Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

Alkuperäinen kirjoittaja Metsätähtönen:
Mutzilla..tuossa on varmaan sekin, että yhdistyykö siihen vatsakipuja ja muuta herkkyyttä paikoin. Mut tuo on tosi vaikee senkin puolesta sanoa, kun itselläni ainakin pillerivaihdossa oli älyttömästi vatsanippailuja ja repäisykipuja ja vatsa tosi kipee..siis kun lopetin hetkeksi ja odotin seuraavat vaihtoon (resepti vähän myöhästy). Joten voi olla ihan jotain tuota, tai sitten inhottavampaa. Näkeekö noita kystia sitten miten? Ultrassa? Semmosessahan voi jossai vaihees käydä. Ite ainakin sain tosa viime jouluna ultrauksen, kun oli vatsa niin kipeä. Miettivät siis että onko jotain hämminkiä, että umpisuolen tulehdusta tai mitä tahansa. Että ei ainakaan näkynyt mitään, sano että hyvät vehkeet B) Mutta tommoseenhan vois yrittää päästä ihan julkisenkin kautta, sanoo vaan että vattaa särkee.

Mulla on sellainen fiilis,että tekis mieli vaan painua pehkuihin ja pysyä siellä. Joskus näinkin. Yleensä pidän viikonlopuista. Puh.
Juu on tuo masu vähän kipee tuosta päältäkin, se kyllä tosiaan alko vasta sen jälkeen että varmaan on siitä seksistä nyt tuo, pitää seurailla..

Käväsin tosiaan eilen siellä kavereiden kanssa iltaa viettämässä ja kun tulin kotio, mies vaan kuorsaa eikä herännyt ja nyt se saattaa ite illalla lähtä käymään kaverinsa luona ja pitäis saada siimahäntiä taas paikoilleen :LOL: toivottavasti ei menis, niin sais satsin taas kytikselle :saint:

No buu :( Ehkä sitä vielä huomenna ehtis aamulla? ;) Heti kun muuten aloittaa yrittämisen alkaa tää ärsyttävä päivien kyttääminen.. toisaalta ihanaa mut toisaalta raivostuttavaa kun ei voi vaan rehellisesti tjottailla, vaan miettii väkisinkin ovulaatiota ja kiertopäiviä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lily-Jane:
No buu :( Ehkä sitä vielä huomenna ehtis aamulla? ;) Heti kun muuten aloittaa yrittämisen alkaa tää ärsyttävä päivien kyttääminen.. toisaalta ihanaa mut toisaalta raivostuttavaa kun ei voi vaan rehellisesti tjottailla, vaan miettii väkisinkin ovulaatiota ja kiertopäiviä.. :D
niinpä ja sekin että kun kierron pituudesta ei tiedä kun nyt jäi se rengas pois ja on eka "luomu" kierros, niin pitäis 2 päivän välein harrastaa, ei se siis muuten meille tiukkaa tee (keväällä iski minuun joku hormoonikärpänen) mutta se että itse tiedostaa että pitäis koko ajan olla siellä "tuoretta" tavaraa, häiritsee asiaa :kieh: :LOL: aamulla se varmaan on niin nukuksissa että ei se jaksa ja se haisee krapulalle :$ :LOL: ja lapsetkin varmaan hereillä jo siihen aikaan ja se taitaa taas mennä äitinsä luo auttamaan ja tulee sitten illalla...jo on miunkin elämä "vaikeeta" :LOL: :LOL:

No mutzilla miten kävi tänä aamuna?? Saitko siimahäntiä vai tapahtuiko jo miehen kotiin tullessa jotain?

Mä olin eilen kaverin kanssa baarissa muutamilla. Ihan kiva oli käydä pitkästä aikaa. Nyt vaan väsyttää ihan vietävästi, mut pakko alkaa siivoilee!!

Sateista sunnuntain jatkoa....

