J
joku jostain
Vieras
Olen niin väsynyt parisuhteeseeni, joka ei anna sitä mitä pitäisi. Mies on luvannut paljon asioita, mutta ne eivät ole tapahtuneet. Tuntuu, että ajattelee lähinnä itseään. Aina tehdään mitä hän haluaa. Jos hän haluaa jonkin uuden tavaran vaikkapa, niin sehän käydään ostamassa heti. Muttakun minä haluan jotain, niin siihen pitää säästää vuosikausia ja ehkä sitten. Ei siis olla naimisissa, eikä edes kihloissa. Yhdessä kuitenkin asutaan. Mies ei raski ostaa minulle sormusta, vaikka senkin on luvannut aikoja sitten.. Hänen mielestään kaikki vika on minussa, kun en anna kiitosta hänelle mistään, niin hän ei jaksa tehdä mukavia asioita mistä pidän. Olen katkera akka, näin sanoo. Joo, kyllähän olen, kun lupaillaan ja lupaillaan. Kaikki mikä liittyy minuun, on niin hirveän vaikeaa. Minun pitäisi kuulemma tulla alas jostain, jotta hän voisi olla hyvä ja tehdä noita asioita mistä pidän. Tekee mielestäni paljon pieniä alistavia tekoja, kuten laittaa tv:n kiinni multa, jättää auton niin, etten pääse ovesta ulos yms. Onhan se varmasti ärsyttävää, kun valitan, mutta kai mullakin on oikeus saada osakseni jotain mitä haluan? Enkä edes paljoa vaadi, sen että käytäs joskus syömässä, elokuvissa tms yhdessä. Mies käyttäytyis yleensäkin siten, että tuntisin että mun olemassa ololla on jotain merkitystä.
Jatkuvasti on jotain tappelua, enkä oikein enää jaksa. Mies haukkuu mua ja minä sitä, tähän on tultu. Vain sen takia, että haluan olla sen kanssa. Ja että hän pitää lupauksensa.
Onko muilla miehiä, jotka veis syömään tai muualle, minne haluatte? Siis ihan oma-aloitteisesti järjestää jotain kivaa mistä tykkäät? Onko se vaan jotain prinsessa unelmaa kuvitella, että tuommoisia on olemassa?
Jatkuvasti on jotain tappelua, enkä oikein enää jaksa. Mies haukkuu mua ja minä sitä, tähän on tultu. Vain sen takia, että haluan olla sen kanssa. Ja että hän pitää lupauksensa.
Onko muilla miehiä, jotka veis syömään tai muualle, minne haluatte? Siis ihan oma-aloitteisesti järjestää jotain kivaa mistä tykkäät? Onko se vaan jotain prinsessa unelmaa kuvitella, että tuommoisia on olemassa?