syömishäiriöstä lisää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Olen pohtinut mikä sairaus mulla on? olen melke 150kg. nyt vielä raskaana 22vko

mutta mietin valmiiksi jo suunnilleen mitä ruokaa on huomenna elämäni vana kulkee ruuan perässä...syön myös ihan koti ruokaa mutta myös rasvaset ruoan kelpaa :)

ja karkkia joka päivä....

olen paljon lukenut siitä leikkauksesta....ehkä siihen pitäisi hakeutua kun ei tästä muuten tule mitään...olisi kivaa olla laiha...mutat ei 5kg painon pudotus tunnu missään...kun olisi 90kg pudotettavaa...niin ei huvita.

Ah, niin tuttua, niin tuttua.. :/ Käy vaikka laihdutusleikkaus.com -sivustolla, siellä on yksi avoin keskustelukin, ja jos haluat päästä suljettuun keskusteluryhmään niin voit laittaa adminille mailia, ja selvittää tilanteesi, jotta pääset foorumille jutustelemaan leikkauksen mahdollisuudesta :)

En tiedä mitä sanoa. Laihtuminen on kuitenkin mahdollista ruokavaliota ja liikuntatottumuksia muuttamalla - myös sinun kohdallasi. Tarvitsisit vain jonkin sysäyksen uuteen elämänhallintaan ja kunnon tsemppaajan siihen vierelle. Nyt raskaana on vaikea aloittaa laihdutusta mutta mietipä, jos aloittaisit synnytyksen jälkeen?

:hug:

juu leikkaus tuntuu minustakin viimeseltä vaihtoehdolta pelkään sairaaloita saatika siellä toimenpiteitä....

mutat tuntuu ettei ole enää vaihtoehtoja...olen joskus käynyt psygologilla juttelemasssa ne vaan sanoo että ei ole ongelma jos ei sinua häiritse....nyt vähän häiritsee...sen takia vaan että haluisin olla laihempi.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
juu leikkaus tuntuu minustakin viimeseltä vaihtoehdolta pelkään sairaaloita saatika siellä toimenpiteitä....

mutat tuntuu ettei ole enää vaihtoehtoja...olen joskus käynyt psygologilla juttelemasssa ne vaan sanoo että ei ole ongelma jos ei sinua häiritse....nyt vähän häiritsee...sen takia vaan että haluisin olla laihempi.

Oletko kokeillut Painonvartijoita? Äitini laihdutti sen avulla aikoinaan 30 kiloa.

olen kokeillut...mutat ei mulal riitä motivaatio sielläkään....kun ne ohjaajatkin on laihduttanut alle 10kg niin tuntuu ettei ne tiedä msitään mitään.....

Yhteistyössä