@Veeja, ihan hyvin nyt olosuhteisiin nähden, hirveä stressi ja jatkuvasti saa seurata miten hengittää ym. mut kotona ollaan pärjätty nyt onneks, kun saatiin tuo avaava lääke. On todella räkäinen ja tukkoinen mut ei onneksi oo kuumetta. Oon tukenut tyynyillä puoli-istuvaan asentoon päikkäreille ja myös yöllä osan yöstä. Neiti nukkuu niin sikeästi että antaa mun säätää asentoa. Ja jännä homma mut nyt nukuttuaan pari viikkoa käytännössä koko ajan yöt mun vieressä, haluaakin usein nukahtaa ei rinnalle vaan siihen että hytkyttelen hänet uneen. Taputtelen siis sillee suht reippaasti pyllystä ja pituussuunnassa siis hytkytän häntä niin nukahtaa siihen parissa minuutissa yleensä. Oon nukuttanut noin ennenkin mut nyt tuo on jotenkin yleistynyt ja päädyn tuohon jos ei nukahda rinnalle. Vähän vaikuttaa kyllä ruokahaluun tuo flunssa, ei ainakaan liikaa roiku tissillä. Kiinteät ei oo maistuneet nyt yhtään En tällä hetkellä muistakaan enää millasta normiarki oli mut ainakin se oli ihanampaa ku tää, ehkä tarvitsin muistutuksen... Ootan jo että tuo tyllerö tervehtyy niin voidaan alkaa elää meidän normiarkea. Onneksi on kevät tulossa
Oi, kuulostaa ihanalta @Veeja Niin nää vaan kasvaa ja alkaa viihtyä monin tavoin paremmin joka paikassa
Oi, kuulostaa ihanalta @Veeja Niin nää vaan kasvaa ja alkaa viihtyä monin tavoin paremmin joka paikassa