Syy miksi aloin tapailemaan ukkomiestä;

Alkuperäinen kirjoittaja samassa tilanteessa oleva:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
narsku rakas, ihmisen seksuaalikäyttäyminen ja mielenkiinnon taso voi muuttua liiton aikana paljonkin.

Cassy ihana kun on joku joka ymmärtää!

Niin. Ei semmoinen voi ymmärtää, joka ei ole koskaan kokenut tuota. Ainakaan jos ei edes yritä. Ihan turha tulla moralisoimaan ja latelemaan jälkiviisauksia.

PS. En ole koskaan ollut avoimessa suhteessa tahi pettänyt, joten en puolustele itseäni. Mä vaan ymmärrän.

Seksi on loppuviimetteeksi niin mitätön asia, että sen takia ei kannattaisi pilata kahta avioliittoa. Jos itse olisin "kylmässä" avioliitossa, häpeäisin kyllä syvästi, jos en pystyisi ratkaisemaan tilannetta muuten kuin menemällä VARATUN kanssa sänkyyn. Ei siinä oman puolison "lupa" tilannetta oikeaksi tekisi, jos samalla tuon varatun puoliso on tilanteesta tietämätön ja ehkä luulee liittonsa olevan kunnossa. Jos on seksintarve niin suuri ja tärkeä, ei kun ero vaan ja vapaana avoimesti baanalle!

narsku rakas, ihmisen seksuaalikäyttäyminen ja mielenkiinnon taso voi muuttua liiton aikana paljonkin.

Niin. Ei semmoinen voi ymmärtää, joka ei ole koskaan kokenut tuota. Ainakaan jos ei edes yritä. Ihan turha tulla moralisoimaan ja latelemaan jälkiviisauksia.

PS. En ole koskaan ollut avoimessa suhteessa tahi pettänyt, joten en puolustele itseäni. Mä vaan ymmärrän.

Mitään kokemusta tarvita todetakseen ettei ole ihan loppuun asti ajateltu kun aloittaa suhteen naimisissa olevan kanssa,itse myös naimisissa(ai niin mutta olikin lupa)

Itse näen asian niin, että molemmat osapuolet -siis pettäjämies ja se lotko, ovat syyllisiä.

Mä en voisi kunnioittaa itseäni päivääkään, jos varatun mukaan lähtisin, olin itse sinkku tai en.

Myös se 'toinen' nainen voi valita kenen mukaan lähtee, on aivan turhaa selitellä asiaa niin, että sitten se mies menisi jonkun muun kanssa. -Menköön, minä en lähtisi siihen mukaan, ja minä voin pitää itsekunnioitukseni.

Ajattelen myös niin, että toivottavasti tuo pettäjämiehen mukaan lähtevä nainen saa palkkansa joskus, että sama kolahtaa omaan nilkkaan ja pahasti! Silloin hänen pitää muistaa olleensa sitä mieltä, ettei ole hänen syy, eikä ole väliä, vaikka toisella on perhe joka kenties hänen vuokseen kärsii ja hajoaa.

On myös täysin naurettava ajatus pitää omia lapsiaan niin tyhminä iästä riippumatta, etteivät tajua 15 v aikana vanhempiensa rakkauden sammuneen jo kauan sitten. Ero ei ole hyvä, mutta on myös paljon lapsia, jotka eivät muuta toivo kuin vanhempiensa rakkaudettoman kylmän liiton loppumista vaikka eroon.

No kenties en sitten ymmärrä riippuvuutta seksiin, pitkää vastentahtoista selibaattia jne, mutta en silti hyväksy pettämistä ja varatun kanssa naimista.

Oli syy mikä vaan, ei ole oikein koskea varattuun mieheen/naiseen.
Sinkkujakin löytyy pilvin pimein.

Toi rupee menemään teidän puolelta jo epätoivoiseksi puolusteluksi...

Sitä ehti käydä välillä kaupassakin ja keskustelu jatkuu :)

On tavallaan ihan sama mitä yksittäiset ihmiset tekevät, eikä toisten panemiset sinällään kuulukaan mulle. Mutta jos tullaan tänne kertomaan, niin pitää kestää myös kyseenalaistaminen.
Toisekseen, isommalla mittakaavalla on kurjaa katsella nykymaailman moraalista rappiota. Kaikki on ok, kunhan itselle tulee siitä hyvä olla?? Minäminäminäminä! Mullemullemullemulle. Ja me ollaan sentään "aikuisia", vai? Millaisia jälkipolvia tulee, kun toimitaan näin. Ja ap:kin ihan vain lastensa ja perheensä parhaaksi??
Ja jos trsffipalstoilla oikein selvästi ilmoitetaan olevansa varattuja, niin eikö niitä voi karttaa, koska vapaitakin miehiä ja naisia on tarjolla. Meinaatteko, että vain varatut pitävät seksistä? Ja olette itse niiiiin vastustamattomia, että sinkut tarrautuu ja haluaa naimisiin kanssanne heti samantien?

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Itse näen asian niin, että molemmat osapuolet -siis pettäjämies ja se lotko, ovat syyllisiä.

Mä en voisi kunnioittaa itseäni päivääkään, jos varatun mukaan lähtisin, olin itse sinkku tai en.

Myös se 'toinen' nainen voi valita kenen mukaan lähtee, on aivan turhaa selitellä asiaa niin, että sitten se mies menisi jonkun muun kanssa. -Menköön, minä en lähtisi siihen mukaan, ja minä voin pitää itsekunnioitukseni.

NAULANKANTAAN!

