Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

Adama limoja välillä huomaa ja miulla sama vika että miehen nesteet saattaa 2:kin päivää valua ulos :$

Mutta nyt tämä tuotos jäi lyhyeksi, lähden lasten kanssa äidin luo taas sairaalaan, ei vieläkään pääse pois

Adama, kyllähän sitä tuntuu että limat on huomattavia verrattuna pillerielämään. Joten plussat pillereille tuosta, ainakin mun puolesta. En ite oikeen välitä minkänä sortin limoista :LOL: Paitsi sitten lasta yrittäessaä on varmaan er ääni kellossa.

Huh, eka työpv ohi nyt ja kylläpä väsyttää. Huomenna sama homma ja tämä vko on semmosta puuhaa muutenki, pitäis koulussaki käydä nokka näyttään töiden ohessa. Ja sanoisinko, että on muuten aika huonot matkalaskupohjat tehty ja tuntilistapohjat..en minä nyt pahalla, mutta tekis mieli vähän vihjailla :D Sais helposti fiksummat..noh, jospa noita kestäis...

Veikkaan siis, että nukun ku tukki koko yön ja koko viikon samaa rataa. Itseasiassa pitkästä aikaa jo suunnittelen viikonloppua :LOL: Repeen itekki tälle ajatukselle. Että ihan tervetullutta tekemistä ja muuta. Muistin just, että munhan pitää tässä noita verkkokurssejakin vkl tehdä..ainoa huono puoli, kun kotikoneella ei ole uutta officea..ja se pitäis olla. Että näin. Pitänee kysyä, saako ekoihin käyttää tota 2003sta.

Voi että ku kaikilla oli niin paljon asiaa ja ne on tuolla toisella sivulla. Nyt marmatan, mutta ärsyttää tosiaan kun täällä ei voi selata kunnolla edellisiä kommentteja jos kirjoittaa viestiä..sitten saa aina arvaill amiten ne meni tai copy-pastailla ja läpälää. Valivali :flower:

Ainiin, soitin tänään tuloksista ja ei pissatulehdusta enkä ole raskaana. Ja nyt minua suorastaan pelottaa, että mikähän tuolla vatsassa sitten on. No, jospa ne tosiaan ois vaan jotain minipillereiden viikkokaupan häröilyjä. Se sano, että seuraa tilannetta ja ota sit uudestaan yht jos jatkuu. Että jos loppuvkosta kattelis uudestaan. Epäilen edelleen sitä pissatulehdusta B)

Shiruli, oliko se kiinnittymisvuoto vasta ovulaation jälkeen kuitenkin (tai siis tietysti)? Eli ei ihan ovulaation aikaan, vaan oliko 3-5 pv sen jälkeen (oon lukenu eri informaatiota noista)? Mutta voihan se olla tuota, jos on lavea tuo "aikaan" käsite :heart: Toivotaan parasta.

Nyt kyllä väsyttää sitä mallia, että lähden katsomaan telkusta jotain tyyliin sydämen asialla..tai mitä sieltä tuliskaan B)

Kuulusinkohan mie tähän pinoon... Mulla on ollu kauhee vauvakuume reilun vuoden verran, ja nyt ilmeisesti lokakuussa otatan kierukan pois, ja sit ootellaan miten käy.. Mulla on kaks lasta ennestään, eli kolmannesta haaveillaan =)

Tervetuloa, Hyväsetti :flower:

Täällä on jo töistä kotiuduttu. Jotenkin mukavaa, kun kello on vasta tuon verran...mulla ois huomenna kiva koulu+työ rupeama tulossa, että pitää nyt nauttia tästä hetkestä B)

Oon taas unohtanut ,paljonkohan niitä liuskoja oli syötävänä :D Jollaki voi tosiaan olla maailman surkein muisti. Tuli vaan mieleen, kun on muistaakseni vajaa viikko enää tuosta läpyskästä jäljellä. Pitänee taas mennä laskemaan, niin on tälle kuumeilulle jotain puuhaa ;) Kamala kuume taas muuten..on taas vaihteeksi sellanen fiilis, että vois istä aiemminkin..tai sen mitä mies ehotti sillon. Äh. Mutta koulullisesti on parempi että alotetaan sillon ku minä taas ehotin, eli huhtikuussa. Että tiiäppä tästä :saint:

Meillä lähti kierukka pois 12.8.,kun sain selville et mies oottaa mun päätöstä asiaan.hänellä aina kuume ollut mutta ei puhunut aikoihin mitään kun luuli että haluan vain keskittyä työhön/opiskeluun! Päätökseen vaikutti vahvasti ikä..jos meinaa tehdä lapsia niin mieluummin nyt kun 10v.päästä.. Noh,ekat menkat tuli nk.neuvolasta kehoitettiinkin(ennenkuin yritettäis) ja sitten tilasin ovulaatiotestejä ja käytiin heti hommiin kun näytti hyvältä ajankohdalta.. Nyt sit oon kuunnellut merkkejä(5pv) et voisinko olla raskaana. Ennestään mulla on kaksi lasta,toinen tärppäs ja toista yritettiin monta kk.
Että näin :)

Pitkästä aikaa täällä, onnea uusille yrittäjille projektiin... Päivitin listan, tarkistakaa menikö oikein :) Ja voisitte antaa aina yrityskierron (yk) niin tietää vähän missä vaiheessa yritys jne :)

Täällä ollut hirveä hulabaloo.. On harjoittelua, intensiivikurssia, opinnäytetyötä jne.. Viime vkonloppuna oli hieman erikoinen tapahtuma, jonka vuoksi tein rikosilmoituksen jne.. eli en vain ole saanut aikaseksi istuuduttua penkille ja kirjoittaa tänne. Nyt sairauslomalla flunssan (ei possu) vuoksi.. :(

Yk 2 menossa, neljä ystävääni odottelee pienokaista huhti- toukokuulle ainakin ja aika moni saanut vauvan tai laskettu aika ihan lähellä. Toisaalta itselle tullut fiilis, että ehkä minusta ei ole äidiksi ja sen vuoksi en lasta saa (huom: yk 2 tarkoittaa minulle kuitenkin kolmen vuoden lapsettomuutta, jos jollekin ei tausta tiedossa, eli en ihan pienestä napise..).. Eli en odota enää tulevani raskaaksi ja toisaalta olen löytänyt elämään muuta ihanaa.. Jään pitämään välivuotta marraskuussa, 14kk vain lomailua ja aikaa itselle.. Toki välillä käyn pari päivää töissä elättääkseni perheemme :) Eli isoja muutoksia..

... noh, sitten itse "yrittämisestä".. Ovis saattoi olla viime viikolla? Tiedän että tuskin ovuloin, mutta oli täysin samanlaiset oireet kuin viime kierrossa pari viikkoa ennen ovista.. Noh pupuilua tuli harrastettua ihan runsain mitoin, useasti päivässä.. ehkä erotiikkamessuilla oli jotain tekemistä asian kanssa ;)

Mutta nyt katsomaan räkää, niistämään rahkaa ja syömään BB:tä, vai menikös se ihan noi?!? :D :whistle: :snotty:

Heippa pitkästä pitkästä aikaa!

Hirveää kiirettä piti koko kesän ja yritin pitää tota vauvakuumetta kurissa.

Ihanan paljon tullut uusia kuumeilijoita/yrittäviä! :)

Metsätähtönen, paljon on vielä laattoja? Ehkä voit niistä vaiks "vahingossa hävittää" pari? :D Mutta parempi se on varmaan ihan fiiliksen mukaan. :) Eihän sitä tiedä miten tässä mieli muuttuu matkan varrella.

Ja sitten omaa napaa: Nyt sitten alkoi mulla opinnot ja miun "vauva" täyttää kuukauden päästä jo 1v. Mihin tää aika oikein häviää?? Positiivista vauvajuttujen suhteen on se, että nyt sit mun mieheen iski oikein rankemman luokan vauvakuume. :D En oo oikeesti kellään miehellä törmänny tollaseen. Alkaa täs ihan itteekkin pelottamaan jo. Mies kun tahtois ihan hirveesti kaksoset tai ees sen yhen toisen vielä ja heti paikalla nyt. Bongasin tässä kuussa synnytyksen jälkeen kunnolla ovisplussan tikuilla millasta ei oo vielä aiemmin tullu. Kyl oli oireet, kivut ja limatkin sitä luokkaa ettei voinu erehtyä. Harmi vaan kun ei vielä tässä kierrossa uskallettu yrittää. Mut mies sanoikin et nyt jätetään sit tän jälkeen ehkäisy kokonaan ja katotaan tärppääkö ilman mitään tikkuja tms. Tässä vaan mietin et millanen ilme sillä on kun mulla alko nyt menkat... Varmaan raukka aika pettynyt vaikkei yritettykään vielä.

eli mut voi laittaa nyt et yk 1 tjot meiningillä alkais tänään.