Alkuperäinen kirjoittaja Unikeiju-79:
No mutzilla miten kävi tänä aamuna?? Saitko siimahäntiä vai tapahtuiko jo miehen kotiin tullessa jotain?

Mä olin eilen kaverin kanssa baarissa muutamilla. Ihan kiva oli käydä pitkästä aikaa. Nyt vaan väsyttää ihan vietävästi, mut pakko alkaa siivoilee!!

Sateista sunnuntain jatkoa....
ei miehestä oo mihinkään kun se kaljoilla on :kieh: ja nyt makkoo rapulassa tuossa sohvalla,palaa hermo :headwall: :headwall: :kieh: saa nähdä nyt sitten...anopin luokse se ei taida ainakaan olla menosa kun vettä tulee taivaan täydeltä

Alkuperäinen kirjoittaja Lily-Jane:
Toivotaan, että ovulaatio olisikin vasta myöhemmin :) Parempi varmaan, ettet stressaa liikaa, eläähän ne simpat usein kolmekin päivää!
juu eikö ne joskus elä jopa 5 päivääkin ;) ja täällä varmaan kaikki jo kyllästyneet tähän minun valitukseeni...koko ajan vain minä, minä minä, anteeksi :ashamed:

Nyt meni illalla viimeinen hormooni piikki ja huomenna olis sitten irrotuspiikki lihakseen. Keskiviikkona sitten keräykseen.

Joo, ei kannata hirveesti stressata noitten ovulaatioiden ja sänkypuuhien kanssa. Mä kun stressasin noitten menkkojen alkamisen kanssa niin tulivatkin sitten neljä päivää myöhässä. Ihmiskeho ja mieli on sitten ihmeellisiä.

Taidan tulla kipeeks on niin nuhanen :snotty: olo ja kurkkua särkee jonkin verran. Huomenna kuitenkin töihin yrittämään.

Mulla tuli täti käväsemään..nyt tais tulla kiertopäivissä ennätys.. 23 vuorokautta tuli eilen täyteen ja eilen illalla tuli täti punainen kanssa. :eek: Viimeksi tuli sentäs 26 vuorokautta täyteen..nooh pääseepähän aikaisemmin kokeilemaan .. mitä nyt ovista pitää alkaa tikutella melkein heti ku menkat on loppuneet -kuulostaa jotenkin omituiselle mut kai mä sit oon vähän omituinen. :saint:

Miehekkeestä ei ota taas mitään tolkkua -kavereilleen tuntuu mainostavan (ja mulle myös siitä kertoo) että mulla on vauva kuume mutta sit hätävilkut lyö päälle viimeistään kun kysyn suoraan että yritettäisikö seuraavasta. Oma vauvakuume on jo ihan päätä huumaavaa laatua, en oikein muuta kykene ajattelemaankaan tai jos pystyn niin vain hetkellisesti. Mikä tähän auttaa? Miehekkeen työkaveri oli sanonut vaan että -onneksiolkoon..se kuume ei lähde enneku lapsi on sylissä. Pitäneekö tuo paikkansa? :heart:

Metsätähtönen kyseli "krempoista"... Mulle on jäänyt kahden synnytyksen jäljiltä tuo aika yleinen vaiva eli hyppiessä ja painavaa nostaessa tulee pissaa housuun :eek: . Eli pidätyskyky on huono. Mitään muuta häikkää ei oo tullut.
Mulla parastaikaa adenovirus silmissä jonka takia kahden viikon kortisoni-antibioottihoito tippoina silimiin. Tosi kiusallinen vaiva kun näkökyky on heikentynyt. Pelkään tuon tarttuvan lapsiin kun adenovirushan aiheuttaa kovan kuume/flunssataudin yleensä (vähän niin kuin influenssa mutta pitkäkestoisempi).
Vauvakuume polttelee kovasti mutta siis yritys aloitetaan vasta vuodenvaihteen paikkeilla...toivottavasti viimeistään silloin.

