Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

R86
Luen tenttiin, niin kirjoitan vaan ihan nopeasti omat kuulumiset. Nyt siis menossa kp 29/YK1 ja on eka kierto pillereitten jälkeen. Jotenkin on kuitenkin fiilikset, että olisin raskaana. Eilen oli taas sellanen päivä, että jomotti vähän kohdusta kuin menkat ois tulossa, mutta jomotus tuntui kohdun yläosissa eikä alaosissa. Lisäksi valkkaria on tullut ihan tosi paljon. On täytynyt pitää ihan kuukautissidettä. Mut siis menkkoja ei näy eikä kuulu ja uskoisin, että ne olisi jo nyt, jos todella ovuloin silloin n. kp12-14. Sillonkin oli nimittäin ne mahanippailut ja runsas valkkari ja parin päivän päästä muuttu pariksi veritipaksi parin päivän ajaksi. Tänään miehelle tuli tili niin aion Citymarketista ostaa herkän raskaustestin ja testata lauantaina tai sunnuntaina :D En viitti aikasemmin, ettei mene testit hukkaan. On vaan ylipäätään hauskaa päästä tekemään elämäni eka raskaustesti, oli tulos sitten mikä tahansa :D toivottavasti tietenkin ois plussa...:) Sais äiti ja isä sekä appivanhemmat vetää kinkut ja loorat väärään kurkkuun jouluna;) Oma äiti ei kyl lapsenlapsia vielää haluis, mut anopilla on mummokuume :D

Jepsistä,tervetuloa uusille..! Minä tein aamulla haamun testiin. Elikkäs 2päivän päästä teen uuden testin. Nyt tuli ihmeen öklö olo kun pesin kylppärin lattialla nelinkontin 2mattoa ja melko kaksinkerroin. :| Mutta tuli mieleen että kun tuon haamun sain näkyviin että ei..kerran kun on oikeeseen aikaan hommissa niin tärppää.Mutta varmistusta vielä kaipaan. Mulla on testejä kulunut mutta älkää siitä välittäkö! Tottakai jännitystä on ilmassa ja toivoa. =)

R86:appivanhemmat vetää kinkut ja loorat väärään kurkkuun jouluna;) Oma äiti ei kyl lapsenlapsia vielää haluis, mut anopilla on mummokuume :D

Täällä vähän sama vika äiti ei haluaisi vielä ryhtyä mummoksi mutta anoppi taas tuntuu puhuvan siitä jatkuvasti :)
Eilis iltana kun olin menossa nukkumaan nii ei meinanu uni tulla millään vaikka koko päivän oli taas väsyttänyt. Pyöri ja pyörin pitkään sängnyssä ja oli sellainen outo olo.
Nyt on testi kaapissa ja huomista odotellessa, vähän kyllä jännittää :p

Onneksi olkoon haamusta Haaveilija! Toivotaan että vahvistuu! Mä vietän täällä ylimääräistä vapaapäivää, kun tyttö flunssassa eikä voi viedä hoitoon, tuhisee tuolla päiväunilla. Ei se kyllä ole edes kuumeessa, yskäinen ja nuhainen vaan, mutta hoidosta kielsivät tuomasta tänään ja sh kirjoitti selvitystodistuksen ihan mukisematta, eli kai se sitten on ok... Itsellä kyllä syyllinen olo kun töitä olisi ihan tarpeeksi ja täällä vaan nautiskellaan kotipäivästä. No, huomenna ja ylihuomenna saankin istua iltaan asti rästiin jääneitä paperitöitä tekemässä. Ja kyllähän tytöllä räkäisenä varmaan on kivempaa kotona. Eli ehkä tämä tästä =)

Apua, en pysy enää kärryillä ketkä kaikki oli testailemassa. Siis tämähän on varsinainen hyvän onnen ketju! Yksi plussa tullut, yksi haamu Haaveilijalla ja vielä menkatkin pysyneet kaukana R86sella. Toivonpa siis selkeet plussat kahdelle jälkimäiselle, ekalla jo olikin =)

