Huh. Olipa raju vatsatauti. 19h oksensin. Tiistaina kävin ultrassa ja vauva siellä pylperehti. Kaikki ookoo
LLaita mulle linkki täällä yksityisviestillä sun profiiliin faceen, niin lisään kaveriksi ja laitan ryhmään.Nt-ultrassa käytiin torstaina ja pienellä vaikutti olevan kaikki hyvin. Hetki saatiin niskaturvotuksen mittaamista odotella, kun hän oli kovin uninen eikä meinannut lähteä liikkeelle Taysiin ultraan sai toistaiseksi tulla tukihenkilö. Mä voisin kanssa nyt uskaltautua fb-ryhmään Listaan voi, myös lisätä: esikoinen, la 27.9 ja Tays.
Laitoin viestiä. Lisää kun ehditLLaita mulle linkki täällä yksityisviestillä sun profiiliin faceen, niin lisään kaveriksi ja laitan ryhmään.
Meillä kans 3 lapsista oli viikon (tai kuume n. 3-6 pv) korkeessa kuumeessa ja yskässä. Veikkaan meillä influenssaa tai sitten joku rs-virus tms. , kun niitä kiertää täällä Savossa päin nyt.Ei käy yhtään kateeksi meillä poika 39 kuumeessa nenä vuotaa ja yskittää toista en kyllä usko Koronaksi kun ei täällä kylässä ole yhtään tapausta ollut