Unikeijulle tsemiä keräilyn ja ShiriLi: Kyllä se miehen pää kääntyy siitä mitä pikimmin toivottavasti, meilläkinhan mies vasta ihan viime tipassa antoi vihreön valon :whistle:

Juu kyllä täälläkin trampalla hyppiessä saattaa lirahtaa housuun, joten se on jäänyt sitten siihen, huonomuistinen kun on niin ei muista tehdä sitten säännöllisesti jumppaa :ashamed:

Minäpä taas valitan omista jutuista sitten :D Ärsyttää nuo minipillerit, kun niistä tulee mulle kamalasti iho-ongelmia. Siis ihan tuntuu, että tässä on teini-iässä! Sitten en yhdistelmiä voi käyttää migreenin tähen..onko kukaan käyttäny noista ykshormonisista niitä muista kun tota cerazettea? Lisäksi tässä on tietysti epäsään. vuodot, mutta ne ei niin haittaa, koska se on tosissaan niin pientä ja 6-8vkon välein tulevaa..ja kestää siis vaan sen yhden pikkurysäyksen yleensä :D Mut toinen mikä näissä ärsyttää esim. verrattuna ehkäisyrenkaaseen (yhdistelmään siis), on tuo että tuntee enemmän noita hormonijuttuja jotenkin..on rintojen kipuilua ja vatsankipuilua joskus. Renkaan kans noita ei ollut. Toisaalta en oo nyt yhtään niin hermostunut kuin yhdistelmässä, että positiivisa piirteitä toki on. Oli vaan pakko purkautua, kun en oikeen tykkää noista rintakipuiluista ja iho-ongelmista B)

Minkäslaisia jumppaohjeita ootte saaneet noiden alapään lihasten jumppiin (ihana termi, kun en tarkemmin tiennyt mitä kaikkia lihaksia niillä treenataan)? Muistan joitakin ohjeita joskus jostain cosmosta tms lukeneena, että liekö samanlaisia sitten. Mun mielestä oli hauskaa, kun siinä tais olla maininta, että noita voi tehdä missä vaan..vaikka liikennevaloissa. Mutta todellisuudessa kyllä monesta varmaan vähä näkee, et nyt on jotain outoa menneillään :LOL:

Pitänee siis muistaa nuo jumpat ja hyvät lapsen nostamisasennot. Joku vielä muistuttais sitten, ku niitä tartteiski =)

Eilen väsyttii ihan kamalasti, vaikkei tehty koko vkl mitään eirtyistä. Piti oikeen useamman tunnin päikkärit ottaa. Jotenkin epäilen, että oisko yrittäny jotain flunssaa pukata tms. KUn on tässä ollut vatsakin kipeänä. Oon siis vetäny vitamiineja ja kaikkee. Oikee rennosti otettii vkl =)

Tuosta virtsankarkailusta vielä, että kyllä sitä meillä synnyttämättömilläkin on :LOL: Muistan eräänkin kerran, kun on ollut ihan älytön pissahätä ja sitten on tullut kunnon aivastus, niin meinaa vähöän karata. Ei onneks aina, mutta joskus. Ja mulla kuitenkin pitäis ainakin olla hyvässä kunnossa noi lihakset. Varmaan siis ihan normaalia jonkin asteinen karkailu.

Shirulille vielä. Tuli mieleen, että varmaan miestä vähän jännittää aloittaa tosi puuhat. Veikkaan nimettäin ihan itsellenikin, että varmasti jänskättää sitten ihan "oikeesti" mennä ilman mitään. Onhan se iso muutos. Joten tietyllä tapaa se on vähän positiivistakin, että miettii ensin ja sitten toimii :D

Just eilen pelattiin miehen kanssa taas noita meidän pelejä (suosittelen dominionia muun muassa)..niin kuulu pihalta hirveetä lapsen rääkymistä. Minä vaan kävin kylmänrauhallisesti heittämässä ikkunat kii ja nautin hiljaisuudesta. Siinä mietin, että joskus sitten tosiaan pitää se peli (tai mikä tahansA) ihan oikeestikki keskeyttää ja mennä sinne lasta hoitamaan tai mikä nyt onkaan tilanteena. Että näin meillä toistaiseksi lapsettomilla =)

Heipä kaikki, ei ole tullutkaan hetkeen käytyä täällä.