Meilä on äidilläni mummikuume ollut jo ajat sitten ja saikin isoveljeltäni nyt siihen lievitystä. Ja en usko, että minun puoleltani haluaa vielä perheenlisäystä kyllä koska on tuo koulu vielä kesken. Ja sitten taas anoppi on ihan mummokuumeinen ja hälle ei oo kukaan tähän mennessä lievittämässä sitä, että vihjeitä on tullut pitkin matkaa B) Saa nähdä, ehtiikö miehen sisko meitä ennen lievittelemään..mutta asuu ulkomailla, että on kyllä meidän kontoilla nuo lievittelyt =)

Täällä ei mitään, päivän työt tehty ja migreneiä taas yrittää. Järjetöntä. Pitää ottaa tuo ibuprofeiini, kun ei viittis noita oikeita lääkkeitä napsia. Ja kaiken lisäksi taas selkkausta asiakkaan kanssa, jo toinen kerta, kun sekoilevat ja kirjottavat väärin kalenteriin millon mun pitäis tulla sinne. NIin sit kviasti soittelevat pomolle, että kun ei ole käyty. Onneksi pomo, vaikka uusi onkin, on huomannut pelin hengen -mummot sekoilee B) Ärsyttää vaan tuo homma, kun niin selkeästi monesti sanon sen ja tarkistan että on mennyt oikein jne ja he usein vielä itse toistavat sen..niin mikä siinä mättää! Kai silti kirjaavat väärään ja sanovat toista, voih ja huoh. Noh, onneksi sitten kun on ekan kerran käynyt niin pääsee sopimaan paikan päällä ja voin siihen kalenteriin itse katsoa että tulee oikein merkattua. Että tämmöstä täällä.

Taidan keittää vieä vikat kahvit...vaikka ei kyllä enää sais.

Toivotaan, että plussia tulisi :heart:

Krää, huomasin just että oon viimeinen listalla! Ihan vihoviimeinen. Päh. Oon varmaan yksinäni sitten täällä ens huhtikuussa. Että näin :D

Aivan, oon ihan henkilökohtaisissa hepuleissa nyt täällä! B) Vitjat, minäkin haluan aloittamaan! Saapa nähdä, siirtyyköä tuo meidän aloitus. Nimettäin miehen mielestä on ok jättää ehkäisy jo häiden jälkeen ja siihen on ihanasti ihan liian vähän aikaa, kun pitäis tehdäkin kaikkia juttuja (joulukuu siis). Noh, haluan sen yhden lukukauden kyllä edelleen lisää, että eipä sillä.

Että meenpä muualle hepuloimaan tästä :D

Sokeripala, et ole ainoa joka kuvittelee kaikenmaailman raskausoireita. :D Mä oon kans keksinyt jo vaikka mitä, mahassa tuntuu vähän oudolle ja tissit on kipeet ja jossain välissä taioin itelleni jo jotain huonoa oloakin.:D

Ja kiitos plussatoivotuksista. :) Vielä ei plussaa oo näkynyt, eikä sen puoleen kuukautisiakaan. Kp34. Eilen tein sitten kuitenkin (vaikka lupasin vasta lauantaina tehdä..) testin ja negaa näytti. Toivo elää vielä myöhäisen plussaamisen suhteen mutta voihan tässä olla hormoooonitkin sekasin vielä pillereiden lopettamisesta. :/

Meillä onki jo yli 20 yrittäjää, aika paljon. Ihan vasta ei ollut yhtään =) Ja kohta lisää tulossa yrittäjiä, on ainakin mulla lukemista sitten tässä sitä huhtikuuta odotellessa :D Siks oon niin sekaisin, kun huomasin että yrittäjiä onkin paljon enemmän ku muistin. Joka tapauksessa kaikille tasapuolisesti niitä plussatuulia, meille muille turnajaiskestävyyttä sitten odotuksen kanssa.

R86
Olipa tänne tullut paljon viestejä ihan iltapäivän mitaan:) Kivaa:D!

