Minäpä taas valitan omista jutuista sitten
Ärsyttää nuo minipillerit, kun niistä tulee mulle kamalasti iho-ongelmia. Siis ihan tuntuu, että tässä on teini-iässä! Sitten en yhdistelmiä voi käyttää migreenin tähen..onko kukaan käyttäny noista ykshormonisista niitä muista kun tota cerazettea? Lisäksi tässä on tietysti epäsään. vuodot, mutta ne ei niin haittaa, koska se on tosissaan niin pientä ja 6-8vkon välein tulevaa..ja kestää siis vaan sen yhden pikkurysäyksen yleensä
Mut toinen mikä näissä ärsyttää esim. verrattuna ehkäisyrenkaaseen (yhdistelmään siis), on tuo että tuntee enemmän noita hormonijuttuja jotenkin..on rintojen kipuilua ja vatsankipuilua joskus. Renkaan kans noita ei ollut. Toisaalta en oo nyt yhtään niin hermostunut kuin yhdistelmässä, että positiivisa piirteitä toki on. Oli vaan pakko purkautua, kun en oikeen tykkää noista rintakipuiluista ja iho-ongelmista B)
Minkäslaisia jumppaohjeita ootte saaneet noiden alapään lihasten jumppiin (ihana termi, kun en tarkemmin tiennyt mitä kaikkia lihaksia niillä treenataan)? Muistan joitakin ohjeita joskus jostain cosmosta tms lukeneena, että liekö samanlaisia sitten. Mun mielestä oli hauskaa, kun siinä tais olla maininta, että noita voi tehdä missä vaan..vaikka liikennevaloissa. Mutta todellisuudessa kyllä monesta varmaan vähä näkee, et nyt on jotain outoa menneillään
Pitänee siis muistaa nuo jumpat ja hyvät lapsen nostamisasennot. Joku vielä muistuttais sitten, ku niitä tartteiski =)
Eilen väsyttii ihan kamalasti, vaikkei tehty koko vkl mitään eirtyistä. Piti oikeen useamman tunnin päikkärit ottaa. Jotenkin epäilen, että oisko yrittäny jotain flunssaa pukata tms. KUn on tässä ollut vatsakin kipeänä. Oon siis vetäny vitamiineja ja kaikkee. Oikee rennosti otettii vkl =)
Tuosta virtsankarkailusta vielä, että kyllä sitä meillä synnyttämättömilläkin on
Muistan eräänkin kerran, kun on ollut ihan älytön pissahätä ja sitten on tullut kunnon aivastus, niin meinaa vähöän karata. Ei onneks aina, mutta joskus. Ja mulla kuitenkin pitäis ainakin olla hyvässä kunnossa noi lihakset. Varmaan siis ihan normaalia jonkin asteinen karkailu.
Shirulille vielä. Tuli mieleen, että varmaan miestä vähän jännittää aloittaa tosi puuhat. Veikkaan nimettäin ihan itsellenikin, että varmasti jänskättää sitten ihan "oikeesti" mennä ilman mitään. Onhan se iso muutos. Joten tietyllä tapaa se on vähän positiivistakin, että miettii ensin ja sitten toimii
Just eilen pelattiin miehen kanssa taas noita meidän pelejä (suosittelen dominionia muun muassa)..niin kuulu pihalta hirveetä lapsen rääkymistä. Minä vaan kävin kylmänrauhallisesti heittämässä ikkunat kii ja nautin hiljaisuudesta. Siinä mietin, että joskus sitten tosiaan pitää se peli (tai mikä tahansA) ihan oikeestikki keskeyttää ja mennä sinne lasta hoitamaan tai mikä nyt onkaan tilanteena. Että näin meillä toistaiseksi lapsettomilla =)