Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Sunflower, mulla on luget joissain kierroissa estänyt menkkojen alkamisen, mutta viime tuoresiirron jälkeen taas ei estänyt.. eli ei voi koskaan tietää miten koskakin reagoi.

Voi Nippe!! :hug: Tosi kurjaa... onneksi oot kuitenkin jo reippain mielin odottamassa passia!

Sarma, niinhän se on, että aika viuhuu kauheen nopee eteepäin.. ja kun elää hoidosta toiseen, niin aina tuntuu olevan joku välietappi jota odottaa.. Onko teillä kokeiltu jo pidempää viljelyä tai alkiokuoren avausta?
Mä oon miettinyt olisiko siitä meille hyötyä, kun on useampi kemiallinen takana, ja jostain syystä alkiot ei vaan kiinnity. Toivotaan että teiän verikokeista selviää jotain!

Sharlin, mullakin on fsh korkealla. Viimeks oli 8,5, sitä ennen 10. Mulla on vissiin ollut iha hyvänlaatuisia muniksia mutta tosi paljon tyhjiä. Viimeks punktiossa puhkottiin 20 rakkulaa ja vaan kuudessa oli solu. :(

Leppäkerttu, tervetuloa!! Kyllä monesti siirretään myös kaksi alkiota! Mulla kyydissä nyt kaks. :heart: Ja ei häiritse mitään petipuuhat, antakaa mennä vaan!! =)

Mulla on nyt vasta pp2 meneillään. Piinikset on tähän saakka kyllä sujunut paljon rauhallisemmin kun viimeisen tuoresiirron jälkeen.. tällä hetkellä hieman juilii munasarjoijen kohdalta, varmaan keltarauhasen kasvukipuja..

Sunnuntaita kaikille,

Kiitos Fifiris peukutuksista. Adoptio ei todellakaan ole huono vaihtoehto. Ainut on, että siinä menee niiiiin tuhottoman kauan.

Voi itku Nippe, että teillä ei nyt sitten tärpännytkään. :hug: Kyllä se on aina iso pettymys vaikka kuin varma asiasta olisikin. Pysyikö sulla kuitenkin menkat poissa siihen asti kunnes testasit vai oliko tiputtelua jo aiemmin? Toivottavasti pakkasessa olevat huurunenät ovat sitkeitä sissejä ja tuottavat tulosta seuraavalla kerralla. Tsemppiä PAS:iin!

Sarma, minkälaisiin verikokeisiin olet menossa? Yritin lukea juttuja taakse päin, mutta ei osunut silmään, että mitä ristiriitaisia tietoja olet kahdelta eri lääkäriltä saanut? Itseänikin mietityttää tuo mahdollinen kiinnittymisongelma. Mulla ollut myös aiemmin (mutta ei ainakaan vielä tässä siirrossa) noita Inkun kuvailemia "supistuksia". Useasti on vaikuttanut siltä, että kovien vatsakipujen jälkeen on koko limakalvon oloinen "möykky" tullut ulos ja runsas vuoto on alkanut vasta sen jälkeen. Mietityttää, että ovatkohan olleet ns. keskenmenoja... Ainakin ensimmäisen siirron jälkeen kävi juuri näin. Toista en muista nyt tarkalleen. Multa otettiin kaikki vasta-aine, keliakia etc verikokeet ja ne kaikki olleet normaalit. Kuukautiset eivät ole suunnilleen koskaan olleet myöhässä. Heittelevät hieman 30-32 pvän välillä. Millaista lääkitystä tuohon mahdolliseen kiinnitysongelmaan on olemassa ja millaisessa tilanteessa niitä otetaan käyttöön?

