Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

Dodii eli nyt mies eilen illalla vihdoin ja viimein antoi vihreän merkin, eli yrityskierto 1 ja kp taitaa olla ny 5/28...peittoa heilutellaan täälläkin sitten ahkerasti... :p ei sillä ettei se olisi mukavaa tuo lastentekokin :p :p minä en täällä tiiä mitä aatella kun mies suostui, luulin et pitempään pitäis vielä suostutella...uhkas tosin piuhat mennä poikkasemaan ettei tule enempää sitten :whistle:

Onnea Mutzillalle yritykseen :flower:

Vihdoinkin aurinkoinen ilma. Tosin tässä sitä ollaan sitten vatsa niin kipeänä, että alko jo jännittämään tuliko joku vatsatauti. Toivottavasti ei. Eilisestä ollu niin kipee ettei tolkkua.

Sitten kysynykin taas näitä, jos joku viitsii vastata. Mites teilä jo lapsia omaavilla, onko tullu jotain kremppoja siitä raskausajalta tai muuten? Tietysti tätä on silleen vaikea vähän verrata, että joka ikinen elinvuosi lisää tuo myös mahdollisuuden saadakin kaikkia ongelmia. Ainakin sen verran mitä oo lueskellut, niin aika monella on selän kanssa ongelmia kun ovat nostelleet huonosti lasta..mutta onko muita? Mietin ite, et hemmetti jos saa jonkun virtsarakko-ongelman, että pitää käyttää jatkuvasti vaippoja tai jotain..en tiiä voiko sellaista saada, mutta kaipa sitä on kaikki mahdollista B)

Jei..meillä alkaa pikkuhiljaa vihreä valo palamaan avomiehen 'pään päällä' -toivottavasti se nyt ei sammu juuri 'kriittisillä päivillä' parin viikon päästä. Mulla KP 22/26 -eikä mitään pistelyjä ole ollut mahassa..niitä menkkakipuja mä normaalisti kyllä kärsin jo viikkoa ennen menkkojen alkua. Hui! No kattellaan..tänään pitäis tulla Verkkoapteekin testilasti. Pääsee pian kokeilemaan..me ei siis olla mitään ehkäisyä pahemmin käytetty ku aina 'puolessa välissä jutustelua' vasta. Eli mahdollisuudet on olemassa -joskin ne on todella pienet. B)

Ei oo taas vähään aikaan tullut kirjoiteltua...
Mä en edes tiedä mikä kp mulla nyt on, edelliset menkat oli niin omituiset, etten tiedä voiko niitä edes menkoiksi kutsua. Kp 30 alkoi ruskea todella niukka vuoto, jota tuli vaan vessakäynneillä paperiin ihan vähän. Kuvittelin, että menkat on alkamassa, mutta tuota niukkaa vuotoa tuli kahtena päivänä ja se loppui siihen. Tuosta on nyt kohta 2 viikkoa ja ei oo menkkoja kuulunut. Eli nyt on joko kp 43 tai 13 mikäli noita edellisiä voi menkoiksi kutsua :/ En kai mä raskaanakaan voi olla, jos ollaan pupuiltu kp 9 ja kierukka poistettiin kp 13? :whistle: Ja siitä siis seuraavan kerran vasta reilun kolmen viikon päästä noiden "menkkojen" jälkeen (mies asuu siis vielä tän kuun loppuun toisella paikkakunnalla ja nähdään harvoin..). Mielenkiinnolla odotan millaset seuraavat menkat on...

Metsätähtösen kyselyyn: mulla ei jäänyt raskausajalta mitään vaivoja. Selkäkivut oli kyllä raskausaikana kamalia, mutta ne johtui vaan siitä kun vauva painoi hermoa ja ne loppui siis siihen kun sai vauvan ulos :) Noita virtsanpidätysongelmia voi tulla, mutta sitäkin voi ehkäistä treenaamalla ahkerasti lantionpohjalihaksia synnytyksen jälkeen.

