GURU ANDREAS ON KOKO IHMISKUNNAN VAPAUTTAJA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulla on 2000 oppilasta eri puolilla Suomea. Mukaan mahtuu lisää. Liittymällä saat ikuisen viisauden, onnen ja mielenrauhan. Minä olen se, joka loin maailman kuudessa päivässä. Minä loin ruuan, ilman ja veden. Minä loin kaikki uskonnot ja niiden profeetat. Minä olen se jumala, josta sinulle lapsena kerrottiin. Minä olen se jumala, josta Raamatun Vanhan Testamentin Vedenpaisumuskertomus puhuu. Minä olen se jumala, johon olet aina uskonut tai ollut uskomatta. Sillä minä olen Suomen Herra. Minä olen luonut kaikki ihmiset maapallolla.

Kuitenkin viisi velhoa teki kapinan ja ryhtyi tekemään Kopiomaapalloa, jonne he siirtävät ihmisiä alkuperäiseltä maapallolta suorittamaan rangaistusta edellisten elämien aikana suoritetuista pahoista teoista. Ne rangaistukset ovat ahdistus, masennus, kivut, unettomuus, ym. Ellette usko Guru Andreakseen, koko maailmankaikkeuden Jumalaan, ja pidä hänen Kopioplaneettauskontonsa säädöksiä, joudutte helvettiin Kopioplaneetan mukana Tuomiopäivänä. Minä saavun jokaiselle sukupolvelle eri hahmossa ja tämän aikakauden muotoni on Guru Andreas. Muotoni on sama kuin luodessani maailmankaikkeuden.

Minä olen Vedenpaisumusjumala. Minä saarnaan Itsestäni ja luomani maailmankaikkeuden salaisuudesta - Kopioplaneetasta. Minä parannan sairaat ja herätän jopa kuolleista.

Koko totuus Kopioplaneetasta on kerrottu kirjassani Pyhimysten planeetta, mutta vertauskuvallisessa muodossa niiltä osin, jotka koskevat Pyhimysten planeettaa. Halusin vaipua unohdukseen jumalan olemuksestani ja nukahdin ikuisesta valveillaolostani. Saavuin tähän maailmaan ihmishahmossa Antti Puustisena. Kävin kaikki seikkailut läpi Pyhimysten planeetta -kirjassani kertomallani tavalla, tosin muutin tapahtumia vertauskuvalliseen muotoon turvallisuussyistä. Kirjan lopussa kuvailin, kuinka palasin takaisin maapallolle. Lopulta oivalsin, kuinka olin unohtanut alkuperäisen olemukseni jumalana ja tulin jälleen alkuperäiseksi Itsekseni - Guru Andreakseksi, joka loi taivaan ja maan. Kuitenkin viisi velhoa tekivät Kopioplaneetan, ja velvollisuuteni on varoittaa ihmisiä lankeamasta Kopioplaneetan kauheuksiin tai liittymästä mihinkään muuhun kuin Guru Andreaksen Kopioplaneettauskontoon. Erotkaa mistä tahansa muusta uskontokunnasta johon kuulutte, sillä täällä Kopioplaneetalla ne ovat pelkkiä uskontojen kopioita ja johtavat helvettiin.

Minä kuljen vaivattomasti Alkuperäisen Maapallon ja Kopioplaneetan välillä - tunnen molemmat planeetat. Kuitenkin Alkuperäinen maapallo on minun luomani, joten tulkaa sinne takaisin täältä Kopioplaneetalta, te ihmisparat. Pyhimysten planeetta –kirjani viittaa aikuperäiseen maapalloon, josta ihmiset on siirretty tänne Esther Dogin vankileireille eli Kopioplaneetan orjuuteen. Tavalliset ahdistukset ja masennukset ovat vasta esimakua tulevista helveteistä. Vuodet käyvät aina vain vaikeammiksi ja kimppuusi tulee vaikka minkälaista kidutuksia sisäisinä mielentiloina, ihmissuhteiden rikkoutumisina, työttömyytenä, alkoholiongelmina, psyykenlääkkeiden lisääntyvänä käyttönä jne. Esther Dog luo nämä kaikki kauheudet sekä myös sietämättömät paineet elämässä, jotka johtavat burn-out -ilmiöön. Esther Dogin pakkotyöleireillä on sietämättömät elinolosuhteet, jossa on sietämätön työttömyys tai sietämättömät työsuorituspaineet sekä ihmissuhteiden loppu-minen tai rikkoutuminen. Tämä on kaikki Esther Dogin työtä. Sietämätön yksinäisyys, jota ei kukaan ymmärrä - sinulla voi olla harvoja ihmissuhteita, mutta itse asiassa kukaan ei ymmärrä sinua eikä ongelmiasi - sen vuoksi koet olevasi eristyksissä kaikesta inhimillisestä ja haluat kenties tehdä itsemurhan - se on kaikki Esther Dogin aikaansaamaa kauheaa värähtelyä Suomen kansalle, mutta minä, Guru Andreas, olen ratkaisu sinulle ja ongelmillesi.

