Onnea möhkikselle :heart: Onko niitä ekoja menkkoja muuten pakko odottaa? Tai ite oon vähän sitä mieltä, etten odottele mitään, vaan yritys alkanee heti kun ne pillerit loppuu B) Monissa lukee, että kantsis odottaa ne ekat vuodot, mutta toisaalta..monet sanoo, et paras aika on heti siinä raskautua. Joten sillä mietin. Ja en ehkä malta odottaa. Toivotaan, että nyt ei menisi ihan sekaisin kierto, Möhkis. Tosi inhottavaa, että kierrot on sekaisin. Ite aina mietin, ennen pillereiden syöntiä, että miten ne ystävät pärjäävät joilla kierto sitä sun tätä. Siis just kun on kuitenkin yläaste ja lukioikäistä, niin onpa kiva olla koulussa jos jotain tapahtuu ja ei heti huomaa
Ihanat mielikuvat taas mulla =)
Mulla on vielä 16pv tuota liuskaa ja sitten alkaa yhdeksän viimeistä ennen yritystä. Mua tosiaan vähän harmittaa, kun meillä on se honey moon (tai viikko) luultis sitten kun on hiihtoloma..ja se on inin turkasen aikaisin, etten sillon halua vielä pillereitä heittää pois. Ja silleen jotenkin, kun ois kiva ett uo ois sitten sitä aikaa..Noh, ei auta. Tuliki mieleen ,että pitäis käydä hakemassa uudet liuskat vielä. Nämä minit on siitä hyvät, ettei tule mitään taukoa syömisissä..jotkut pillerit oli sellaiset ja mielestäni eivät hvyät siitä syystä ollenkaan.
Apua, pitääki lähtee koirat käyttään. Ilmeisesti on vessahätä..eivät viime lenkillä uskaltaneet, tai toinen lähinnä, muuta ku pissata..kiitos ukkosen jyrähdyksen
Onko suositella hyviä lautapelejä? Monopolin lisäksi siis. Varsinkin kaksinpelattavia? Ollaan ostettu jo joitakin, lisää listalla ois pari. Nuo on mukavia, kun aika kuluu, varsinkin jos sataa vettä ja ei viitti tehdä mitään. Ja voittaa monesti telkkarin tölläämisen kuitenkin.