Mäkin erehdyin tilaamaan Vauva-lehden vuodeksi, kun puhelinmyyjä sitä kauppasi. Kaupanpäälle tuli hoitolaukku, ehkäpä mä sillekin jotain käyttöä keksin vaikka meillä yksi onkin jo ennestään...Olisin mieluummin ottanut sen kantoliinan, joka oli joskus kaupanpäällisenä, mutta niitä ei kuulemma enää ollut.

Täällä on viime aikoina yöt olleet ihan kamalia, kun 8,5kk vanha esikoinen tekee hampaita. Joka yö poika herää itkemään ja ei enää nukahda millään...Viime yönä taidettiin nousta ylös 4.30 ja aamulla ennen seitsemää sain pojan nukahtamaan sohvalle mun kainaloon 1,5 tunniksi. Päivisin oon ihan silmät ristissä ja ei jaksais edes kauppaan asti kävellä...Päivällä poika onkin sitten niinkuin mitään ei olisikaan, ainoastaan noi yöt on vaikeita |O Onneksi mies muuttaa pian tänne niin voidaan vähän vuorotella yöheräämisten kanssa...

Täällä hirveä ärsytys päällä. Huomasin, että noiden koulukurssisekoiluiden takia (olin vahingossa ilm. yhteen väärään, kun siinä oli väärät tiedot ja nyt yritän päästä johonkin ylibuukatulle sen sijaan sitten..huoh!) oon stressannu tässä..ja siitä johtu varmaan nuo aiemmat migreeni, vatsakipuilu ja liekö se rinnan kipeytyminenkin (varmaan lihakset jumissa ku saa koneen eessä istua ja etsiä kursseja). Onneksi tuo viimeinen on jo vähän hellittäny, selkeesti venyttely auttaa =) Sitten oikeesti eilen meinasin postissa jo hermostua! Mulla on ollut tässä kolmas vai neljäs päivä alkamassa semmonen, että silmä väpättää tämän tästä..tai siis semmonen elohiiri tai mikä se on. Silmäkulmassa siis. Ja se näkyy. Niin mulla alko postissa yhtäkkiä jonossa se hulluna väpättää ja koko ajan siellä se väpätti. Oikeesti mua yhtäkkiä alko se niin hävettää ja kaikkee, että teki mieli rynnätä ulos :D Ärsyttävää, kun kaikki tulee kerralle. Oon jopa tässä yrittäny hulluna vetää magnesiumia ja kalsiumia, jos se auttais tuohon väpätykseen kun ainakin lihaksiin nuo aina auttaa. Muttei oo nyt kyl auttanu. Menee varmaan ohi heti, ku saa tämän stressin pois tästä. Ja se helpottaa viim ma. Että sitä ennen, väpätiväpäti :D

Tänään aattelin vähän autoa pestä ja imuroida sisäpuolelta. On jo semmosessa kuosissa, että köh. Kuhan täsäs nyt eka vähä aamukahvit ja muuta :saint:

Ja yöllä näin unta, että meillä oli vauva ja mulla oli aivan älyttömän hienon näkönen kantoliina. Tai se väritys =) Löytysköhän mistään..minä vähä luulen, etten jaksa ihan perinteisellä kantoliinalla mennä, kun se sidontahomma nyt näyttää niin monimutkaiselta ja aikaa vievältä..että ehkä hankin jonkun repun tai jotain..tosin niitäki on haukuttu. Että tiiä sit =) (Mitä tässä nyt on se 8kk ennen yrityksen aloitukseen, yritys ja sen jäkleen vielä mahd. raskausaika miettiä tätäki asiaa ;) )