ON: pp 8 ja tasaisin väliajoin fiilistä, että ei tästä taaskaan mitään tule. Olotila; väsymystä, massu turvoksissa (voi kyllä olla niistä eilisistä monista vedellä laimennetuista "valkkareista ja skumpista", sekä drinkkejä esittävistä karpalomehuista yms. :p ), rinnat ehkä hieman pinkeämmät kuin aiemmin. Eilen ja tänään ollut vielä ihmeellisiä "pistoja" masussa, lähinnä alavatsan seudulla. Nyt tää vasta piinalta tuntuukin ja henkeä pidätellen odottelen milloin täti kaartaa paikalle. Viimeksi tuli pp 11 ja sitä edellisellä kerralla jo aiemmin... Eli any minute now! Äääh! Olis ohi jo - suuntaan tai toiseen! :kieh:

Sharlin Onko sulta tutkittu sun kromosomit? :hug:
Nippe :hug:

(.) Piinaa ja piinaa jota itse pahennan testaamalla AIKAISIN....
Ei auta kuin jatkaa testaamista, jonkinnäköinen viiva testiin piirtyi eilen ja tänään hieman selvempi. Vaalea viiva on, en tiedä onko oikeastaan edes viiva. Ensin on onnellinen ja samalla hetkellä ihan varma, että se on viivapaikka tai silmissä vikaa. Tyhmästä päästä kärsii siis koko ruumis.
Perjantaina virallinen testipäivä. Soitin klinikalle aikaisesta testiajasta niin selitys oli hyvin looginen: Kuukautiset alkaa keskimäärin 14 vuorokauden kuluttua ovulaatiosta ja perjantaina on kulunut se 14 päivää punktiosta. Eli vaikka mulla on nyt pp7 siirrosta niin hedelmöittymisestä mulla on pp10. Tukilääkitys kuitenkin lopetetaan perjantaina oli tulos mikä tahansa.
Eikä ole mitään syytä onnitella, koska en tiedä onko viiva edes viiva... :headwall:

Voi taas alko ahistaa niin paljon. Soitin klinikalle siitä toisesta alkiosta mikä sinne jäi odottamaan pakastustuomioita niin sitä ei ollu sitten voitu pakastaa, mutta ketään sellasta henkilöä ei ollu paikalla kuka olisi syyn kertonu...täytyy siis soitella myöhemmin uudestaan kun syyn haluan tietää. Onkohan tälle siirretylle käyny samoin kuin sille toiselle???? :'(

Tervehdys kaikille viikon alkuun!

Tää on kyllä huippuketju, kun aina on uusia kirjoituksia ja kuulumisia! :)
Viikonlopusta on selvitty, vaikka vähän taas hermoja kokeiltiinkin. Pitkästä aikaa tuli sukuloitua, kun ajateltiin puolison kanssa että, nyt on taas siihen oiva sauma
( = alkionsiirron jälkeen on vielä hetken toiveikas olo ja jaksaa kohdata tuijotukset, utelut, lapsiperheet yms.). Heti kättelyssähän sieltä tuli vatsanseudun kyttäykset ja "testaukseksi" viikonloppudrinkit nenän eteen. Ynnä muuta.. En jaksa niitä puida, kun kerran taakse jäivät. Mytta kyllä koeteltiin taas hormonien sekottamia hermoja! Pah. ;)

Huhhuh, Heni, mitä jouduit kokemaan ennen siirtoa. Onneksi se kuitenkin onnistui!!! Ei näitä revityksiä kyllä voi tietää kuin saman kokeneet.
Minkäslaiset piinailutunnelmat sulla tänään on? :)
Toi on totta, että välillä täytyy yrittää suodattaa silmiinosuvia juttuja oireista yms.

Lauantaina mun vatsa oli tosi outo. En tiedä, johtuiko se jännityksestä ja ahdistuksesta liittyen viikonlopun sukulaiskierrokseen höystettynä hormoneilla vai mistä... Tuntui, että koko ajan piti istuskella kippurassa.
Tää side-housuissa-koko-ajan -meininki on kyllä kans oma vaiheensa näissä hoidoissa!!!! Tuntuu, että emätinpuikkomöhnää on joka puolella, prkl!!!! :kieh:
Tottakai kauantoivotun eteen tekee mitä vain...
( = Turhat narinat pois ja nöyränä eteenpäin!)

