Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

hei!! liittyisin joukkoonne.

Olen 20-vuotias, ja 1-poika 09/08 lapsi jo ennestään.
Toista haluaisimme, ja yritys on kova.

oireita on hieman ollut: Tänäaamuna alko pääkipu.Edell.menkat alko 15.09.2009
oksettanu on n.viikon mutta sekin hieman outoa kun vaan iltasin?
tänään alkoi myös mahan vihlaisut.(ja tohon suunnilleen häpyluunkohille vihloo/juilii) Ja hieman yli viikko sitten tuli sellaista rusehtavaa
vuotoa ja veristä limalöllöä. (siis tuo tuli n. viikko menkkojen jälkeen) ja oli sellasta tumman sametinpunasta. ja kirkasta limmaa seassa. :/ sitte siitä tuli seuraavaan päivään asti aina ihan hitusen sillon tällön pyyhittäessä sitä ruskeaa tuhrua.
toivottavasti tärppi kävis. laskin jollain netti laskurilla että raskaustestin luotettava tulos ois kutakuinki 13-15 päivä. :) pitäs siihe asti jaksaa odotella! TSIISUS!
:heart:

R86
Enhän mä hätähousu odottanu sunnuntaille vaan testasin äsken yli neljä tuntia rakossa seisoneesta virtsasta negan :/ Jos oisin todella ovuloinut silloin kun luulin ovuloineeni, niin johan mulla ois menkat ollut tai positiivinen testitulos. No mut elämä jatkuu. Odottelen vaan nyt kovasti niitä kuukautisia alkamaan. Pelottaa ja vituttaa jos ne onkin poissa jotain 3kk :( Toivokaa, että ne alkais, jotta meidän yritys täällä pääsis jatkumaan. Ei nimittäin pahemmin ole toivoa, jos oisinkin ovuloinut myöhemmin. Stressiä ja väsymystä jne niin ei olla oltu sillain kuvittelemieni otollisten aikojen jälkeen kun ehkä kaks kertaa ja sillon menin saman tien suihkuun enkä jäänyt lantio ilmaan hengailee 15min :(

R86 ja haikailija :hug: kyllä se vielä onnistuu, toivottavasti jo seuraavalla yrityskerralla! :hug: .

Yritän tässä itse keksiä kokoajan erilaisia syitä miksi yrfitys pitäisi omalla kohdallani aloittaa jo aikaisemmin :D ...josko jo marraskuun alussa...no kattoo sitten.

R86 ja Haikailija, ei nyt heitetä kirvestä kaivoon ennen tätiä :flower:

Mulla itellä on semmoinen tilanne, sit ku pillerit jätän, että tiedän ekan kierron olevan kamala ns. raskauskuukausi. Eli mulle tulee ihan älyttömät raskausoireet, kun nehän on ihan samoja mitä naisilla yleensäkin on. Esimerkiksi luomumenkoin ja oviksen aikaan jne. Että tiiän jo valmiiksi valmistautua, ettei kannata siinä ekat pari kiertoa itteesä uskoo ollenkaan :D Siinä voi vaan taas miettiä, että minkälaisia hormoneja sitä tulee vedettyä :attn:

Tervetuloa Waaka ja samantien plussatuulia sinnekin :flower:

Ootteko muuten kysyneet äidiltänne, että missä vaiheessa he ovat esimerkiksi plussanneet? Siis ne, jotka asiasta viitsivät vanhempien kanssa puhua? :D Ite en kyllä viitti kysyä yhtään mitään, vasta sitten jos joskus raskaudun ja se on muillekin sitten kerrottu. Niin sit kehtaan vasta kysyä, koska en halua sen enempää paljastella meidän toiveita.

Minkähän jutun luin just Vauva-lehdestä, että on perinnöllistä? Pitää tutkia, että oliko se joku tärkeä vai oliko se tyyliin joku kynnen väri :LOL: Hyvä muisti mulla taas.

Noniin, pitää tästä lähteä syömään.