Ostin juuri äsken elämäni ensimmäisen raskaustekstin Citymarketista, Pregcheck -puikkotekstin. Katoin jo ohjeet ja nyt jännityksellä odotellaan viikonloppua. Mahaa on tänäänkin vähän jomotellut eikä vieläkään ole menkkoja tullut:D Kosteudet on taas normitasolla kun eilen valu ihan kunnolla :eek: Lisäks on ollut vähän ällö olo, ei oksettava, mutta ällö. Testin päätin kuitenkin tehdä vasta sunnuntaina. Se lyötiin äsken miehen kanssa lukkoon. Miehellä on näet lauantaina töitä ja jos sattus olee plussa niin siinähän ois mies töissä ihan pyörällä päästään. Toinen vaihtoehto ois tehdä testi kun mies on töissä, mutta mä taas haluisin jonkun jännittämään kanssani sitä tulosta kun on elämäni eka testi:)

Tosi monella muullakin nyt jännät päivät menossa:) Toivottavasti mahdollisimman moni plussais ja voitais sit perustaa tuonne odottajien puolelle omaa ketjua. Käyn varmasti ainakin aluksi silti täälläkin pyörimässä. Kauhian tarkat suunnitelmat mulla, vaikkei raskaudesta ole vielä tietoakaan :D

Ja Metsätähtikselle iso :hug: Odottavan aika on pitkä, myös yrityksen alkua odottavan. Itkin monet itkut kesälläkin tyhjää syliä, kun olin odotellut yrityksen alkua kuitenkin jo kaksi vuotta :'( Siihen päälle vielä itsensä sättiminen. Siis kun eihän nyt ole kovin yleistä, että 20v miettii jo lapsia ja kaikkea. Mulla tietty vaikuttanut se tieto, että raskautuminen saattas olla vaikeeta. Silti outoa, koska olin vielä 18-19-vuotiaana sitä mieltä, etten tiedä, haluanko koskaan lapsia. Monet nuorena (alle25v) lisääntyneet kaverit ja ystävät kun ovat olleet todella lapsirakkaita jo lapsista pitäen. Mä taas pidin vauvoja ja lapsia ärsyttävinä kakkatykkeinä :ashamed: (älkää pliis tuomitko, en enää todellakaan ajattele noin!) No siis halusin vaan sanoa, että tiedän mitä käyt läpi nyt huhtikuuta odotellessa. Voin kyllä luvata, että kyllä se on sitten sen arvoista. Ja ehkpä päädyt yrityksen ja myöhemmin raskauden kautta siihen tulokseen, että odottaminen oli ihan hyvä asia:) Itse ainakin olen tyytyväinen:) Oma päätös oli kyllä itselläkin odottaa ja mieskin haluaa tutkinnon ennen vauvaa ja ehkä on parempi omalla kohdallani , että odotin. Olen tiukan kasvatuksen vuoksi viettänyt nuoruutta vasta 18+ iässä ja nyt koen olevani valmiimpi laittamaan pienen ihmisen tarpeet omieni edelle kuin ollessani 20-vuotias.

ja näistä miun taudeista ja oloista sitten uutta lukua pukkaa, nyt miulla on tuolla virtsajohtimen suulla jokin patti joka on juman kipee ja kävinkin jo lekurissa, mutta pissa puhdas ja ei oikeen osannu sanoa mikä se on (rauhasen tulehdus vai mätäpatti ym.) eli huomen aamulla uusi pissanäytre yöpissasta ja sit jos siin ei mitään niin uuestaan omalle lääkärille sit tutkimuksiin, et ei miun alapää nyt tule kuntoon :kieh: :kieh:

Sokeripala Esikoinen on 12 vuotias, joten jo olisi aika toiselle lapselle =)
Minun vauva-ajatukseni menivät kokonaan pois muutamiksi vuosiksi tässä välillä, ihan vaan pamahtaakseen todella kovaa takaisin nyt. Onneksi miehellä on täysin sama fiilis, en tiedä kumpi puhuu ja haaveilee asiasta enemmän!
Onnea teille jotka jo "kärsitte" ensioireiden kanssa, ja hypistelette testejä :heart: Ihan innoissani odottele samaan pisteeseen pääsyä!

