Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

Nyt jäi pillerit pois, tänään en enää ottanut. Eka meinattiin, että söisin vielä 6 vkoa, sitten että nämä kaksi viikkoa, mutta en jaksa odottaa. Munasarjat kipuilee pillereiden vuoksi jne.. Eli menkkoja odotellaan ensi viikolle ja sitten alkaa tjot.. Lähinnä siis se, että mies ei vielä tärppiä tahtoisi, itse kovasti kyllä. Mutta tarkoitus katsoa miten kierrot tasoittuu, vai tasoittuuko ollenkaan.. Epäilen että kroppa ihan sekaisin. Viime kesänä tuli ekat kunnon luomumenkat kp 41 (kaksi vuotta meni), eli just alkoi tasoittua ja sit joulukuussa aloitin pillerit. Nyt siis 6kk syöty niitä ja saapi riittää. Eli käytämme ns. varmoja päiviä, eli saapi nähdä.. :) Kesävauvasta 2010 haaveilessa..

~Möhkis~
 
Onnea möhkikselle :heart: Onko niitä ekoja menkkoja muuten pakko odottaa? Tai ite oon vähän sitä mieltä, etten odottele mitään, vaan yritys alkanee heti kun ne pillerit loppuu B) Monissa lukee, että kantsis odottaa ne ekat vuodot, mutta toisaalta..monet sanoo, et paras aika on heti siinä raskautua. Joten sillä mietin. Ja en ehkä malta odottaa. Toivotaan, että nyt ei menisi ihan sekaisin kierto, Möhkis. Tosi inhottavaa, että kierrot on sekaisin. Ite aina mietin, ennen pillereiden syöntiä, että miten ne ystävät pärjäävät joilla kierto sitä sun tätä. Siis just kun on kuitenkin yläaste ja lukioikäistä, niin onpa kiva olla koulussa jos jotain tapahtuu ja ei heti huomaa :LOL: Ihanat mielikuvat taas mulla =)

Mulla on vielä 16pv tuota liuskaa ja sitten alkaa yhdeksän viimeistä ennen yritystä. Mua tosiaan vähän harmittaa, kun meillä on se honey moon (tai viikko) luultis sitten kun on hiihtoloma..ja se on inin turkasen aikaisin, etten sillon halua vielä pillereitä heittää pois. Ja silleen jotenkin, kun ois kiva ett uo ois sitten sitä aikaa..Noh, ei auta. Tuliki mieleen ,että pitäis käydä hakemassa uudet liuskat vielä. Nämä minit on siitä hyvät, ettei tule mitään taukoa syömisissä..jotkut pillerit oli sellaiset ja mielestäni eivät hvyät siitä syystä ollenkaan.

Apua, pitääki lähtee koirat käyttään. Ilmeisesti on vessahätä..eivät viime lenkillä uskaltaneet, tai toinen lähinnä, muuta ku pissata..kiitos ukkosen jyrähdyksen :D

Onko suositella hyviä lautapelejä? Monopolin lisäksi siis. Varsinkin kaksinpelattavia? Ollaan ostettu jo joitakin, lisää listalla ois pari. Nuo on mukavia, kun aika kuluu, varsinkin jos sataa vettä ja ei viitti tehdä mitään. Ja voittaa monesti telkkarin tölläämisen kuitenkin.
 
Metsätähtönen Ei tarviisi odottaa ja varmaan voisi nyt tärpätä, jos miehen punkkaan houkuttelisi. Kun lopetin ehkäisyn kesken liuskan, niin alkuunhan se on, kuin olisi unohtanut pillerit. Mutta tyhjennysvuotohan siitä väkisin tulee silti.. Ei ole pakko pitää taukoa pillereiden jälkeen, se vain auttaa määrittelemään lasketun ajan, muuta hyötyä ei ole. Itse toivoisin jo plussaa elokuulle, tosin mies menisi varmaan panikkiin, jos onnistuisikin :D

Yritän katsella rauhassa ja houkutella miestä seksikkäillä alusvaatteilla.. Mies sanoi, että kortsua emme käytä, vaan hän luottaa siihen, että olen käytännössä hedelmätön..
 