Mitäs meidän yrittäville kuuluu? Minä toivon pikaista plussaa kaikille, tosin se kyllä takroittaa sitten sitä, että meiltä lähtee iso joukko hyviä tyyppejä toiseen ketjuun. Mutta se on sen väärti kuitenkin. Oon niin kamalan iloinen noiden yritysketjujen plussista, että tykkään vähä selailla niitä. Ja jos joku palautuu takaisinl, niin harmittaa ihan hirveesti. Jännää tämä minun kuumeilu B)

Viime yönä sitten sainkin tuta että minkälaista se olisi taas yöheräilevän vauvan kanssa, itse olin ihan sippi, nukahdin tytön viereen kun nukutin lapset ja mies kävi herättään miut sieltä et kömmipä omaan sänkyyn, no sitten kesken makeinpien unien tyttö alkaa taas yskimään ja huutaa äitii, äitiiii...
mies potki miut ylös ja ihan sumeessa oli tilassa kävin tytön luona...
tuli mieleen että niinköhän sittenkin haluan ne yöheräilyt vielä :LOL: on se kyllä sen arvoista, mutta kuitenkin, pisti mietityttämään...

nyt kp 7/28...huih...alkaa jo jännittämään, mietin tässä että pitäisikö niitä ovistikkuja kokeilla nyt, kun ei kertaakaan niitä ole koklannut, et sais koklattua niitä ,mutta rahan haaskaustahan ne taitaa olla kun muutenkaan ei ole paljoa rahaa tällä hetkellä kun mies lähti opiskelemaan..

onko täällä muita tupakanpolttajia? joko olette lopettaneet vai lopetatteko kun plussa tulee? itse aattelin taas lopettaa kun plusa pärähtää testiin, vaikeetahan se taas on kun sisarukset polttaa, äiti ja isä polttaa ja täti polttaa, joiden kanssa olen siis miltei päivittäin tekemisissä, pitää kait alkaa hengaamaan anopin kanssa niin ei tulis niin pahoja nikkiksia, anoppi kun lopetti jo miltei 2 vuotta sitten...niin ja tuo mieskin polttaa :kieh:
No sitä pitää aloittaa taas sukanneulomismaraton niin saa sen asian mielestä pois :LOL:

Saa taas lähipiiri hukkua sukkiin :saint:

Ite en polta, ku inhoan itseasiassa koko hommaa ja hajua. Mutta mulla tuollainen perhetuttu lopetti tupakanpolton seinään..hän poltti siis 2 isoa askia päivässä ja tupakanpolttoa takana 50 vuotta. Että näin :D Toki ei ole aina polttanut 2, mutta varmaan viimeset kymmenisen vuotta vähintään. En ite suosittele seinään lopettamista, vaan että pikku hiljaa vähennellään..ja sitähän voi alkaa vaikka heti tekemään. Jos ei sitten tulisi niin pahoja vieroitusoireita. Mutta näin tuo perhetuttuni tosiaan teki ja ei ole polttanut sen koommin. Joten kyllä se lopettaminen on ihan mahdollista, vähän hurjemmallakin taustalla =)

Juju siinä taitaa olla se, että pitää keksiä jokin uusi tapa siihen tilalle. Sehän voi olla mitä vaan. Tekee vaikka pari minsaa vatsalihaksia, kun tekee mieli polttaa, tai sitten aina niihin aikoihin alkaa vaikka katsomaan telkkaria tai lukemaan..mitä tahansa. Mutta ainakin itse ymmärsin, että jotain sijaistoimintaa tuohon kannattaa keksiä. Ja mielellään toki vähän terveellisempää.