Huomenta kaikille! Nyt sitten taas testattu ja haamuhan sieltä tuli, tosi haalea kylläki. Nyt pistän jäitä hattuun ja testaan vasta ku testi vois oikeesti jotain näyttääki, kp22 kuitenkin vasta menossa, mutta ku oireet on niin voimakkaat. En kuitenkaan uskalla innostua ennen ku saan edes kunnon haamun. Mutta ihanaa silti, että haamu tänään tuli vaikkakin haalea :heart:

haaveilija77 ja päpsy79 onnea haamuista!! :heart:

Täällä kp 21 ja vaan odotellaan....Mua ei niin edes harmittais vaikka menkat alkaisikin, kunhan ne alkaisi ajoissa ettei tulisi taas jotain superpitkää kiertoa. Vauvakuume vaan kasvaa ja kasvaa :heart: En muista että esikoisesta olisin edes näin kovasti kuumeillut, pysyttiin hyvin siinä tjottailussa koko ajan ja en mä koskaan silloin mitään oireita vahtinut...Testinkin tein vasta kun kurssikaverit epäili, että joko mä oon tulossa kipeäksi tai sitten mä olen raskaana, kun olin tunneilla niin väsynyt ja omissa maailmoissani :D Esikoisesta mulla ei kyllä juuri muuta oireita ollutkaan kuin kamala väsymys..Vasta pari viikkoa plussaamisen jälkeen tuli silloin tällöin pieni allötys-olo jostain hajuista ja kahvia ei tehnyt mieli, mutta kertaakaan en oksentanut. Ja iltaisin tais välillä palella, mutta oireita oli tosi vähän ja moneen kertaan tuli epäiltyäkin, että onko sitä oikeasti raskaana, ainakin siihen asti kunnes maha alkoi kasvaa :)

Mutzilla, toivotaan että on jotain harmitonta. Voin kyllä kuvitella, että tuollainen epämääräinen patti aiheuttaa ikäviä tuntemuksia. Varsinkin jos se liittyy jotenkin pissahätätuntemuksiin =)

R86, kuulostaa niin tutulta. Kyllä minäkin pidin 20-vuotiaana ja siitä alaspäin lapsia ihan järkyttävänä riesana ja kakkatykkinä ja yökkis haisevilta. Ja lisäksi tiesin jo sillon, että kyllä haluan tulevaisuudessa lapsia, mutta saa nähdä milloin :LOL: Mutta siinä on juurikin se, kun ei ole juuri pieniä vauvoja tuttavapiirissä nähnyt yhtään (ei oikeen edes suvussa kun harvemmin sattuu yhtä aikaa mummolavierailut jne)..niin sitten on vaan semmoinen kuva, kun ne vauvat rääkyy bussiissa ja itellä migreeni :LOL: Mutta sitten jotain tapahtu siinä 20-21, että vauvat ja lapset alko olemaan söpön näkösiä..se alko vaivihkaa niistä söpöistä pupulakeista ym! Että näin B)

Mitä mieltä muuten olette noista lasten pupulakeista ja tuon sellaisista jutuista? Että onko ne ok, vai pitääkö joku niitä..miten sen nyt sanois..en oikeen tiiä termiä, no lapsellisina/inhottavina/epäasiallisina/esineellistämisenä tmv? Tuli vaan mieleen, kun tykkään noista mutta oon jotenkin miettinyt, että mikähän se yleinen ajatus noista on. Tai esimerkiksi itse pidän lemmikkieläinten vaatteita ihan älyttömimpänä keksintönä, paitsi mitä tulee sitten esim. kurapukuun tai toppapukuun tmv semmoselle koiralle, joka jäätyy (vaikka pinseri). Ja no kuratossut/tassunsuojat ok, kun olen kuullut koirista jotka saattavat leikkiä niin hulluna että on tassut verillä!

