Mutzilla, toivotaan että on jotain harmitonta. Voin kyllä kuvitella, että tuollainen epämääräinen patti aiheuttaa ikäviä tuntemuksia. Varsinkin jos se liittyy jotenkin pissahätätuntemuksiin =)
R86, kuulostaa niin tutulta. Kyllä minäkin pidin 20-vuotiaana ja siitä alaspäin lapsia ihan järkyttävänä riesana ja kakkatykkinä ja yökkis haisevilta. Ja lisäksi tiesin jo sillon, että kyllä haluan tulevaisuudessa lapsia, mutta saa nähdä milloin
Mutta siinä on juurikin se, kun ei ole juuri pieniä vauvoja tuttavapiirissä nähnyt yhtään (ei oikeen edes suvussa kun harvemmin sattuu yhtä aikaa mummolavierailut jne)..niin sitten on vaan semmoinen kuva, kun ne vauvat rääkyy bussiissa ja itellä migreeni
Mutta sitten jotain tapahtu siinä 20-21, että vauvat ja lapset alko olemaan söpön näkösiä..se alko vaivihkaa niistä söpöistä pupulakeista ym! Että näin B)
Mitä mieltä muuten olette noista lasten pupulakeista ja tuon sellaisista jutuista? Että onko ne ok, vai pitääkö joku niitä..miten sen nyt sanois..en oikeen tiiä termiä, no lapsellisina/inhottavina/epäasiallisina/esineellistämisenä tmv? Tuli vaan mieleen, kun tykkään noista mutta oon jotenkin miettinyt, että mikähän se yleinen ajatus noista on. Tai esimerkiksi itse pidän lemmikkieläinten vaatteita ihan älyttömimpänä keksintönä, paitsi mitä tulee sitten esim. kurapukuun tai toppapukuun tmv semmoselle koiralle, joka jäätyy (vaikka pinseri). Ja no kuratossut/tassunsuojat ok, kun olen kuullut koirista jotka saattavat leikkiä niin hulluna että on tassut verillä!
Päpsy, tuli vaan semmoinen juttu mieleen että miten ne kaksosjutut menee? Heh, oliko kiva säikäytys? =) Mitäs mieltä muuten ootte kaksosista? Minä vähän pelkään tuota aihetta, kun oon lukenut pari lehtijuttua ja ei kuulostanut se eka vuosi hehkeältä..sen jälkeen vasta ok.
Toivotaan, että Fistikin oireet raskaana on sitten samanlaisia kuin ykkösessä. Kuulostavat oikein kivoilta ja siedettäviltä :heart:
Mitenkäs nämä meidän muut yrittelijät, nyt kun oikeen eilen laskin että teitä on 20 tienoilla? Toivotaanpa tästä oikeen onnen pinkkaa! Aika lupaavalta näyttää! :heart: Onko muuten Mutzillalla miten sujunut, on vissiin vaan muut asiat kiusana eikä niinkään itse raskaus? =)
Minä oon tässä jo töissä käynyt tälle aamulle ja eilen tein kouluhommatki mitä pystyin..niin tässä tänään voinki sitten miettiä, että pitäiskö jo huusholli siivota. Oon pessyt parit matot tässä pesukoneessa, köh. Mut olivat sellaisia pieniä, että meni hyvin. Ja sitten mulla on oikeesti tältä kesältä jäänyt kokonaan matonpesu! Ja meidän talossa ei ole pesutupaa, joten voih ja huoh. Pitää vissii kylppärissä alkaa pesemään, mitähän siitäki tulee
Noh, ei olis ku kaks isompaa mattoa, että niiden kans pitää taiteilla. Ja kaks pienempää ,jotka saa varmaan helposti. Ja nuo kaks meniki jo koneessa. Että enköhän selviä. On noita koiria, niin matot on kyllä pestävä aina, joskus jopa pariin kertaan per vuosi. Pesutuvan kanssahan se on helppoa..