S
samassa tilanteessa oleva
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:narsku rakas, ihmisen seksuaalikäyttäyminen ja mielenkiinnon taso voi muuttua liiton aikana paljonkin.
Cassy ihana kun on joku joka ymmärtää!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:narsku rakas, ihmisen seksuaalikäyttäyminen ja mielenkiinnon taso voi muuttua liiton aikana paljonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja samassa tilanteessa oleva:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:narsku rakas, ihmisen seksuaalikäyttäyminen ja mielenkiinnon taso voi muuttua liiton aikana paljonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja samassa tilanteessa oleva:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:narsku rakas, ihmisen seksuaalikäyttäyminen ja mielenkiinnon taso voi muuttua liiton aikana paljonkin.
Niin. Ei semmoinen voi ymmärtää, joka ei ole koskaan kokenut tuota. Ainakaan jos ei edes yritä. Ihan turha tulla moralisoimaan ja latelemaan jälkiviisauksia.
PS. En ole koskaan ollut avoimessa suhteessa tahi pettänyt, joten en puolustele itseäni. Mä vaan ymmärrän.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja samassa tilanteessa oleva:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:narsku rakas, ihmisen seksuaalikäyttäyminen ja mielenkiinnon taso voi muuttua liiton aikana paljonkin.
Niin. Ei semmoinen voi ymmärtää, joka ei ole koskaan kokenut tuota. Ainakaan jos ei edes yritä. Ihan turha tulla moralisoimaan ja latelemaan jälkiviisauksia.
PS. En ole koskaan ollut avoimessa suhteessa tahi pettänyt, joten en puolustele itseäni. Mä vaan ymmärrän.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:Itse näen asian niin, että molemmat osapuolet -siis pettäjämies ja se lotko, ovat syyllisiä.
Mä en voisi kunnioittaa itseäni päivääkään, jos varatun mukaan lähtisin, olin itse sinkku tai en.
Myös se 'toinen' nainen voi valita kenen mukaan lähtee, on aivan turhaa selitellä asiaa niin, että sitten se mies menisi jonkun muun kanssa. -Menköön, minä en lähtisi siihen mukaan, ja minä voin pitää itsekunnioitukseni.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:ehkä sillä ei ole aikaa istua koko päivää koneella....
Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Tulin vain piipahtamaan, en ehdi lukea koko ketjua läpi![]()
Ensinnäkään, en puolustele tekemisisäni, kerroin vain miksi olen varatun miehen kanssa. Voiko sitä puolustella?
Toisekseen, miksi kertoisin miehelleni yksityiskohtia, enhän ilmoita hänelle vessassa käymisitäkään "Hei kävimpäs tuossa paskalla, ja tulipas niin iso pötkäle pönttöön, tuu säki kattoon hei!"
Jotkut asiat vain ovat yksityisiä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Tulin vain piipahtamaan, en ehdi lukea koko ketjua läpi![]()
Ensinnäkään, en puolustele tekemisisäni, kerroin vain miksi olen varatun miehen kanssa. Voiko sitä puolustella?
Toisekseen, miksi kertoisin miehelleni yksityiskohtia, enhän ilmoita hänelle vessassa käymisitäkään "Hei kävimpäs tuossa paskalla, ja tulipas niin iso pötkäle pönttöön, tuu säki kattoon hei!"
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Tulin vain piipahtamaan, en ehdi lukea koko ketjua läpi![]()
No miksi sä ylipäänsä tämän aloituksen teit?
olisi kiva kuulla motiiveja
oletko sä saanut mitään irti koko keskustelusta?
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Tulin vain piipahtamaan, en ehdi lukea koko ketjua läpi![]()
Niin yksityisiä että kahden varatun täytyy harrastaa salassa. Olette halveksuttavia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs jos sun mies oliskin sun selkäs takana polygaminen toisten naisten kanssa? No eihän siinä mitään, annetaan kaikkien kukkien kukkia ja ukkojen pökkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:täällä taas jeesustellaa, ei voi ku naureskella ku jotain näitä juttuja lukee.
ootteko muuten koskaan kuullet polygamiasta? ei kaikki usko yksiavioisuuteen...
se mikä sopii yhelle, ei sovi kaikille. ni.
jos tää on heille paras ratkasu, mitä sitä arvostelemaan? ei kait kukaan moniavioisuuteenkaan uskova oo jeesustelemassa, et "herranen aika, onko sulla vaan yks mies/vaimo? miten sä pystyt, ei toi oo normaalia"![]()
annetaan kaikkien kukkien kukkia, kukin tavallaan.
itse olen yhden miehen nainen, mutta en tuomitse muita, jotka ei elä samalla tavalla!
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Tulin vain piipahtamaan, en ehdi lukea koko ketjua läpi![]()
No eikö niitä motiiveja jo tullutkin? seksinpuute?
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Tulin vain piipahtamaan, en ehdi lukea koko ketjua läpi![]()
No eikö niitä motiiveja jo tullutkin? seksinpuute?
Voi puusilmä sentään.
Lue mun viesti uudestaan
Kysyin, että miksi ap aloitti tämän keskustelun. Motiiveja sille viestin kirjoittamiselle eikä sille teolle, jota tässä on käsitelty jo enemmän kuin tarpeeksi![]()