Meillä tilanne nyt se, että pillerit jätettiin muutama viikko sitten pois ja nyt jännityksellä odotellaan miten käy. Kauheasti polttelee päästä jo testailemaan, mutta tuskinpa ihan näin pian tärppää ja seuraavien kuukautisten alkuunkin olisi vielä aikaa... Kärsivällisyyttä kun saisi jostain pussillisen :)

Ei oo tullu käytyä täällä vähään aikaan. Vauvakuume pahenee, jos lukee nuita teidän juttuja. Meillä aina vaan siirtyy tuo vauvahanke. Mies pelkää sikainfluenssaa kun on kuullut, että se voi aiheuttaa sikiövaurioita ja nyt sitten sisko ilmoitti, että niillä on häät elokuussa. Pitänee siis laskeskella niin, että meidän vauva syntyis vasta sen jälkeen, ei tässä enää ennen ehdi, enkä haluais sillon häiden aikaan olla laitoksella :/ Sisko pyysi kaasoksikin. Kaipa se ei haittaa, jos kaasolla on iso maha :whistle:

Niinhän se on, että liian vähän tulee minullakin jumpattua nuita lantionpohjan lihaksia, joskus tässä tietokoneella istuessa muistaa tehä, mut liian harvoin...

Siivoilin tänään vaatekappeja, siellä ne äitiysvaatteet oottaa, voih.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu84:
Ei oo tullu käytyä täällä vähään aikaan. Vauvakuume pahenee, jos lukee nuita teidän juttuja. Meillä aina vaan siirtyy tuo vauvahanke. Mies pelkää sikainfluenssaa kun on kuullut, että se voi aiheuttaa sikiövaurioita ja nyt sitten sisko ilmoitti, että niillä on häät elokuussa. Pitänee siis laskeskella niin, että meidän vauva syntyis vasta sen jälkeen, ei tässä enää ennen ehdi, enkä haluais sillon häiden aikaan olla laitoksella :/ Sisko pyysi kaasoksikin. Kaipa se ei haittaa, jos kaasolla on iso maha :whistle:

Niinhän se on, että liian vähän tulee minullakin jumpattua nuita lantionpohjan lihaksia, joskus tässä tietokoneella istuessa muistaa tehä, mut liian harvoin...

Siivoilin tänään vaatekappeja, siellä ne äitiysvaatteet oottaa, voih.
Mulla on kanssa vaatekaapissafarkut ja pari paitaa oottamassa kasvavaa masua :whistle:

Kyllä tässä taas on miettiny kyllä kun lapset yöllä valvoneet että onko minusta enää yövalvomisiin, tuntuu että on jo rättipuhkipoikki... mutta kyllähän ne hormoonit paremmin sitten antaa univelalle anteeksi ;)

Poika ihan selvästi tykkää vauvoista, oltiin synttäreillä ja pyyti siellä sekun syliin ja voi että sitä katsetta kun hän katsoi vauvaa :saint: että poika ainakin varmasti innoissaan sitten kun saa tietää että pikkusisarus on tulossa :D
tärppipäivät on menossa ja 14 päivä on torstai ja ukolle sanoinkin että vkoloppuna voit käydä auttelemassa mutta kotio on tultava :p ei passoo yöksi jäädä mihinkään ;)
lämpöä olen katellut, nouseeko, et huomais milloin ovis ois, vielä ollut normi ;) :ashamed:

Heippa pitkästä aikaa kaikille!

Viimeksi olen kirjoitellut kuukausi sitten, kun edessä oli pojan halkionkorjausleikkaus. Nyt se kaikki on jo onnellisesti takana ja toipumisaikakin jo lusittu, ihanaa! Ensimmäiset pari viikkoa oli aika raskaat.. pojalle puhkes hirvittävä eroahdistus sairaalareissun jälkeen, ja en saanut kadota paria metriä kauemmaksi ja pääasiassa roikkui jalassa kiinni. Sitten tuli reilun viikon kestavä rauhallinen jakso ja nyt uusimpana on jonkinasteinen esiuhma..argh :D omaa tahtoa ja äidin hermoja kokeillaan rajusti! välillä alkaa se vauvakuume ottaa etäisyyttä, kun poika vetää kunnon shown..:) no mutta ei sentään! kuumeillaan edelleen!
Tosin tjottailun aloittamista siirrettiin vielä ainakin ens kuuhun.. eli möhkis laitatko mulle listaan, että alotellaan näillä näkymin tjottailu 10/09. Ja pojan iäksi voit laittaa 1v, nimittäin tulevana perjantaina juhlitaan ykköstä! :heart:

Mä koitan nyt aktivoitua tällä palstalla! Joten seuraavaksi kun kirjoittelen (mihin toivon mukaan ei kulu kuukautta) aion myös olla lukenut kaikki kirjoituksenne ja täten olla perillä meneillä olevista asioista :)

Plussanneitako ei kuitenkaan vielä olla pinoon saatu? Mutta yrittäjiä taitaakin olla jo aikas monta... tsemppiä kaikille!! :flower:

Suhveli, hyvältä kuulostaa. Voin kuvitella, että tuollainen leikkkaus aiheuttaisi aikuisessakin uhmaa ja muuta, tuski non ihan kivutonta elämä leikkauksen jälkeen toviin.

Minä sain Vauva-lehdeltä kantopussin. Laitoin kaappiin pölyttymään ties miksi ajaksi. En viittiny ees kokeilla, kun aattelin et parempi olla siinä pakkauksessa.

Huh, tänään on koko päivä luettu tenttiin. Huomenna sama homma työhaastattelua lukuunottamatta. Hain siis tossa yhtiä hommia opintojen oheen, on vähän kuin oman alan mukamas. Katsotaan nyt, miltä ne vaikuttaa ja miltä se palkka viakuttaa. Jos se on parempi kuin siivousalan, niin ollaan jo voiton puolella :D Oon kuitenki tottunu aika pieneen siivuun, mitä nyt opintojen ohessa voi saada, että siitä ees vähän enemmän tuntuu jo juhlalta. En lupaa tosin itselleni, että viihdyn tossa kauan, koska pitää olla enemmän ihmisten kanssa tekemissä. NOh, siitä lisää jos otan vastaan..musta tuntuu, että ovat aika epätoivoisia kun soittelivat useamman kerran (mulla oli puhka äänettömällä kun luin) :D Joten ihan mukava ois päästä vaikka heti, tosin tällä viikolla en oikeen voi aloittaa, kun pitäs tenttiin lukea (jos meinaan päästä läpi ja minähän meinaan).

Mullon ollut tosissaan vatsa kipee, oikeen hermostuttaa. Rupesin miettii, että jos mullekki on alkanut tulemaan jotain kasvustoa tonne. VAikka k ystiä tai mitähän ne kiakki onkaan? En oikein ees tiiä mitä voi olla. Papakokeessa tollsaia tuskin näkee? Ja kuitenkin kun mulla ultrattiin viime jouluna, niin vaikka isllon oli hyvät, niin onhan siitä jo aikaa. Että nyt jotenki alko ärsyttämään. Toisaalta mulla on rinnatkin kipeet, että liittykö kystiin tai mihin lie endojuttuihin tollaset? Voi olla, että nuo minit nyt vähän kiukuttelee. Ärsyttävää vaan.

Mutta on ihan pakko mennä kattoon vaikka telkkaria tai jotain hyödytöntä tehdä. Oon vähän puhki B) Tsemppiä yrittäville! Ja miksei muillekki.

Mulla on kans äitiysvaatteet tallessa ja yks päiväs H&M:llä katselin noita äitiysvaatteita ja oli kyllä kaikkea uutta ja ihanaa...Ois tehny mieli ostaa niitä jo valmiiksi lisää :D

Täällä vihdoinkin vaikuttais siltä, että menkat ois alkamassa. Kp on kai 49 tai jotaa :whistle: Mikä lie se parin päivän tuhruvuoto siinä kp 30 kohdilla sit olikaan..Ei ne menkat sit ilmeisesti ainekaan olleet, jos nyt tulee taas. Voiko ovulaatiosta tulla tuhruvuotoa? Mä en oo koskaan mitään ovulaatio-oireita itselläni huomannut ja testejä en oo kokeillut..Ja yritän olla kokeilemattakin, ettei menis liian stressaavaksi koko touhu.

Raskaustestitkin tuli postissa eilen, mut en onneksi ehtinyt yhtään testiä tuhlaamaan, kun viikonloppuna jo alkoi olla sellanen olo et ne menkat on sieltä tulossa. No nytpä on niitä sitten valmiina :)

Miehellä vihdoinkin loppui työt toisella paikkakunnalla ja asuu nyt taas meidän kanssa viikotkin. Nyt ehkä siis pääsee jo vähän enemmän yrittämäänkin...Yritän kuitenkin pitää sen sellaisena tjottailuna ja yritän olla laskeskelematta päiviä liikaa...ainakin näin ens alkuun :D

Metsätähtönen, paljon onnea tenttiin! Noita kipuja tulee ja menee kyl naisen kropassa, ei kannata heti huolestua :) Mulla eilen tuntu kun tisseistä olisi lähtenyt sähköiskuja nännien päihin.. ihmeellistä :D Ajattelin, että enteilee ovista tms. Toivottavasti kaikki on sulla kuitenkin hyvin!

Mä luulen, että meillä menee tää kuukaus ihan ohi, mikä on mulle ihan ok, gradun kannalta olisikin parempi jos ei tärppäis vielä tässä kuussa, mutta tervetullut olisi kyllä. Mieskin haluaisi aloittaa vasta ensi kuussa. Joten mennään tää kuu tälleen. :) Huh huh kun väsyttää, kävin hammaskiven poistossa ja se sattu kyl.. verta vaan melkein roisku :D

Lily-Jane, ärsyttää vaan se kun noita naisen hormonihyörinöitä vastaanhan sitä muun muassa noita pillereitä nautiskellaan..niin voisivat sitten toimia niin :LOL: Mulla on yhdistelmät aina toiminu tosi hyvin, ettei ole kipuja ja särkyjä eikä mitään. Nyt ärsyttää ku jo toinen viikko tais käynnistyä..näytän pari kiloa pyöreämmältäki ku on vatsaki turvonnu. Varmaan noita välivuodon jälkeisiä juttuja. Pitäis alkaa johonki kalenterin nurkkaa kirjottaa ylös, että mitä on missäki vaiheessa, niin muistais sitten. Mutten muista, tetä tämmöstä ois ollu ku sillon ku vaihdoin pillerit ja oli pieni tauko. Että varmaan joku väliveetuilu mineiltä. Nämä on muuten ihan ok, mut ärsyttää tämmöset seikat. Kuinkahan monta kertaa kirjotin tähän kappaleeseen sanan "ärsyttää"? :D

Hammaskivenpoisto on inhottavaa. Oon kerran käyny ja yyk. Kun se kerralla rapsaa niitä ja sitten kuuluu inhottavia ääniä ja vielä kaiken lisäksi ku aina ne sorkkii ne ikenetki. Auh! Sen jälkeen on sitten turvonnu koko purukalusto.