Onnea möhkikselle ja mukavia yrityksiä. :hug:

Ihanaa meillä keittiöremppa tehty ja kaikki tavarat kaapissa. Varmasti vielä muuttavat paikkaa, mutta ei ainakaan enää pahvilaatikko elämää eikä varsinkaan mikroruokia ja kertakäyttöastioita.

Mullakin vauvakuume kasvaa joka päivä vaan enemmän ja enemmän. Tallinnassa kun kävimme ystävä perheen kanssa löysin aivan ihania vauvan vaatteita stokkalta, suomessa en ole niitä nähnyt. Sain kuitenkin itseni pidettyä kurissa enkä ostanut mitään vielä. Voihan sitä mennä käymää syksyllä uudestaan ellei ennen sitä niitä tule tänne suomeen.

Meillä varmaa yritykset hoidoissa alkaa loka-marraskuussa. Mulla on yleensä ollu luovutushoito noihin aikoihin eli luultavasti luovutan munasoluja samalla hoitokerralla. Kyllä jännittää miten käy, tuleeko raskaaksi ym... Silloin kun ei ollu sterilisaatio tehty niin heti kun lopetin pillerit tuli yhet menkat ja seuraavat jäikin sit jo pois.
Elokuun alussa otan luultavasti klinikalle yhteyttä ja sit aletaan pikkuhiljaa suunnittelee hoitoa eteenpäin.

Miehen kanssa ollaan juteltu asiasta ja ainoo asia mikä häntä huolestuttaa on se että ei missään nimessä tule kaksosia, no mulle kyllä kelpais :heart:
 
Heippa pinoon pitkästä aikaa!

Me ollaan lomailtu, joten en ole tänne päässyt käymään ja voi minkä määrän olitte kirjoitelleet! :) millään en ehtinyt lukea, mutta pyrin senkin tässä vielä lähipäivinä tekemään! Uusiakin oli mukaan tullut, tervetuloa!

Möhköfanttis kiitos uudesta pinosta! Mukava alkaa seurailla kaikkien tilanteita! Korjaatko siihen mun kohtaan, että ehkäisy jätetään pois 09/09. Kun nyt siinä on 09/10, niin tarkoittaisiko se, että vasta syyskuussa 2010? Sori, en ihan ole nyt kärryillä ja se on ihan tavallista mulle :D

Ihna mieletöntä, että esikoinen tuli viime lauantaina 10kk ja nyt olis enää pari kuukautta siihen, kun ehkäisy jätetään... me tosin ajateltiin aloittaa ihan tjot-meiningillä, joten ei välttämättä ihan heti tärppää.. mutta jänniä aikoja! :) mulla on viime päivinä noussut hirveä synnytyskuume! ja se on ihan outoa, koska eka synnytykseni ei ollut helpoimmasta päästä mutta ei toki vaikeimmastakaan..

kesken jäi, poitsu kiljaisi vaunuissa...
 
Kattelin tuota listaa, että oon hännän huippuna. Mikä suomennettuna tarkoittaa sitä, että arvatkaapa tuleeko kaamea vauvakuume sitten, kun kaikki alkaa yrittelemään :LOL:

Unikeiju, vähän epäilen että samoja vaatteita tulisi lähi-Stockaan..niissä on aina erit ne kaupan ostajat, jolloin valikoimakin vaihtelee jonkin verran. Aina voi toki toivoa =)

Mulle ei kuulu oikeen mitään. Oon ikkunat pessy ja tämmöstä puuhaillu. Ja tänään pitäs siivota, kun huomenna/ylihuomenna tulee taas appivanhemmat kylään. Taino eihän ne vielä virallisesti tuolla nimellä kulje, mutta käytännössä joo B) Sit oliski tuparit ja pohjoseen reissu. Pitäs häihin kutsut tehdä ja lähtee mökkeilee :heart:

Täällä on vähän kurjat ilmatkin, joka jostain kumman syystä lisää tätä kuumeilua. Vettä vaan sattaa. PÄh. Ei oikeen huvita lähtee tonne pyöräilemäänkään, sen verran lahajkkaasti kyllä kastuu. Mietin, että ois läthenyt kuntosalille. Mutta jospa sitä vähän oottelis.

