Alkuperäinen kirjoittaja R86:
Oikeesti kukaan mun tutuista ei tiedä päivää, asentoa ja tapaa, millä on saanut alkunsa...hmm...
No minä tiiän yhtä paljon kuin äitinikin. Eli olin oikein iloinen yllättys, kun äidilläni oli juuri ollut keskenmeno ja muuta. Ja sitten minä tulinkin, kaiken synkän mielen keskelle :heart: Joten asennoista ja muista ei tiedä sen kummemmin kukaan muukaan
Teillä on tarkasti sovittu tuo. Minä vähän luulen, että me mennää joka pv taktiikalla ehkä eka kk. Sen jälkeen voi olla, että miehen mieli muuttuu, mutta mulle kyllä kelpais tuo vaikka vanhoille päiville asti
Mulla on se, että haluan kyllä sit vielä läpikäydä, että yritetään kans. Kun tuntuis turhalta, että menis aina vaikka just se tärkeä viikko ohi. Niin siinä varmaan nopeesti turhautuu, koska kuitenkin koko ajan toivoo plussaa ja sit sitä ei ole edes mahd tulla. Että tietää sitten oikeesti, jos onkin ongelmia, että on ainakin yritetty. Mutten halua kuitenkaan semmosta liian vakavaa suu veressä-hommaa tästä
Katselin eilen tossa kouluhommia, onneksi. Huomasin tosiaan, että jos huhtikuussa aloitammat yrityksen..niin mun kannattaa sillon syksyllä tehdä mahdollisesti jo teoriat kahdesta eri harjoittelusta ja muut päälle. Ja tossa pitää olla tarkkana siksi, että tulee tarpeeksi opintopisteitä..koska jos käy vain osittain kurssin, niin sehän ei näy silleen ku tossa se koko satsi tulee vasta sitten ku harjotteluki tehty. Haluaisin siis sniin, että jos nopeaa raskautuisi niin mulla jäis enää 2xlyhyt harjoittelu, se perusharjoittelu (mikä kaikilla amkilaisilla on) ja opari. Jos taas raskautuminen kestää pari kk, ehdin tehdä yhden harjoittelun..ja jos taas pari, ehdin tehdä toisenkin. Ja jos siitä eteenpäin, niin sit ehdin tehdä kyllä loppuharjottelunkin. Ja jos vielä siitäkin, niin sitten ton oparin :saint: Mutta onneksi hoksasin katsoa, niin tiedän vähän olla tarkkana noissa. Tosiaan en paljon haluais lapsen jälkeen enää istua varsinaisilla tunneilla, niin siitä tämä harjottelujen järjestysinto. Tietysti opinnäytetyöhön kuuluu ohjausta ja muuta, mutta se on eri juttu kuitenkin. Ja toisaalta tiiän tässä nyt kesälle taas ottaa opintoja, jolloin ei noita vapaavalintaisia kursseja enää tartte sit miettiä.
On kylä tosi syksyisiä ilmoja pidellyt. Puissakin lehdet alkanu värjääntymään ja sateista. Päh. Toisaalta pidän tästä ajasta, mutta nyt kuitenkin näyttää liiankin harmaalta
Miten noista asuntojärjestelyistä vielä? Että kelläs oli omia taloja/asuntoja ja missä vaiheessa otettu? Mietin tuossa, että periaatteessa omaan vois varmaan muuttaa jo raskauden loppuvaiheessa tai vaikka äitiysloman jälkeen. Ehtis taloustilanne tästä nousta jonkin verran. Mulla on vähän semmonen lehmä tässä ojassa, että on nuo piskit. Ja ois tosi mukava, kun ois oma piha, niin helpottais huomattavasti pienen lapsen/vauvan kanssa..kun vois koirat vaikka päästää vapaaksi pihalle ja niin edelleen. Saavat ensin purkaa energiaa sielä ja jos ei just ehtis, niin voisivat tarpeetki tehdä sinne (tosin tää on vaan siitä, et ne pitää kyllä sitte siivota...että ehkä opetan ne johonkin nurkkaan? =) ). Noh, joka tapauksessa. Lisäksi vaunujen ja kaikkien kanssa ois helpompaa, ku pääsis ovesta suoraan ulos. TÄmmösiä unelmia siis täällä. (Lisäksi pakko lisätä, että rakastan suunnattomasti omakotitaloja. Ja haluaisin muuttaa silleen "korpeen", että ois tyyliin vaikka 15 min kävelymatkan päässä kuitenkin lähikauppa ja lapsipuisto jne..mutta ettei ihan naapurissa ois vieressä ketään. Ja silti ois lähelle isompia keskustoja sopiva matka...)
Taas täällä alko löpinät
Mulla on vaan taas menossa vauvakuume. Voitte varmaan kuvitella, että se otti eilen oikeen jättiponkasun taas ihan uudelle tasolle, kun mietin että pitäisköhän yritystä siirtää 2-4kk et sais nuo lyhytharjottelut alta pois. Sitten rupesin miettii, että ihan turhaan enää venyttelemään, kun ehtiihän ne tehdä. VArsinkin kun yritän just oikeen kivasti pedata noita opintoja itselleni, ettei sitten ole jäljellä istumatunteja varsinaisesti. Mutta kyllä tossa kuumetta pukkas, ku tajusin että jos siirrän 4kk niin se on sitte vuosi! Että just
Ja miehelläki taitaa tota kuumetta hieman olla, kun se kuitenkin välillä vähän puhuu. Ja voitte kuvitella, ku tommonen DI puhuu vauvoista :heart: Suurinkin jääsydän sulaisi kyllä, jotenkin hän niin nätisti ja pienesti sanoo joskus jotain..mutta kuitenkin siitä huomaa, että hän jo vähän odottelis että pikku hiljaa ois omaa jälkikasvua =)
Hauskaa muuten. Mun huolenaiheet on enemmänki tämmöset käytännölliset..talo ja auto. Meillä menee väärinpäin kohta
No ei vaan meillä on ihan tosi auto paikko sit vaihtaa, nykyinen on tommonen uusi mutta pieni a3. Eli me ei mahduta kyllä mitenkään koko perheen voimin sinne, jos on matkatavaraa. Ja sitähän on. Mutta tuo oma talo olis mulle semmonen tärkeä, ehkä sit viimestään ku valmistuu niin se hankitaan. Tai sitten ihan viimeistään. Mutta luulen, että mun alalla tuota lainaa kyllä saa sitten kun haluaa. Mutten vaan itse halua ottaa vielä lainaa, koska pitää ne hoitokulut kuitenkin maksaa ja meillä on tosi edullinen asunto nyt. Ja sekin, että mua ahdistais ihan hulluna se laina, kun opintoja on kuitenkin vielä iso kasa rämmittävänä. Sitten jos ois enää harjotteluita ja opari jäljellä, niin sit se ei ahdistaisi enää.
Nyt lähden kahvinkeittoon. En oikeen ymmärrä, mutta mulla on slekeesti hirveet höyryt täällä, joten oli vähän pakko purkaa. Sori vaan taas! :flower: