Eka yö ilman kapalopussia meni itseasiassa yllättävän hyvin. Alkuun neiti ei oikein meinannut osata rauhoittua kun kädet vispas vimmatusti mutta noin klo 23 aikaan nappasin hänet pinniksestä mun viereen ja sammahti siihen sitten välittömästi ja heräs ihan tavalliseen aikaansa klo 3 jälkeen syömään ekan kerran. Siitä sitten unia 6 saakka, ruokaa, ja vielä 8 asti nukuttiin. Tai siis vauva ja mies nukkui. Itsehän nukahdin vasta 3.30 maissa ekan kerran kun vieressä unissaa ähisevä vauva ensin herätteli ja sitten en enää onnistunut nukahtaa kun ikäänkuin "odotin" että kohta se kuitenkin herää. kamalaa.
@Nyytti19 niinhän se on että pitäs vaa luottaa et kaikki menee ohi jossai välissä ja saan taas nukkua. Mulla on yks tosi vaikee unettomuus jakso elämässä jostai 6-7 vuoden takaa joka edelleen palaa kummittelee heti kun vähänkin kärsin unettomuudesta. Oikein ahdistaa kun pelkään että jos sama taas alkaa. Ja tästä alkaa tietty sit kierre etten todellakaan nuku.
Mut ihan tosissaan tuo kapalointi oli lopetettava, tänäkin aamuna kun jätin vauvelin leikkimatolle selälleen kun menin keittää aamukahvia niin takas tullessa neitokainen hymyili siellä onnessaan mahallaan.
@Nyytti19 niinhän se on että pitäs vaa luottaa et kaikki menee ohi jossai välissä ja saan taas nukkua. Mulla on yks tosi vaikee unettomuus jakso elämässä jostai 6-7 vuoden takaa joka edelleen palaa kummittelee heti kun vähänkin kärsin unettomuudesta. Oikein ahdistaa kun pelkään että jos sama taas alkaa. Ja tästä alkaa tietty sit kierre etten todellakaan nuku.
Mut ihan tosissaan tuo kapalointi oli lopetettava, tänäkin aamuna kun jätin vauvelin leikkimatolle selälleen kun menin keittää aamukahvia niin takas tullessa neitokainen hymyili siellä onnessaan mahallaan.