Pläh, täällä tein 2 haamua ja sitten vaidoin testiä, tilasin viljasta ja nega tuli eilen! :(
No nyt sitte vaan odotellaan tätiä.
Tänää pitäs siivota urakalla, huomenna sitten pidetään 1-vuotis synttäreitä täällä. <3

Moi!

Ajattelin liittyä jokkoonne! :) Olen siis 21-vuotias 1.5 vuotiaan tytön äiti ja toinen toiveissa. :heart: Ehkäisy jätettiin nyt lokakuun alussa pois.

Saa nähdä kuinka pian tärppää, esikoisesta tärppäsi jo toisesta kierrosta ehkäisyn lopettamisen kälkeen, mutta en usko että nyt niin nopeaa touhua on.

erka minä en ekassa raskaudessa syönyt muuta kuin rela-tippoja ja d-vitamiinia. Nyt ajattelin aloittaa foolihapon koska se saattaa ehkäistä sikiön epämuodostumia. D-vitamiini on oikeastaan välttämätön odottaville ja imettäville. Ja noihin maitohappobakteereihin uskon kyllä.

Mulla olisi 4-9 päivä hedelmällisimmät päivät tässä kuussa. Saa nähdä onko sitten tosiaan :)

Toivottavasti kaikilla olisi onni matkassa! :flower:

moi vaan kaikille!

liitytäänpä nyt tännekin, vaikka muuallakin jo kirjoittelen...tuskin sitä liikaa jakaa ajatuksiaan... ;) Eli meillä on nyt yk 2 menossa. ja ainakin tiedän, että meidän suvun naiset ovat olleet kyllä herkkiä raskautumaan (heh), vai miten sen vois sanoa... :p mutta ikuisella pessimistin luonteellani olen käynyt jo katselemassa, mitä kaikenlaiset lapsettomuushoidot maksavat... :( eli suurin toiveeni onkin, että saisin pidettyä kaikki typerät ajatukset ja paineet pois mielestä, niin eiköhän se sitten siitä... :)

tosiaan tässä parin-kolmen viime päivän aikana on ollut ihmeellistä alavatsakipua, juilii...mutta oman diagnoosini mukaan se taisi olla tämän kierron ovis. harmi vaan, ettei lähipäivinä päästä puuhiin, mutta ens kierrosta sitten, TOIVOTTAVASTI!

Niin ja itse syön nyt foolihappoa, ajattelin ettei siitä ainakaan haittaa voisi olla. muista konsteista en oikeastaan tiedäkään, joten viisaammat voisivatkin niitä jakaa...

Tervetuloa uusille!

Täällähän on jo moni päässyt testailemaan...Negan saaneille voimahalit ja seuraavalle kierrolle plussatuulia :hug:

icefairy hauskoja synttärijuhlia sinne ja onnittelut pienelle! :flower: Täällä juhlitaan 1v. synttäreitä parin kuukauden päästä.

Foolihaposta Mä söin esikoisesta alkuraskaudessa, mutta en yritysaikana. Mulla on lievä epilepsia ja aiemmin söin epilepsialääkkeitä, joten lääkäri joskus aikoinaan mulle sen foolihappotablettipurkin määräsi ihan varmuuden vuoksi, että jos joskus vaikka raskaaksi sattuisin tulemaan. Mulla oli epilepsialääkitys lopetettu jo jonkin aikaa ennen sitä kuin raskaaksi tulin, mutta mulla oli se foolihappopurkki tallessa ja käytin ne sit siinä alkuraskaudessa (tai voi olla että niitä on vieläkin tuolla jäljellä..liekö enää käyttökelpoisia). Epilepsialääkitys siis voi aiheuttaa lisäriskin sikiön epämuodostumisiin tms, ja foolihappo kai jotenkin estää sen lääkkeen vaikutuksen sikiöön, joten epileptikoilla on siis todella tärkeä syödä sitä foolihappoa koko alkuraskauden ajan...Varmaan taas sitten aloitan foolihapon siinä vaiheessa kun testi näyttää plussaa, vaikken siis edelleenkään noita epilepsialääkkeitä käytä. Tai onhan niitä jotain monivitamiineja, joissa on foolihappo mukana, miksei niitä vois aloittaa vaikka nyt jo :)