Siirron jälkeen mulle kerrottiin, että kiinnittyminen tapahtuu todennäköisesti viikonloppuna, sunnuntaina. Vatsan lauantaisesta tukkoisuudesta, turvotuksesta, ähkyisyydestä ja kivusta on vaikeaa kyyllä päätellä mitään. Niin moni asia vaikuttaa. Sukuloidessa kun tulee kallistettua kahvikuppiakin aikalailla. ;)

Ja itse sunnuntaina ei sitten tuntunutkaan mitään merkittävää. Ehkä pari pientä vihlaisua. Varmaan vatsakin rauhoittui, kun vierailulta pääsi taas kotiin. :/

Joppu, samat on fiilikset täälläkin. Eilen olin toivoton, tänään taas ripaus toivoa mukana. Jotenkin pelottaa, en uskalla toivoa liikoja.

Tervetuloa Kipinä1! Olen iloinen, kun vihdoin hoidot tepsivät kohdallasi. Toivon parasta Pupun & Papun matkalle!

Hei Positive ja Yöperho, tervetuloa!

Tytti82 onnea punktioon!!! Samoin kolmisin!!! Mulla on myös sama juttu: mies hoitaa piikitykset. Jotenkin vaan helpompi niin.

fifiris hieno juttu, kun punktio meni hyvin! Olen tosi iloinen puolestasi ja jännitän tunnelmianne. "Pitäkää kiinni - te kaksi siellä!!!" :hug:

Koitetaan inkku83, ja kaikki muutkin, pitää päät pystyssä kaikesta huolimatta. Välillä kyllä pelkään, että masennun. Ahdistaa nää asiat niin vietävästi! Ei oikein jaksa ajatella tulevaisuutta. Tuntuu, että "päivä kerrallaan" on jo ihan tarpeeksi.

Sharlin ja nippe81 halaukset teille!
Epäreiluutta ei pysty ymmärtämään.

Mä en nyt jaksa alkaa lukemaan taaksepäin vaikka tiedän että sieltä löytyisi vastaus.. mutta mulla on tänään ollut sellainen tunne että menkat alkaa minä päivänä hyvänsä. Vaikka heti. Kokoajan täytyy rampata vessassa tarkistamassa asia! Kamalan stressaavaa koska tiedän että masennun totaalisesti jos niin käy :(

Onko teillä ollut samanlaisia tuntemuksia?Voiko johtua Lugeista? Mulla nyt pp4 ja normaalisti menkat alkaisivat tänään tai huomenna..

Mukana menossa maanantaina 12.10.2009

Positive : 1.IVF:n PAS, PP11
Kipinä1: 2. ICSI siirto 3.10., PP9
Elenia : 1. IVF, siirto 5.10, PP7
tvvo : 1.IVF, siirto 5.10, PP7
ellu74 : 3.IVF:n 1.PAS, siirto 6.10, PP6
Joppu : 1.IVF, siirto 7.10, lyhyt kaava, PP5
Inkku83 : 1.IVF, siirto 7.10, PP5
Heni : 1.IVF, siirto 8.10, PP4
Uskallanko : 2.IVF, siirto 8.10. PP4
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 8.10 (2) PP4
Sunflower79 : ICSI/IVF, siirto 8.10, PP4
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 9.10, PP3
sade83 1.ICSI, siirto 9.10, PP3
Silja-Leena : 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 13.10, PP-
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 14.10, PP-
verve : 1. IVF, punktio 14.10, siirto 16.10 PP-
idaliina : 2. ICSI, punktio 19.10, siirto 22.10, PP-
kolmisin: 2. ICSI, punkio 12.10, siirto 14.10 PP-
Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-
Tytti82 : 1. IVF/ICSI, vko 42, PP-
Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 43, PP-
hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Paiju :1 IVF, vko 42/43, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Sunflower79 : 1.ICSI, lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 45/46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-
Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-
vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-
sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-
Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-
Vanilla79 : IVF, pp-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Duffy: 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
Inia : 1. IVF
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
sebu08 : 3.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS

Uskallanko Rankaakin rankempaahan tää on. Viikonlopun pystyin olee aika rentona, mutta tänään kun soitin sinne klinikalle siitä yhestä ainoasta alkiosta joka jäi sinne odottamaan pakastusta ja kun se ei sinne asti päässy niin alko masentaa..meillä siis ei nyt yhtään pakkasessa odottamassa :( Tuntemuksia ei juurikaan ole, aamulla vatsaa jonkun verran nippaili, mutta johtu tod.näk. jännityksestä.

