V
vierailija
Vieras
Se, jonka ""keskustelut" painontarkkailija tappaa on varmasti se "kaikki täällä on vain trolleja + yksi tossarimummo" -tyyppi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se, jonka ""keskustelut" painontarkkailija tappaa on varmasti se "kaikki täällä on vain trolleja + yksi tossarimummo" -tyyppi
No minä en taas kyllä usko, että joku toinen tossari ärsyyntyisi noista jutuistani, eivät ole ”pikkusieluisia” ihmisiä noin yleisesti ottaenkaan.Se, jonka ""keskustelut" painontarkkailija tappaa on varmasti se "kaikki täällä on vain trolleja + yksi tossarimummo" -tyyppi
Kekätossari on autisti.No minä en taas kyllä usko, että joku toinen tossari ärsyyntyisi noista jutuistani, eivät ole ”pikkusieluisia” ihmisiä noin yleisesti ottaenkaan.
Meet huutamaan Tornion rajalle "asyl, asyl"Onko kellään kokemusta saako Ruotsin kansalaisuuden helposti? Haluan muuttaa Ruotsiin ja alkaa ruotsalaiseksi. Paljon parempi maa kuin Suomi ja mukavampaa väkeä.
En ole, ja minä tän mihin vastasit kirjoitinkin.Kekätossari on autisti.
Olet etkä kestä asiallista kritiikkiä.En ole, ja minä tän mihin vastasit kirjoitinkin.
Mihin liittyen? Eikä noi teiän joidenkin lässytykset minun kirjoittamisiin vaikuta millään tapaa että.Olet etkä kestä asiallista kritiikkiä.
Sinun autistin lässytyksille tässä nauretaan.Mihin liittyen? Eikä noi teiän joidenkin lässytykset minun kirjoittamisiin vaikuta millään tapaa että.
Naurat. Tarkkuus ennenkaikkea.Sinun autistin lässytyksille tässä nauretaan.
Sivusta seuraten: eipä näytä sunkaan elämä kovin hääppöiseltä, kun kulutat aikaasi tollaseen.Sinun autistin lässytyksille tässä nauretaan.