@Nyytti19 ai teilläkin tyssäs imetys? Oliko täysimetys vai osittainen? Meillä ollu nyt 4 päivää totaalinen kieltäytyminen rinnasta, ei suostu ottaa edes suuhun saati yrittää imeä. Samantien järkyttävä huuto kun nostan vauvan ns. imetysasentoon. Sama yöllä ja päivällä. Tänään päätin, että nyt riittää, kaikkeni oon tehny ja en jaksa enää. Pumppaan vielä sen mitä tuolta tulee ja sillä hyvä.
Minkä kokoinen vauva sulla on ja minkä verran menee korviketta per vuorokausi? Paljonko annat kerralla? Meillä oli 3kk neuvolassa 6,3kg neiti (nyt varmaan jo reilu 6,5kg) ja korvike + pumpattu menee noin 1000ml/vrk keskimäärin. Kerralla menee noin 80-120 ml jolloin tyytyväinen , yritän antaa pienemmissä annoksissa mutta yleensä alkaa vaan huutaa ja vaatii lisää.
Tosi huonosti on mitään tietoa tästä korvikeruokinnasta missään
Soseet aloitetaan 4kk kohdalla ja ajattelin tehdä ainakin alkuun itse.
Minkä kokoinen vauva sulla on ja minkä verran menee korviketta per vuorokausi? Paljonko annat kerralla? Meillä oli 3kk neuvolassa 6,3kg neiti (nyt varmaan jo reilu 6,5kg) ja korvike + pumpattu menee noin 1000ml/vrk keskimäärin. Kerralla menee noin 80-120 ml jolloin tyytyväinen , yritän antaa pienemmissä annoksissa mutta yleensä alkaa vaan huutaa ja vaatii lisää.
Tosi huonosti on mitään tietoa tästä korvikeruokinnasta missään
Soseet aloitetaan 4kk kohdalla ja ajattelin tehdä ainakin alkuun itse.