Onko kuinka monella tullu kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa? Olis kiva kun tulis edes jotain merkkejä/oireita, mutta kun ei mitään.

Heni olen pahoillani, että sun viikko alkoi huonolla uutisella. Toivottavasti saat pian tietää syyn. Varmasti rassaa toi. Nyt ei auta ku laittaa kaikki toivo sun kyytiläiseen. Toivon todella sulle onnea ja olen täällä hengessä mukana.

Terve!
Piinailen tässä kuudetta päivää, siirto siis oli 6.10. 6-soluinen top-alkio, pakasteesta ainut ja viimeinen. Enkä tietysti taas kestä tätä, sopisko seuraan. Jotenkin lohduttaa kun on muita samassa veneessä.

--------

Mites ois oirepino, piinalaiset?

palstalla uusi ellu (loikkasin vauvalta, siellä on niin hiljaista)

Taustoja: 8. siirto, jo. IVF tytär syntyi 3/06 ja nyt on menossa 3. IVF:n 1. PAS. Ja käsittääkseni viimeinen. Nimimerkkikin jo kertoo etten ole ihan tyttö enää- ja ennenkaikkea pää ei kestä tätä.

Koko ajan on alavatsassa paineen tunne- kuin alkavat menkat. Nyt onkin jo kierron pvä 24 ja yleensä 26 päivän kierto. Joten jos ei tärppää, aivan asiaan kuuluu. Mulla Luget pitää aina vuodon poissa.
Olen äkäinen kuin rantapiru. Sopii PMS:ään tai lugeihin ja tähän piinaan. Viime yönä heräsin hikipuuskaan niinkuin aina ennen kuukautisia... Ja silti en voi olla toivomatta.

Heni - meillä ei myöskään ole pakkasessa yhtään odottamassa.. 2 tosiaan laitettiin kyytiin ja toivottavasti edes toinen nappaa kiinni. Olen päättänyt olla murehtimatta tulevaisuutta (ja juuri sitä että pakkaseen ei yhtään jäänyt) koska tässä hetkessäkin on jo tarpeeksi jännittämistä ja murehtimista. Jos ei nyt onnista, niin täytyy vain mennä saman kaavan mukaan ensi kerrallakin.. mutta toivotaan että meidän kummankaan ei tarvitse ainakaan lähitulevaisuudessa sitä surra;)

Ja heippa Ellu!!! =)

Tulen heti mukaan tuohon oirepinoon.. vaikka en tiedä mistä nämä oireet tulevat!!
Vasta PP4..

Eli:

Huimausta
Äkäisyyttä
Yökötys
Rinnat niin kipeät että ei pysty vatsallaan nukkua
Alavatsassa nipistelee välillä vähän enemmänkin
Kylmä kokoajan
Väsymys

Siinä oikeen kunnon pino teille;) Osa näistä voi johtua kyllä ihan vaan oireilevasta flunssasta tms. mutta näin olen kuitenkin alkanut tuntemaan siirron ja lugejen jälkeen..

OIREPINO

väsymys (stressi/liian vähän unta)
kylmyys (pihalla menee jo pakkasen puolelle)
rinnat turvonnu (toive ajattelua)
huono olo (en oo jaksanu tehä ruokaa)
nippailut alavatsassa (jännittää tajuttomasti)

Siinä todellisia oireita :LOL:

PP4

Tervehdys teille taas!

Tässä pinossa on niin paljon porukkaa, et mä en millään kykene pysyyn mukana kaikkien vaiheissa :/ . Lähes samoissa pp:ssä menevien nimet alkaa jo muistaan, ehkä..

