Sinusta ap on pelkän aloitusviestin perusteella tyhmä ja yksinkertainen? Aika kummallista, että yleensä juuri sinä vastustat tällä palstalla todella voimakkaasti kaikenlaista nimittelyä ja tuomitsemista. Olet mm. kritisoinut ihmisiä, jotka tuomitsevat pettäjiä tai suhtautuvat epäilevästi polyamorisiin perheisiin.
Kyllä, tyhmä tässä asiassa. Älä sorru itse nyt typerään käytökseen ja yrität liittää muita asioita tähän jatkoksi että kun olen joskus sanonut jostain muusta asiasta niin tai näin, niin nyt minun kuuluisi olla sitä tätä ja tuota mieltä. Sori ei toimi niin.
Kritiikissä ei ole mitään vikaa kun on joku oikea syy antaa sitä, kuten esimerkiksi
TYHMÄ KÄYTÖS. Sivuutit täysin sen asian että se
mistä minä paasaan noissaketjuissa on henkilökohtaisuudet, eli pyritään ihmisestä kaivamaan asioita, mitkä on tai ei ole tosia ja niihin keskitytään, ei siihen mistä puhutaan, itse asiaan.
Tässä oli nyt minun mielestä aika pitkälle kyse ap:n omasta asenteesta ja miten kokee tilanteen. Tyhmää oli täynnä asenne. Se miksi oli tyhmää, olen jo useamman kommentin verran kirjoittanut.
Jos ap olisi tehnyt ketjun missä kysyy muiden suhtautumista hypoteettiseen tilanteeseen missä mies muuttaa mielipidettä lapsien tekemisen suhteen ekan läpsen jälkeen, ei olisi tarvinnut sanoa että "tyhmä ap" vaan olisi voinut keskustella asiasta, mutta kun liitetään omat tunnereaktiot asiaan ja syytetään toista henkilöä siitä kun kehtaakin muuttaa mielipidettä asiasta mitä ei voinut tietää etukäteen, se on
tyhmää.
p.s. jos minusta on sekin tyhmää että ei tiedetä mistä asiasta edses puhutaan (vaikka poly) ja väitetään paskaa, niin on sekin ihan helvetin tyhmää käytöstä. ja tuomitseminen omien virheellisten oletusten mukaan, on vielä tyhmempää.
tässä asiassa ei tarvinnut oletella, kyllä ap ihan itse osoitti miten tyhmä oli.
toki voi sympatiseerata lapsen kaipuuseen, mutta enemmän minua kiinnostaa se että se yksi lapsi ei riitä ja mies on paska kun ei halua enempää... eli olemassa oleva perhe kärsii kun se fantasia tulevaisuudesta on uhattuna, kun mikään ei riitä.