Päpsy, tuli vaan semmoinen juttu mieleen että miten ne kaksosjutut menee? Heh, oliko kiva säikäytys? =) Mitäs mieltä muuten ootte kaksosista? Minä vähän pelkään tuota aihetta, kun oon lukenut pari lehtijuttua ja ei kuulostanut se eka vuosi hehkeältä..sen jälkeen vasta ok.

Toivotaan, että Fistikin oireet raskaana on sitten samanlaisia kuin ykkösessä. Kuulostavat oikein kivoilta ja siedettäviltä :heart:

Mitenkäs nämä meidän muut yrittelijät, nyt kun oikeen eilen laskin että teitä on 20 tienoilla? Toivotaanpa tästä oikeen onnen pinkkaa! Aika lupaavalta näyttää! :heart: Onko muuten Mutzillalla miten sujunut, on vissiin vaan muut asiat kiusana eikä niinkään itse raskaus? =)

Minä oon tässä jo töissä käynyt tälle aamulle ja eilen tein kouluhommatki mitä pystyin..niin tässä tänään voinki sitten miettiä, että pitäiskö jo huusholli siivota. Oon pessyt parit matot tässä pesukoneessa, köh. Mut olivat sellaisia pieniä, että meni hyvin. Ja sitten mulla on oikeesti tältä kesältä jäänyt kokonaan matonpesu! Ja meidän talossa ei ole pesutupaa, joten voih ja huoh. Pitää vissii kylppärissä alkaa pesemään, mitähän siitäki tulee :LOL: Noh, ei olis ku kaks isompaa mattoa, että niiden kans pitää taiteilla. Ja kaks pienempää ,jotka saa varmaan helposti. Ja nuo kaks meniki jo koneessa. Että enköhän selviä. On noita koiria, niin matot on kyllä pestävä aina, joskus jopa pariin kertaan per vuosi. Pesutuvan kanssahan se on helppoa..

Metsätähtönen tuosta mattojen pesusta... mulla kans olis tarvetta pestä matot kun kuopus harjoittelee pottaistuntoja eikä oo vielä kertaakaan osunut pottuun :kieh: ...niin matot ja äiti kärsivät ;) . Ei niitä missään kuivaksi saa tähän aikaan vuodesta. Asutaan omakotitalossa että en tiedä miten pesuhuoneessa onnistuisi. Kun on 1,5v ja 3v niin matot ei kauaa puhtaana pysy vaan kaikkea ruoka/juomaläikkääkin löytyy (lähinnä jätskiä) ja kynää jota on vähän "kokeiltu" mattoonkin.

Ihan mahdoton tämä vauvakuume. mitä sen kanssa oikein tekis! Täytin edellispäivänä 36v. ja hirvittää kun biologinen kello raksuttaa niin kovaa!

Kaksosista: pelottaisi jos odottaisin kaksosia! Jotenkin vaan minulla on se kuva että raskaus on vaikeampi ja kompplikaatioita voi tulla enemmän siis riskejä on enemmän varsinkin mahdollisten keskoslasten muodossa. Eli usein kai kaksoset syntyvät pienempinä tai jopa keskosina ja ennenaikaisesti. Lisäksi kauhistuttaisi kun mulla on jo mkaksi pientä lasta niin kaksoset vielä päälle niin huh huh :D . Ensimmäistä odottaessani jopa toivoin että olis ollut kaksoset niin olis saanut kaksi kerralla (nopeempaa hankkia tässä iässä suuri perhe kun tulis kaksi kerralla) :D .