Mulla on nyt kp 23 ja eilisestä asti rinnat on olleet hiukan arat ja alavatsaa juilii välillä...Mutta tän mun kierron kanssa kun ei tiedä mistä tuo vois johtua :whistle: Ennen esikoista toi rintojen arkuus oli aina varma merkki menkkojen alkamisesta ja se alkoi aina noin viikko ennen menkkoja, mutta synnytyksen jälkeen tuo oire hävis kokonaan. Mutta eikös tuo voi olla myös ovisoire? Kuin kauan tuon voi odottaa jatkuvan jos johtuu ovulaatiosta? Tän mun kierron kanssa sekin kun olisi mahdollista, että ovulaatio tulisi vasta näihin aikoihin...Ei kai auta muu kuin odotella ja jatkaa yritystä varmuuden vuoksi :D

Hitto että mun tekis mieli ostaa niitä ovulaatiotestejä seuraavalle kierrolle, vaikka ennen yritystä olin niin päättänyt etten rupea tikuttelemaan :D Tän epäsäännöllisen kierron kanssa ois vaan kiva tietää milloin se ovulaatio vois olla ja ovuloinko ylipäätään ollenkaan...Ehkä jos yhden kierron verran kokeilis :D

Fistik minä aion ostaa noita ovulaatiotestejä. En vaaan tiedä tilaisko niitä mammaksi.fi vai kotitesti.fi vai babyplus.fi:stä? Missä luotettavimmat? Mulla kokemusta vain clearbluesta. Hintoja kun vertasin niin kotitesti.fi:stä sais edullisimmin.

Minä en muuten tunnista itsessäni ovulaation merkkejä ollenkaan :ashamed: . Mitä mun silloin siis pitäis tuntea? Tai mistä sen huomaa että on ovulaatio?

Fistik Kiitos, siivottu onjo aika paljon. :D Mulla on kanssa epilepsia. Enkä syöny sitä foolihappoa kun just oli muutto helsinkii sillo ja lääkärit vaihtu ja en ees ikin ollu kuullu semmosesta ku sitte vasta raskaana joskus yli puolivälin kuulin vasta. Ja meiä herrasta oli sitte sitä niskaturvotusta 3milliä ja siellä sitte itkettii ja jouduin istukkanäytteeseen rv 13, mutta terve oli! <3 Ja saatii sillo jo tietää että poika tulee. :heart:

erka Painoin etteri jo vähä liia aikasin. Mutta mulla on samalaiset oireet ku se että kuukautiset tulossa. Sattuu nukkua masullee ja muutenki sattuu mahaa tosi paljon sen päivän/yön. Ja kaike lisäks hassua että enne raskakautta tätä ei ollu, siitä sillo tiesin että olen raskaana. Mutta nykyään se on merkki siitä että täti tullee! :/

Fistik ja muutkin jotka foolihapon kanssa pähkäilee: epämuodostumariskin kannalta foolihapon syönti kannattaa ehdottomasti aloittaa jo yritysvaiheessa. Nimittäin foolihappo ehkäisee häiriöitä hermostoputken sulkeutumisessa (siitä kehittyvät aivot ja selkäydin) ja tämä tapahtuu suurinpiirtein (ei jaksa tarkistaa) siinä rv 4-6 hujakoilla. Eli jos oikeasti sattuisi olemaan foolihaposta puutetta niin plussatestin jälkeen aloitettu lisä voi tulla liian myöhään. Osa epilepsialäkkeistä altistaa näille häiriöille ja isompi foolihappoannos on joissain tutkimuksissa vähentänyt lääkitysvaurioita joten sitä suositellaan.

Oikeastihan merkittävä foolihapon puute on kuitenkin niin harvinaista ettei suurimmalle osalle tule mitään ongelmia vaikka olisi ilman lisiä, eli ei paniikkia... Itse kuitenkin syön foolihappoa sisältävää monivitamiinia ja söin ekassakin yritysvaiheessa. Myöhemmin raskaudessa foolihappo sitten mm. ehkäisee anemiaa.

Tulipas taas paasattua. Ehkä omat kuulumiset kannattaa säästää myöhemmälle ettei tule romaania. Tänne mitään kuulu muutenkaan, kp 20. Miksi päivät kuluu niin hitaasti? |O

Negapahoittelut kaikille teille :hug: Uutta yritystä vaan kehiin! :wave:

).( Kp 13 ja Clearbluen digitaaliseen ovistestiin pärähti aamulla OVISPLUSSA! Jeeee! Mä ovuloin ihan aikuisten oikeesti! Ja jos kerran ovis on nyt huomenna elikkäs 14. kiertopäivä, niin kuukautiskiertoni on siinä tapauksessa palautunut pillerien lopetuksen jälkeisen alku-shokin jälkeen omaan 28 päivän rytmiinsä. =)
Ja peittoja on tänään heilutettu. Niin että aika toiveikkain mielin jään odottamaan piinaviikkoa. =)

R86:Mulla kävi ensimmäisessä pillerittömässä kierrossa niin, että kuukautisia ei vaan kuulunut.Testejä tein varmaan yhteensä 10 kpl ja se oli niin turhauttavaa aikaa. Sitten kun kp:t huiteli neljässäkymmenessä, varasin ajan yksityiselle gynelle. Lääkäri ultrasi, ja kertoi kaiken olevan hyvin, ja menkkojen olevan kyllä tuloillaan piakkoin.Olin myös kyllä ovuloinut, mutta luultua paljon myöhemmin. 6 päivän päästä siitä alkoi ekat luomumenkat. Nyt siis toka kierto menossa, ja ovulaatioplussa tehty kp 13. Että kyllä se siitä varmaan sullakin tasoittuu ihan itsestään! Ja jos alkaa liikaa kuukautisten odottelu rassaamaan, käy yksityisellä. Kirjoittavat tarvittaessa lyhyen keltarauhashormonikuurin jolla menkat saadaan alkamaan. TSEMPPIÄ!

Vitamiineista: Itse olen syönyt nyt yrityksen aloituksesta saakka niitä Multivita raskaus- tabletteja 2 kpl/pvä. Lisäksi greippimehua olen tässä tokassa yrityskerrassa juonut pari lasia per päivä.

Tervetuloa kaikille uusille :flower:

Tsemppiä ja voimia negan saanneille :hug:

Täällä alettiin tänää tikuttaa ovista jotta päästäis toiseen siirtoon. Ei jaksanu kauaa surra ekan siirron epäonnistumista, eletään päivä kerrallaan eikä tehdä kovin suuria suunnitelmia.

Mulla käytössä multivita plus vitamiinit jossa tota foolihappoa on ja kaikkea muuta tarpeellista. Meillä kyl koko perhe käyttää noit samoja vitamiineja. Tota greippimehua kokeilin juoda, mut ei ollu sit ollenkaan mun juttu eli ilman sitä on yritettävä pärjätä.

Mä ostin elämäni ensimmäiset ovis testit. No katotaan ja toivotaan et niil testeillä se ovis sit löytyis. Ja pääsis sit ilmottelee klinikalle kun ovis plussa tikussa olis.

Nyt nukkumaan, pojilla aamusta lätkätreenit...

