenkin 3395g eli ihan norm. kokoinen. Jotenkin kaikki oli onnellisesti unohtunut, nuo isommat kun on jo 10 ja kohta 8v.
No, juodaan vaikka päiväkahvit yhdessä ja ihmetellään vauvoja sitä että mitäs nyt sitten...:) :)

Mulla ei ole tietoa painosta. Viime neuvola käynnillä oli tippunut tosi vähän. Mutta mun ei tee mieli syödä. Nälkä on mutta kun sitten näkee ruokaa alkaa ällöttää. Suklaa kyllä maistuu... ja hedelmäkarkit ja vaahtokarkit.

T. Maisa
 
Tiiikeri
Mulla auttaa ummetukseen mämmi, pavut ja jos paha niin apteekista saa Movicol nimistä jauhetta, joka on ainut mikä mulla auttaa. Aika kallista mutta tosi tehokasta, eikä siihen elimistö totu. Teho perustuu siihen että se lisää nestettä suolessa, eli pehmentää massaa. Kun monet ummetuslääkkeet lisää massaa niin, kuin esim ruisleivän syönti, luumut sun muu kuitu. Muita ummetuslääkkeitä saan litkiä 'litra' kaupalla eikä mitään tehoa. Turvallinen vaihtoehto jos kovasti ummettaa, kannattaa kokeilla Movicolia!
 
takorautaa
Hei kaikille! Ehdin nyt vasta koneelle kun ollaan oltu mummolassa ultran jälkeen. Np-ultra oli ok, kaikki mitat sai lekuri mitattua ja siellä oli vilkas kaveri. Pää-peppu mitta oli 7 cm ja päänhalk. 25,4 jotain..niskaturvotus 1,6 eli hyvät arvot kaveri sai! ai niin, syke oli 160.
Nyt uskaltaa jo julkistaa muillekkin. Väsymys alkaa hellittämään mutta vatsa kasvamaan :) Hyvää viikonloppua kaikille! takorautaa rv 14 tasan
 
Isomasu(ko)
Kiitos Tiiikerille vinkistä,käyn tänään apteekista hakemassa tuota Movicolia.
Maisalla on sama juttu kun minulla,nälkä on muttei tiedä mitä söisi.Ei tee mieli mitään! Jugurtti taitaa olla ainoa mitä voisi syödä joka päivä,niin ja munkkia ja hedelmäkarkkeja.Mitähän sitä tänään laittaisi ruuaksi.....
 
mii83'
Mä taas syön ihan koko ajan. 1,5 tunnin välein pakko syödä. On vain nälkä. Ja tällä kertaa menee kaikki, niin makea, suolainen, rasvanen, terveellinen... kaikki käy! Maitoa menee reilu litra päivässä (sama oli esikoisen kanssa). Ruoasta puheen ollen, nyt tekee mieli appelsiinia -> eikun syömään.

mii rv 12+1
 
Murunen79
Moikka pitkästä aikaa,

tulin just np-ultrasta ja kaikki hyvin. Turvotusta ei saatu kunnolla mitattua, arvioi olevan n. 2 cm. Sen verta itsepäisesti kaveri könötti masullaan peppu pystyssä ja välillä kasvot kuvaan päin. Viikkoja oli vähän enemmän 13+6 eli La 7.9.2007.

Täysin selkeästi näin pikku hippulat siellä jalkovälissä monta kertaa, mutta ei suostunut kätilö kertomaan, että poika siellä on. Olen kyllä suht varma asiasta! Onko kenelläkään muilla näkynyt mitään?

Pääasia, että kaikki oli hyvin ja ei ollut turvotusta, vaikka ei kai sekään mitään yleensä tarkoita. Kovasti vauveli liikkui ja heilutteli käsiä.

Nyt vaan pitäis vielä kertoa duunissa...mua ei yhtään huvita, kun tää on mun ihana henk.koht.salaisuus enkä olis innostunut puhumaan siitä työkamuille. Mä olen määräaikaisessa ja tää ei sovi näihin duunin kuvioihin yhtään. Mä en nyt haluis ottaa vastaan mitään negaa. Toisaalta: Ihan sama.

Iloa päivään ja odotukseen! toivottavasti saadaan kaikki hyviä uutisia ultrista!

 
elva
ihanaa, että kaikilla on mennyt ultrat hyvin! aika monella masuolio oli leikkinyt itsepäistä, eikä ole suostunut liikkumaan, meillähän kävi aivan samoin. ensin riehui ja pyöri ja väsytti itsensä. sitten meni nurkkaan nukkumaan, eikä suostunut liikkumaan kahden kätilön tökkimisestä huolimatta. sanoinkin , että on isäänsä tullut, on sikeäuninen ja erittäin itsepäinen.

oon kahtena päivänä itkeä tirauttanut töissä, kun asiakas on puhelimessa sanonut jotan ikävää , joka ei ole loppujen lopuksi ollut edes mitään sen pahempaa. onneksi mulla on tällä hetkellä oma huone, tehtiin uusia järjestelyitä ja mä pääsin/ jouduin sellaiseen pieneen kopperoon, mutta saanpa olla ainakin rauhassa. mieli on ollut jotenkin muutenkin vähän maassa, väsymys on kova ja nyt tuntuu siltä, että flunssa olisi tulossa. se tästä vielä puuttuisi.

onko täällä muita, jotka joutuvat mahdollisesti keisarinleikkaukseen? mulla kätilö ja lääkäri kommentoivat kummatkin sitä, että saan varautua leikkaukseen kokoni puolesta. mulla on erittäin kapea lantio ja kuulemma vielä valtavat luut. mulla on lantiossa joku luu ilmeisesti vielä jotenkin omituisesti, se haittaisi alatiesynnytystä. asiaa kuulemma tutkitaan myöhemmin tarkemmin, nyt se ei vielä ole ajankohtaista. mielummin haluaisin ihan tavallisen synnytyksen, kuin ton leikkauksen, en löydä leikkauksesta kovinkaan paljoa positiivista. kummityttö , 6- vee, jutteli tässä yksi päivä, että hänen lapsensa ainakin leikataan pois mahasta, koska hän ei halua, että pimppi räjähtää. se onkin musta varmaan ainoa hyvä juttu tossa keisarinleikkauksessa...

elva 13+4
 
Johanna()
Poistan itseni listasta. =0(

02.09 Miuski82 24v.,esikoinen,Vantaa, kättäri
05.09 Ida81 26 v., toinen lapsi, Kuopio (KYS?)
08.09. Takorautaa 36 v., toinen lapsi, TAYS
08.09 Maisa 34 v., neljäs, Kätilöopisto
09.09. elva 28v, esikoinen, ei vielä tiedä sairaalaa
11.09. Piparminttu-Pipsa 23 v., esikoinen, Kätilöopisto
14.09. Syysmasu(ko) 24v. toinen, Kys
15.09. Murunen79, 27 v. esikoinen, PK-seutu (en tiedä vielä sairaalaa)
15.09. Jo77, 30v., esikoinen, Lapin lääni
19.09. Mii83 24v. toinen, PHKS
20.09. ÄssÄ 29v, kolmas, kanta häme
21.09 Heather21v, esikoinen,Oulaskankaan aluesairaala
21.09. Isomasu(ko) 34v kolmas, Lapin lääni
21.09. Maria, 23 v., esikoinen, MKS
22.09. Spyrre, ?? v. toinen, ??
24.09. Tiikeri 29 v. toinen, Ylöjärvi (en tiedä vielä sairaalaa)
28.09. Nippe78, 29.v, toinen. KOKS
28.09. Karo74, 32 v. esikoinen, Tays
30.09. Zusa 39 v., neljäs, Hki, Nkl
 
Tiiikeri
Voi Johanna, otan osaa, tosi surullista!!
Menen sanattomaksi, olit jo aika pitkälläkin, tosi kurjaa =(!!

Tuntuu kamalalta nyt alkaa hehkutteleen omaa raskautta, mutta kai se pitää aina olla niin kauan onnellinen kun siihen on mahkuja! Koskaan ei tiedä mitä huominen kellekin tuo tullessaan!

Mä kävin juuri ultrassa, söin suklaata, join mehua ennen sitä. Ekaks vaavi oli ihan rauhassa, heilutti vaan vähän käsiä, mutta kun tökittiin masun päältä niin lähti liikkeelle. Heilutti käsi ja jalko, käänsi kylkeä yms =). Istukka oli takaseinässä, jonka halusinkin tietää. Sain yhden kuvan, ei kauheen hyvä sekään, tosi kitsasta, onko se paperi niin kallista vai mikä ;)? No tyhjää parempi kuitenkin. Kaikki hyvin ja sain sen mitä halusin, kannatti käydä. Voi kun on ontto-olo Johannan puolesta!

Eilen kerroin pomolle kehityskeskustelussa, kun en meinannu millään pystyä pitää alussa pokkaa yllä, kun se kyseli että kuinka olet viihtynyt töissä äitiysloman jälkeen =). Sit viimein kerroin mikä mua niin naurattaa.. Pomo oli tosi yllättyny, semmonen hiljanen jöröjukka keski-ikänen mies. Se meni tosi vakavaksi mut onnitteli sitten ja alkohan se hymykin irtoon kun tajus että ei tää nyt niin 'kamala' asia ole hih! Mutta kyllä osasin yllättää, oli kuin puulla päähän lyöty!

rv 12 Jaksamista kaikille!!
 

Yhteistyössä