Oireita PP4: EI MITÄÄN!!! Alavatsaa nippailee välillä, ei muuta. Tosin mulla oli viimeks kaikkia mahdollisia oireita, mut taisivat sillon olla lugeista.

Ei tässä taida auttaa kun odotella rauhassa :LOL:

OIREPINO

tässä myös hurjia oireita :LOL:

• väsymys (no jos nukkuu alle 6h yössä, niin ei ihme! )
    vilun väristykset (vissiin flunssa tulossa )
    hieman turvonneet ja hellät rinnat (no ku oikein kunnolla rutistelee, niin sattuuhan se )
    turvonnut massu ja ilmavaivoja (ruoka on maistunut joo... )
    kaksi hassua "kipupistettä" masussa, yksi molemmilla puolilla. Tuntuvat sellaisilta terävän esineen pistoilta (oonkohan kolauttanut johonkin? )
    viiltäviä kipuja alavatsassa (menkat alkamassa)
    huimausta (niskat jumissa)
    ällö olo silloin tällöin (nälkä?)
    jatkuva nälkä (se on mulla melko normaalia )

Sellasista olisin muilta vielä kysynyt, että onko kukaan muu huomannut lugeissa ja niiden "valuvuudessa" piinapäivien tai siirtojen välisiä eroja? Mulla on edellisissä 2:ssa siirroissa luget valuneet ulos sellaisenä köhnänä ja suht piankin laittamisen jälkeen (käytän alakautta). Nyt tässä 3. siirrossa ensimmäisen viikon (pp 0-pp7) se mitä ulos valui oli hyvinkin vesimäistä, eikä paksua köhnää ollenkaan?! Ensinnäkin ulos tuli suhteellisen vähän tavaraa ja oli tosiaa hyvin nestemmäistä. Eilen sitten homma muuttui ja nyt tulee taas sitä suttuista töhnää. Mitähän tämäkin mahtaa tarkoittaa. Edelliset siirrot siis päättyneet negaan. :kieh:

tänään oli punktio. sain puudutuksen ja paljon kipulääkettä. vielä kävi kipeää, mutta ei niin paha kuin viimeksi. tuloksena oli 11 munasolua. keskiviikkona näkee moniko niistä hedelmöittyy
toivotaan parasta....alavatsa on edelleen tulessa, mutta kai se joskus helpottuu....

Kipinä, kyselit Sarmalta verikokeita kiinnittymisongelmaan liittyen. Mulle on tehty keskenmeno tutkimukset, koska tähän mennessä mulla on ollut jo kolme kemiallisista raskautta, eli alkiot vähän hipaisee kohdun seinämää muttei jaksa kiinnittyä... niissä verikokeissa tutkitaan ainakin kromosomit ja veren hyytymistekijät. Jos kromosomeissa on häikkää, niin sille ei voi kai muuta kun käyttää luovutettuja soluja. Hyytymistekijöihin liittyvissä ongelmissa ihan lääkitys auttaa.. Sit oli kans jotain kilpirauhasjuttuja, jotka saatto aiheuttaa aikaisia keskenmenoja. En muista oliko jotain muutakin vielä.

Tvvo, pidän peukkuja että viiva vahvistuis!!!

Heni, tosi kurjaa että pakkaseen ei jäänyt mitään! :( Nyt vaan tsiljoonasti peukkuja että tuorealkio tarttuis kii!!

Sukulointi on kyllä välillä ihan kauheeta Uskallanko.. Meilläkin on niin paljon pieniä lapsia ympärillä, että välillä on niiiiiiiin vaikeeta suhtautuu luonnollisesti ja jaksaa hymyillä joka suuntaan. Mut se on totta että heti tän alkion siirron jälkeen sukuloinnin kestää paremmin, kun on taas hetken toivoa.. Meillä oli just sunnuntaina hirvee lauma lapsia ja raskaana oleva äiti kylässä. Jaksoin illan ilman yhtään kyyneltä silmänurkassa!