Näin tsemppinä sitten kaikille tupakoiville! =)

Tupakoinnista Hienoa, että Mutzilla aiot lopettaa tupakoinnin :)

Itse en polta (joskus savut baarissa, typerää hommaa) ja inhoan sitä yli kaiken.. silti suosittelen, että mielummin pikkuhiljaa, tosin eri henkilöille sopii eri tapa.. Entä jos ottaisitte savuttomuus-haasteen? Jokainen laittaisi tietyn summan likoon (esim. 100e) ja jos ratkeaa takaisin polttamaan, jäljellä olevat saavat jakaa sen summan jne.. Eli jos tarpeeksi moni repsahtaa, niin viimeinen saa kivan summan :) Ja voisi tehdä, että jos yks olisi repsahtanut ja sen satanen muille jaettu, sitten jos joku toinen olisi saanut siitä vaikka 20e, niin jos hänkin aloittaa polttamaan uudelleen, myös se 20e menee jakoon, eli 120e.. :) :D

Esikoisesta tein noin että pikkuhiljaa ja ei miun homma, tytöstä taas plussasin pe niin lopetin maanantai aamuna, se 2 päivää siinä "henkistä" valmistautumista auttoi ja vähensikin jo tuona aikana niin kyllähän se tiukkaan tekee lopettaa tavalla kuin tavalla, mutta miun juttu on tuo kerrasta poikki.

Tupakoinnista, lopetin kaksi vuotta sitten syksyllä tupakoinnin niillä lääkkeillä. Mut sillon kun poltin ja aloin sit odottamaan niin meni aika kauan et pystyi sen lopettamaan. Olin kyllä aina raskauden ajan polttamatta, mut melkein heti laitokselta kotiin palattua aloitin uudestaan kun mies poltti. Nyt meistä ei kumpikaan enää polta ja yhtään ei ole edes mieli tehny. =)

Eilen kävin sit lääkärissä siel klinikalla ja kattoi noi munasolut et kuinka paljon niitä on ja minkä kokoisia. Nostettiin lääkeannosta (viimeiset neljä päivää) isommaksi. Mulla olis sitten ens viikon keskiviikkona 9.9 munasolujen keräyspäivä. Silloin saadaan sit tietää kuinka monta hyvää solua tuli ja sitten muutaman päivän päästä keräyksestä saadaan tietää et kuinka monta niistä hedelmöittyi. :heart:
Alkion siirto olis sitten 11.9 :heart: jos on mitä siirtää =)

Mulla ei ollut raskauden aikana mitää niin sanottuja ongelmia eli allergiatkaan eivät keväällä ja kesällä vaivanneet. Selkä ei ollut kipeenä. Mulle aina neuvolan tädit sanoivatkin että oot elämäs kunnossa ja näinhän se oli. Eikä mulle jäänyt mitään vaivoja raskauden jälkeenkään =)

:flower: Onnea Mutzilla yritykseen ja tietty kaikille muillekin yrittäville :flower:

Meillä päin on jonkinlainen syysmyrsky menossa kun tuulee kovaa ja vettä sataa. Kohta on lähettävä viemää koululaista kouluun ja eskarilaista eskariin. Ite menisin iltavuoroon töihin...

Mukavaa päivän jatkoa teille kaikille :hug:

Eilen alko menkat... testasinkin negan kun niin pitkästi venyi tämä eka kierto pillereiden jälkeen.. nyt siis kp2 ja yk2 :) ovista taas ootelleessa :D no me kyllä vaan ollaan sillä periaatteella, että tulee jos tulee.. ei jakseta vielä mitään laskeskennella :)

Anzzu, just ku kattelin tuossa joku päivä tuolta Metkun sivuilta (laitoin linkitkin) noita tärppiprosentteja..niin aika harvalla se oli ensimmäisessä tai edes toisessa kierrossa. Minusta sitä oli aika jännää lukea. Olikohan niin, että ensimmäisen 6kkn kohdilla 50% tärppää (tässä se linkki vielä: http://metku.net/~pesu/raskaudenalkaminen.php). Tai tarkennuksena, että ekan 6kkn kohdilla 50% tärppää, joilla on ollut käytössä e-pillerit ja jotka ovat ekakertalaisia. Jännä juttu, että tossa on taas synnyttämättömillä niin, että ekan 3kkn kohdalla jo 50% mahkut tärpätä jos ei käytä e-pilleriehkäisyä. Aika mielenkiintoista! Kukin voi tuosta katsella vähän omia. Mutta en tiiä miten tuo on päivitelty ja muuta. Taulukot on aina taulukoita B)