Ja mein esikoinen otti ekat askeleet eilen. <3 Ihana miten pikkumies on kasvannu hurjasti. Koko ajan oppii jotain uutta.

Jaksamisia kaikille vauvakuumeen kourissa kaikille! Toivotaan, että haikara vierailee yrittävien luona mahdollisimman pian!

Moikkelis!

Möhkis, kiitos päivityksestä :flower: Mulla lähtee kutsu haikaralle vasta ensi kuussa, eli tjot 10/09. Mutta ei se mitään, pikku juttu :) Tosiaan tää kk tuli taukoa kun menen sinne kohdunkaulan kärvennykseen ensi viikolla. Toivottavasti ehditään hyödyntää lokakuun ovis, ettei vaan mee ohi etuajassa kun ton hoidon jälkeen ei saa kolmeen viikkoon harrastaa seksiä. Ihanaa että teillä on yritys alkanut, plussapuhurit ++++.

Ja tervetuloa kaikille uusille tietenkin!!

Metsätähtönen En siis mitään pahaa tarkoittanut tolla "pääkoppa" sanalla, en vaan keksinyt, että miten sen laittaisin :D Onko sun keskittymiskyky yhtään parempi kun luet itseksesi? Ja mitään uutta masuvaivoista?

Ovislimoista oli puhetta.. Mulla ne alkaa jo n. 4 päivää ennen oletettua ovista, se on sellaista vetistä ja valkoista. Erottaa hyvin spermasta, koska haisee ihan erilaiselle. Tietenkin jos sitä tulee samaan aikaan niin ei sitten.. Mut yleensä helposti huomattavissa kun sitä tulee putkeen muutama päivä. Joskus vielä päivä kaks oviksen jälkeenkin. Mulla se ei kyl oo yhtään limasta niin kuin jollain sivuilla kuvataan.. :x

Mutzilla ja perämaan emäntä, tsempitykset teille ja paranemisia äidille. Mikä on tilanne nyt?

Täällä oli eilen migreenin tapainen päänsärky ja ihme vatsavaivoja.. Vähän runnottu olo. Ystävien häitä juhlitaan tänä viikonloppuna.

Hauskaa viikonloppua kaikille! Voikaa hyvin ja plussatkaa joilla se projekti on meneillään :)

Aranel, miehesi kuulostaa varsin hyvältä tyypiltä -varsinkin näin vauvakuumeisen silmillä katsottuna. Ei tarvitse sitten miettiä ku enemmänkin sitä, että miten se itsellekin sopisi =)

Huh, täällä tuli sitten flunssa. Että ei tervettä päivää taas, mutta ei mahda mitään. Onhan se niin, että heti ku on koulua ja siellä samoissa tiloissa ihmisen kans ja työt on vielä semmosta asiakaspalvelua..niin noh. Pöpöjä vaihdellaan :D

Mitäs viikonloppusuunnitelmia? Täällä nyt ei mitään erikoista ole. Pitäis kaiketi tehdä yhtiä kouluhommia, mutten tänään ainakaan rupee kyllä mitään tekemään..vedän kyl ihan rauhassa lonkkaa kun oon sairaana. Jaksaa sit ens viikon taas. Mutta kyllä kelpais pitkästä aikaa joku hampurilainen. En tiiä mikä on tullut, mutta oon hingunnu semmosta jo jonkun aikaa :LOL: Mulle kelpais jo pelkät majoneesitki, jos ois hesen. Että näin täällä B)