Sunflower, mullakin on välillä tuntunut kevyitä juilintoja munasarjojen kohdalla. Vaikka vasta pp3, niin kyllähän ne alkaa vähän pelotttaa.. Vaikka tiedän kyllä ettei näin aikaseen vois vielä mitään oireita olla, kun kiinnittyminenkin on vasta tapahtunut..

Heni ei oo tullut kiinnittymisvuotoa. :( Sitä odotan kun kuuta nousevaa, mutta eipä oo näkynyt.. täytyy kyllä lohduttautua, ettei kai sitä aina tulekkaan.

Tervetuloa Ellu :wave:

Oirepino oli hyvä idea!
Mä oon Iineksen kanssa aika samoissa fiiliksissä. pp3 ei juurikaan tuntemuksia, välillä pieniä vihlasuja munasarjojen kohdalla, that's all.

Jaahas.. ja niitä oireita:

PP5
- menkkajuilinnat, alaselkä siis kipeä kp2-kp4, nyt tänään normaalia menkkajuilintaa
- ei muuta mainittavaa edellisiin kiertoihin. Muuten vain näin maanantaisin väsyttää...

Heipä heii

Tervetuloa ellu :)

Missä onpi Paiju? Miten menee?

Voimia nippe uuteen siirtoon. :heart:

Jaksuja piinailuun tvvo Toivotaan viivan vahvistumista!

Itselläni oli tänään ultra. Kivasti oli lähdetty kasvuun. Uusi ultra on vielä torstaina. Sen jälkeen luulen että tämänkin tytön yöunet alkaa vähentymään. :D Kun mennään kohti punktiota. :)

No nyt on siirtopäivä varmistettu. Eli huomenna klo 13.00 alkaa täällä sitten taas piinailu. Toivottavasti vaan alkio selviää hyvin sulatuksesta. Hermostuttaa aika lailla ja koko ajan pelotta että klinikalta soitetaankin ettei ykskään selvinnyt

Alkuperäinen kirjoittaja Peppiina78:
Mukana menossa maanantaina 12.10.2009

Positive : 1.IVF:n PAS, PP11
Kipinä1: 2. ICSI siirto 3.10., PP9
Elenia : 1. IVF, siirto 5.10, PP7
tvvo : 1.IVF, siirto 5.10, PP7
ellu74 : 3.IVF:n 1.PAS, siirto 6.10, PP6
Joppu : 1.IVF, siirto 7.10, lyhyt kaava, PP5
Inkku83 : 1.IVF, siirto 7.10, PP5
Heni : 1.IVF, siirto 8.10, PP4
Uskallanko : 2.IVF, siirto 8.10. PP4
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 8.10 (2) PP4
Sunflower79 : ICSI/IVF, siirto 8.10, PP4
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 9.10, PP3
sade83 1.ICSI, siirto 9.10, PP3
Silja-Leena : 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 13.10, PP-
kolmisin: 2. ICSI, punkio 12.10, siirto 14.10 PP-
Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 14.10, PP-
verve : 1. IVF, punktio 14.10, siirto 16.10 PP-
idaliina : 2. ICSI, punktio 19.10, siirto 22.10, PP-
Tytti82 : 1. IVF/ICSI, vko 42, PP-
Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 43, PP-
hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Paiju :1 IVF, vko 42/43, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Sunflower79 : 1.ICSI, lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 45/46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-
Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-
vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-
sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-
Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-
Vanilla79 : IVF, pp-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Duffy: 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
Inia : 1. IVF
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
sebu08 : 3.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS

Joo totta, meitä palstalaisia on kyllä tuossa pinossa niin pitkä lista että kiva olisi ettei niitä ihan joka välssä olisi. Mahtuu asiaakin paremmin väliin. Peppiina kyllä on hoitanut tuon päivityksen niin kunniotettavan tunnollisesti että ihana olisi jos jaksaisit jatkaa sen päivitystä kun itse en ainakaan siinä onnistu.

Yhteistyössä