Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Toivottavasti lapsi on jo kotona ja ap:n palstahiljaisuus johtuu äidin ja lapsen iltatoimista sekä iloisesta jälleennäkemisestä.
Niin, toivottavasti asia on juuri näin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Toivottavasti lapsi on jo kotona ja ap:n palstahiljaisuus johtuu äidin ja lapsen iltatoimista sekä iloisesta jälleennäkemisestä.
kuulostaa melko uusavuttomalta tehdä ongelma asiasta jota ei ole. Mies pois töistä ja poika tarhaan, kun vauvaa pitää jossain käyttää... Äly hoi... Ei kai se yks tarhapäivä, siis sen poisjäänti hyvänen aika maailmaa kaada. Rutiineista voi joskus löysätä ja vaikka jättää se kireä pipo pois päästä.Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:Oho, täähän herätti keskustelua. 2-vuotiasta poikaa ei näy eikä isovanhemmat vastaa puheluihin eikä viesteihin. Suuttuvat aina kun jostain sanotaan mitään negatiivissävytteistä.
Joo, pohdittiin aika lailla taannoin kun poikaa kysyivät matkalle mukaan, että jaksaakohan noin rankan reissun, mutta aateltiin antaa isovanhemmille mahdollisuus kun 1. kertaa ikinä pyysivät poikaa mihinkään mukaansa. Olisi toki ollut kiva, että ekalla kerralla oisivat vaikka ottaneet päiväksi kotiinsa pojan tms, mutta parempi tämä kuin ei mitään. Ja juu, silloin en tosiaan luvatessani pojan reissuun muistanut, että tarhaan oli sovittu eka päivä loman jälkeen huomenna. Mutta se nyt jää. Poika jatkaa 2x viikossa 5 tuntia tarhassa VAIKKA meillä onkin vauva kotona kanssani. Ihan täysin itsekkäistä syistä pidän pojan tuossa ihanassa pienessä tarhassa, etten menetä mahtavaa paikkaaAjatelkoot kuka mitä haluaa, lapsi tykkää mielettömästi ja samoin minä kun voin sopia kaikki neuvolat ja muut sitten näille päiville. Ja tosiaan en aio huomenna herättää poikaa 8.00 jos pääsee keskellä yötä vasta nukkumaan. Mies jää pojan kanssa kotiin ja minä pienen kanssa lääkäriin menen.
Ollaan molemmat yritetty soittaa, mutta ei vastata. Soitan varmaan kohta poliisit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä muakin ihmetyttää miksi 2 vuotias viedään tarhaan vaikka itse on kotona vauvan kanssa?? Ei varmaan virikkeiden takia tarvitse viedä(
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja rapu:kyllä mä olisin kihahtanut.
tosin alun alkaen en olis antanut poikaa tuommoselle reissulle ei niin tuttujen kanssa
Peesi..meillä tosin kyläillään niin usein kumpienkin isovanhempien luona, että vaikea kuvitella että vasta 2v. ois lapsi heillä hoidossa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaista:kuulostaa melko uusavuttomalta tehdä ongelma asiasta jota ei ole. Mies pois töistä ja poika tarhaan, kun vauvaa pitää jossain käyttää... Äly hoi... Ei kai se yks tarhapäivä, siis sen poisjäänti hyvänen aika maailmaa kaada. Rutiineista voi joskus löysätä ja vaikka jättää se kireä pipo pois päästä.Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:Oho, täähän herätti keskustelua. 2-vuotiasta poikaa ei näy eikä isovanhemmat vastaa puheluihin eikä viesteihin. Suuttuvat aina kun jostain sanotaan mitään negatiivissävytteistä.
