Alkuperäinen kirjoittaja R86:
Onnea vaan
Metsätähtöselle uudesta työpaikasta! Näinä aikoina on jo pieni ihme saada edes jotain töitä - ainakin täällä Itä-Suomessa. Mistä muuten revit energian tohon kaikkeen: opiskeluun, töihin, mieheen, koiriin ja harrastuksiin ynnä sosiaaliseen elämään
? Vinkit ovat tervetulleita
En kyllä itekkään tiedä, mutta aika paljon vaikuttaa tuo kouluhomma kun meillä on kirjallisena todella paljon tehtäviä. Eli ei niinkään istuttavia tunteja ole kamalaa määrää, jos vertaisin vaikkapa tradenomikoulutukseen. Ja koirista taas tulee opiskelun lomaan sopiva breikki, kun tartten noita katkoja
Itse sosiaaliset ympyrät ovat kyllä mulla sitten aika pienet, kaikki ystävät melkeinpä asuvat kotikaupungissani, niin näemmä sitten aina reissuilla. Ja no täällä on sitten yks semmonen, jota näen silloin tällöin, mutta hällä on myös työt ja koulu niin ei aina oikein käy aikataulut yksiin. Ehkäpä tuo tekeekin sen verran, että käytän sen saman ajan työntekoon tms. Oon vielä aika ranttu kavereiden suhteen, etten siis kelpuuta hädin tuskin hyvän päivän tutuksi, jos tyyppi ei ole luotettava.
Minä ottaisin flunssanselätyskikkoja kyllä vastaan :snotty: Vitamiinit vedetty, mustaherukkamehua litkitty, finrexiniä ja kuumetta alentavaa nassuteltu..ja nukuttukki on. Ja ei mitään. Ei kai se auta ku nukkua lisää. Syönykki oon. On oikeen semmonen inhottava nuhaflunssa, en tykkää näistä yhtään. Yleensä mulla on vaan pelkkä kuume, harvemmin nuha siinä mukana (taino sen kerran pari vuodes vaan nuha siinä lisäks).
Minä käyn tuossa tässä kuussa näyttämässä nielurisojani lääkärille, jos saisin ne veke jossain vaihees. Mietin sitä, että pitäisköhän samalla vaihtaa tuo pilleriresepti vaikka minipill (tai joku slelanen) merkkiin. Nuo cerazettet on muuten hyvät, mutta kun tuo iho-ongelma. Jos laittaisin ennen ja jälkeen kuvat, niin ette tunnistais suurin piirteen
Lisäksi nuo iho-ongelmathan ovat aina kipeitä, niin siksi mietin. Voisin kokeilla kyllä. Toisaalta ei hvittais yhtään vaihdella ja sekottaa kehoa yhtään, mutta toisaalta sit joo...
Täällä taitaa olla laattatilanne se, että oisko jäljellä tosta yhdestä pari nappia ja sitten vielä levy..ja sen jälkeen pari pakettia. Et oisko se sen seittemän, en kyllä tiiä mutta heitän näin. Onpa tärkiää taas jotkut pillerilaatat. Saankohan jotku hepulit sit ku niitä on jäljellä enää tyyliä kolme? Mitä veikkaatte?
Noh, minä meen tästä hakemaan mustaherukkamehua ja jos sais miehen pelaamaan yhden erän.
Jokos ootte kanervat tai callunat laittaneet? Tai mitä laitatte? Minä kävin heittää kesäkukat mäkeen (noh, biojäteastiaan) ku olivat jo hirveen rumia kuikeloita ja kellertyneet. Ne semmoset koristekaalit, joissa on jotain hilettä tmv, olis aika kivoja..mutta eivät kaiketi kestä talvea niinku kanervat ja callunat. Jos se ei kallis ois, niin vois yhden tohon pöydälle periaattees ottaa. KUn pöytä ja tuolit menee varastoon (puisia) talveksi, sit ku lumet tulee..niin menis sit kaaliki samalla roskii. Oon vaan taas ihan intopinko näistä, vaikka aina laitan vaan kanervaa tai jotain :heart: Hössö mikä hössö! =)