:flower: tervetuloa uudet.
Täällä kotona datailen, en pystyny aamulla nouseen sängystä muutako okselle.
Oli niin toivottoman oksettava olo, ja huonosti nukuttu yö! Pikkanen kiemurteli vieressä ja heitti aina tutin pinnasänkyjen välistä pinnasänkyyn (pinnasänky meidän sängyn vieressä ja pikkanen nukkuu pinnasängyn ja meidän sängyn välissä ja sitten olen minä ja sitten ukko.
Ja huono olo velloi yölläkin,niin että siihen heräsi. :kieh:
mies vei pojan hoitoon onneksi. Ja hakee sen töiden jälkeen.
Ei tarvi mulla olla koulussa,mikä on ihanaa. Meillä oli ennen 4 tuntia ja nyt on pidennetty että 8-14.00 (kun eräs opettaja palasi sairaslomiltansa).
joteski surettaa ku niin pieneä hoidossa,mutta tavallaan ei. :heart:
oon myös miettiny että jos olen raskaana,tai tulen raskaaksi lopetan koulun.
Olen kotihoidontuella jonkin aikaa että vauva syntyy vai miten sitä nyt saakaan
Ja oon muksujen kans kotona niin että kun vauva on sen 2w niin molemmat menee hoitoon.
poikahan on silloin jo melkein 4w.
nää o taas näitä mun suunnitelmia, ompa siistejä ku ei ees koko vauvasta tietoa.. noh toivossa on hyvä elää!
Rinnat on olleet toivottoman kipeät ja pallomaisen oloiset.
ja mikä inhottavaa NÄNNEJÄ kutittaa IHAN sikana!! yölläki ukko ähisi kun kauhea kynsimisen ääni kuulu, meikä hinkuttaa omia tissejä hiusharjalla. (olen kesties seko?!) se vaan tuntu niin hemmetin hyvältä,ja oli paljo parempi vaihtoehto ku kynnet jotka ois raapinu ne verille.
v15 päivä lähenee. En nyt tiiä oonko käsittäny sitten ihan totaalisen oikein, mutta..
edelliset menkat alko 15pv syyskuuta. (NE alko 2vk myöhässä,ja tein sillon testin johon tuli selkeä haamu plussa. Vuoto oli tosi kivulias ja semmosia repaleisia verilönttejä tuli paljon, ja tämmöstä huonoa oloa oli just samanlailla ja mahaa nipisteli. (oisinko vaikka ollukki oikeesti raskaana sillon, ja se ois sitte menny kesten tai jotn)
Ja viikko siitä kun menkat olivat LOPPuneet tuli se limaverivuoto jota epäilen kiinnittymiseksi koska ei mulla oo koskaan ollu tollasta menkkojen jälkeen. (en oikein kuiteskaa oo perillä että millo mulla on oikeen ovis, mutta käsittääkseni se on ollu näinä päivinä koska viime kuussa testasin ja oli 5 pv selkeä plussa ovistestissä.) mitään erityisempiä limavanavuotoja ei oo ollu mitkä viittais ovikseen. en sitte tiiä!!! hitto mun elimistö on sekasin kuin seinäkello.
siitä limalöllöstä seurasi:
Siitä ei menny kauaa ku alko oksetus. Ja oksetuksen jälkeen seurasi mahan nipistykset ja pääkipu. Nyt taas nipistykset on jääny vähemmälle ja rinnat ovat olleet arat.
Aina ennen menkkojen alkua ne on ollu 1-2 päivää kipeät. Tai siis niin kipeät että koko ajan melkein sattuu.
Ja eilen koulussa, tuli sellanen tosi tosi kuumottava olo!! siis ihan ku ois kuumetta ollu. posket helotti punasena ja roppa oli kuuma. se meni sitten illan saatossa ohi.
ja mulla haluttaa ihan koko ajan jotain suolasta.
Millon notkun jääkaapilla syöden kinkkumakkaraa,sipsejä,meetwurstia,juustoa,suolapähkinöitä ihan kaikkea.
TSIISUS!!!! huoh..niin joo ja eilen aamulla nukahdin koulussa odotusaulan penkille :S
tänä viikonloppuna on onneksi rentoutumis viikonloppu! lähden äitini luokse rovainemelle.
On se niin kivaa istua valmiiseen ruokapöytään,nukkua silitetyissä petivaatteissa ja olla passattavana. aaah..
ja muutenkin puhua akkojen hommia aamusta iltaan parin olut tölkillisen ääressä. ( älkää nyt kauhistuko että jos oon raskaana ja juon 2 tölkkiä olutta)
enempää en saa tai siis en pysty juomaan kun mahani ei ole koskaan liiemin alkoholia kestänyt. mikä on aina ollut mielestäni erittäin hyvä juttu!
mutta.. hauskaa viikonloppua kaikille! :hug: