Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mnulla ei ollut koko päivänä muuta kun pientä kiristyksen tunnetta vatsalla ja iltaa kohden vähän juili selkää..Sitten rupesi tuntumaan että kohta se syntyy, vaikka ei ollut kipeitä supistuksia..Soitin sairaalaan kun meiltä on matkaa kuitenkin n.30min.Sanoi että tule jos on kovat kivut..Lähdettiin kuitenkin melkein samantien ajelemaan kohti sairaalaan kun oli tunne että syntyy..Päästiin sairaalaan ja alkoi tutkimaan tilannetta niin sanoi että miten ihmeessä olet pystynyt kävelemään..Paikat oli 6cm auki!!
Alkuperäinen kirjoittaja Tipunen:Aina voi soittaa jos epäilyttää. Kätilö antaa ohjeet sitten jatkosta. Minä olisin jo menossa koska noilla oireilla olisin jo todennäköisesti synnyttänytOmat synnytykset (3) ovat kestäneet kaikki alle 3 tuntia...
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Tipunen:Aina voi soittaa jos epäilyttää. Kätilö antaa ohjeet sitten jatkosta. Minä olisin jo menossa koska noilla oireilla olisin jo todennäköisesti synnyttänytOmat synnytykset (3) ovat kestäneet kaikki alle 3 tuntia...
Mä olisin kans jo ainakin soittanut sairaalaan ja kysellyt neuvoja. Itselläni kans kolme tosi nopeeta synnytystä takana.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mun synnytykset on käynnistetty, mutta kuopuksesta meni kyllä todella nopeasti. Käynnistettiin tipalla, synnytyksen kesto tunti.Muutama kipeä supistus ja 5 cm auki tilanteesta muutamassa hetkessä täysin auki-tilanteeseen, minuutti ponnistusta ja tyttö maailmassa.
Eli tosiaan nuokin supistukset voi huomaamattasi avata paikkoja ja loppu on yksi rysäys! Siksi kävisin näytillä, niin tietäisi, millainen tilanne siellä alhaalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Joku on saattanut kysyä tätä aikasemmin kun en lukenut koko ketjua läpi, mutta onko sulla vatsa sekaisin? Mulla lensi molemmista päistä sillon kun synnytys oli käynnissä tosin ei koko aikaa vaan masun tyhjäksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Liikkuuko vauva normaalisti?
Alkuperäinen kirjoittaja klö:onko kyseessä eka lapsesi, ei nuo oireet välttämättä ole kuin harjoitussupistuksia ja jos ei kipeitä niin aika huonolla todennäköisyydellä saavat kohdunsuulla mitään aikaiseksi (harvoin synnytys ilman kipeitä supistuksia tapahtuu) tietysti olo ei enää ole mukava kun viikkojakin on, mut ole huoleti voit joutua vielä odottelemaan kuukaidenkin ennen kuin vauvasi on tässä maailmassa, voi vaan käydä aika pitkäksi. voithan käydä tarkistuttamassa tilanteesi, mutta en se mitään muuta jos paikat auennu niin sitten on ja synnytys tapahtuu sitten kun on sen aika.
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Liikkuuko vauva normaalisti?
Välillä tuntuu jokin pieni liike. Yleensä aamuisin se onkin ollut hiljakseen. Mites nii?
Alkuperäinen kirjoittaja konkari:voi johtua ihan siitä että vauva laskeutuu jne. ja liitoskipujakin voivat olla jos olo on epämukava..