Unikeiju, mielenkiintoista lukea noista sun raskausjutuista, kun on niin erilainen systeemi. Mun mielestä nää raskautumisasiat on niin jänniä, että pitää varmaan ittee kieltää kohta tutkimasta yhtään juttua enää :D

Täällä sataa ja ropisee oikeen kunnolla, harmaa päivä menossa. Mutta jotenkin kiva fiilis silti. Syksy se tuloaan tekee. Oottelen kovasti ruska-aikaa, mun mielestä se on niin nättiä. Ei haittaa vaikka vähä sataakin :heart:

Tuo tupakointi on varmaan vähän tietyllä tapaa kuin sokeririippuvuus, paitsi vähän pahempi toki. Mutta jos mietittään sitä vierottautumista, niin toiset kertarysäyksellä irrottautuu sokerista ja toiset taas pikku hiljaa..pienentää annosta. Varmaan oikeestaan aika moneenkin eri vieroittumiseen tepsii nuo samat, vaikka vaikeusaste on toki aina eri. Mutta ehkä tosiaan jos miettii sitä, että milloin repsuilut on mahdollisimmat alhaiset, niin sillä keinolla lähtee. Mulle kans sopii kertarysäys ainakin sokerin kanssa, mutta mulla tasa ystävä esimerkiksi pienensi aina niitä suklaalevyjä pikkupatukoihin jne. Joten tää on varmaan asia, mikä pitää vaan kokeilla yrityksen ja erehdyksen kautta.

Kaamea vauvakuumea, vaikka stressiä onkin tuon koulun tähden. Mutta noin muuten. Munkin tekis mieli jo tilailla jotain ovulaatiotestejä ja kaikkea, apuva. Kuitenkin oon luvannut itselleni, etten niitä tilaisi ainakaan ekaan pariin kuukauteen, ku onnistun varmasti niistä tekemään itselleni stressin. Mutta kaipa se kaikki uusi kiinnostaa.

Muokkaus. Hyvä tuolla Metkun sivuilla tuo raskautumistaulukko. Vedetty vuoden -87 kirjasta! En jaksa ihan ajantasaisena tuota pitää, mutta ehkäpä se antaa jotain viitettä kuitenkin. Ainakin siihen, ettei heti tarvi olla hätäinen :D

Täällä on yksi tupakan polttaja...Tosin nykyään poltan hyvin vähän, 1-2 tupakkaa päivässä, kun ennen esikoista meni aski päivässä. Usein saattaa mennä koko päivä ilman tupakkaa, mutta illalla kun saan pojan nukkumaan, poltan sen yhden tupakan. Eikä sitäkään niinkään tee mieli, se on vaan paha pinttynyt tapa. Raskausajan olin polttamatta muutamia alkuraskauden lipsahduksia lukuunottamatta...Pojan ollessa noin kuukauden ikäinen, aloin taas lipsumaan ja otin silloin tällöin mieheltä tupakan. Mies polttaa paljon ja huomaa, että silloin tulee itsekin poltettua enemmän kun on miehen seurassa, mut yksin ollessa se tupakka ei edes välttämättä tuu mieleen :/ Tuon yhdenkin tupakan jätän kyllä viimeistään siinä vaiheessa pois, kun testi näyttää plussaa.

Mä menin sitten tilaamaan netistä raskaustestejä :D Googlettamalla löysin useampia tapauksia, jotka olivat tulleet raskaaksi niin, että olivat olleet yhdynnässä muutama päivä ennen kierukan poistoa ja tulleet raskaaksi kierukan poistopäivänä. Mullahan kuparikierukka poistettiin kierron puolivälin tienoilla ja muutama päivä ennen sitä pupuiltiin...Ja kunnon menkkoja ei oo sen jälkeen tullut, vaan epämääräistä tuhrua. Jos ei ensi viikkoon mennessä menkoista oo tietoa, teen sen testin, että saan mielenrauhan. Tai luultavasti siinä käy niin, että teen testin ja samana päivänä ne menkat alkaa, ei ois eka kerta :) Negaa mä kyllä epäilen, koska raskaus ois niin epätodennäköistä, kun mun kierto on ollut ennenkin epäsäännöllinen ja esikoisestakin ehdin olla vuoden ilman pillereitä. Toi tuhruvuoto vaan ihmetyttää, kun ei mulla oo sellaista ennen ollut :/ Ei pitäis googlettamalla lueskella mitään juttuja kun tulee ihan vainoharhaiseksi :D

Eilen tuli miehen kanssa taas pupuiltua ja päällä olo ei taida olla miun juttu, tänää vuotanut hieman verta :/ eli pitää vaan olla perinteisessä...toivottavasti tuo vuoto ei meinaa pahaa...ennen ei tosin ole tullut, mitta ilmeisesti eilen oli hieman liian luja meno :whistle:

R86
Iltapäiviä arvon naiset ja mukavaa viikonloppua:D

Tulen ihan lyhyesti kirjoittamaan. Mulle tulee kaveri Kouvolasta viikonlopuksi ja muutama muukin vieras päiväseltään tämän viikonlopun aikana käymään, joten pitää ennättää kauppaan ja vähän imuroidakin.

Halusin vaan tulla katsomaan teidän kuulumiset ja samalla päivittää omat kuulumiseni:) Eli täällä on nyt menossa YK1 ja kp 3/26-30. Kierron pituus on merkitty sen mukaan, mitä se on ollut pillereiden kanssa, joten saa nähdä millaiseksi se nyt luonnollisesti muodostuu. Mulla on siis nyt eka kierto alkamassa ilman pillereitä lähes seitsemään vuoteen, jaiks:eek:! En usko, että ainakaan ekasta tärppää, koska minussa on vähän ongelmaa. Siksi odottelen jonnekkin lokakuun puoleen väliin ennen testejä, jos seuraavia menkkoja ei aikanaan ala kuulumaan:) Lääkäri sanoi, että ekat luomumenkat voi hyvinkin tulla vasta joulun jälkeen ja se on jopa ihan tavallista pillereiden jälkeen:eek: Toivoa raskautumiseen kuitenkin on vaikka heti, joten yrittänyttä ei laiteta:)

Mä lähen tekee ostoslistaa ja sit kauppaan :wave:

Heipsan taas!

Täällä taas ollut kirjoitusbreikkiä, ja nimimerkkikin vaihtui. Oli jotenkin lapsellinen toi Lintsi85 niin nyt on nimi siis Lily-Jane, joka on aika lähellä omaa nimeäni :)

Metsis kyseli sänkyhommapolitiikasta, ja me ajaltetiin, ettei sen enempää vielä suunnitella.. Eli harrastellaan kun siltä tuntuu. Näin vielä toistaseks :) Tiedän suurinpiirtein, että milloin ovuloin niin silloin ehkä vähän enemmän.. Kuitenkin niin, ettei miehelle tuu paineita. Haluan, että tää menee mahdollisimman luonnollisesti nää ekat kuukaudet.

Kävin tänään gynellä ja kohdunkaula huomattavasti parempi kuin puol vuotta sitten, joten gyne antoi vihreää valoa lasten yrittämiselle!! Oli suuri helpotus ja luulenkin, että aletaan jo tässä kierrossa tjottailemaan. Nyt on kp 9/33, ovulaatio on yleensä ollut kp19-21 tienoilla. Joten ensi viikon viikonloppuna pitää puuhailla innokkaasti :) Vähän mietityttää, että pitäiskö odottaa vielä kuukausi, koska aloitin just koulun, mut toisaalta en rehellisesti usko, että ekasta varvista edes tärppäisi.

