Ei ole ollut ongelmia. Käsittääkseni makarooni on sellainen, että jos liikaa sitä antaa lapselle, niin menee maha ns. tukkoon.Kysyn nyt vielä paljon perunaa käyttäviltä, että miten teidän vatsat kestää sen? Mulla (ja lapsillakin) menee ainakin vatsa jumiin kun perunaa syödään, siinä suuri syy maun lisäksi että aika harvoin syödään. Nyt olen tosin tehnyt aika paljon keittoja kun kuopus syö samaa ruokaa meidän kanssa ja ne on helpompia kuin esim, spagetti hänen kannaltaan.
paska tulee kaikille hyvässä muodossa ja säänöllisestiKysyn nyt vielä paljon perunaa käyttäviltä, että miten teidän vatsat kestää sen? Mulla (ja lapsillakin) menee ainakin vatsa jumiin kun perunaa syödään, siinä suuri syy maun lisäksi että aika harvoin syödään. Nyt olen tosin tehnyt aika paljon keittoja kun kuopus syö samaa ruokaa meidän kanssa ja ne on helpompia kuin esim, spagetti hänen kannaltaan.
Samaa mietin minäkin täällä...?Te, jotka ette syö perunaa, mitä teillä on aina sitten lihan tms lisukkeena? Makaronia, riisiä, bataattia, juureksia?
Juureksia, vihanneksia, salaatteja...Te, jotka ette syö perunaa, mitä teillä on aina sitten lihan tms lisukkeena? Makaronia, riisiä, bataattia, juureksia?
-Peruna on ehdottomasti ekologisin vaihtoehto. Jos verrataan riisiin tai pastaan.
No esimerkiksi noita. Teen aika usein jonkin ruuan missä ei ole erikseen "lihaa ja lisuketta", vaan ne on samassa, esim. erilaiset wokit, kaalipata ym. ruokia Syödään meillä kyllä perunaakin mutta harvemmin.Meillä syödään perunaa ehkä 4-5 päivänä viikossa, makaronia ja riisiä sitten parina päivänä.
Te, jotka ette syö perunaa, mitä teillä on aina sitten lihan tms lisukkeena? Makaronia, riisiä, bataattia, juureksia?
Miten niin muka??Peruna on ehdottomasti ekologisin vaihtoehto. Jos verrataan riisiin tai pastaan.