synttäreistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos kaverisi lapsi kutsuu sinun lapsesi syntymäpäivilleen, menettekö silloin koko perhe?
Ja tarkennuksena, että lapset vielä nin pieniä, että toisen vanhemman olisi suotavaa olla paikalla eli periaattessa kutsuttu on äiti ja lapsi.

Mietin, kun tyttö halusi kutsua kaverinsa juhliinsa ja oletettiin että tulee sit äitinsä kanssa,joka on mun kaveri. No ne ilmestykin koko porukka (mukana isä ja lapsen pikku ja isosisko, joita ei tytön kanssa olla koskaan nähtykään)

Pieni väärinkäsitys vissiin, onneks riitti tarjottavaa kaikille :) Mut onko yleistä et menette koko perhe sitten synttäreitä viettämään jos kutsu tulee vain lapsen nimellä?

Olis varmaan syytä laittaa sitten kutsu lapsen ja äidin nimeellä, jos muuta perhettä ei haluta kutsua ja itse kutsuttu on niin pieni ettei yksin voi tulla...

Olen pitänyt vain sellaisia lasten synttäreitä, sekä ollut/lapseni ollut sellaisia lasten synttäreillä, jonne on kutsuttu joko A: vain kavereita (=kaverisynttärit) tai B: perheitä. Ei ole koskaan osunut eteen tilannetta että vain nimetyt perheenjäsenet ovat tervetulleita.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
koko perhe mennään jos lapset on alle kouluikäisiä ja perhe on koko perheen tuttu, näin tarkoittaisin myös itse

siis tottakai jos oltas ns perhetuttuja, mut tosiaan ei tunnettu perheestö kun äiti ja tyttö. mut kiva perhe oli kaikenkaikkiaan ei siinä mitään.

kyllä mä käsittäisin kutsun koskemaan koko perhettä. ja jos kutsun sellaisen ystävän, jonka perhettä en tunne, niin kutsutilanteessa yleensä sanon, että tulkaa koko porukalla. tai ainakin oletan, että tulevat. ja yleensä näin myös on käynyt.

Yhteistyössä