Heippahei, uusia oli ainakin tullut Elina. Joten tervetuloa :flower:
Täällä on nettishoppailtu ja apuah..noh, tuli kyllä tilattua sellaisia mitä oikeesti tarvitsen ja vielä ihan älyttömän paljon halvemmalla. Joskus kait se on pakko itselle jotain ostaa, vaikka tuntuu ettei muka raaskis, mutta tuotteet meinaa loppua kuitenkin. Joten pakkohan se on. Eikoo kivoja selityksiä
Ei vana ihan oikeesti tarpeeseen tulevat ja luotettavat paikat.
Minäkin oon kuullut noita, että "ehtiihän lapsia tehdä". Muistan joskus koulussa kun oli puhetta jotain vähän, niin moni jopa lähemmäs kolmikymppinen sanoi että "nehän ovat eessä ja ei voi toteuttaa itseään". Siinä tietysti sen tarkemmin sanomatta aattelin, että kyllä s eon niin yksilöllistä. Jos ihmisestä tuntuu kovasti, että jää kaikki kesken..niin sit tosiaan ehkä on parempi että lapset tulevat myöhemmin. Mutta jos tuntuu taas päinvastaiselta, niin sitäkään ei tule ajatella etteikö valmis olisi.
Eilen kyllä ajattelin taasen, että onneksi ei vielä ole lapsia. Olin niin kuitti tuosta flunssaviikosta ja koulun ja töiden selviämisestä, että huoh. Noh, toisaalta jos ois lapsia niin en tasan vois käydä sekä koulua että töitä tehdä. Joten se siitä sitten. Mutta kuitenkin. Toisaalta yhtä aikaa mietin, että mihis meillä mahtuis pinnis :heart: Oon suunnitellut kahta eri paikkaa tai sit voi olla, että pitää tuo yksi lipasto siirtää täältä pois ehkä jopa varastoon. Noh, onhan tuohon aikaa. Että ei, en oo ehtinyt laskeskella mukamas niitä pillerilaattoja, R86
Näin muuten aivan ihanan unen. Siis tein siinä unessa raskaustestiä ja sehän oli plussa, tosin se oli epäselvä plussa. Siinä siis se koko testialue oli vähän punertava jotenkin (kun sehän on valkoinen käsittäkäseni) ja sitten se plussaviiva liikkuis
Joten odotin siinä sitten aikaa verikokeisiin. Olipa todentuntuinen, aamulla nimettäin petyin kun luulin että se oli totta!! B) Mutta tuossa unessa se oli siis yllätyslapsi, että oli muistaakseni pari kk vielä aikaa tuohon meidän yrityksen aloittamiseen. Niin ja meillä oli okt, että ei ihan todentuntuinen sitten =) Mutta jotenki oli koomista, kun se plussaviiva siinä liikkui miten sattuu.
Lily-Janelle tsemppiä "seksilakkoon". Varmaan ekat pari vko on ne tuskasimmat, sit voi olla että se menettelee siinä sivussa =)
Jooh, mutta mulla on tämmönen nettipäivä tässä. A) En jaksa tehdä mitään ja oon luvannu että tänään saan vötkyillä ja ottaa rennosti B) mies on treenaamassa ja käy yhdellä (kirjaimellisesti) kaverinsa kanssa. Että saan ihan rauhassa täällä olla. Ja joo, aika kallista tää yksinolo kotona kun heti menee nettikauppaan ties kuinka paljon. Noh, yksi tuote oli kyllä pitempi aikainen sijoitus ja päivittäisessä käytössä..joten joo. Jaksan jauhaa näistä ostoksista! Krää! Onpahan muuten vaihtelua vauvakuumeelle, että suosittelen sopivan budjetin kera :heart:
Vauvakuumeen puhumisesta vielä, että minä oon aika varovainen ollut. En ole kertonut kuin mitä nyt miehen kanssa tietysti puhuttu..mutta muuten oon vaan sanonut yhdelle lähemmälle että on jonkinlainen aikatauluajatelma. En tiedä, mutta kun kummatkin lähimmät ystäväni ovat vähän sellaisessa tilanteessa, että toinen ei varmaan lapsia tee kuin sitten yli 30vee ja toinen taas ei halua vielä pariin vuoteen. Joten ehkä sekin tekee sen, että ajattelee itsekseen näistä. Toisaalta haluaisin nimenomaan, että tämä toinen olisi yhtä aikaa raskaana kui minä
Olis vaan jotenkin kiva. Mutta tämä toive nyt tuskin toteutuu. Oletteko miten olleet muuten yhtä aikaa raskaana jonkun hyvän ystävän kanssa? Ja onko se ollut hyvä vai huono asia? Entä miten tapaamiset lapsettomien kanssa? Kun olen osittain lukenut, että jotkut lapsettomat eivät tykkää jos ottaa kahvilaan vauvan mukaan. Toisaalta mun mielestä mua ei haittais yhtään, päinvastoin. Hmm, noh..mun nämä molemmat ystävät lähimmistä siis ovat kyllä erittäin lapsirakkaita, että voivat ehkä loukkaantuakin jos en ottaisi lasta mukaan. Mistäköhän lyödään vetoa, niin kaikki muut ehtii hankkia lapset minua aiemmin? :heart: Mulla on nimettäin tuttavapiirissä ollut sellainen, että kaikki jotka ovat aatelleet "ei lapsia moniin vuosiin" ovat tulleet yllätysraskaaksi siitä heitosta parin kkn sisään
Nyt lähden tästä, eihän näitä jaksa itekkään lukea =)