Syyskuiset 2020

Moikka!
Täällä uusi ilmoittautuu. Nt-ultrassa käytiin torstaina ja kaikki oli hyvin:)
La 28.9. ja hus Hyvinkää on synnytyssairaala.
Kiinnostunut myös enempi fb-ryhmästä ja laitoinki jo viestiä asiasta ☺
Koronassa harmittaa eniten että isä ei saanut tulla ultraan mukaan. Mutta minkäs teet!
 
  • Surullinen
Reactions: Jonsku88
Nt-ultrassa käytiin torstaina ja pienellä vaikutti olevan kaikki hyvin. Hetki saatiin niskaturvotuksen mittaamista odotella, kun hän oli kovin uninen eikä meinannut lähteä liikkeelle Taysiin ultraan sai toistaiseksi tulla tukihenkilö. Mä voisin kanssa nyt uskaltautua fb-ryhmään ☺ Listaan voi, myös lisätä: esikoinen, la 27.9 ja Tays.
 
Nt-ultrassa käytiin torstaina ja pienellä vaikutti olevan kaikki hyvin. Hetki saatiin niskaturvotuksen mittaamista odotella, kun hän oli kovin uninen eikä meinannut lähteä liikkeelle Taysiin ultraan sai toistaiseksi tulla tukihenkilö. Mä voisin kanssa nyt uskaltautua fb-ryhmään Listaan voi, myös lisätä: esikoinen, la 27.9 ja Tays.
LLaita mulle linkki täällä yksityisviestillä sun profiiliin faceen, niin lisään kaveriksi ja laitan ryhmään.
 
BJ
Ei käy yhtään kateeksi meillä poika 39 kuumeessa nenä vuotaa ja yskittää toista en kyllä usko Koronaksi kun ei täällä kylässä ole yhtään tapausta ollut
Meillä kans 3 lapsista oli viikon (tai kuume n. 3-6 pv) korkeessa kuumeessa ja yskässä. Veikkaan meillä influenssaa tai sitten joku rs-virus tms. , kun niitä kiertää täällä Savossa päin nyt.
 
Itsellä on jäänyt viime aikoina ihan kokonaan tämä kommentointi. :( Jotenkin nämä uudet sivut tuntuu edelleen tosi hankalilta. Tästä syystä voisin myös liittyä face-ryhmään. Laitan siis @NassuRessu viestiä.

Täälläkin on nt-ultra takana ja kaikki hyvin. <3 Pahoinvointi on alkanut vihdoin helpottamaan!

Korona-tilanne aiheuttaa ylimääräistä huolta, ku yrittää omien töiden ohessa hoitaa kotikoululaista ja päiväkoti-ikäistä. Kauhulla odotan jo tulevia viikkoja. :D Myös oma työtilanne mietityttää, kun oma työ liittyy välillisesti matkailualaan. Mutta ei auta, kun mennä päivä kerrallaan eteenpäin.
 
Nassuressu pistin viestiä faceryhmästä äskettäin.
Miulla nt-uä on vasta tämän viikon torstaina,täällä lähes kaikki muut tainnu jo käydä siellä. Sillon on rv 13+2 tai 12+4 riippuu nyt muuttavatko laskettua. Jos muuttavat niin tulee lokakuinen mutta ajattelin kuitenkin tässö ryhmässä pysyä koska tulee syntymään joka tapauksessa ainakin joitakin viikkoja etukäteen.

Piiu87 & pikkuinen rv.12+6(tai 12+2)
 
  • Tykkää
Reactions: NassuRessu
Ompas täällä hiljaista.
Tänään vielä kerkeää tulls mukaan face ryhmään.

Tänne ei raskauden osalta mitään uutta. Nyt on 14+4 ja päivät vaan soljuu ohi. Ens viikolla olis sokerirasitus (yäk) ja keskiviikkona olis neuvola.
 
Kirjotteleeko tänne palstaan enää kukaan vai onko kaikki siirtyny faceen?
mä aattelin et oisin vaan täälä mut ei täälä paljon seuraa oo

et kaippa määki väännyn sinne faceen? Miten se nyt sitten tehään.. mä oon niiiin surkee näissä jutuissa

t. Möhömaha 17+3❤
 
Niin , kävin eilen neuvolassa ja sydänäänet kuunneltiin siellä ekaa kertaa..
sokeri olleet hyviä ja verenpaineetkin!! Jesh!
Huomenna ferritiinin kontrollilabrat. Jännittää.
Oon ollu aika väsy. Kotikoulun veto verottaa kovasti. Muutenkin tämä korona pelottaa ja mietityttää. :/
 
  • Tykkää
Reactions: NassuRessu
Kyllä täällä ollaan vielä linjoilla en oo yksinpuhelua viittiny harrastaa..
Viime viikko kotona sairastettu ja eilen päästy takaisin töihin palvelemaan vähäisetkin asiakkaat kyllä masentaa..
Toivotaan että pian olis kaikki sulut ohitse

Täällä menossa 17+4 ja hyvin flunssaa lukuunottamatta voidaan
 
  • Rakkaus
Reactions: Kirsberry82
Täälläkin linjoilla yhä. Mulla ei facebookia ole, joten jään seuraamaan minkälainen meno täällä jatkuu. En ole mitään kirjoitellut nyt kun ei ole mitään kirjoitettavaa. Rakenneultra on ensi kuun loppupuolella, masentaa kun uusien koronasääntöjen takia pitää yksin sinne mennä. Mies olisi kovasti ollut mukaan tulossa ja odotti sitä enemmän kuin minä itse...
 
BJ
Täällä ollaan.... Ei vaan huvita kirjoitella mitään kun kaikki kotona on ihan päin peetä. Tai no ei kaikki, mutta kuitenkin. Ois kai se face kiva, mut en jaksa nyt just kuitenkaan siellä kirjottaa säännöllisesti.

Huoh. Jospa tää tästä.
 

Yhteistyössä