Olen tullut siihen tulokseen, että miehet on ihan perseestä, ongelmia juostaan karkuun, mutta ei missään tapauksessa haluta selvittää niitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis ihan totta mä en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siis ihan totta mä en ymmärrä

Vieras
Kaikkihan sen tietää että pikkulapsivaihe on suhteelle koetinkivi ja pinnaa voi kiristää milloin mikäkin. No meillä tää on ollut minusta suht vaikeaa aikaa, lapsi on etenkin ollut todellinen iltavirkku ja se yhteinen aika illalla on jäänyt todella minimaaliseksi.
No mies on sitten omassa päässään miettinyt asioita ja tullut siihen tulokseen, että meidän pitää erota ja asiastahan ei enää voi edes keskustella, on kuulemma myöhäistä. No minusta taas asioista nimenomaan pitäisi keskustella ja tehdä asialle jotain ennen kuin on myöhäistä. Itse olen ollut koko ajan sitä mieltä, että kun lapset kasvaa, niin yhteinen aikakin lisääntyy ja asiat helpottuu, mutta mies ei jaksakaan odottaa niin kauaa, vaan haluaa nyt sitten mennä vapaasti ja haluaa ilmeisesti naisen jolla on hänelle aikaa suurinpiirtein 24/7.

Ei tässä mitään, mutta kun toinen lapsi on tulossa ja eilen sitten mieheltä kysyin, että miksi sitten teki tän toisen lapsen mun kanssa, jos oli sitä mieltä jo alkuvuodesta että meidän suhde on loppusuoralla, niin vastasi vaan siihen, että sun juttusihan se oikeasti on. Ai jaa, meillä oli aluksi puhe, että toista lasta aletaan yrittämään tän kesän jälkeen, mutta totesin tossa alkuvuodesta, että mun puolesta sitä voitaisiin aikaistaan, että minulle käy, vaikka alettaisiin heti yrittää ja ei mies siihen mitään vastaan sanonut, hoiti vaan hommat. Enkä kyllä itsekään olisi uskonut, että se tärppää heti, mutta kyllä minusta siihen lapsentekoon kaksi tarvitaan ja tätä ei ole tehty mieheltä salassa, se on ollut tietoinen asiasta, itsehän se halusi, etten minä syö pillereitä.

Nyt asutaan sitten saman katon alla ton tuppisuun kanssa, joka ei ole mitenkään halukas enää setvimään asioita miltään kantilta, mutta toisaalta ei se edes halua muuttaa tästä pois.

Niin joo kyllä se kuulemma voi kuulemma sekstailla mun kanssa, vaikka ei yhdessä oltaisikaan ja niin kauan kun se ei asu kenenkään toisen kanssa, niin se voisi käydä hoitelemassa mut aina välillä, joo ei kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja tommosen:
lässyttäjän kanssa ei jaksa selvittää mitään, niin perusteelliset lässytykset että rupes ihan pumppu lyömään tyhjään nuorella miehellä!

Ai miten niin lässyttäjän, minusta ei lässyttäjää saa tekemälläkään. Minä vaan haluaisin selvittää kaikki asiat, mutta kun toinen ei suostu puhumaan, niin paha sitä on selvitellä.

no mitäs jos se onki vaan jotain pelkoa nyt sitten tulevasta? että jos miehestäs tuntuu ettette oo tarpeeks kahestaan nytkään, niin miten käy sitten kun lapsia on kaksi.
eli onnistuisko laittaa isompi lapsi hoitoon ja viettää sitä paljon puhuttua laatuaikaa nyt ennen toisen syntymää?
voimia tilanteeseen!

Alkuperäinen kirjoittaja dilemma:
no mitäs jos se onki vaan jotain pelkoa nyt sitten tulevasta? että jos miehestäs tuntuu ettette oo tarpeeks kahestaan nytkään, niin miten käy sitten kun lapsia on kaksi.
eli onnistuisko laittaa isompi lapsi hoitoon ja viettää sitä paljon puhuttua laatuaikaa nyt ennen toisen syntymää?
voimia tilanteeseen!

No minä yritin tuota, että vietettäisiin vaikka viikonloppu kaksin jossain, mutta ei se kuulemma enää onnistu, ei se asiaa miksikään kuulemma muuta, ei siis edes halua yrittää. Pahaltahan tuo tuntuu, kun toinen ei halua edes, kun itse olisin siihen valmis.

ap:n otsikko on täysin paikkansapitävä useimipien miesten kohalla!

kyllä on ap sinun miehes ihan täys tollo, oikiasti. noin vaan pienessä mielessä mietitään asioita, ei osata turpaansa aukasta jos joku on vialla vaan kurpotetaan itekseen ja sitten ykskaks sanotaan että tää ei toimi, haluan eron.

no milläs vitulla sen toisen osapuolen ois tämä pitäny tietää jos se turpa pysyy tukossa eikä asioita edes jaeta sille kumppanille??? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:

kyllä on ap sinun miehes ihan täys tollo, oikiasti. noin vaan pienessä mielessä mietitään asioita, ei osata turpaansa aukasta jos joku on vialla vaan kurpotetaan itekseen ja sitten ykskaks sanotaan että tää ei toimi, haluan eron.

no milläs vitulla sen toisen osapuolen ois tämä pitäny tietää jos se turpa pysyy tukossa eikä asioita edes jaeta sille kumppanille??? :kieh:

no niinpä. ja eihän se ole pelkästään vaimon tehtävä järjestää yhteistä aikaa ja aktiviteettejä, kyllä mieskin voi repästä ja hankkia lapselle luotettavan hoitopaikan ja viedä puolison vaikka kylpylään.

ja kyllähän erit maisemat piristää vaikka olisi lapsikin mukana, kaikkien mieltä :)

pystyisitkö ap, ottamaan aikalisää suhteesta? menemällä vaikka jonkun ystävän luoksi kylään tms, ehkä se saisi miehen tajuamaan mitä on oikein jättämässä taakseen..

Alkuperäinen kirjoittaja dilemma:
Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:

no niinpä. ja eihän se ole pelkästään vaimon tehtävä järjestää yhteistä aikaa ja aktiviteettejä, kyllä mieskin voi repästä ja hankkia lapselle luotettavan hoitopaikan ja viedä puolison vaikka kylpylään.

ja kyllähän erit maisemat piristää vaikka olisi lapsikin mukana, kaikkien mieltä :)

pystyisitkö ap, ottamaan aikalisää suhteesta? menemällä vaikka jonkun ystävän luoksi kylään tms, ehkä se saisi miehen tajuamaan mitä on oikein jättämässä taakseen..

No minun ei tarvitse mihinkään täältä mennä, kun miestä ei pahemmin ole kotona lähiaikoina näkynyt, on joko koko ajan töissä tai sitten kavereiden kanssa ties missä. En tiedä vaikka olisi jo toisen naisenkin löytänyt, sellaisen jolla ei niitä lapsia ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No minun ei tarvitse mihinkään täältä mennä, kun miestä ei pahemmin ole kotona lähiaikoina näkynyt, on joko koko ajan töissä tai sitten kavereiden kanssa ties missä. En tiedä vaikka olisi jo toisen naisenkin löytänyt, sellaisen jolla ei niitä lapsia ole.

voi kurjaa :( ja tiiän miltä tuntuu kun toinen juoksentelee missä sattuu, eikä mistään oikein pääse selvyyteen.
mutta en voi ymmärtää, kuinka pahalta varmasti tuntuu sinusta, jos mies yhtäkkiä vaan ilmottaa "se oli siinä" eikä mitään ole enää tehtävissä.

Yhteistyössä