Alkuperäinen kirjoittaja Lily-Jane:
Metsätähtönen En siis mitään pahaa tarkoittanut tolla "pääkoppa" sanalla, en vaan keksinyt, että miten sen laittaisin :D Onko sun keskittymiskyky yhtään parempi kun luet itseksesi? Ja mitään uutta masuvaivoista?
Voi, en minä sitä pahalla ottanutkaan. Apua, tähän nyt ei onnistu minkään maan h ymiöt kun on tekstiä alla. Mulla on tuo lukemisongelma sellainen, että aina yhtä huono keskittymiskyky. Tykkään siis hulluna lukea, mutta silleen jännästi en oikein osaa keskittyä. Silti mulla on esim. koulusta hyviä arvosanoja, vaikkken lue oikeen kokeisiin. Näin amkissa opiskellessa huomaa sit eron, kun ei ole hyviä muistiinpanoja tunneilta (niitä ei tehdä) ja luennoilta ei jää sit mitään mieleen..eli kaikki perustuu just kirjojen lukemiseen, niin vaikuttaa heti arvosanoihin. Tämän tähden oon kehitellyt tota, että alan kotona vaihtelemaan nopeesti erilaisia tehtäviä, josko auttais. On ainakin auttanut, kun on sitä ns. ärsykettä. Mutta en oo siis mikään seinille hyppijä, ei mussa kukaan nää silleen mitään erikoista..mitä nyt että oon puhelias (muutten aina kaikille) ja sitten on muistiongelmat vähän isompaa kaliiperia. Mutta siis vaikutan ihan normaalilta, mitä ehkä siis olenkin että nuo voi olla vaan pienemmän luokan keskittymishäröilyjä. Pitäis tosiaan tutkituttaa tuo asia, varsinkin jäklikasvun kantilta ois hyvä heti seurailla kun nuo ovat periytyviä.

Ja vatsavaivoista ei uutta, mutta ne ovat laimentuneet. Eli syytän noita minipillereitä, kun eivät olleet suolistoperäisiä ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lily-Jane:
Ovislimoista oli puhetta.. Mulla ne alkaa jo n. 4 päivää ennen oletettua ovista, se on sellaista vetistä ja valkoista. Erottaa hyvin spermasta, koska haisee ihan erilaiselle. Tietenkin jos sitä tulee samaan aikaan niin ei sitten.. Mut yleensä helposti huomattavissa kun sitä tulee putkeen muutama päivä. Joskus vielä päivä kaks oviksen jälkeenkin. Mulla se ei kyl oo yhtään limasta niin kuin jollain sivuilla kuvataan.. :x
Siis onko se valkovuoto se, joka haisee semmoselle ns. steriilille? Tuli vaan tässä mieleen, en oo koskaan pahemin kiinnittänyt huomiota muuta ku aika steriilille silleen hassusti tuoksuvat. Sitten tietysti eri on munkin mielestä, jos siinä on sekana miehenkin tavaroita. Tuli vaan mieleen, nyt ku lähdettiin kerta tälle linjalle :saint:

Huh, olipa urakka lukee kaikki teijän kirjotukset. :D Tosin oon mie täällä taustalla niitä lueskellu aina sillon tällön muutenki ku on aikaa, mut nyt jääny kirjottelu vähemmälle.

Onnea Metsätähtönen uudesta työpaikasta! Ja mukava kuulla et oot saanu jotain selvyyttä niihin keskittymisvaikeuksiin. Itse oon miettiny vähä samoja juttuja, ku en millään jaksa keskittyä luennoilla 1,5h. Tuntuu et se 45min on melko maksimi, jonka jälkeen tai jos ei jo ennen sitä nii alkaa itekseen väkerteleen jotaki muuta tai ajatukset karkaa ihan muualle. Kotonaki oon huomannu etten jaksa kauaa keskittyä esim. television kattomiseen, vaan heti pitää välissä tehdä aina jotaki muutakin näperrystä. Ite sitten kyllä tykkään kouluhommia kirjotella, kuten esseitä esim. kun voi ittekseen pohtia ja just lukee niitä juttuja läpitte. Sillä tavalla mää oon huomannu oppivani parhaiten.

Jaksamisia Lily-Jane operaatioon ja selibaattiin myös. Tärkeehän se on saada ittensä kuntoon, niin voi turvallisin mielin taas vauvaa yritellä.