Joo, pohdittiin aika lailla taannoin kun poikaa kysyivät matkalle mukaan, että jaksaakohan noin rankan reissun, mutta aateltiin antaa isovanhemmille mahdollisuus kun 1. kertaa ikinä pyysivät poikaa mihinkään mukaansa. Olisi toki ollut kiva, että ekalla kerralla oisivat vaikka ottaneet päiväksi kotiinsa pojan tms, mutta parempi tämä kuin ei mitään. Ja juu, silloin en tosiaan luvatessani pojan reissuun muistanut, että tarhaan oli sovittu eka päivä loman jälkeen huomenna. Mutta se nyt jää. Poika jatkaa 2x viikossa 5 tuntia tarhassa VAIKKA meillä onkin vauva kotona kanssani. Ihan täysin itsekkäistä syistä pidän pojan tuossa ihanassa pienessä tarhassa, etten menetä mahtavaa paikkaaAjatelkoot kuka mitä haluaa, lapsi tykkää mielettömästi ja samoin minä kun voin sopia kaikki neuvolat ja muut sitten näille päiville. Ja tosiaan en aio huomenna herättää poikaa 8.00 jos pääsee keskellä yötä vasta nukkumaan. Mies jää pojan kanssa kotiin ja minä pienen kanssa lääkäriin menen.
Ollaan molemmat yritetty soittaa, mutta ei vastata. Soitan varmaan kohta poliisit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis onko yleisesti juuri tarhapaikoista pula vai kokonaisuudessaan hoitopaikoista?meillä päin nimittäin tuntuu olevan 13 pph:a tusinassa vaikka päiväkoteja ei liikaa olekaan.ja mä en myöskään ymmärrä miksi se hoitopaikka pitäisi aina saada ihan siitä kodin vierestä..meidän esikoinen aloittaa myös nyt "virike"lapsena pph:lla ja minä olen vauvan kanssa kotona.meininki käy esikoisen kanssa välillä niin hurjaksi,että neuvolassakin oltiin sitä mieltä,että hoitopaikka saattaisi auttaa meitä.
ja kyllä olisin suuttunut isovanhemmille tuosta,etteivät vastaa puhelimeen vaikka alunalkaenkaan en olisi päästänyt koko matkalle lastani..
Alkuperäinen kirjoittaja meilläpäin näin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä muakin ihmetyttää miksi 2 vuotias viedään tarhaan vaikka itse on kotona vauvan kanssa?? Ei varmaan virikkeiden takia tarvitse viedä(
Asian vierestä; meidän tuttava kuskaa joka päivää 1.6veen ja 4veen tarhaan virikkeiden vuoksi.Ja itse viettää aikaa hoitovapaalla,en kyllä ymmärrä miten kela katsoo tämän läpi sormien
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja meilläpäin näin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä muakin ihmetyttää miksi 2 vuotias viedään tarhaan vaikka itse on kotona vauvan kanssa?? Ei varmaan virikkeiden takia tarvitse viedä(
Asian vierestä; meidän tuttava kuskaa joka päivää 1.6veen ja 4veen tarhaan virikkeiden vuoksi.Ja itse viettää aikaa hoitovapaalla,en kyllä ymmärrä miten kela katsoo tämän läpi sormien
Miten niin läpi sormien??
Eikö tuollakin äidillä ole ihan tasan sama OIKEUS siihen hoitopaikkaan, kuin työssäkäyvälläkin?! Ei hän siinä mitään väärin tee.
Jos joku on väärässä, niin sitten systeemi, mutta mun mielestä on ihan turha mussuttaa jos ihmiset käyttää hyväkseen ne oikeudet, jotka heille kuuluu.
Alkuperäinen kirjoittaja 11:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja meilläpäin näin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä muakin ihmetyttää miksi 2 vuotias viedään tarhaan vaikka itse on kotona vauvan kanssa?? Ei varmaan virikkeiden takia tarvitse viedä(
Miten niin läpi sormien??
Eikö tuollakin äidillä ole ihan tasan sama OIKEUS siihen hoitopaikkaan, kuin työssäkäyvälläkin?! Ei hän siinä mitään väärin tee.
Jos joku on väärässä, niin sitten systeemi, mutta mun mielestä on ihan turha mussuttaa jos ihmiset käyttää hyväkseen ne oikeudet, jotka heille kuuluu.
peesi