Syy miksi aloin tapailemaan ukkomiestä;

Jos sulla niin paljon on ällii päässäs ettet halua perhettäs rikkoa,niin olisit ajatellut sitten loppuun asti,ja ottanut jonku ei varatun panokamuksesi.
Säälittävää tuollainen,ei voi kyllä muuta sanoa.

Löytäisi varmaan jonku muun idiootin olemaan kanssaan,mutta onko sen pakko olla perheellinen ketä panee.

en ota sen enempää kantaa, kerron vain kaverini kokemuksen. Nimittäin kokemuksen nuoren näkökulmasta, kun jompikumpi vanhempi jää kiinni pettämisestä.

Kaverini oli pienestä pitäen ollut isän tyttö, heillä oli todella läheiset välit. Teini-iässä hän sai tietää, että isänsä oli pettänyt hänen äitiään vuoden verran jonkun toisen naisen kanssa. Kaverin isä muutti lopulta pois ja hänen äitinsä sairastui vakavaan masennukseen. Kaverini ei ole tänä päivänäkään antanut isälleen anteeksi, vaikka on jo kolmekymppinen, eivätkä he olekaan enää juuri missään tekemisissä keskenään. Isä kyllä on yrittänyt soitella tyttärelleen, mutta muutaman minuutin puhelua kummempaa suhdetta kaverini ei enää isäänsä osaa kuvitella. Hän ei halunnut isäänsä edes omiin häihinsä.

Sitä vaan, että joskus tuollaisilla oman hyvänolon tunteen tavoittelulla voi olla kauaskantoisempiakin seurauksia...

Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nii :
miten minua on kans aian kiinnostanut et miten nää pettäjät nää tapaamiset järjestää? en jaksais nähdä vaivaa

minua kiinnostaisi kanssa. harvinaisen tylsä elämä on mut miten te sen järkkäätte.et esim.puoliso ei epäile mitään.

Nyt on vähän hiljaisempaa, mutta kunhan lumet sulaa niin tavataan vähän useammin, luonnon helmassa esim.

miten lumi vaikuttaa tapaamisiin?Asuuks se jossain erämökis ni se ei pääse sielt ku käväisin?

Alkuperäinen kirjoittaja cassylle:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja samassa tilanteessa oleva:
narsku rakas, ihmisen seksuaalikäyttäyminen ja mielenkiinnon taso voi muuttua liiton aikana paljonkin.

Cassy ihana kun on joku joka ymmärtää!

Niin. Ei semmoinen voi ymmärtää, joka ei ole koskaan kokenut tuota. Ainakaan jos ei edes yritä. Ihan turha tulla moralisoimaan ja latelemaan jälkiviisauksia.

PS. En ole koskaan ollut avoimessa suhteessa tahi pettänyt, joten en puolustele itseäni. Mä vaan ymmärrän.

Cassy, puhuit ristiin itsesi kanssa. Ensin sanot, että jos ei ole kokenut, ei voi ymmärtää. Sitten sanot, että et ole kokenut, mutta ymmärrät. Joten mitenkähän sen kokemuksesi laita oikein onkaan...

En lainkaan. Semmoinen joka ei ole kokenut raastavaa kroonista seksinpuutetta (vaikkapa miehen haluttomuudesta johtuvaa), ei voi ymmärtää millainen helvetti se on. Sitä tarkoitin, ja itse olen sen kokenut. Sen sijaan en ole kokenut ap:n elämäntilanteen kaltaista ratkaisua, enkä varmasti koskaan koekaan. Kokemattakin ymmärrän silti, miksi hän tekee niin kuin tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja cassylle:
Alkuperäinen kirjoittaja samassa tilanteessa oleva:
narsku rakas, ihmisen seksuaalikäyttäyminen ja mielenkiinnon taso voi muuttua liiton aikana paljonkin.

Cassy ihana kun on joku joka ymmärtää!

Niin. Ei semmoinen voi ymmärtää, joka ei ole koskaan kokenut tuota. Ainakaan jos ei edes yritä. Ihan turha tulla moralisoimaan ja latelemaan jälkiviisauksia.

PS. En ole koskaan ollut avoimessa suhteessa tahi pettänyt, joten en puolustele itseäni. Mä vaan ymmärrän.

Cassy, puhuit ristiin itsesi kanssa. Ensin sanot, että jos ei ole kokenut, ei voi ymmärtää. Sitten sanot, että et ole kokenut, mutta ymmärrät. Joten mitenkähän sen kokemuksesi laita oikein onkaan...

En lainkaan. Semmoinen joka ei ole kokenut raastavaa kroonista seksinpuutetta (vaikkapa miehen haluttomuudesta johtuvaa), ei voi ymmärtää millainen helvetti se on. Sitä tarkoitin, ja itse olen sen kokenut. Sen sijaan en ole kokenut ap:n elämäntilanteen kaltaista ratkaisua, enkä varmasti koskaan koekaan. Kokemattakin ymmärrän silti, miksi hän tekee niin kuin tekee.