Itellä on kyllä nyt kans tuo alavatsa vaivannu tosi pitkään. Ensin mulle epäiltiin munasarjatulehdusta, johon sain kaksi antibioottikuuriaki. No se ei helpottanut kuitenkaan ja kuumekki nousi uudelleen. No sitten multa löydettiinki virtsatietulehdus, johon kans söin taas antibioottikuurin. No nyt kun se kuuri loppui, niin toissa iltana tuli taas kauhea tuska alamahaan ja meninki seuraavana aamuna päivystykseen ja sain sieltä lähetteen ultraan. Loppujen lopuksi sieltä sitten löytyi munasarjasta kystä, joka oli itsekseen puhjennut ja sen vuoksi nostanut ilmeisesti kuumeenkin. No onneksi ei mitään sen vakavampaa. Nyt levähtelen loppuviikon ja sen pitäs itsekseen parantua. :) Positiivista oli et gynen mukaan kaikki näytti muuten olevan kunnossa ja ovulaatiokin oli parhaillaan eilen. :D No minähän tieten miehelle heti käskyn annoin että mars tuonne makkariin nyt heti ja nyt sitte pitää vaan toivoa ja pitää peukkuja et se viimein tärppäis. Meilläkin kun on nyt tätä yritystä tuon tauon jälkeen jo 5 kk menossa taas..

Että semmosia kuulumisia nyt tänne! Toivottavasti saatais pian plussia pinoon ja pian uusia yrittäjiäkin lisää! Niin tervetuloa muuten kaikki uudet myös! :wave:

Voi että viikko ois että pääsis jännäileen tärppäsikö tässä kierrossa vai ei...

Äiti voipi nyt jo paremmin kotiin pääsi keskiviikkona ja lääkkeiden kera...verikokeita ja muita kokeita ittavat tossa viikottain omassa labrassa yms.

Mies lähti nyt humpalle kaverilleen ja minä lasten kanssa kotona, kaveri tulee illalla kattomaan twilightia, sain senkin siihen hurahtamaan.
Miehen sain onneksi ennen lähtöään auttamaan siivouksessa niin nyt on mukava olla kotonakin kun kaaos on siivottu pois :)

Metsätähtis, juu. Onhan se kiva et miehellekkin iski se vauvakuume. :D Ei tartte ainakaan hirveesti jankata ja yrittää suostutella. Pääsee ainakin helpommalla sen suhteen.
Toivottavasti sun vatsavaivat helpottaa ja paranet pian! Myökin ollaan taas oltu vähän väliä jos jonkinlaisessa flunssassa ja tossa pari kuukautta sitten oli vuoden 8 vatsatauti. :$ Nyt sais kyllä jo pysytellä noi ykätaudit kaukana mein porukasta. Ei oo kyllä koskaan aiemmin näin montaa kertaa tollasia sairasteltu. Normisti kerta vuoteen.

HayLina, onneks ei ollu mitään pahempaa ja puhkes itekseen. :) Toivottavast ei enää uusis se kysta.

Meillä mies oli ensin vastaan tätä "uusi vauva hanketta" ;) Mutta sitten joskus elokuun paikkeilla,kumit unohtui tyynyn alle ja sen jälkeen mies vaan totesi"ettei taida olla riittävästi sitä vastaan että tulkoon jos on tullakseen" :heart: No nyt sitten toivotaan ja yritetään.Mun historiallani vaan yritykset ei tuota tulosta,vaan hetken heittäytymiset :LOL:

Aranel vuodessa 8 vatsatautia???!!!! :eek: Mä meinasin jo maani myydä kun 08 keväällä meillä meni 5 kierrosta vatsatautia... :x
Toivotaan nyt että pysytte terveinä loppuvuoden!!!!!

Mulla nyt kp 6/27 ja vuotelen edelleen vaan :/ Yleensä siinä kp 4 :n paikkeila tätönen pakkailee kimpsujaan mutta nyt on tainnut jäädä asumaan :| Olis kiva jo päästä treenaamaan...

:wave: Mukavat viikonloput kaikille!

Meillä on nyt muuttotohinat käynnissä. Koko ensi viikko käytetään sitten tänne vanhalle asunnolle jääneiden tavaroiden raivaukseen ja uuden kodin järjestämiseen. Kolmessa paikassa pitäisi olla yhtäaikaa hommissa kun töissäkin pitää käydä :headwall:

Aikaisintaan sunnuntaina voisi kuukautiset alkaa tai sitten vasta kolmen viikon kuluttua, huoh. Koko ajan kuuntelen kehoani , että löytyiskö lupaavia oireita. Kaiken maailman pienemmätkin nipistykset tulee huomattua. Oletteko muut näin hölmöjä tämän asian kanssa :wave: :ashamed:

Nyt en muuta ehdi. Plussatuulia kaikille yrittäjille ja tjottailijoille ja muille kärsivällisyyttä odottaa sitä yrityksen alkamista B) En tiedä ehdinkö ensi viikolla paljon koneella käymään, mutta ajatuksissa olette :wave:

adama

R86
Tervehdys kaikille:) :wave:

Onpa siitä pitkä aika, kun olen tänne viimeksi kirjoittanut. Nyt olikin pakko tulla katsomaan itse kunkin kuulumisia ja tulla itekkin jotain sanomaan :) Onnea vaan Metsätähtöselle uudesta työpaikasta! Näinä aikoina on jo pieni ihme saada edes jotain töitä - ainakin täällä Itä-Suomessa. Mistä muuten revit energian tohon kaikkeen: opiskeluun, töihin, mieheen, koiriin ja harrastuksiin ynnä sosiaaliseen elämään:)? Vinkit ovat tervetulleita:) Niin ja vielä ehdit pillerilaattoja laskeskella ja kirjotella tänne! Tuntuu, että itellä tämä palsta on kirjoituksen suhteen jäänyt vähän paitsioon, vaikka säännöllisesti itse kunkin kuulumisia käyn lukemassa. Onnea muuten yrittäville yritykseen ja Lily-Janelle tsemppiä siihen toimenpiteeseen, johon olet menossa!

Sitten omiin kuulumisiin. Meillä on nyt YK1/kp17 meneillään:) Saa nähdä, kuinka käy. En ole pystynyt niin usein olemaan miehen kanssa kun haluaisin, mutta joka toinen päivä kuitenkin:) Sunnuntaina (kp12) tuntui jännää nippailua vatsassa, jota seurasi jo samana päivänä ja maanantaina (kp13) runsas valkkari. Tiistaina valkkarin seassa oli muutama pikkunen veriklimppi ja keskiviikkona ja torstaina mulla on tullut pikkasen verta housuun (sori jos ällöttää :x ). Ei ne mun mielestä kuitenkaan kuukautiset olleet, koska ei mulla ollut yhtään kuukautisolo ja veri oli ihan semmosta vaaleeta ja sitä tuli tosi niukasti (suojaksi riitti pikkuhousunsuoja). Mietin, oliko nuo valkkarit ja vuodot nyt sit ovulaation merkkejä. Seksiä meillä on ollut viimesen viikon sisään la(kp11), ma(kp13) ja to(kp16). Mahiksia siis periaatteessa on ja epäilen ovista jonnekin tuonne haarukkaan kp12-16. Onko teillä muilla tällasia ollut ja onko ne olleet teidän kohdalla merkkejä oviksesta? Saattaahan myös olla niinkin, että mun kroppa on vaan ihan shokissa ekasta pillerittömästä kierrosta yli kuuteen vuoteen ja tuo on vain jotain siihen liittyvää välivuotoa, eikä ovulaatiovuotoa.. Toivoa hedelmöittymisestä siis on, mutta yritän pitää itteni nyt maan tasalla:) Jos menkkoja ei ala kuulua kuun vaihteessa, niin ajattelin tehdä testin jossain 3.-5.10 (kp32-36). En sen aikaisemmin, koska kuukautisten poisjäänti voi olla vaan merkki sekavasta hormonitoiminnasta pillereitten jälkeen. Toisaalta haluaisin sitten tehdä tilannekatsauksen, missä mennään, koska raskaus on kuitenkin aina myös mahdollinen.

On tää niin jännää:D
Tosin tähänkin kai turtunee, ainakin jos vielä vuoden päästä on yritys päällä. Lapsen saaminen kun voi olla mulle vaikeeta niin olen jo varautunut mielessäni, että hoitoihin joudun. Tosin saihan äitinikin minut 8kk yrityksen jälkeen, vaikkei hänen koskaan lapsia pitänyt saada myooma-kasvaimiensa takia:)

