Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

R86
Siis mitä ihmettä :eek: ?! Ei ne menkat sitten alkaneetkaan. Tänään olen ihan syvältä pyyhkinyt vessassa käydessäni ja ei mitään muuta ole tullut kuin valkkaria! Just kun "pääsin yli" siitä, että YK1 ei olisikaan tuottanut tulosta. Tiesinhän, ettei se heti yleensä tärppää. Silti jotenkin elin pienessä toivossa ja itkuhan tuli sitten kun mies tuli töistä. Piätte mua varmaan ihan typeränä :ashamed:

No joka tapauksessa, nyt eletään kp 26 ja ei mitään menkkaoireita enää. Ei nippailuja eikä verta :eek: Jos ovis oli kp 12-14 niin kuin olevinaan olin bongaavinani, niin pitäshän menkkojen alkaa nyt tai viimestään ylihuomenna. Siis jos menkat alkaa aina 14pv ovulaation jälkeen. Saapa nähdä, pääsenkö ensi lauantaina tekemään elämäni ensimmäisen raskaustestin:) Ois kp 32 tuolloin. Oikeesti, sanokaa mulle jotain järkevää, etten enää päästä toiveitani ylös :attn: Eilinen "rysähdys" oli aika semi-paha :headwall:

Hedelmällisiä tuulia kaikille muille :whistle: :wave:

R86 , ehkä tuo oli sitten vain kiinnittymisvuotoa tms? Pidetään peukkuja =) Vau, elämäsi eka raskaustesti... Mulla on tullut tehtyä testi jos toinenkin, olen sellainen hätäilijä

Elina-87 :lle ja kaikille muillekin testaamisaikojen kanssa pähkäileville lohduksi: esikoisesta kun jätin Yasminit pois niin ekoja luomumenkkoja ei vaan kuulunut, ja raskaustestit näytti negaa, kunnes joskus kp 45 tuli eka haamuplussa. Eli aina on toivoa... Tietysti R86 sulla on eri tilanne kun oot oviksen bongannut. Mä en ainakaan näin alkuun moista edes yritä, vähintään-joka-toinen-päivä -metodilla mennään...

Mutzilla, kiva kuulla et on samanikäiset :) onko teillä lapset kotona vai hoidossa? Meillä tyttö perhepäivähoitajalla mut jos toinen tulee niin ajattelin olla kotona ainakin pari-kolme vuotta. Minkälaisia suunnitelmia teillä muilla on? Vai onko vielä mitään, mä kun tuppaan suunnittelemaan asioita vähän liiankin pitkälle ;)

Tervetuloa uudet! :) Listaa päivitetty..

Pitkästä kierrosta: Mulla oli edellisessä liitossa kierrot 51-200pv.. Eli ei oikeastaan kiertoja ollut kuin vain lapsettomuushoitojen aikana. Nyt kierto on 35-36pv, tämä kelpaa mulle ihan hyvin ja olen bongannut ovistuntemuksia, tikuttelua en ole tehnyt tosin, ehkä tässä kierrossa.. Haaveissa se kesävauva :) Onhan tässä jo odoteltu plussaa 2v 11kk..

Nuoresta iästä: Olin 15v kun menin kihloihin, vajaa 19v kun menin naimisiin, 18.5v kun alettiin yrittämään ja just täyttänyt 19v kun alkoi lapsettomuushoidot.. Ja viikkoa vajaa 20v kun erottiin avioliitosta.. Ei mennyt montaa kuukautta (seurustelu alkoi 11/08), kun nykyisen tapasin, avoliito 5/09 ja ehkäisy pois 7/09.. Nyt siis yk 3 ja ikää se 21v just tullut täyteen.. Nyt yllättävän positiivisella fiiliksellä, että plussa tulee ennen lapsettomuushoitoihin menoa (12/09) :) :heart: Mutta en tiiä olenko edelleenkään valmis äidiksi, kun en ole koskaan ollut äiti, joten elämä opastaa minun mielestä. Tuskin kukaan on koskaan täysin valmis..

Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
R86 , ehkä tuo oli sitten vain kiinnittymisvuotoa

Mutzilla, kiva kuulla et on samanikäiset :) onko teillä lapset kotona vai hoidossa? Meillä tyttö perhepäivähoitajalla mut jos toinen tulee niin ajattelin olla kotona ainakin pari-kolme vuotta. Minkälaisia suunnitelmia teillä muilla on? Vai onko vielä mitään, mä kun tuppaan suunnittelemaan asioita vähän liiankin pitkälle ;)
Kotona on olleet hoidossa, esikoisen ollessa vajaa 2 kävin 9kk olemassa töissä ja sit loppu soppari ja olit työttömänä tytön raskausajan, tosin koko ajan saikulla kun lensin alkuraskaudessa jäätiköllä perseelleni niin lonkka ärtyi niin ettei voinut tehdä mitään isompaa kun oloi kipee onta päivää, iskias tai jokin sen tapainen tuli :/
Nyt ois aikomus kasvattaa tämä kolmas vielä 3 vuoteen asti kotona(viimeiseksi kun jää) ja sitten lähtä opiskelemaan ja töihin. Sittenhän sitä saa jo melkein 30 kymppisenä helpommin mennäkin kun lapset tuli tehtyä näin nuorena (eka 17 vuotiaana)

Täällä menkkaoireita välillä..jänskää oli kun oltiin yhdynnässä miehen kanssa niin tuli verta.Kumpikaan ei sitä huomannut tai tuntenut ennen vessaan menoa.Ja nyt sitten olen ollut side housuissa 3-4pv muttei mitään ole tullut. Testit ei ole näyttäneet plussaa joten varmaan menkat alkaa keskiviikkoon mennessä.Jos ei niin sitten testin tekoon. Inhottaa kun ei aivan varmaa tietoa ole. Kouluun pitäis hakea jos ei raskautta ilmene..