Viikonlopun jatkoa kaikille :heart:

Unikeiju, täällä kans käytössä tuo multivita plus ihan tavallisestikin ja siinä on kyllä tarpeeksi foolihappoa. Sitten kuukausi tai pari ennen yrityksen aloitusta ajattelikn vaihtaa raskausvitamiineihin, kun niitä saa alkaa syömään aiemmin. Onpahan puutteita korjattu, mulla niitä epäilemättä on kun oon tämmöinen sairuli. Tsemppiä siirtoon :heart:

Icefairy, oliko noissa sitten minkä verran väliä? Kun monissa testeissähän on se herkkyys eri, niin sen takiakin voi negaa tulla. Tai sitten tietysti herkissä on se, että paljastavat semmosia kemiallisia raskauksia. Oon jonkun verran niistä lukenut. Mutta onhan sitä toivoa siihen asti, kunnes täti tulee -jos tulee. Tietysti sitten ei ois kiva, että kierto venyy..

Mistä tulikin mieleen, että tuntuu olevan aika tärkeää varsinkin aluksi aika pitkään heilutella aktiivisesti peittoja? Kun jos vaikkapa ovulaatio oiskin tyylin kp30 tmv, että ei mee mahkut ohi. Pitää muistaa tuo, kun eihän sitä tiedä miten ne kierrot näiden minien jälkeen asettuu.

Oon Sokeripalan kans samaa mieltä, että kannattaahan sitä vitamiinia ottaa. Eihän siitä haittaa ole. Riippuu aika paljon omasta ruokavaliosta ym, että onko puutteita..mutta tiedän, että ainakin Yhdysvalloissa lisätään aamiaismuroihin ja muihin tota foolihappoa, koska aika moni raskaus on niin yllätys kuitenkin. Ja ne isot jutut kehittyy jo niin aikaisin, että moni ei tiedä vielä olevansa muutenkaan raskaana -vaikka yritys päällä oiski. Ja eivät ole kalliita kuitenkaan.

Erka, en minäkään tiiä ovulaatiosta mitään. Tai en ennen tajunnut. Nyt voisin osata aavistella jotain kuunnellakin, kun eihän tuota koskaan ennen pillereitä tarttennut tietää! Joten en tiiä ilmoittaako keho mulle niistä or not, mutta minä yritän joka pv taktiikkaa ainakin aluksi. Niin ei mee ohi B)

Puoli levyä vielä jäljellä tuosta..sittenhän ei tarttis tuputtaakkaan enää ku viis vai oliko kuus, oo ntaas unohtanut. Noh, ajattelen nyt vaikka viis, niin se tuntuu mukavammalta lukemalta :LOL: Oikeesti se taisi olla se kuusi.

Niin, hirveä vauvakuume. Ei yhtään auta tuo Vauva-lehti, vaikka kuvittelin että se lieventäis. Päinvastoin! Siinä on niin nättejä vauvoja ja kaikkea, huoh. Ja varsinkin ne odotus-jutut on sillee vaikeita, tetä nytkin kun siinä synnytyslaitoksella pestiin käärylettää niin..

Unikeiju: Osui silmääni, että syöt Multivita Plussaa. Sitä ei käsittääkseni suositella raskautta toivoville tai raskaana oleville, sen sisältämän A-vitamiinin takia. Vaihdappa tuohon Multitabs Raskaus- valmisteeseen! Itse käytän sitä.

Metsätähtönen, tsemppiä vaan ihan sikana yrityksen odotteluun, kyllä varmaan tuntuu aika pitkältä kun niin monilla täällä on jo yritys päällä. Mut sinänsä tosi järkevää että maltat ajatella opiskelujakin, mulla jäi aikanaan vika opiskeluvuosi esikoisen takia kesken ja ei siitä muuten haittaa ollut, mut nyt myöhemmin on välillä ajatellut että jos ois malttanut silloin valmistua ja tehdä sen puoli vuotta töitä ennen vauvaa niin olisin saanut olla pitempään kotona eikä olis tarvinnut laittaa tyttöä puolitoistavuotiaana hoitoon, mähän olen tällä hetkellä töissä ihan taloudellisesta pakosta enkä omasta halusta :/
Toisaalta ammatillisen kehittymisen kannalta tämä oli varmaan parempi kuin pitkä "kotiputki", enkä kyllä hetkeäkään voi oikeasti katua että aloitettiin silloin kun aloitettiin =)