R86
Alkuperäinen kirjoittaja adama:
Aikaisintaan sunnuntaina voisi kuukautiset alkaa tai sitten vasta kolmen viikon kuluttua, huoh. Koko ajan kuuntelen kehoani , että löytyiskö lupaavia oireita. Kaiken maailman pienemmätkin nipistykset tulee huomattua. Oletteko muut näin hölmöjä tämän asian kanssa :wave: :ashamed:
adama
Todellakin on meitä muitakin :wave: Lähinnä sillä kuulostelen kroppaani siksi, että oppisin sen toiminnot, esim. miltä tuntuu ovulaatio jne.
On se kummaa kun näin aikuisiällä lähes 23-vuotiaana pitää opetella oma anatomiansa uudelleen |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja R86:
Alkuperäinen kirjoittaja adama:
adama
Todellakin on meitä muitakin :wave: Lähinnä sillä kuulostelen kroppaani siksi, että oppisin sen toiminnot, esim. miltä tuntuu ovulaatio jne.
On se kummaa kun näin aikuisiällä lähes 23-vuotiaana pitää opetella oma anatomiansa uudelleen |O :headwall:
Juu sama täällä, kuulostelee jos nippailis samalla tavalla ja mitä muita oireita vois olla jotka kertois että ois tärpännyt, paleltaa ainakin ihan kybällä ja hajuaisti parantunut, mutta se voi olla ihan oman pään tuotoksia :ashamed: viikko vielä ois että pääsee jännäilemään pääseekö testaamaan, ensi perjantaina siis ois se 28 päivän kierron viimeinen päivä, jos samaan malliiin menis mitä renkaan käytön aikana

Alkuperäinen kirjoittaja R86:
Onnea vaan Metsätähtöselle uudesta työpaikasta! Näinä aikoina on jo pieni ihme saada edes jotain töitä - ainakin täällä Itä-Suomessa. Mistä muuten revit energian tohon kaikkeen: opiskeluun, töihin, mieheen, koiriin ja harrastuksiin ynnä sosiaaliseen elämään:)? Vinkit ovat tervetulleita:)
En kyllä itekkään tiedä, mutta aika paljon vaikuttaa tuo kouluhomma kun meillä on kirjallisena todella paljon tehtäviä. Eli ei niinkään istuttavia tunteja ole kamalaa määrää, jos vertaisin vaikkapa tradenomikoulutukseen. Ja koirista taas tulee opiskelun lomaan sopiva breikki, kun tartten noita katkoja :D Itse sosiaaliset ympyrät ovat kyllä mulla sitten aika pienet, kaikki ystävät melkeinpä asuvat kotikaupungissani, niin näemmä sitten aina reissuilla. Ja no täällä on sitten yks semmonen, jota näen silloin tällöin, mutta hällä on myös työt ja koulu niin ei aina oikein käy aikataulut yksiin. Ehkäpä tuo tekeekin sen verran, että käytän sen saman ajan työntekoon tms. Oon vielä aika ranttu kavereiden suhteen, etten siis kelpuuta hädin tuskin hyvän päivän tutuksi, jos tyyppi ei ole luotettava.

Minä ottaisin flunssanselätyskikkoja kyllä vastaan :snotty: Vitamiinit vedetty, mustaherukkamehua litkitty, finrexiniä ja kuumetta alentavaa nassuteltu..ja nukuttukki on. Ja ei mitään. Ei kai se auta ku nukkua lisää. Syönykki oon. On oikeen semmonen inhottava nuhaflunssa, en tykkää näistä yhtään. Yleensä mulla on vaan pelkkä kuume, harvemmin nuha siinä mukana (taino sen kerran pari vuodes vaan nuha siinä lisäks).

Minä käyn tuossa tässä kuussa näyttämässä nielurisojani lääkärille, jos saisin ne veke jossain vaihees. Mietin sitä, että pitäisköhän samalla vaihtaa tuo pilleriresepti vaikka minipill (tai joku slelanen) merkkiin. Nuo cerazettet on muuten hyvät, mutta kun tuo iho-ongelma. Jos laittaisin ennen ja jälkeen kuvat, niin ette tunnistais suurin piirteen :D Lisäksi nuo iho-ongelmathan ovat aina kipeitä, niin siksi mietin. Voisin kokeilla kyllä. Toisaalta ei hvittais yhtään vaihdella ja sekottaa kehoa yhtään, mutta toisaalta sit joo...

