pelastus olisi kaikkien uskontojen lopettaminen.nykyaikana on vanhanaikaista ja putkiaivoista ajatella että yksi uskonto pelastaisi,
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pelastus olisi kaikkien uskontojen lopettaminen.nykyaikana on vanhanaikaista ja putkiaivoista ajatella että yksi uskonto pelastaisi,
Tuskin onkaan. Taitaa leipoa omat pullat.Minä taas en ole koskaan huomannut, että se olisi opiskellut sitä Raamattuaan pätkääkään, kun ei se tiedä mitään täsmäkohtia, joissa jotakin lukee. Ehkä sillä ei ole Raamattua eikä se välitä siitä sen vertaa, että googlaisi.
Et varmasti olekaan nähnyt, koska ei sellasta uskontoa ole olemassa. Sun pitää nyt tehdä ihan itse kaikki nettijutut tästä aiheesta.Sen takia kirjoitan tämän kantani ja tein tämän ketjun, koska en ole netissä nähnyt tästä aiheesta tehtyä ketjua.
Sen sijaan varmaan joka toinen johonkin jumaluuteen uskova on sitä mieltä että se on jokin yhteinen jumaluus.
Ei ole vielä uskonnon nimikkeellä, mutta käytännössä monet uskovat synkretistisesti.
Tai nykyaikana on vanhanaikaista ja putkiaivoista ajatella että yksi uskonto pelastaisi, jos ei pakoteta synkretismiin niin ainakin ankeilijan leima lätkähtää kieltäytyjälle.
No ei vielä mikään järjestäytynyt uskonto, mutta erittäin laajalti levinnyt näkemys.Et varmasti olekaan nähnyt, koska ei sellasta uskontoa ole olemassa. Sun pitää nyt tehdä ihan itse kaikki nettijutut tästä aiheesta.
Jeesus rakasti ihmisiä mutta vihasi syntiä.ja se on huvittavaa et echo ei edes ymärrä sitä että jeesus käski rakastamaan kaikkia vihollisiaankin eikä millään mene perille se että tuo tapa millö hön puhuu on sangen erottava tekiä . kun ei tajua sitä että jeesuksen rakkaus oli rajaton niin jos hän seuraisi häntä hänekin pitäisi olla ja toteuttaa rajatonta rakkautta ja olla hyvä kaikille. ok jos haluaa elää muulla tavalla elä sotke jeesusta enään siihen kiitos vaan puhu niistä pölöistä jotka muokkasi raamatun omaksi edukseen.
Ja sun loputtoman jäkätyksen siirtäminen vaikka omaan ketjuunsa.pelastus olisi kaikkien uskontojen lopettaminen.
Kyllä nyt pelottaa.No ei vielä mikään järjestäytynyt uskonto, mutta erittäin laajalti levinnyt näkemys.
Nii muuten pelottaakin. Suuri osa ihmiskunnasta omaksuu järjettömyyden, mahdottomuuden.Kyllä nyt pelottaa.
Nii muuten pelottaakin. Suuri osa ihmiskunnasta omaksuu järjettömyyden, mahdottomuuden.
Heh, ja mikä on totuus?
*ottaa hyvän asennon ja on valmis kuuntelemaan tarinaa vaaleanpunaisesta, rakkaudellisen pehmeästä airbagista joka tursuaa kaikkialle*
Sanoit että kirjauskonnot on ihmisten sopimuksia. Ja synkretistinen jumaluusko sitten ei ole?
Ihmiskunta on mikä se on.Nii muuten pelottaakin. Suuri osa ihmiskunnasta omaksuu järjettömyyden, mahdottomuuden.
niin syntejähän ovat. Kateus viha ,omaneduntavoittelu ja vallanhimo kaikki muu on lööperiä synneissä koska nuo kaikk iaheuttvat pahaa verta ihmiskunnalle. heh seksuaalsiet nautinot taas eivät oel synti.Jeesus rakasti ihmisiä mutta vihasi syntiä.
Jos kaikki tiet ja elämäntyylit veisivät taivaaseen niin ristinkuolemaa ei olisi tarvittu.
No kylläpäs tämä nyt näyttää olevan vaikea ymmärtää. Mielestäni olen sen jo kertonut tuossa aikaisemmin, mutta kerrottakoon siis vielä kerran. Totuus on se mikä se on. On olemassa vain yksi totuus, jota kaikki uskonnot heijastavat. Jotkut uskonnot saattavat osua lähemmäksi tuota totuutta, toiset vähän kauemmaksi. Kaikki uskonnot, joilla on kirjoitettuja tai kirjoittamattomia opinkappaleita ovat sopimuksia siitä mitä kyseinen uskonto sisällään pitää. Ja sellaisenaan ovat alttita inhimillisille tulkinnoille, eli sitä kautta virheellisyyksille (tarkoittaen eroavaisuutta totuudesta).
En ole missään vaiheessa sanonut että oma uskontoni osuisi lähemmäs tuota totuutta. En myöskään ole sanonut mitä opinkappaleita uskontooni kuuluu. En ole luetellut uskontoni jumalien määrää. Olen vain teoretisoinut sitä, miten erilaiset uskonnot ovat selitettävissä. Ja miten eri uskontojen erot johtuvat eroista totuuden tulkinnoissa, ei erosta totuudessa. Koska totuus ei voi erota mistään. Se vain on.
Jos se olisi sama Jumala niin ei se olisi antanut painattaa itsestään kolmea eri versiota, joista osa ei tunnusta toista. Mieti nyt.
Parempi on se selitys että on alun pitäen ollut yksi jumaluus jolla on vastustaja, joka toimii kuin kopiokone.
Jeesus nimitti häntä valheen isäksi.
Kerro toki joku Raamatun kohta joka on jäänyt epäselväksi.
Siis minkä takia haluat multa jonkun Raamatun kohdan? Joka uskontoketjussa mulla on ainakin yksi esitettynä, joten mars etsimään.Niin, Echo, mikä Raamatun kohta sinulle tulee mieleen juuri nyt?
9mm?heh seksuaalsiet nautinot taas eivät oel synti.
Siis minkä takia haluat multa jonkun Raamatun kohdan? Joka uskontoketjussa mulla on ainakin yksi esitettynä, joten mars etsimään.
Ei ne kaikki kirja jutut olleet mitään ihmisten sopimuksia pelkästään vaan siinä oli yliluonnollinen ilmestys, eri asia sitten mistä lähteestä se ilmestys oli.No kylläpäs tämä nyt näyttää olevan vaikea ymmärtää. Mielestäni olen sen jo kertonut tuossa aikaisemmin, mutta kerrottakoon siis vielä kerran. Totuus on se mikä se on. On olemassa vain yksi totuus, jota kaikki uskonnot heijastavat. Jotkut uskonnot saattavat osua lähemmäksi tuota totuutta, toiset vähän kauemmaksi. Kaikki uskonnot, joilla on kirjoitettuja tai kirjoittamattomia opinkappaleita ovat sopimuksia siitä mitä kyseinen uskonto sisällään pitää. Ja sellaisenaan ovat alttita inhimillisille tulkinnoille, eli sitä kautta virheellisyyksille (tarkoittaen eroavaisuutta totuudesta).
En ole missään vaiheessa sanonut että oma uskontoni osuisi lähemmäs tuota totuutta. En myöskään ole sanonut mitä opinkappaleita uskontooni kuuluu. En ole luetellut uskontoni jumalien määrää. Olen vain teoretisoinut sitä, miten erilaiset uskonnot ovat selitettävissä. Ja miten eri uskontojen erot johtuvat eroista totuuden tulkinnoissa, ei erosta totuudessa. Koska totuus ei voi erota mistään. Se vain on.
Kerro ensin miksi haluat tietää. Voit etsiä Raamatun itsekin esille, löytyy netistä.Tuleeko mieleen jokin Raamatun kohta?
Kerro ensin miksi haluat tietää. Voit etsiä Raamatun itsekin esille, löytyy netistä.