Tilattiin parit lautapelit netistä. Onpahan taas tekemistä. Noidenkin kans pitää olla sellaset, että sopii kaksinpeliin hyvin kun kaks meitä vaan pääasiassa noita pelaa :D Mutta nuo on ihan kivoja välillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suhveli:
me tosin ajateltiin aloittaa ihan tjot-meiningillä, joten ei välttämättä ihan heti tärppää.. mutta jänniä aikoja! :)
Tuli tästä mieleen, että kumpi se nyt on tehokkaampaa..joka pv vai joka toinen pv? Kun yritellään siis. Tuli vaan mieleen, kun näistäkin on niin kahta mieltä..ja toisissa on, että siittiöt eivät ehtisi kehittyä..mutta toisaalta mitä ite nyt paria uudempaa tutkimusta tms kattelin, niin niissä ois päinvastoin.

Kyllä tämä lisääntyminen on kuulkaas vaikeaa puuhaa! Sitä on jo pihalla ennen ku on ehtinyt alottaakkaan :saint:
 
Unikeiju Kiitos :)
Suhveli: Miepä vaihdan, sitä se teettää kun noppeesti listaa tekee :D
Metsätähtönen Siitä on monenlaisia mielipiteitä ja minun mielestä se on aika paljon kiinni miehen siittiön tuotannosta, eli ei voi varmaksi sanoa. Jos siittiöitä muodostuu nopeasti niin joka päivä, silloin niitä on tarpeeksi ja ne on laadultaan luultavammin hyvä laatuisia.. Jos taas tuotanto hitaampaa niin joka toinen pv on parempi, että kerkeää tulla.. Mutta tutkijoissa on kahta kuppikuntaa tuon asian kanssa..

Olen tällainen nopean toiminnan ihminen. Tänään päätin käydä vaihtaa tyttönimeni takaisin (paljon harvinaisempi, vain 88 hlöä, osa tosin jo kuolleita). Ja tuntia myöhemmin nimi vaihdettu :) Nyt siis totuttelua taas uuteen sukunimeen..

Itsellä kova stressi, koska tiedän haaveilevani liikoja. En tule raskaaksi ilman hoitoja, mutta silti toivon ja unelmoin.. ja voihan se ihme tapahtua.. Tänään ekaa kertaa seksiä suojaamatta, periaatteessa nyt on tilanne että pilleri ois unohtunut, koska ei ole tyhjennysvuoto alkanut.. Mutta saa nähdä.. ahdistaa vaan koko kuume, on se helppoa niillä keille ei tää tauti iske.. :headwall:
 
^ Mulla ei vielä muutama viikko sitten ollut yhtään kuumetta.. tai sit se on piilenyt todella hyvin... Toki on tietyllä tavalla tullut kuumeiltua jo sellaiset neljä vuotta, mut eron jälkeen kuume meni pakkasen puolelle.. mutta nyt on kauhea olo, koko ajan vain miettii raskautta, vauvoja jne.. huoh.. :headwall:
 
Ihanaa kun toisilla jo yritys alkanut B) Ja nyt kun tuonne etusivun listalle tuli tuo plussanneet kohta kera sydämen ni alkoi jotenkin tuntua vielä todellisemmalta ja jännemmältä koko juttu ja tietysti vauvakuume 10+ :D

Täällä aika monikin kertoo et yritys käynnistyy ihan tjot meiningillä ja niin myös täälläkin ajateltu. Minä tietysti parin kuukauden jälkeen hommaan kaikki ovistestit sun muut greippimehut jos ei tärppi ole käynyt :LOL: että se siitä tjottailusta. Kuitenkin yritän viimeiseen asti pysyä noista ovulaatiotesteistä erossa. Luulen, että aiheuttaisivat vain enemmän paineita koko asiaan minun kohdallani. No senhän näkee sitten syksymmällä miten asiat lähtee luistamaan. Mies on niin varma, että heti jäisin odottamaan, kun on jo se yksi keskenmennyt raskaus takana joka sai alkunsa ihan yllättäin puskan takaa. Olen kyllä selittänyt, että ei ne asiat välttämättä niin kuitenkaan mene. Kun nämä kuukautiset heittelee yms. Pelkään vaan, ettei sitten pettyisi kovin :( Mites se todennäköisyys muutenkaan on jäädä heti raskaaksi? Olikohan jotain 20 %(?) luokkaa, että aika epätodennäköistä. Tarkoitus ei nyt ole masentaa ketään tällä tiedolla :attn:

Ajattelin käydä korvapuusteja leipomaan kun ovat lasten herkkua. Katotaan miten käy itseni kanssa. Pystynkö syömään vai yhden tai kaksi vai meneekö puoli peltiä kerralla kuten aina ennen :whistle:

Ai niin. Ihan uteliaisuudesta kyselen, että minkäkokoiseen kotiin teillä vauvaa toivotaan ja paljon asukkaita ennestään? Meillä siis kohta 102 neliöinen omakotitalo, 4h ja keittiö. Vanhemmilla lapsilla omat huoneet ja vauva tulisi meidän makkariin ja tulee sinne jäämäänkin kun huoneet loppuvat kesken. Tuo talo on muuten ihan kiva, mutta säilytystilaa ei juurikaan ole. Esim. vaatehuone puuttuu kokonaan joten kaapit vievät kaikissa makkareissa paljon tilaa. Meidän huoneeseen joudutaan laittamaan 3 parikaappia jotta saa tavaroille säilytystilaa. En sitten tiedä miten häkkisänky vielä mahtuu...No suurempaa taloa ei nyt ole varaa katella et jotenkin on vaan mahduttava. Parin vuoden päästä ehkä tehdään nykyisestä katetusta ulkoterassista lämmin tila ja sinne sitten lisää säilytystilaa.

Nyt niitä pullia leipomaan :p
 
Adama: Mie ostin ovistestejä, vaikka en niihin luota ollenkaan. Ihan sen vuoksi, että tiedän, kun menen lapsettomuuslääkärille valittaa kierto-ongelmia, ensimmäisenä kysyy olenko bongannut ovulaatiota.. Joten tikutan heti eka kierron kp 7 eteenpäin, niin pitkään että a)loppuu testit, b) tulee plussa tai c) alkaa menkat..

Todennäköisyys tulla raskaaksi on 15-20% luokkaa, että ei kovin suuri. Ja siihen lisää sen, että joka viides raskaus menee kesken, niin ei ihme, jos suomen väkiluku pienenee.. :| Juuh, oon pessimisti, henkeen ja vereen..

Asunnosta Meillä asuntona tällainen huima 50 neliöinen kaksio, mutta hakusessa kyllä väh. 65 neliöinen kolmio parvekkeella.. Nyt vain halpa vuokra (3km keskustasta, 420e/kk, norm. tällaiset meillä päin maksais väh.550e..) pitää meidät tässä, mutta toisaalta, pohjaratkaisu antaa tähän tosi toimivat neliöt.. :)

Mie olen ajatusshoppaillut, ja kohta varmaan ostanutkin kaikkea mahdollista :( Äitiyshousuja, vauvan vaatteita yms.. nytkin laitoin niihin ovistesteihin 25e.. tyhmä mie.. ja vauvalehti 33e ja Me Naiset lehti 25e.. hohhoij.. ihmekös kun mies ihan finito mun höpinöille.. :LOL:
 
Möhköfanttis hyvä noin ennakoida mitä lääkäri mahdollisesti kysyy ja muutenkin ymmärrän kyllä täysin miksi toiset ovista tikuttavat. Minullahan nuo kierrot olleet nyt viimeiset neljä kuukautta niin että joka toinen venynyt yli 40 päivän ja niin ei ole koskaan ennen ollut vaikka epäsäännöllinen kierto muuten kyllä. Syy miksi minä pelkään noita ovulaatiotestejä on se, että jos/kun saan positiivisen tuloksen ja sitten kuitenkin menkat alkavat ni minä pessimisti ajattelen heti, että on jotakin vialla :kieh: vaikka tiedän, että raskaus jatkuakseen vaatii muutakin kuin sen, että munasolu irtoaa ja mahdollisesti hedelmöittyy. Paljon pitää olla onnea pelissä. Minun siskolleni sanoi Tapio Kurki (tekee niitä 3d vai 4d ultria helsingissä), että munasolu ei välttämättä hyväksy kaikkia siittiöitä, vaikka ihan kelpo siimahäntiä sisään yrittäisikin ja munasolussa ei itsessään olisi vikaa. Ja sitten kiinnittyminen saattaa epäonnistua. Täällä siis toinen tavan pessimisti :wave:

Ja se vielä, että ystäväni joka ei jäänyt millään raskaaksi alkoi mittamaan itseltään aamulämpöjä (etsi merkkejä ovulaatiosta siis). Silloin 90-luvun lopussa ei kai ovistestit olleet vielä niin yleisesti käytössä. Sitten kun meni lääkäriin asiasta ni lääkäripä pyysikin ihan ensin mittamaan aamulämpöjä jokusen kuukauden. Onneksi ystäväni oli tajunnut mittailla siis jo pidempään ja näytti lääkärille monelta kuukaudelta ylös kirjatut lämmöt. Joten heidän asiassaan päästiin heti hyppäämään yhden vaiheen ylitse. Hyvä siis jos voi ennakoida mitä lääkäri heti kysyy tai pyytää tekemään.

Meillä mies on ihan kyllästynyt kun mietin jatkuvasti nimiä mahdolliselle vauvalle. Onnex en ole yhtään ajoissa :whistle: . Meillähän on nyt sillai jännä tilanne, että mies olisi jo valmis luopumaan ehkäisystä, mutta minä en kun työsopimukseni on tehty toukokuun 2010 loppuun. Olenkin jo kirjoitellut siitä aikaisemmin edelliseen ketjuun. Jotenkin tuntuu, että toimisin väärin jos nyt jäisinkin raskaaksi ja joutuisin jäämään äitiyslomalle jo heti keväällä. Ihan kuin petkuttaisin työnantajaa jotenkin. Siksi ollaan ajateltu aikaisintaa tuota lokakuuta ja ihan ihan aikaisintaan syyskuuta. Toisaalta lapset eivät tule juuri silloin kun tilataan ja sitten jos menee pidempään ni harmittaa kovasti kun oltais hyvin voitu aloittaa yritys jo aikaisemmin. Tämä on tosi vaikeaa kun ei ole vakituista työtä. Olen kyllä alalla jossa töitä riittää tai ainakin tähän asti riittänyt. Kesäksi aina pistävät pois, mutta elokuussa aina hommat jatkuvat. Välillä tuntuu, että :headwall: kun yritän yhdistellä työ ja perheenlisäyskuvioita järkevästi.

Nyt katsomaan et olisko pullataikina noussut tarpeeksi :)
 
Adama meilläkin yritykset alkaa viimeistään marraskuussa. Saan vakinaisen paikan marraskuun puolesta välistä ja sit siinä on vielä neljän kuukauden koeaika. Tähän asti olen tehnyt erimittaisia sijaisuuksia eripaikoissa.

Näin viime yönä unta että meille oli syntynyt vauva, mutta niin kuin muissakin vauva unissa en nää sitä sukupuolta. Mulle ekan raskauden aikana mummo sanoi että jos näkee alastoman vauvan unessa tai siis sen sukupuolen niin tuottaa kuulemma huonoa onnea. Oon myös nähnyt niinkin että ollaan oltu vauvan kanssa uimassa mutta sillä oli koko ajan vaippa, näin tais olla toisen raskauden aikana. Ihmeellisiä noi unet!!!