Kuulkaa, miten sais ajatukset pois yrittämisestä viikoksi-pariksi? Täähän on siis varmasti oikea paikka kysyä moista... Mut siis kp:t edelleenkin vaatimattomat 21 ja tein tänään testin :headwall: siis luulisi sitä sen verran tietävän mutta kun ei... Tuli 20 halpistestin nippu postissa niin pakkohan sitä oli se nega testata. Idiootti mikä idiootti.
Mites meidän jännäilijät, R86 ja Haikailija, onko menkat pysyneet poissa? jokos ootte taas testanneet? Plussatuulia kaikille!

R86, samanlaiset fiilikset on täälläkin. :| Kuukautiset alkaa olla reippaasti myöhässä eikä näy plussaakaan. Näyttää siltä, että se on just niin kun pelkäsin ja kierto on ihan sekasin pillereiden jälkeen.. Ääh. Kun edes pääsis oikeasti yrittämään. :/ Ovulaationkin olin tuntevinani kyllä "oikeaan" aikaan mutta ei se tainnut sitten ollakkaan.. Noh, eiköhän tämä onnistu vielä molemmilla.:)

Missä vaiheessa muuten kannattaisi sitten mennä lääkärille kun on kuukautiset myöhässä? Jos sais sitten jotain, millä se kierto tasaantuisi.. Ei ne varmaan niitä pillereitä ihan "pienen" myöhästymisen jälkeen vielä määrää?

icefairy Ihme ettei sulle oltu puhuttu mitään siitä foolihapon käytöstä aiemmin :eek: Mulle lääkäri piti pienen luennon foolihapon käytöstä jo heti silloin kun mulla epilepsia todettiin 19-vuotiaana, vaikken silloin todellakaan mitään raskautta vielä suunnitellutkaan :D Ja sit kun raskaaksi tulin, heti ekassa neuvolassa käskettiin ottamaan yhteyttä neurologiin noista lääkitysjutuista...Seurattiinko sulla raskautta jotenkin tarkemmin epilepsian vuoksi? Siinähän on usein se "etu", että pääsee useammin ultraan näkemään pikkuista...Mulla on kahdella tutulla ollut epilepsialääkitys käytössä raskausaikana ja he kävivät kontrolliultrissa noin kuukauden välein koko raskausajan. Mutta se riski, että ne lääkkeet vaikuttaisi sikiöön, on kuulemma hyvin pieni, näin ainakin neurologi oli mun tutulle sanonut...

Ovulaatiotesteistä mäkin oon kotitesti.fi- testejä katsellut ja sieltä varmaan seuraavaksi tilaan. Viimeksi tilasin raskaustestejä Raskauskeijulta ja siellä ainakin oli hyvä ja nopea palvelu. Pitää vielä vähän vertailla tarjouksia, mulla tän epäsäännöllisen kierron kanssa kun niitä testejä voi kulua aikamoinen määrä. Tai sit vois harkita sitä sylkitestiä, kun se ois pitkäaikainen...

Mäkään en ovulaatiota tunnista, enkä oo kyllä koskaan edes yrittänyt tai oireita seurannut. Vähän oon kokeillu googlettaa tietoa aiheesta ja seuraavasta kierrosta vois yrittää niitä oireita tunnistaa siinä samalla jos niitä tikkuja kokeilee...

http://metku.net/~pesu/ehkaisy/luonnolliset.php tuolta löytyy ainakin limojen tarkkailuista ja lämpöjen seuraamisesta ym. aika hyvin tietoa :)

Mäkin voisin tuota greippimehua kokeilla, kun tykkään siitä muutenkin! :D

Kp 14/ 28, ja ovisnippailut tunsin eilen illalla. Ensimmäistä kertaa siis tein ovistestejä, ja sain ovisplussan eilen. Nyt jännäämään piinaviikkoa!