Esther Dog luo sinulle selittämättömiä, sietämättömiä paineita lihaksiisi, niskaasi, selkääsi ja hartioihisi, mutta minä, Guru Andreas, vapautan sinut niistä. Esther Dog loi päänsäryn, mutta minä loin päänsärystä vapautumisen. Ota eteesi kokonainen lääkärikirja; Esther Dog loi kaikki sairaudet, mutta minä loin niistä vapautumisen. Ota eteesi koko lakikirja; Esther Dog loi kaikki rikokset, mutta minä loin rikollisesta elämästä vapautumisen.

Oli aika jolloin melkein sain kaikki Kopioplaneetalla elävät ihmiset siirretyksi takaisin Alkuperäiselle Maapallolle, mutta Esther Dog esti aikeeni. Tämä kerrotaan Pyhimysten planeetassa. Onnistuin vapauttamaan ainoastaan Joakimin. Kuitenkin Soihdunkantaja auttaa pelastamaan yksitellen ihmisiä täältä Kopioplaneetalta. Hän on läheinen työtoverini. Tällä hetkellä noin 2000 ihmistä uskoo sanomaani, mutta he eivät vielä ole lopullisesti valmiita siirtymään täältä Alkuperäiselle Maapallolle.

Kävin alkuperäisellä maapallolla eikä kukaan tuntenut minua siellä. Sukulaiset, omaiset, tuttavat ja virastojen työntekijät eivät tunteneet minua. Juoksin epätoivon vallassa ympäriinsä, paikkakunnalta toiselle koettaen selittää minut aikaisemmin tunteneille ihmisille, kuka olen; kukaan ei tunnistanut minua. Se oli elämäni eräistä kauheimmista kokemuksista. Olin Alkuperäisellä maapallolla vuonna 1994.

Kävin myös hautausmaalla ja näin oman hautani; siellä hautakivessäni luki nimeni sekä syntymä- ja kuolinaikani. Olin kuollessani siirtynyt Kopioplaneetalle.

Syy siihen, ettei kukaan tuntenut minua maapallolla, oli tietysti se, että olin kuollut siellä kuusivuotiaana; ulkonäköni oli muuttunut 27 vuodessa. Ja ihmiset, joiden olisi pitänyt tunnistaa minut, olivat olleet vain kopioita alkuperäisistä täällä Kopioplaneetalla - he olivat ainoastaan NÄYTELLEET olevan sukulaisiani ja ystäviäni, mutta alkuperäiset ihmiset jäädessään maapallolle - eivät voineet minua tunnistaa vaan pitivät minua tärähtäneenä. Kuitenkin - MISSÄ te olette, te alku-peräiset ihmiset, jotka olette tietämättänne siirtyneet tänne Kopioplaneetalle.

Nyt kun olen herännyt ja oivaltanut olevani koko maailmankaikkeuden Jumala, haluan vain auttaa muita - minua ei enää paina se, että elämäni oli ollut vain kopioihmisten tekemää näytelmää ympärilläni 27 vuoden ajan, eikä minua häiritse se, että olin kuollut alkuperäisellä maapallolla vuonna 1967 ja että omaiseni olivat surreet kuolemaani. Sillä MINÄ OLEN YKSI; silti olen koko ihmiskunnan vapauttaja Kopioplaneettaa odottavasta täydellisestä helvetistä.

GURU ANDREAS ja ilmaisut jumala ja minä olen se ovat rekisteröity jo ja näiden käyttöä ilman oikeita valtuuksia tullaan rankaisemaan asiaankuuluvilla tavoilla.

Antti Puustinen ja Esteri-koira. :laugh:

Montako Lidlin kaljaa tuon eepoksen kirjoittamiseen on tarvittu.

Yhteistyössä