Pikkuvarpunen on kadonnut, tuliko plussa? :)

Mitäs teillä viikonloppusuunnitelmia? Mä kiikutan illalla viinipullon kaverin luo ja meen istuu vähän iltaa. Mies on polttareissa niin sillä menee varmaan aika lujaa :D Mä ajattelin ottaa aika rauhallisesti.. Huomenna näyttö klo 11, argh! Lauantaina! Ollaan siis muuttamassa ja tarkoitus olisi asuntoa myydä. Joku taisikin kysyä näistä asuntojutuista, ja juu, meillä on omistusasunto ja muutenkin hyvät puitteet perheenlisäykselle.

Nyt kun sai luvan jatkaa yritystä niin johan alko perhoset pauhaamaan masussa :D

Kivaa viikonloppua kaikille!!!

Hip hei, nyt menossa toinen kierto ilman pillereitä ja nyt alkoi sitten tjottailu =)
Tässä ois nyt ilmeisesti ovulaatio ihan näinä päivinä joten mies raukka on joutunut mun hyökkäysten uhriksi ;) ihan joka päivä ei ole keritty pupuileen.. pientä työkiirusta pukkaa.. ei jaksa aina edes ajatella seksiä kun tulee töistä kotiin 22 maissa ja on ihan poikki...

Jännittää tämä yrittäminen :D ja silti pakko yrittää pitää pää kylmänä ettei rupee liikaa toivomaan...

Oikein ihanaa ja hellää viikonloppua kaikille :heart:

vieläkin vuotaa verta...onko tää paha merkki vai just siitä et limakalvot on herkillä ku kp 8/28 meneillään, näin perämään emäntä arveli...tänää kävin uimassa niin piti lopettaa kuntouinti 600m kohdilla kun sattui niin mahaan ja sit loppuaika vesijuoksin ja se ei käynyt niin pahasti kipeetä...sisko mietti jo et oisko kystiä miulla, hällä kun on ollut ja se kuulemma aluksi just ilmeni niin että seksin yhteydessä vuoti verta...toivottavasti ei nyt yritys menis piloilleen... :/ nyt ollaan kaverin luona iltaa istumassa ja pidän hauskaa, ens viikoloppuna ois vielä perämaan emännän synttärit ja sit jos plussa pärähtää niin loppuukin juokseminen taas yli vuodeksi...tosin se vauva on mukavampi kuin tämä juokseminen :heart:

Mutzilla..tuossa on varmaan sekin, että yhdistyykö siihen vatsakipuja ja muuta herkkyyttä paikoin. Mut tuo on tosi vaikee senkin puolesta sanoa, kun itselläni ainakin pillerivaihdossa oli älyttömästi vatsanippailuja ja repäisykipuja ja vatsa tosi kipee..siis kun lopetin hetkeksi ja odotin seuraavat vaihtoon (resepti vähän myöhästy). Joten voi olla ihan jotain tuota, tai sitten inhottavampaa. Näkeekö noita kystia sitten miten? Ultrassa? Semmosessahan voi jossai vaihees käydä. Ite ainakin sain tosa viime jouluna ultrauksen, kun oli vatsa niin kipeä. Miettivät siis että onko jotain hämminkiä, että umpisuolen tulehdusta tai mitä tahansa. Että ei ainakaan näkynyt mitään, sano että hyvät vehkeet B) Mutta tommoseenhan vois yrittää päästä ihan julkisenkin kautta, sanoo vaan että vattaa särkee.

Mulla on sellainen fiilis,että tekis mieli vaan painua pehkuihin ja pysyä siellä. Joskus näinkin. Yleensä pidän viikonlopuista. Puh.

Yhteistyössä