Fistik kiitos! Vaikka en vielä uskallakaan itse innostua kovin paljoo...
Metsätähtönen juu on käyny omassakin mielessä :| :) Mutta edellinen raskaus näkyi aikaisin, koska ovulaatio oli ollut oletettua aikaisemmin, joten ei välttämättä tarkoita kaksosia. Tarkoittais nyt tuo haalea haamu edes sitä yhtä :)

Metsätähtönen hyvin täällä menee, mullahan oli silloin vajaa viikkoa ennen plussaa hiivatulehdus ja nyt sitten tuo patti, pissanäyte viety nyt terkkaan ja kohta pääsee soittelemaan tuloksia siitä sitten.

Hyvin on minulle mennyt tämä vajaa viikko raskaana (hitsi vie sitä on jo kohta viikko plussauksesta) masussa vaan on tasainen jomotus ja edellisissä ollut vihlomisia niin mietityttää et kait siellä jokin tulehus saattais olla, ultratahan ei kannata kait vielä kun siellä mitään näy, jos vaikka useampi asukki siellä ois...mut tuo jomotus pelottaa...
mut muuten menee hyvin, ei pahoinvointia ollenkaan (vielä) väsy, palelu, jomotus, pissa ravaaminen ja jatkuva nälkä oireina lähinnä

Päpsylle paljon plussatuulia plussan vahvistumiseen :wave: ja kaikille muillekin paljon plussatuulia :wave: :heart:

Mutzilla ja

Onnea Mutzilla plussasta! :flower:

Onnea haamusta Haaveilija77 ja Päpsy!! :flower:

Tsemppiä ja plussa tuulia jännäilijöille!

Kaksosista sen verran, et mulla on sukurasite. :S Ei siinä. kaksoset ois varmaan ihanat, mut pelottais kyl silti ootella kaksosia kun oli hepatoosi jo yhden lapsen kanssa ja muutenkin et miten jaksais. Mies taas tahtois ihan hirveesti kaksoset (mut onneks sitä ei voi ihan noin vain päättää).

Täällä elellään oviksen aikoja. :) Mulla kun oli tuo epäröinti kausi tuossa niin nyt on kyllä menny niin ohi ettei tosi. :D Sai se mies sit hämmennettyä munkin vauvakuumeen pahemmaksi. P*rhana. :D

Normi arkea vaan nyt ollu. Koulua, koulua, koulua. Pitäisi jaksaa kokeisiin lukemista aloitella ja väkertää yksi essee. Ei vaan oo yhtään innostusta.

Joku tuolla aikaisemminkin totesi, että on tämä onnekas pino, kun on tullut jo plussa ja haamuja. Toivotaan haamuista selkeitä plussia ja jatkossa plussia lisää :)
Meillä kuume vaan voimistuu ja nyt tuntuu, etten jaksa odottaa yhtään mitään. Nyt pitäisi odottaa seuraavaa ovista ja sitten pitäisi taas malttaa odottaa, että pääsisi testaamaan. :|

Meillä siis alkaa nyt yk1 virallisesti, tällä hetkellä kp 2. Syyskuu on mennyt varsin huolettomasti, yhtään kondomia ei taidettu kuluttaa :p Kierto meni pitkäksi ja täti oli kaksi viikkoa myöhässä. Ja toki siinä vaiheessa saa itselleen kehitettyä jos jonkinlaista oiretta. Vaikka järki sanoo muuta, aina jostakin tulee ajatus josko sittenkin olisi raskaana. Mutta onneksi täällä tuntuu olevan muita samanlaisia ;)

Haaveilija ja Päpsy onnea haamuista, toivottavasti vielä vahvistuisivat.

Kaksosista sen verran että ite halusin pitkään kaksosia mut sitten kaverini sai ja näin millaista niiden arki oli ekan vuoden. Sen jälkeen en ole kaksosia halunnut. Nämä pojat syntyivät isoina ja laskettuna päivänä.

Meillä ei sitten eka siirto onnistunut :'( No, olihan se aikamoinen pettymys mutta sen yli ollaan päästy ja olihan se tiedossakin ettei ekasta voi millään onnistua. Viikonloppuna alan tikuttaa ovista ja toiseen siirtoon mennään jo tästä kierrosta. Nyt vaan mietitään että siirretäänkö yksi vai kaksi???

