Onnea
@Ninnu118 ja toivotaan että pääsette pian pienen tuhisijan kanssa kotiin!
Musta tuntuu että olen tässä raskauden edetessä sulkeutunut ihan omaan "kuplaan" mieheni kanssa. Kaverin tulevien polttareiden suunnittelu ei innostaisi yhtään eikä millään jaksaisi pitää edes yhteyttä kaikkiin kavereihin.
Asun nykyään 500km päässä tästä ystäväporukasta minkä kanssa ennen touhuttiin jatkuvasti, joten luontaisestikin on tullut hieman etäännyttyä tässä kolmen vuoden aikana.
Ongelma on se, kun kaverit aikovat pitää babyshowerini vanhempieni kotona siellä 500km päässä, koska tämä on heille helpoin ratkaisu. Joo, todella ihanaa että jaksavat nähdä vaivaa, mutta mua lähinnä ahdistaa lähteä ajamaan tai matkustamaan tätä matkaa näillä viikoilla (tuolloin 34+3), kun nyt jo autossa istumisesta tulee huono olo ja selkää särkee.
Sieltä on myös 120km lähimpään yliopistolliseen sairaalaan jos jotain sattuisi. Ja sinne siis pitäisi nyt näiden polttareiden, babyshowerien ja isotädin hautajaistenkin takia matkustaa kahtena viikonloppuna putkeen ja mua hirvittää
Siskolleni asiasta puhuin kun hän näitä juhlia nyt pääasiassa järjestää ja hän melkein suuttui etten ymmärrä kuinka hankalaa heidän on saada järjestettyä mitään kaupunkiin (minne mun ja muiden täältä matkaavien olisi helpompi tulla), siksi pitää mennä maalle vanhempieni luokse. Huoh. Välillä olen miettinyt että äh, perutaan koko juttu kun on niin hankalaa. Mutta noh. Ostin nyt junalipun, että syteen tai saveen kai se on vaan purtava hammasta ja mennä. Muutenkin hormonit tehneet minut todella herkäksi ja suorasukaiseksi niin toivotaan että en lähde heille missään vaiheessa aiheesta avautumaan...
Ja siis tämä on ollut nyt viime viikkojen suurin huolenaihe!
vauvan vaatteet olen jo pessyt ja laittanut valmiiksi, tykkään ettei mun taevitse stressata sitä mitä kaikkea pitäisi vielä tehdä. Edes synnytys ei vielä pelota, ehkä hieman vain jännittää miten menee, kun ensimmäistä nyt odotan.
Anteeksi tämä avautuminen, mutta oli pakko. Mies ei enää jaksa kuunnella itkun tuherrustani