Kylläpä tämä kaks+ pätkii mulla.
Aivan, olin vielä Päpsynkin unohtanut. Apua, täällähän on tosi ahkerasti tullut plussia ja muuta :heart: Tosi mukavaa ja mieltä lämmittävää, jotenkin kun olin jo mielessäni aatellut että kuinkahan hemmetin vaikeaa se raskautuminen yleisesit on. Niin kyllähän tämä oikein hyvältä vaikuttaa :heart:
Niin ja Päpsylle, että varmaan pääsee verikokeeseenki jossain vaiheessa jos pyytää? Oon ymmärtänyt, että noissa labrojen pissatesteissä käytetään aika saman tyylisiä kuin kotitesteissä?
R86, ite tykkään usein järjestellä miehelle tuollaisia romanttisia juttuja. Ja ylipäänsä, että pidän aika paljon tunnelmavalaistusta päällä = kynttilöitä ja muita. TYkkään ite kovasti. Nyt en oo viime aikoina päässyt yllättämään, paitsi jälkiruoalla, kun mies on aika usein paikan päällä juuri silloin. Mutta vaikka toinen on kotona, niin silti mielestäni vio laittaa kivan kattauksen ja tämmöstä. Vähän extraa, varsinki vklsin.
Ite oon nyt niin hermostunut noihin töihin, että oikein ärsyttää. Asiakkaat oikeesti sekoilee. Huoh. Ja sitä just pelkään, että joku kerta saan syyt niskoilleni siitä, että asiakas itse sekoilee. Noita on nimettäi naika vaikee näyttää toteen, jos asiakas sekoilee vaikkapa annetun ajan kanssa puhelimes. Tietysti sitten paikan päällä voin kalenterista todeta, että jahas..mutta kaikkea sitä. Eli jotneki nyt on hiiipunut semmonen työn mukavuus, vaikka aiemmin pidin ihan kun on asiakkaiden kans tekemistä. Mutta n yt alkaa jo ärsyttämään tämä homma, kun tuntuu siltä että kokee vääryyttä suorastaan B) Eli saa nähdä mihin asti viihdyn, nyt tuntuu jo vähän ärsyttävältä. Että ostetaan kärsivällisyyttä ja vähän vähemmän itseensä ottavaa luonnetta, tänks. Ja vääryyden kestävyyttä myös B)
Toivotaanpa PikkuVarpusellekin plussia, piti komentoida jo aiemmin että kyllä minä ainakin sinut muistin
Unohdin vain mainita siitä. Erkalle samoin plussatsemppiä. Ymmärrän noista metsästysmiehistä jotain, kun suvussa on..ja jooo...se metsästys on tosiaan henki ja elämä sitten sillon metsäsyskautena. Mutta kullaki ristinsä! Toisaalta mulla esim. mies käy treeneissä välillä liianki innokaasti, välillä sit sitä ei huvita. Mutta siis isllon ku on intokausi päällä, niin saan kuulla aika paljon juttua noista
Tosin se ei onneksi häiritse yritystä, sitten joskus joku päivä kun senkin aika tulee.
Jooh, menenpä tästä itseäni hemmottelemaan suihkuun. Oon niin kivoja uusia shampoita ja hiotoaineita ja kaikkea, että suihkussa käynti on tosiaankin nautinto. Oikeen kivat tuoksut on. Jännää, että mielestäni hiustuotteissa hajusteet ok ja eivät mitenkään vaikuta..meikeissä taas ei voi, koska jotenkin kasvot eivät kestä (Lumenesta turpoan täysin
) ja myöskin inhoan esimerkiksi haisevia pesupulvereita..siis pyykinpesuun. Voin mm. haistaa, millä pesuaineella kukanenkin pesee ne vaatteensa, jos on hajustamatonta. Että näin täällä
Eli jos vieruskaveri käyttää vaikka Omoa, niin saatan saada migreenikohtauksen
Ihan kamalaa, mutten voi mitään. Ne tuoksut ovat noissa niin voimakkaita. Nyt esimerkiksi tiedän paristakin naapurista, miläl he pyykkinsä pesevät B)
Että lähdenpä tästä suihkuun ja sitten vois keittää vaikka hermokahvit tuohon työhön. Tänään muuten tuli kummallinen ajatus mieleen, että teki mieli käydä tupakalla. En oo siis koskaan polttanut silleen, joskus nuorempana tuli baari-iltana poltettua pari. Mutta muuten en, joten todellakin erikoista. Mutta jotenkin niin ärsytti ja hermostutti, kun tiedän noiden mummojen sekoilevan =)