Asunnosta meillä on vanha rintamamies tyyppinen talo johon tehty -90 luvun alussa laajennus (mieheni lapsuuden koti ja hänen isänsä on laajennuksen tehnyt). Ekassa kerroksesta josta tullaan sisälle meillä on eteinen ja kolme varasto huonetta. Toisessa kerroksessa on yksi makuuhuone (minun ja mieheni), olohuone, keittiö, vessa, kylpyhuone, sauna, kodinhoitohuone ja sellainen työnurkkaus. Kolmannessa kerroksessa on vaatehuone, neljä vinttiä ja kolme makuuhuonetta, koko yläkerta on lasten valtakuntaa. Meillä on ehkä joku sellanen 200 neliöö kokonaisuudessaan. Pikkuhiljaa tehdään tästä kodista meidän näköinen.

Nyt alkoi lapset heräilemään joten lähden suihkuun ja lapset saavat otttaa aamupalaa.
 
Mulla jäi viimeksi juttu kesken :LOL: Niin vauvakuumeesta vielä, että se on ihan kamalaa, kun se yllättäin jotenkin iskee. Ihan ennalta-arvaamatta nurkan takaa, vieläpä takaapäin. Yritäppä siinä sitten! En ees ymmärrä miten tämä biologia oikeasti näin paljon voi vaikuttaa, mutta pakkohan sen on =) Ahdistaa vaan jopa joskus tämä yrityksen odottaminen..entäpä sitten, kun yrittää? Voi kamaluus.

Me asutaan asumisoikeusasunnossa, n. 53 neliötä ja kaks piskiä vielä löytyy. Ja iso parveke. Mutta sitten kun valmistun, niin aletaan katselemaan omakotitaloasioita. Mutta hyvin tänne mahtuu lapsi, on hyvä pohjaratkaisu. Kunnon hissi ja vaunuvarastot ym.

 
Me ollaan samassa talossa olevaan kolmioon jonossa.. ois 70 neliöinen, iso parveke, 515e/kk.. kolme kolmiota ois, mutta kahteen on just muuttanut lapsiperheet.. yksi voisi ehkä vapautua..? saa nähdä :) Ärsyttää, kun ois tajunnut laittaa jonoon itsensä keväällä, niin ois 1.5. saatu kolmio.. mut toisaalta, hyvä tässä on nyt asua ja tähänkin sopii loistavasti vauva :)
 
Hipshei!
Täällä jo möhkis jättänyt pillerit, toivon todella sinulle että tyhjennysvuoto tulisi ja sen jälkeen jonkunlaista logiikkaa kiertoihin! Tai sitten ei kiertoja ollenkaan ja :heart: .
Asunnoista kun oli puhetta, niin me muutetaan tänään omakotitaloomme, oih. Eli vanha rintamamiestalo, 3kerrosta, tai siis,kellari missä on puusauna ja PALJOOOOON tilaa, keskikerroksessa keittiö,sauna,olkkari,vaatehuone ja "apukeittiö". Yläkerrassa kaksi vaatehuonetta ja 3makuuhuonetta. Eli tilaa on kahdelle aikuiselle ja kahdelle kääpiöpinserille rutkasti :LOL: Kukas se oli kun valitti kaappitilasta, meiltä sais :p Se hyvä puoli vanhoissa taloissa on, että niissä on yleensä todella paljon ollut/on komero- ja vinttitilaa.
Mutta täällä kanssa ollaan niiiiiin vauvakuumeen oireissa taas, että oksat pois! Ei tuu elämästä mitään! Huoh!
Mutta jeps. Muutto jatkuu--->
 
Meillä on omakotitalo (70-luvulta). Neliöitä taitaa olla reilu 150.

Tosiaan eilen käytiin vyöhyketerapeutilla ja nyt tänään meillä on ollut paras päivä pitkiin aikoihin. Poika on kyllä ilmoittanut milloin on nälkä (tosi usein :) ) ja milloin väsyttää (ei tosin malttais nukkua, mutta paremmin silti nukahtaa kuin ennen), mutta turhia itkuja ei ole ollut lainkaan :D Pitää varmaan soittaa sinne ja varata vielä varulta uusi aika.

