Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen kanssa Mäntsälästä!
Millaisia tuntemuksia ryhmäläisillä on?Itsellä ollut pientä kuvotuksen tunnetta hetkittäin ja rinnat aristavat..mutta oikein hyvä ja energinen olo,missä väsymys??
Tänään soitin neuvolaan,eka neuvola-aika rv 10, 14.2..vkolla 10 ilmeisesti otetaan myös verikoe kromosomipoikkevuus-seurantaa varten?
Samat ristiriitaiset fiilikset!Noh... Tää mun väsymys ei ota loppuakseen ja tuntuu et nälkä koko ajan ja, kuvotus läsnäkoko ajan. Mulla neuvolan aika 4.2 rv 10, mut sitä ennen varhaisultra. Siihen nyt enään 2 viikkoaentiiä ootanko kauhul vai innolla ku pelkään jos ei ookkaan kaik hyvin. Esim tuulimuna
Millaisia tuntemuksia ryhmäläisillä on?Itsellä ollut pientä kuvotuksen tunnetta hetkittäin ja rinnat aristavat..mutta oikein hyvä ja energinen olo,missä väsymys??
Tänään soitin neuvolaan,eka neuvola-aika rv 10, 14.2..vkolla 10 ilmeisesti otetaan myös verikoe kromosomipoikkevuus-seurantaa varten?
Mulla alkoi sunnuntaina tosi niukka verinen ja kivuton vuoto, jatkuu vielä tänään vähän runsaampana. Pelottaa tää vuoto ja vihlonta oikeassa nivusessa.