Cassy, puhuit ristiin itsesi kanssa. Ensin sanot, että jos ei ole kokenut, ei voi ymmärtää. Sitten sanot, että et ole kokenut, mutta ymmärrät. Joten mitenkähän sen kokemuksesi laita oikein onkaan...

Nyt kun itsellä on pieniä lapsia niin olen samaa mieltä ettei pelkän seksin takia kannata perhettä rikkoa. Tarviiko sen nyt niin kylmäkään sen liiton olla jos ollaan kuin sisko ja veli, jos ollaan vaikka ystäviä? Mä luulen että lapsille voi olla jopa kurjempaa vaikka sellaiset vanhemmat jotka riitelee niin että esineet lentää mut seksi sen jälkeen on huisaa. Tai kai ne muksuraukat siihenkin tottuu. Joten anna AP mennä vaan kun miehelleskin sopii.

Muistelen vain, kun oma isäntä petti :'( Kyllä se SATTU vaikka EI silloin vielä ollut lapsia. Mä en vaan ymmärrä tuota... :headwall: Vaikka itse tosiaan olen kokenut tuon luvan kanssa menemisen, mutta se EI korjannut tilannetta ja nykyisessä suhteessa sitten koin petetyksi tulemisen ilman lupaa, joten kummatkin puolet on koettu ja voin sanoa kokemuksella, että kyllä niitä asioita PITÄÄ pystyä hoitamaan muilla keinoilla :kieh:

Mun ei pitänyt saarnata :ashamed: Tuli vaan oma muisto niin mieleen :$ Kyllä mä olin niin vihainen miehelleni pettämisestä, että sitä ei voi edes kuvitella...en tiedä miten oisin kestänyt jos olis silloin ollut lapsia :/ Meinasin kyllä laittaa kamat kasaan ja vaihtaa maisemaa, mutta onneksi saimme asiat kuntoon ja nyt tuossa on rakkauden hedelmä nukkumassa sohvalla :heart: eikä mistään pettämisestä tarvii huolehtia, sen olemme nyt puhuneet, että EI tule olemaan enää perheemme asioita...

Tulin vain piipahtamaan, en ehdi lukea koko ketjua läpi :whistle:
Ensinnäkään, en puolustele tekemisisäni, kerroin vain miksi olen varatun miehen kanssa. Voiko sitä puolustella?
Toisekseen, miksi kertoisin miehelleni yksityiskohtia, enhän ilmoita hänelle vessassa käymisitäkään "Hei kävimpäs tuossa paskalla, ja tulipas niin iso pötkäle pönttöön, tuu säki kattoon hei!"
Jotkut asiat vain ovat yksityisiä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:
Ensinnäkään, en puolustele tekemisisäni, kerroin vain miksi olen varatun miehen kanssa. Voiko sitä puolustella?
Toisekseen, miksi kertoisin miehelleni yksityiskohtia, enhän ilmoita hänelle vessassa käymisitäkään "Hei kävimpäs tuossa paskalla, ja tulipas niin iso pötkäle pönttöön, tuu säki kattoon hei!"

No miksi sä ylipäänsä tämän aloituksen teit?
olisi kiva kuulla motiiveja :)
oletko sä saanut mitään irti koko keskustelusta?

Niin yksityisiä että kahden varatun täytyy harrastaa salassa. Olette halveksuttavia.

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:

No eikö niitä motiiveja jo tullutkin? seksinpuute?

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

Niin yksityisiä että kahden varatun täytyy harrastaa salassa. Olette halveksuttavia.

Kerrotko sä omia seksijuttujas kavereillesi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:
täällä taas jeesustellaa, ei voi ku naureskella ku jotain näitä juttuja lukee.
ootteko muuten koskaan kuullet polygamiasta? ei kaikki usko yksiavioisuuteen...

se mikä sopii yhelle, ei sovi kaikille. ni.

jos tää on heille paras ratkasu, mitä sitä arvostelemaan? ei kait kukaan moniavioisuuteenkaan uskova oo jeesustelemassa, et "herranen aika, onko sulla vaan yks mies/vaimo? miten sä pystyt, ei toi oo normaalia" :D:D

annetaan kaikkien kukkien kukkia, kukin tavallaan.

itse olen yhden miehen nainen, mutta en tuomitse muita, jotka ei elä samalla tavalla!
Entäs jos sun mies oliskin sun selkäs takana polygaminen toisten naisten kanssa? No eihän siinä mitään, annetaan kaikkien kukkien kukkia ja ukkojen pökkiä.

Niin kauan kuin yksikin osapuoli, vaikka epäsuora, on pimennossa ja häneltä ei ole kysytty ( tässä tapauksessa varatun äijän vaimo ) niin asia ei ole normaali ja hyväksyttävä. Ainakin yhtä petetään silloin. Ja kaksi muuta vaan raapivat kutkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Voi puusilmä sentään.
Lue mun viesti uudestaan ;)
Kysyin, että miksi ap aloitti tämän keskustelun. Motiiveja sille viestin kirjoittamiselle eikä sille teolle, jota tässä on käsitelty jo enemmän kuin tarpeeksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Voi puusilmä sentään.
Lue mun viesti uudestaan ;)
Kysyin, että miksi ap aloitti tämän keskustelun. Motiiveja sille viestin kirjoittamiselle eikä sille teolle, jota tässä on käsitelty jo enemmän kuin tarpeeksi :)

Eikö täillä kaikilla ole samat motiivit, saada keskustelua aikaan itselle ajankohtaisesta asiasta

Yhteistyössä