Mun pitäis kohta vähän meikata ja tukkaa jotenki yrittää laittaa, olis se työhaastattelu. Siis on ihan karsea tämä tukka noiden kampaajien jäljiltä..mietin, että pitäisköhän käydä kolmas kerta vajaan 1.5kkn sisään kampaajalla. Yritän siis kasvattaa ja haluaisin pois tuolta takaa semmosen ohuemman kaistaleen, kun on ollut ennen kerroksia ja muita kaikkea. Muttako mistä löytys semmonen, joka tottelis B) Noh, tuskinpa ne tuohon paikkaan nin kamalasti kattoo onko hiukset tiptop :D

Jahas, pitäis tänään kans vielä tenttiin lukea..joten lähdenpä tästä jotain tekemään. Moik!

Huoh, äiti joutu menemään kyssiin polvensa takia, onko siinä tulppa tai ruusufinni kun niin kipee ollut, niin siellä sitten löytyi sydämestä jkin eteiskammion värinä ja pulssi huitelee 120 hujakoilla...huoli on kova äidistä, toivottavasti ois hoidettavaa sorttia nuo, en halua itse vielä äidistäni luopua enkä lasteni joutuvan luopumaan mummistaan :'(

Ja minulla mahakipu jatkuu :( en tiiä mikä lie oikeen on, pitäiskö tässä itsekin lähtä jonnekin tutkimuksiin? Jos siellä on jotain muuta ylimääräistä...ja flunssakin tuntuu pukkaavan itseään minuun, en vaan jaksa nyt, en millään, siskon synttäritkin ois lauantaina, en halua olla sairaana.

Tähän pinoon vaikka pienellä varaslähdöllä B)
Menkat,edelliset sellaiset alko 17.8 ja ovis,kuviteltu ja toivottu sellainen,31.8-1.9,eli eikös tämä sitten ollut jo syksyä?????? ;)
Ja reenit jatkuneet koko tämän alku kuun =)
Nyt kp 24(?) ja oireita on,kuviteltuja varmaan B)
Mutta siis jos pinoon mahtuu
JKVY yk 1 kp 24

Kirjoitin pitkät pätkät ja onnistuin hävittämään koko romaanin ennen lähetystä :kieh: Nyt vaan lyhyesti. Kovasti olette kirjoitelleet ja kommentoinkin jotain tuossa hävinneessä viestissä mutta nyt ei enää jaksa anteeksi :ashamed: Täällä tjottaillaan ja menossa kp 14/24-47. Ensi viikon perjantaina muutetaan ja mun pää hajoaa kun en pääse näistä rojuista eroon. Elämäntaparemontti ollut tauolla nyt kuukauden :( :headwall: En vaan nyt jaksa miettiä syömisiä. Kuhan ei tulis kaikki takaisin. Vaakaa päin en uskalla edes katsoa. Lähes päivittäin tulee vedettyä kaksin käsin herkkuja. Taas on mennyt siihen pisteeseen että syön vaikka ei ole nälkä ja herkuttelen vaikka ei tee edes mieli. Syysmasennuksen poikanen iskenyt tämän kaaoksen keskellä. Jotenkin kun selviää tämän ja ensi kuun ni sitten pitäisi helpottaa. Vauvakuume kyllä jyllää mutta niin paljon kaikkea meneillään, että taka-alalla pysynyt jonkin aikaa. Se onkin ainoa asia josta en nyt stressaa :/

Mites teillä muilla töissä menee? Meillä ihan peestä koko touhu. Kiva selkäänpuukotusrinki pyörii ja päällä keikkuu miesjohtaja (kaik työntekijät naisia), jolla ihan ihme mielipiteitä joka asiaan. Anteeksi tällainen valitus.

Tsemppiä taas kaikille tasapuolisesti yritykseen ja kuumeiluun :wave:

adama

Yhteistyössä