Jos siis itkuisuusongelma ratkesi, niin sitten voin alkaa keskittyä painonpudotukseen ja sitten oiskin jo toisen lapsen aika :D
 
Hei kaikille!
pääseekö vielä mukaan?
Kahden vuoden kuumeilun ja vihjailun jälkeen (siis mun taholta) mies on ruvennut näyttämään vihreää valoa vauvatouhuihin. Vielä olis e-pilleriliuskassa 14 päivää syömättä. Sen verran tässä on nyt molemmilla vielä "mietintäaikaa". Itsellä ikää jo 32 ja tuntuu että olisi jo aika alkaa yrittämään.

Tosin sain juuri kesällä ylennyksen ja uusia alaisia ja paljon lisähommia... hieman harmittaa ja pelottaa tämä ajoitus. Mutta mies on nyt valmis ja eiväthän ne työt sieltä mihinkään karkaa... kai...

Kävin tänään ostamassa paketin foolihappoa, joten valmistelut on aloitettu. Kun vaan pystyis oleen hihkumatta asiasta muille.. Lupasin miehelle että on ihan meidän kahden välinen juttu tämä yrittäminen. Ei sitten tarvitse vastailla "joko tärppäs" kyselyihin.

Ajatukset leijuu pilvissä ja toiveet on korkealla. Mitä jos tärppääkin jo tänä syksynä? Pakko olla kuitenkin realistinen, takana 10 vuotta pillereiden syömistä... ja ympärillä tuttuja joilla yrittäminen kestänyt jo vuosia :(
 
No niin, oon ihan samaa mieltä metsätähtösen kanssa. Vauvakuume kun iskee niin, voi voi....

Meillä oli aluksi tarkoitus että jos jokunen vuosi vielä odoteltais ennen vauvan tuloa, mutta päivä päivältä suuremmaksi kuume kasvaa eikä kyllä pysty syksyä pitemmälle venyttää....

Sillalle Tervetuloa mukaan... ei ne työt sieltä työpaikalta katoa mihinkään. Ja ainahan se kannattaa alkaa yrittämään kun ei koskaan tiedä kauan siinä menee...

Meillä yöllä tuli nuorimmainen poika viereen nukkumaan, valitteli kovasti jalkojaa (kasvukipuja) ja annoin särkylääkkeen. Loppu yön nukkui ihan hyvin, mutta nyt äsken kun heräsi sanoi että jalat on vieläkin vähän kipeät.
 
Minä voisin ehkäpä ilmottautua tähän joukkoon :)

Miulla on 06/08 syntynyt tyttö ennestään. Nyt seurustelen miehen kanssa, jonka olen jo kaverina tuntenut vuosia, mutta hän ei ole ensimmäisen tyttöni biologinen isä.. hänellä ei ole myöskään vielä omia lapsia.
Miehellä kova vauvakuume ja hän on kovasti suostutellut minua vauvan tekoon ja olen vähän suostumassa.

Olen juuri valmistumasta amk:sta ja nyt teen 1/2v sijaisuutta oman alani työpaikassa. Se vähän mietityttää, että miten työpaikan kanssa, kun ei ehdi sitä saada.. hmm.. mutta milloin se oikea aika nyt sitten muka on lapsen teolle.. siinä kysymys :D

Olen siis 25 vuotias 1v tytön äiti :)

-Anzzu
 
Silla Mutta koska ois oikea aika vauvalle? Ura on aina, se pysyy ja kehittyy.. Mutta hedelmällisyys laskee koko ajan.. Kuten olet jo lähipiirissä nähnyt, se ei käy kaikille leikiten. Toki osalle, muttei kaikille. Tervetuloa siis pinoon kuumeilemaan, kyllä me suhun kunnon vauvakuume tartutetaan, että unohtuu työasiat :D Ilmeisesti teille ekaa kuumeillaan? (laitan sinut listaan?
Anzzu Tervetuloa! :) ihana, että joillain mies kuumeilee tosissaan.. ei vaan meillä :kieh: Nooh, eipä se ole esteenäkään jos onnistuisi, se riittää minulle, kun tunnen hänet.. Ei ole koskaan, eikä tule olemaan, vauvakuumeilevaa tyyppiä.. Minkä laitan sinulle yrityksen aloitukseksi?
 

Yhteistyössä