Elina87: Yksityiselle voit mennä kyllä ihan koska vaan, jos asia huolettaa. Itse olin siin gynellä, kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä. Olisi kyllä kirjoittanut Terolut-kuurin jo silloin, mutta sanoi, että koska ultrassa tilanne näytti niin hyvältä, eli menkat näyttivät olevan alkamaisillaan piakkoin, hänen mielestään en olisi hyötynyt mistään lääkekuurista.
Eli kyllä ne kirjoittaa lääkekuurin, jos vain itse haluat ja kuukautiset on muutamankin viikon jo myöhässä.

Tsemppiä teille,joilla ei menkkoja näy! Tiedän itse miten turhauttavaa se odottelu on! :hug: Mutta olen elävä todiste siitä, että jo toka kierto voikin olla sit säännöllinen!

Greippimehusta: En tiedä onko asia totta, mutta monet käyttävät sitä sen pari viikkoa ennen ovulaatiota, koska sen epäillään vaikuttavan suotuisasti "hedelmälliseen limaan". Itse join sitä nyt tässä kierrossa ihan kokeilun vuoksi, ja itseasiassa jäin siihen jo koukkuun. ;) Mutta nyt mun ovis on ohi, ja eikös oviksen jälkeen pitäs uskomusten mukaan juoda lasillinen punaviiniä päivässä, jotta kohdun verenkierto paranee. Uskoo ken tahtoo. =)

R86
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Mites meidän jännäilijät, R86 ja Haikailija, onko menkat pysyneet poissa? jokos ootte taas testanneet? Plussatuulia kaikille!
No mitäs täällä. Kp 33 on meneillään. Eilen tuli taas verta illalla pyyhkieessä, muttei vieläkään oo pöksyyn asti tullut. Kovasti nyt oikeasti toivon, että tulisi
:attn: Toivokaa tekin, niin pääsis yrittämään:) Elän toivossa, että menkat alkais pian. Eilen ainakin tuli siihen malliin pieruja:D Itellä siis varminpana menkkavaivana hirmuset ilmavaivat just ennen menkkoja ja parin ekan menkkapäivän aikana. Mieskin sanoo nykysin usein päästäessään pahanhajuisen pierun, että "mulla on varmaan kuukautiset" :D

Tsemppiä kaikille kuumeen kanssa! Tuskaa se on :/ Mulla autto eilen kun jotenkin sain ihan järkyttävän voimakkaan tunnekuohun ja vaan itkin ja itkin. Mies sit piti sylissä ja lohdutti ja sanoi, että rakastaa mua vaikka olenkin tämmönen höpsö, eikä ole lähössä mun luota ja jättämässä mua :heart: Jotenkin itellä on kiusaamisvuosilta jääny semmonen trauma, että jos en koko ajan ole hyödyllinen ja yritä miellyttää ja olla ns. hyvää seuraa niin mut jätetään.. :/ Ajatella, että noista ajoista on jo 7v aikaa ja silti tommonen hylkäämisen pelko vielä hakkaa alitajunnassa ja nousi eilen pintaan...

Täällä kyllä ainakin luultavasti tunnistetaan ovis ihan jo liiankin selvästi... alavatsa on niin kipee, että jo käveleminenkin sattuu. säteilee vähän myös nivusiin ja alaselkään. en kuitenkaan halua ajatella noita minään muina kipuina, koska kuitenkin kp on vasta 18/28-31. mutta kun juttu on vaan niin, että nämä kivut jatkuvat nyt jo viidettä päivää. kuinka kauan teillä muilla ovat oviskivut kestäneet??? tää on jo tosi tuskallista, eikä ainakaan tee mieli sekstailla! testejä en halua ajatella, koska luultavasti sen saman tien nää kivut sitten loppuis ja itelle tulis vaan paha mieli kun menee höntyilemään asian kanssa, kun ei oikeesti olis (tavallaan) syytä uskoa olevansa raskaana. kun tosiaan ollaan vasta puolivälissä kiertoa...(sekavaa selitystä!! :p) Help me!!! :eek:

Yhteistyössä