.."raastavaa, kroonista seksinpuutetta"..."millainen helvetti se on..."
EI VOI OLLA TOTTA! Onpa siinä todella VAKAVA ja HELVETILLINEN vaiva... Voi elämän kevät. Toisilla on masennusta ja aivan oikeita, vakavia tauteja, niin eikö jotkut alapäästään kutisevat valita seksinpuutetta helvetiksi... uskomatonta. Miten kehtaattekin verrata seksinpuutetta oikeisiin sairauksiin ja erityisesti sellaisiin, jotka todella vievät kärsijänsä helvettiin. Tuohon kutkaan sentään on parannuskeinot, kuten ap ja sinä tiedätte: vieraissa pomppinen, tai vaikka avioero ja uutena sinkkuna baareihin, niin johan löytyy tuohon "puutostautiin" lääkkeet...

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Olkoon kenen muun mielestä miten vaan, mä en silti hyväksy että vehdataan varattujen miesten tai naisten kanssa ihan tieten tahtoen. :|

Se on sun ongelmasi. Olen sitä mieltä, että aina ei rakkaudella voi sanoa EI! Ja miksi jos omat ja toisen tunteet käy yksiin, pitäisi sitä vaimoa/miestä ajatella, eihän hän näyttele mitään osaa siinä tarinassa? Varsinkaan, jos häntä ei tunne. Minä ainakin otan sen minkä haluan, enkä ajattele silloin muita.

Alkuperäinen kirjoittaja vehtaaja:
Olkoon kenen muun mielestä miten vaan, mä en silti hyväksy että vehdataan varattujen miesten tai naisten kanssa ihan tieten tahtoen. :|

Se on sun ongelmasi. Olen sitä mieltä, että aina ei rakkaudella voi sanoa EI! Ja miksi jos omat ja toisen tunteet käy yksiin, pitäisi sitä vaimoa/miestä ajatella, eihän hän näyttele mitään osaa siinä tarinassa? Varsinkaan, jos häntä ei tunne. Minä ainakin otan sen minkä haluan, enkä ajattele silloin muita.

Hieno tiivistelmä näistä itsekkyyden perikuvista, joille ei järkeä, moraalia ja empatiaa ole suotu, ja joilla ei edes oma napa vaan oma alapää tulee ensiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Hieno tiivistelmä näistä itsekkyyden perikuvista, joille ei järkeä, moraalia ja empatiaa ole suotu, ja joilla ei edes oma napa vaan oma alapää tulee ensiksi.

Itsekästä tai ei, kyllä mulla ainakin omassa elämässä se oma onni menee tuntemattomien onnien edelle. Järkeäkin löytyy (tosin miksi kirjoittelen tälle palstalle?) Onko se sulta pois, jos tapailen varattu miestä, joka ei kaikenjärjen mukaan ole sinun miehesi (todennäköisesti miehellä, jota tapailen on hivenen viisaampi vaimo)

Minäkin olen ollut sängyssä ystäväni kanssa, jolla oli tuolloin kihlattu sekä lapsi (ja toinen tulossa). Miehen kihlatulle asia oli täysin ok kun hän ei itse voinut miestään tyydyttää raskautensa ja sitä myöten haluttomuutensa vuoksi. Itse olin sinkku.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Itsekästä tai ei, kyllä mulla ainakin omassa elämässä se oma onni menee tuntemattomien onnien edelle. Järkeäkin löytyy (tosin miksi kirjoittelen tälle palstalle?) Onko se sulta pois, jos tapailen varattu miestä, joka ei kaikenjärjen mukaan ole sinun miehesi (todennäköisesti miehellä, jota tapailen on hivenen viisaampi vaimo)

Mitä tarkoittaa "viisaampi vaimo"? Tällaisessa yhteydessä tarkoittaa vissiin vain, että tilanteesta täysin tietämätön ja pimeässä pidetty, jolle tämä salarakaspari sitten ilkkuu hänen selkänsä takana toiminnallaan. Kyllä se kuule tarkoittaa vain petettyä vaimoa. Mutta kiilloita sinä vain sädekehääsi tässä tapauksessa, koska kukaan muu sitä ei kiilloita. Pettäminen ja varatun kanssa oleminen ei ole hyväksyttyä toimintaa. Jos olisi, se olisi julkista.

Viisaat ihmiset ei käytä aikaansa vaimolle/vaimosta ilkkumiseen. He elävät omaa elämäänsä. Miksi kaiken pitäisi olla julkista? Rakastaa voi niin monella tavalla.

Ja keneltä sitä hyväksyntää tulisi sitten hakea? Sinultako? Presidentiltä?

Viisaat ihmiset ei käytä aikaansa vaimolle/vaimosta ilkkumiseen. He elävät omaa elämäänsä. Miksi kaiken pitäisi olla julkista? Rakastaa voi niin monella tavalla.

Ja keneltä sitä hyväksyntää tulisi sitten hakea? Sinultako? Presidentiltä?

Kertoo paljon luonteestasi ja moraalistasi, että joudut kysymään tällaista.

Ai sä pidät panemista rakkautena? Taitaa olla sekasin faktat!

Yhteistyössä