Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja okei:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja vai halusitko miehen itselles:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä ymmärrän ap:ta..itsekkin olin vähän samalaisessa tilanteessa mutta kerroin vaimolle lopulta :/
kerroit itse vaimoille?
kerroin vaimolle.Tämän varatun jonka kanssa olin seksisuhteessa ni hänen vaimolle.
Oliko sun asiasi kertoa?![]()
en halunnut enkä sen enempää kommentoi koska tiedän tämän vaimon mustan nikin täällä joten antaapa olla =)
Heh, piti kuitenkin päästä sanomaan että sen vaimolla on musta nikki täällä![]()
so???
jos et ton vertaa ymmärrä niin älä ymmärrä.
ei tarvitsekkaan eikä asia edes sulle kuulu :/
mä en ala asiaa sen enempää ruotimaan koska tiedän et mun jutut luetaan.
Pitäiskö sun alunperinkin pitää se turpasi kiinni? Todella törkeetä tätä petettyä naista kohtaan vielä kirjoitella asiasta täällä. Piti sitten vielä vähän kiusata tätä naista asialla? Voi perkule että toivoisin joillekin aivot sinne pään sisälle!
sä et tiedä asiasta yhtään mitään joten voit itsekkin olla hiljaa.kiitos ja piste!
eiköhän tässä tiedetä tarpeeksi
Kenelle tämä maininta naisen palstailusta oli sitten tarkoitettu jos se ei kellekään muulle kuulu? Tälle naiselleko? Eikö se kuulu kun alat itse ruotimaan asioita?
pitää vissiin vääntää rautalangasta.Kuka näistä vieraista nyt kyseli syitä jne.ilmoitin että en rupea asiasta sen enempää kertomaan ja syyn miksi!
sä et tiedä kenestä on kyse joten anna jo olla..