Täällä taitaa olla laattatilanne se, että oisko jäljellä tosta yhdestä pari nappia ja sitten vielä levy..ja sen jälkeen pari pakettia. Et oisko se sen seittemän, en kyllä tiiä mutta heitän näin. Onpa tärkiää taas jotkut pillerilaatat. Saankohan jotku hepulit sit ku niitä on jäljellä enää tyyliä kolme? Mitä veikkaatte? :LOL:

Noh, minä meen tästä hakemaan mustaherukkamehua ja jos sais miehen pelaamaan yhden erän.

Jokos ootte kanervat tai callunat laittaneet? Tai mitä laitatte? Minä kävin heittää kesäkukat mäkeen (noh, biojäteastiaan) ku olivat jo hirveen rumia kuikeloita ja kellertyneet. Ne semmoset koristekaalit, joissa on jotain hilettä tmv, olis aika kivoja..mutta eivät kaiketi kestä talvea niinku kanervat ja callunat. Jos se ei kallis ois, niin vois yhden tohon pöydälle periaattees ottaa. KUn pöytä ja tuolit menee varastoon (puisia) talveksi, sit ku lumet tulee..niin menis sit kaaliki samalla roskii. Oon vaan taas ihan intopinko näistä, vaikka aina laitan vaan kanervaa tai jotain :heart: Hössö mikä hössö! =)

Hei kaikille!

Mahtuuko vielä joukkoon mukaan? Täällä olisi yksi haaveilija lisää! :wave:

Eli taustatiedot, yksi lapsi ennestään (06/08), oma ikä 26 ja marraskuussa tarkoitus jättää pillerit pois. Edellisen kerran tärppäsi 2. kierrosta.

Koulu- ja työpaikka-asioiden kanssa olen tässä pähkäillyt ja yrittänyt miettiä vauvalle sopivaa ajankohtaa... Vauvakuume on kova mutta vielä pitäisi ehtiä koulusta valmistua ja suorittaa työharjoittelu ennen kuin vauva olisi mahdollinen. Vakkarityöpaikkakin olisi enemmän kuin mukava mutta toisaalta en sitten taas halua lapsille liikaa ikäeroa ja itselle ikää... Kyllä tämä on vaikeaa, nää on niitä elämän suuria päätöksiä!

No, ei ollut tarkoitus ikävystyttää uusia palstakavereita heti alkuunsa jaarittelemalla. :xmas: Joka tapauksessa, mukava löytää juttukavereita aiheen tiimoilta!

Tsemppiä kaikille odotuksen odotukseen, minäpä yritän kahlailla edelliset 15 sivua läpi niin pääsen jyvälle kuka on kuka! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Metsätähtönen:
Tervetuloa, Sitruunapippuri :flower:

Järkyttävän sitkeä flunssa täällä. Tuskin mitään sikapossua kuitenkaan. Joten onko kuumeilut muuttuneet ihan oikeeksi nuhakuumeeksi? :LOL:
on muuttunut jo pari viikkoa sitten ja nyt paranemaan päin.

Täytyy kyllä sanoa että hitsi vieköön, hiiva iski :headwall: ihanat kutinat on, eilen ei kerinny apteekkiin ja kehannu lähtä 50km päähän hakemaan helpotusta, no tänään aukee oma apteekki 11 mutta sen tabun saa sitten vasta illalla vaikuttamaan :headwall: :headwall:

Ja kaiken "paras" tässä on että kamulla on kanssa, sillä ns.päivän edellä kun mulla niin varmaan uimahallista tää saatu |O |O kun käydään vesijuoksemassa miltei joka päivä, niin mikään muu ei selitä tätä että se on kummallakin näin yhtä aikaa, ja kun mulla ei ole ollut todellakaan pitkilleen tätä vaivaa. |O

Mutzilla inhottava hiiva!Toivotaan että pääset eroon mahd pian!

Metsätähtönen mulla alkoi sitkeä flunssa,kamalan yskän kera 10 päivää sitten :x Ja jatkuu vaan.Yskä on kyllä lientynyt mutta nenä vuotaa ja yskin yhä,kuumetta ei ole...Tuskin tää sikaa on mutta pitkä ja sitkee flunssa kyllä...

Omanapa on tänään kp 8/27 ja alkaa olla alavatsalla oireita oviksen lähestymisestä :eek:
Joko jo?No harjoittelua vaan kehiin B)

Mulle muuten saa päivittää ikää 34v :p

Rentouttavaa sunnuntaita kaikille :flower:

Yhteistyössä