Paljon paljon ONNEA Mutzilla!

Jännäilijöille tsemppiä!

Kaveripiirissä sen kuin kaverit raskautuvat yksi toisensa jälkeen... koita nyt siinä sitten olla ja odotella oman yrityksen alkua, ääääk! :)

Jasso, poitsu ei suostukaan nukkumaan, joten lyhyeksi jäi...

Tsemppiä Mutzillalle tupakkalakkoon. Aika moni on sanonut, kun ovat olleet yllättäin raskaana, että ihmettelivät kun tupakka ei maistunut ja meinasivat oksentaa siihen. Eli loppu se tupakanpoltto jo tosi aikasin ihan luonnon toimesta. Että kroppa varmaan osaa toisinaan melkein ainakin kertoa, mitä ei tarttis..sitten muusta en oo nty niin varma :saint:

Suhveli, mulla vähän sama tilanne. Koko ajan tulee jotain uusia raskautujia kaveripiirissä ja nyt on ainakin kolme synnytellyt sanotaanko 1-2kkn sisään. Huh. Ja ku täälläki monet vielä yrittelee, niin on kyllä vhään kuumeista :snotty: Kiva lukee täältä, kun tullut tota yrityssäpinää. Selkeesti konkreettisemmalta alkaa tuntumaan tämäkin touhu! :flower: Toisaalta osaan kyllä nauttia tästä ajasta, kun vielä voidaan kahdestaan olla ja ei kukaan itke B) Oo naika varma, että joudun hankkimaan niitä korvatulppia kun oon niin herkkä äänille. Mutta eihän ne mitään haittaa, kunhan ei liikaan kerralla pidä yhtiä ettei sitten bakut ala kertymään.

Mulla yrittää migreeniä pukata, mutta jos lähtis ihan perusibuprofeiinilla. En viitti napsia noita migreenilääkkeitä, kun niiistä tulee pahoinvointia. Lähenpä siis hipsimään koneelta, ei auta kuumeilut tässä migreenin kanssa yhtään =)

Millonkohan saadaan toinen plussa tähän ketjuun? :heart:

R86
Täällä kp 27 eikä edelleenkään merkkejä kuukautisista. Äsken oltiin miekkosen kanssa "sillai" eikä yhtään vaikuta olevan verta syvemmälläkään noissa rööreissä :whistle:

Jep, toivottavasti eivät tulisikaan ja ois tärppi käyny. Lauantaina selviää, pitäkää peukkuja ja rukoilkaa meidän puolesta :heart:

Kertokaas mulle minkämerkkisiä ovulaatiotestejä käytätte tai aiotte käyttää jos aiotte käyttää ja mistä niitä saa ja mitkä ovat halvimpia. Yrityksen aloittaminen lähenee :D ja ajattelin ostaa ovulaatiotestejä varastoon.
Peukkuja pidän kaikille ja korkeella! :heart: :hug:

Hurjasti onnea Muzillalle ja tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! :flower:

Täällä sitä vaan odotellaan marraskuuta kuin kuuta nousevaa. Surffailin äsken netissä tilaamassa tytölle sisätossut kerhoon ja pitihän mun sinne odotuspuolellekkin kurkistaa. Ja hyvä etten mennyt ja tilannut itselleni sellasta bolaa, se oli niiiiiin söpö! :heart: Mutta sitten tuli järki päähän ja hillitsin itseni. Jos nyt kuitenkin malttaisi taas vähän odotella... :xmas:

erka: Mä en ajatellut käyttää noita ovistestejä ollenkaan, ainakaan nyt alkuun. Ehkä sitten jos ei meinaa millään tärpätä muuten.

Plussatuulia taas vaan kaikille...! :wave:

Anteeksi pieni palstatauko! Ollut tässä kaikenmoista sählinkiä, mutta niistä sitten joskus! Olenhan listoilla vielä? Nyt menossa kp16/?. Tänään gynellä käyty ja clomit saatu, eka kierto mennään 1tabletilla ja toisesta etippäin 2 tabletilla. Prolaktiiniarvojen mittauksessa myös oltu ja tulokset niistä ylihuomenna. Ihanaa saada asioita eteenpäin! Nyt on niiiiin huojentunut olo! Ja tosiaan, neljä kiertoa mennään noilla clomeilla, jonka jälkeen sitten katsotaan jo lapsettomuus hoitoja.
Mutta möhkikselle piti kommentoida, että meissä on paljon samaa ;D Ikä, molemmat yritetty kauan...ja muutenkin. Itse mennyt kihloihin 15-vuotiaana,yhteen muutettiin kun olin 17, naimisiin tänä kesäsänä, eli 21-vuotiaana. Ja yritys aloitettu 19-vuotiaana. :)
Ja mutzillalle todella paljon tsemiä tupakoinnin lopettamiseen! Täällä oltu ilman jo 2viikkoa ja tuntuu että pahimmat himot jo kaikonneet!

