V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä noin 15min ja kaikista kolmesta olen suoraan synnytyssaliin mennyt..
Kakkoselle tuli lapsenvahti pillasen jälkeen 05 ja vauva syntyi 05.46.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä noin 15min ja kaikista kolmesta olen suoraan synnytyssaliin mennyt..
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:Hei BIBO! Mulla oli oikein kipeitä suppareita koko sunnuntain ja vielä eiliseen iltapäivään asti. Sunnuntaina kävin näytillä ja kohdunsuu oli sormelle auki.. hieman verta ja rusehtavaa vuotoakin tullut..nyt suppareita tulee harvakseltaan. Ja maha ihan kovana. Menkkamaista juilimista alapäässä, selässä ja alavatsalla. Silti vaan odottelen että ne lapsivedet menee tai jos tulee supparit niin kipeiks ettei voi olla. Mulla nyt rv36+3. Tässä voi kuitenkin mennä lääkärin mukaan vielä muutama viikkokin...kätilön mukaan alle viikko eli ei ota selvää! Kannattaa ehkä soittaa neuvolaan ja käydä siellä näytillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parempi mennä näytille niin tiedät tilanteen!
Alkuperäinen kirjoittaja Tipunen:JOs supistukset jatkuu niin soita synnärille. Viikkoja kuitenkin sen verran että olis hyvä käydä näyttäytymässä... Onnea matkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:Alkuperäinen kirjoittaja Tipunen:JOs supistukset jatkuu niin soita synnärille. Viikkoja kuitenkin sen verran että olis hyvä käydä näyttäytymässä... Onnea matkaan!
Mitähän toi ny tarkottaa, kun sanot, että "viikkoja kuitenkin sen verran". Paljonko niitä viikkoja pitää olla, että kannattaa käydä näyttäytymässä lääkärille? Jos supistelee säännöllisesti ja tukalasti esim. viikolla 26, eikö sillon kannata mennä lääkäriin?
Alkuperäinen kirjoittaja hansu:varmasti saat odotella vielä parikin viikkoa.. ensisynnyttäjät tuppaa olemaan hätäisiä, mutta ymmärrän sen kyllä kun ei aijempaa kokemusta ole millaisia ne supistukset on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melody:Voihan olla, että sulla on siitä sen vatsan kovuuden takia lihakset tavallaan krampissa, en tiedä kuiteskaan. Jos siellä istukalla olis joku hätänä, niin luulis sillon sun vuotavan verta. Sä ihan oikeesti voit soittaa sinne synnärille ja kysyä vaan ilman, että oot sinne menossakaan, parempi se on saada mielelle rauha ja tietävät sitten siellä synnärillä sua mahdollisestikin odotella jos sinne sitten meette kun mies tulee töistä.
Alkuperäinen kirjoittaja niina22:soititko neuvolaan? mitä ne siellä sano?
Alkuperäinen kirjoittaja Melody:Niin tota joo semmonen vielä piti sanoo, että eka synnytys mulla oli 5h25min ja sit toka oli nopee, tokasta siis meni osa vesistä yöllä kotona ja ei supistanu yhtään, mentiin sitten aamusta synnärillä ja ei edelleenkään supistanu, makasin käyrässä siellä, eikä siinäkään näkyny kun pari heikkoa supistusta, mutta mitään en tuntenu kuitenkaan, meinasivat pistää mut takas kotiin lääkärin tutkimisen jälkeen ja olin sit 7cm auki, supistanu ei edelleenkään pistitivät salissa oksitosiini tipan ja tyttö putkahti ekasta supistuksesta 45min. päästä maailmaan. Eli siis ei niitten supistusten tarvi välttämättä olla koko aikaa kivuliaita edistääkseen synnytystä.
Tuu kertoon sitten kuinka asiat etenee, tsemppiä tulevaan koitokseen!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tipunen:Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:Alkuperäinen kirjoittaja Tipunen:JOs supistukset jatkuu niin soita synnärille. Viikkoja kuitenkin sen verran että olis hyvä käydä näyttäytymässä... Onnea matkaan!
Mitähän toi ny tarkottaa, kun sanot, että "viikkoja kuitenkin sen verran". Paljonko niitä viikkoja pitää olla, että kannattaa käydä näyttäytymässä lääkärille? Jos supistelee säännöllisesti ja tukalasti esim. viikolla 26, eikö sillon kannata mennä lääkäriin?
Ainahan lekurilla saa käydä jos supistelee, oli viikot mitkä hyvänsä. Tarkoitin sitä että noilla viikoilla voi paikat olla jo kypsät ja ensisynnyttäjä saattaa olla liiankin pitkään kotona ja vaikka synnyttää eteisen lattialle.
Harvemmin rv 26 on paikat pehmeenä ja auki ellei ole riskiraskaus.
Ja kuten aikaisemmin kirjoitin olen noilla ap:n oireilla ollu jo sairaalassa ja hyvä niin. Muuten olis mun lapset syntyneet kotona![]()