Hei kaikille uusille :flower:
Silla..niinhän se meillä naisilla on. Ura kärsii ihan joka tapauksessa lapsista, koska meidän on pakko olla kotona se 9kk (ellei opiskele) ja..noh, se tietysti vaikuttaa, koska sitä aikaa ei olla töissä lisäämässä työkokemusta ja -vuosia. Mutta koska sinäkin siinä mielessä alat olemaan jo "vanha", niin en kyllä enää jäisi odottelemaan. Ehdit tehdä sitä uraa sit nelikymppisenäkin, jos et tuossa työssä, niin jossain muussa. Mut sulla on oikeestaan enää muutama vuosi aikaa käytännössä thedä lapsia. Ellet halua niitä yli 40senä tehdä. Ite en ainakaan uskaltaisi enää, paitsi oman kehon puolesta..mutta myös sitten kaiken maailman muut ongelmat alkavat tulemaan, mitä vanhempi mamma on. Kun taas miehillä sitten ei ole mitään hätää.
Mun pitää ilmeisesti lähettäää tämä viesti tässä välissä, että pääsen loputki viestit lukemaan..hetkinen..
Noniin..Minä en tosiaan uskalla katsela synnytysohjelmia. Ihan sen tähen, että se eka synnytys on vielä edessä päin..enkä oikeestaan halua nähdä mitään imukuppeja ja muita kauhukuvia yhtään mistään. Ennemmin haluan olla tietämättä niistä ja lukea silleen muuten rakentavasti..vaikka jostain tekniikoista tai jotain. Mutta nekin tuntuvat hyvin kaukaisilta, sen verran että olen tietoinen vaikka jakkaroista ja altaista ja tämmöttisistä..tosin en siitä, kuinka niitä käytetään esim. paikkakunnallani..vai käytetäänkö ollenkaan. Mutta tosiaan..en halua hirveästi tietää repeämisistä ym, jotenkin ne ei kannusta kyllä
Möhkis, muistan ku ite jätin viimeksi nuvaringin (piti vaihtaa ja en saanut heti reseptiä enkä uskaltanut enää käyttää aurallisen migreenin takia)..ja mulla kyllä tuli siinä paritkin vuodot ja kaikki :saint: Sai olla ihmeissään. Lisäksi mulla oli kaikki raskausoireet mitä vaan ihmisellä voi olla, oli keho sekaisin hormoneista.
Kiva seurata yrittäjien hommia, varsinkin noista ovistikkujutuista oon kiinnostunut. Tosin en ite uskalla niitä varmaan ottaa kovin aikasin käyttöön..kun tuota stressaamista pelkään. Mitä tulee noihin yrityshommiin, niin luin just tosta australialaisesta tutkimuksesta, jonka mukaan parempi harrastaa seksiä joka pv..että silloin ne siittiöt ovat laadukkaampia, vaikka niitä saattaa jonkin verran vähemmän ollakin. Eli kyllä! Aion sanoa miehelle sitten, että täällä alkaa orgiakausi :saint: Ja oikeen hyvällä tekosyyllä voin olla kärkkymässä joka päivä
Että tämmöset "petolliset" suunnitelmat mulla miehen pään menoksi :heart:
Meilä tosiaan tämä 53 neliötä, sauna, partsi on aika edullinen (kerrostalo), kun tosiaan on tämä asumisoikeus..eli vuokra on jotain 420e tms, ja vesimaksut ym paljon halvempia kuin ennen. Ja uusi talo, niin eitosiaan kuulu lapsiperheen itkut alhaalta vasemmalta meidän makkariin..vaikka heillä on makkari siinä. Aika jännä juttu. Yleensähän nuo kuuluu ihan armotta vaikka ois eri siivessä :kieh: Tosiaan asutaan edullisesti tässä nyt sen ajan, että valmistun..eli muutama vuosi menee, ehkä se pari kolme. Riippuen toki miten opinnot menee, sairastelenko ja miten nuo vauvahommat menee. Mutta tähtäimessä on omakotitalo..ja oon niin ahdistunut, että ehkä se pitää melkoisen uutena ostaa tai tehdä ite (tosin en haluaisi itse, koska näyttäis olevan melkoinen avioliittojen kaataja tuo talon rakentaminen). Sit on aika iso kylppäri, niin kyllä mahtuu sinne vauvan kanssa touhuamaan. Enemmän jännittää se, että miten sitä kulkee vauvan ja kahden koiran kanssa käytävillä jne
VArsinkin jos pitää ne vaunut..onneksi tämä on turvallinen talo, niin voi jättää vaunut kyllä tuonne vaunuvarastoon..jolloin ei tarvi käytävillä vaunuja raahdata.
Meillä oli miehen vanhemmat kylässä ja toivat kaikkea kivaa ulkomailta. Ilmakuivattua kinkkua löytyy ties missä muodossa. Minä niin rakastan niitä :heart: Harmi ku täällä Suomessa noita ei oikeen oo ja jos on..niin hinta on aikamoisen kamala.
Mutta pitää tästä lähteä juomaan iltateetä..söin liikaa kuudelta, niin oon vieläkin ihan räjähdyspisteessä.