Oon nyt jonkin aikaa taustaillu, mutta lukenut kaikki tekstit. On täs ollu paljon mietittäviä asioita, no nyt sitten taas kuitenkin kuvioissa...

:flower: Onnea mutzillalle plussan johdosta ja tsemppiä tupakoinnin lopettamisessa :flower:

Ja kaikille uusille tervetuloa!!

Onnea ja tsemppiä kaikille yrittäville ja plussa tuulia niitä odottaville!!!

Täällä olisi yksi kuumeilija lisää. Olen 19-vuotias nuori nainen. Olemme 3kk nyt olleet ilman e-pillereitä ja nyt alkaa jo pikkuisen jännittää koska aika vahvat oireet on ollu että sieltä voisi esikoinen olla tuloillaan. Ihan varmoja ei vielä olla joten jännityksellä odotetaan. Olisi tarkoitus tehdä testi torstai aamuna. :) Toivottavasti olisi tärpännyt :heart:

Tervetuloa kaikille, itselleniki.. haha ku uusi olen. :LOL:
Ja onnea plussanneelle!

Eipä olla paljoo tota peittoo heiluteltu, mutta ei mulla enne oo tämmösii oireita.
Vaikka testii vois alkaa tehä vasta viiko päästä.
Se on muute totta joillaki ainaki käy sillee ku on raskaana,alkaa tupakka ällöttää.
Mä poltin enne esikoista ja samatien lopetin ja alko jossain vaiheessa sitte nii paljo oksettaa, ku joku vaan käveliki rööki suussa ohi.
Mutta nii vaan kävi että imetyksen jälkeen alotin taas..
no toivottavasti kohta olis hyvä syy lopettaa!!!

Pöh. Ei ole vieläkään tapahtunut mitään. Ei näy kuukautisia eikä muutama päivä sitten näkynyt testissäkään kun yksi viiva. :/ Ärsyttävää kun haluais vaan nyt tietää varmasti, edes vaikka sen sitten että en oo raskaana. Toinen testi on kyllä tuossa pöydällä mutta taloudellisista syistä ajattelin testata vasta lauantaina jos ei mitään ennen sitä kuulu. :D Vähän välillä kyllä mahassa tuntuu jotain kuukautisten alkamiseen liittyvää mutta toivottavasti olis jotain muuta. :heart:

Hermohan tässä menee, onnea plussan metsästykseen muillekin.. :kieh:

Puuh, mulla on taas kyllä tänäänkin vaikea päivä B) Siis voin kyllä nyt ihan rehellisesti myöntää, että oon vähän kateellinen parille tuttavalle kun he synnyttivät vasta. Jotenkin sitä kun itsekin jo jossakin vaiheessa haluais ja taas se huhtikuu tuntuu olevan niin hemmetin kaukana. Toisaalta miehen puolelta vois aloittaa vaikka häiden jäkleen, mutta itse haluaisin sen yhden lukukauden siihen. Ehkä toisaalta vois vähän aiemmin sitten periaatteessa, mutta vaikea noidenkin kanssa väkerrellä. Jotenkin kun ois kiva olla vaikkapa raskaana (toivottavasti) tai niinku jotain. Yritys vaikkapa päällä. Ja tiiän taas, että vaikkapa ens viikolla tämä kamala vauvakuume on ohi ja on lievempi versio menossa, että eipä sillä =)

Onneks on töitä vaan parisen tuntia, ei oikein jaksaiskaan tänään muuta.

Hei vaan kaikille! Liityn joukkoon uutena käyttäjänä. Ikää 30 vuotta, toinen lapsi haaveissa, viimeinen pilleri syöty 10.9. Jännittää kovasti, takana kesken mennyt raskaus viime vuonna.
Vilkutukset ja tsemppaukset viestiketjussa kirjoittaville!! :wave:

Vähän hiljaista, ei taida olla monella piinaviikkoa meneillään. Paitsi Haaveilija77 ja Elina-87 , teille plussatuulia :whistle:
Mulla kp 18/? ja olen niin säälittävä ettei mitään rajaa. Mulla oli eilen huono olo ja alamahaa vähän nipisteli. Aloin tietysti kuvitella että jonkin ihmeen kautta olenkin raskaana... mun oirekyttäykset ei vaadi edes loppukiertoa. Tästä on järki kaukana. Illalla mulla oli vähän lämpöä ja päätin että kyseessä olikin ovis. Sinänsä mahdollisempaa kuin raskaus mutta aika näyttää...

Kiskii , miten vanha sun esikoinen on? Tervetuloa kaikille mua uudemmille :)

Yhteistyössä