Ai on meetfurstikin kielletty? Mä olen syönyt sitä nyt, vaikka normaalisti ei mene alas. Miksi ihmeessä sitä ei saisi syödä?
Mitäköhän sitä voisi syödä, kun itseäni ällöttää kaikki vaalea leipä, kaikki makea, ruisleipä pierettää ja turvottaa, lähes kaikki ruoat turvottaa ja närästää.
Sitrushedelmät närästää hirveästi, hiilihappojuomat ehdoton nou nou tai vatsa räjähtää..
Pystyn ennemminkin sanomaan ne vähät ruoat, mitä pystyn syömään, mut ne ei yleensä aina maistu. Toistaiseksi jugurtti ei ole aiheuttanut mitään vaivaa eikä lähdevesi. Banaani menee kohtuudella ja marjat kohtuudella.
Aamuisin uskallan syödä, koska turvotus menee liikkuessa ohi, vaikka se ahdistaa kun maha näyttää kuin olisin 5-6kk raskaana ja lisäksi närästää.
Melkein missään asennossa ei ole hyvä nukkua, koska olen muuten sillain vaivainen et kumpikaan kylkiasento ei ole hyvä. Selällään närästää ja mahallaan vatsa tuntuu pallolta alla. Painoa on tullut 3kg ja viikkoja vasta 8+2
Neuvolaan pääsee vasta loppuviikolla ja en mielestäni ole syönyt enemmän kuin ennenkään varsinkaan kun mikään ei sovi.
Liikkuakin olen yrittänyt.