Mutzilla toivottavasti selviää mikä ihmeen patti on alapäässä. Mitä muuten teidän äidille kuuluu? Onko paremmassa kunnossa?

:hug: Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja tsemppiä plussatuulia odottaville :wave:

Unikeiju, harmin paikka. Toisaalta varmaan on semmoinen fiilis, että turha sitä vanhaa kiertoa on enää märehtiä ja uuteen vaan :heart: Toivotaan, että tärppää.

Täälläpä ei kummempaa, olisi päivemmällä tässä parisen tuntia töitä ja siinä se sitten tältä viikolta oiski. Olin vähän toivonut, että saisin tälle viikolle nuo nettitilaukset briteistä, mutta en pätiiä.. ennen on aina tullut nopeemmin kuin Suomen sisällä jos nettikaupasta tilaa. Toivotaan, että tänään tulis postiin ne laput B)

Pitäis kaiketi tästä alkaa vaikka siivousta jatkamaan, tossa aamulla vähän puuhastelin että nyt ois "enää" ne itse siivoustyöt eli imurointi ja moppaus jäljellä. Ei vaan huvita kyllä yhtään B)

Olikohan niin, että vkl oli tulossa useampikin testaus? Toivommat + tai kahta viivaa, ihan testistä riippuen =)

Muistaakohan kukaan mua enää...
En ole ehtinyt palstailla, kun on kiirusta pitänyt töiden ja perhe-elämän kanssa tasapainoillessa. :)

Elikkäs täällähän oli tullut jo Muzillalle plussa! Wau! Paljon onnea sinne!! :heart: Ja toivotaan ,että moni muu seuraisi Muzillaa plussanneisiin! B)

Omaa napaa: Täällä ensimmäinen kierto venyi silloin 45 päiväiseksi, ja siitä huolestuneena marssinkin kolmisen viikkoa sitten gynelle. Kaikki näytti kuitenkin hyvältä. :heart:
Nyt siis yrityskerta 2 menossa, juhannusvauvaa yritellään,ja jännät päivät käsillä. Kp 12/? ja ovulaatiota odottelen maanantaille. Ovistestitkin menin hankkimaan, kun tuo eka kierto oli mitä oli. Positiivisin mielin viikonloppua ja ovista odottelemman!

Palailen taas! :wave:

R86
Heissuli veissuli ja mukavaa viikonloppua kaikille täältä Itä-Suomesta:)

Tentti on nyt ohi, ai että onkin mukava tunne :D Uskoisin, että se meni läpi. Ja nyt kiertopäivänä 31 menkkoja ei edelleen näy. Sunnuntaiaamuna pääsen testailee:) Olen jossain määrin ollut normia kosteampi ja tänään lukusalissa alkoi nipistää oikeeta nänniä :eek: Oli ihan outo tunne... Niin ja toissayönä nippaili kohdusta kun luin tenttiin. Ajattelin, että osaanko näin hyvät nippasut keksiä ihan ite. Sit syvennyin taas tekstiin, enkä aatellu koko vauva-asiaa yhtään kun se taas tuntu :eek: Siis semmosia ihan pikkusia nippasuja välillä kohdun yläosista ja toisesta sivusta. Sunnuntaina selviää, olenko raskaana vai onko tulossa vaan pitkä kierto:)

Palaillaan sunnuntaina. Sitten mulla jo toivottavasti on jotain uutta kerrottavaa:)

Tulkaahan muutkin testanneet kertomaan omia tuloksianne. Jaetaan yhdessä tämä jännitys:)

Ja vielä yrityksestä haaveilevat, kertokaahan tekin tunnelmistanne:) Mitä aiotte puuhailla viikonloppuna? Mä varmaan vaan rentoudun, siivoon ja leivon:) Ehkä nään jotain kaveria ja väännän ruotsia ja hepreaa:) Tänään vaan tsillaan ja nautin miehestäni sekä suklaasta, jonka hän tuo:) :heart:

Yhteistyössä