Suuttuiko mun mies aiheesta?

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
v
Valmistuitko lähihoitajaksi vuonna 2008 vai aiemmin? Jos aiemmin, niin olisi jo korkea aika hakea töitä. Jos lähihoitajan työ ei kiinnosta, niin sitten jotain muuta.

Millaiset suunnitelmat sinulla on tulevaisuuden suhteen? Mies hyväksyy ajatuksesi varmasti paremmin, jos voit esittää hänelle jonkinlaisen suunnitelman siitä, mitä aiot tehdä tulevaisuudessa ja milloin.
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytteli:
Pidä vaan oma pääs ja ole vielä kotona jos haluat olla lapsen kanssa jos taloudellinen tilanne sen sallii ja sitten haet jotain semmoista paikkaa mistä pidät ja joka ois sopivalla paikkakunnalla.
No tuo neuvo nyt menee niiiiiiiiiiiiiiiiiiin metsään kuin olla ja osaa mun mielestä!! Niin pitkään kun mies on talouden pääasiallinen (AINOA) elättäjä, niin kyllä miehelläkin on sanansa sanottavana asiaan! Se taloudellisen tilanteen salliminen tai sallimatta jättäminen kun on yhtä kuin miehen mielipide asiaan useimmissa perheissä...
Mies siis saa mielestäsi päättää, mihin töihin nainen menee, millä palkalla, milloin ja mihin vuoroihin? Paskat sanon minä. Ja tuo sinunkin väitteesi menee aika lailla metsään, meidän perheessä katsos mullakin on tulot, vaikka olenkin kotona. Ja mies ei todellakaan ole AINOA elättäjä!
eli sä hyväksyisit sen että miehes ilmottais nyt jäävänsä kotiin hoitamaan lasta, koska ei huvita olla työelämässä tekemässä duunia mitä ei halua ja sellaisella palkalla ja niillä työajoilla? sä hyväksyisit sen että miehes päättäis ryhtyä taiteilijaksi?
meneekö teillä menot puoliksi? onko miehesi tyytyväinen nykyiseen rahatilanteeseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytteli:
Pidä vaan oma pääs ja ole vielä kotona jos haluat olla lapsen kanssa jos taloudellinen tilanne sen sallii ja sitten haet jotain semmoista paikkaa mistä pidät ja joka ois sopivalla paikkakunnalla.
No tuo neuvo nyt menee niiiiiiiiiiiiiiiiiiin metsään kuin olla ja osaa mun mielestä!! Niin pitkään kun mies on talouden pääasiallinen (AINOA) elättäjä, niin kyllä miehelläkin on sanansa sanottavana asiaan! Se taloudellisen tilanteen salliminen tai sallimatta jättäminen kun on yhtä kuin miehen mielipide asiaan useimmissa perheissä...
Mies siis saa mielestäsi päättää, mihin töihin nainen menee, millä palkalla, milloin ja mihin vuoroihin? Paskat sanon minä. Ja tuo sinunkin väitteesi menee aika lailla metsään, meidän perheessä katsos mullakin on tulot, vaikka olenkin kotona. Ja mies ei todellakaan ole AINOA elättäjä!
En mä niin sanonut. Vaan että minusta on keskusteltavissa oleva asia ja MOLEMMILLA on siihen sanasensa sanottavana. Enkä mä sanonut, että sun pitää mennä siihen työhön mitä mies määrää, mutta ei minusta nainen yksin voi päättää lapsenhoitoa ja yhteistä taloutta kokevista asioista ilman miehen mielipidettä... Ja mä en sanonut että TEILLÄ mies on ainoa elättäjä, vaan että tarkoitin että useimmissa perheissä mies on pääasiallinen ja monesti jopa se ainoa elättäjä...

Mä nimenomaan sanoin, että mies suuttui aiheetta, mutta pientä joustoa sunkin puolelta voisi harkita...
 
ina
Mun mielestä ei kannata hakea töitä, jotka ei kiinnosta. Ja onhan teidän lapsikin vielä pieni. Kyllähän sä lähihoitajana, pystyt tekemään ihan päivätyötäkin. Ekana nyt tulee mieleen lastenhoitajana päiväkodissa. Mun mielestä teidän kannattaisi puhua siitä muutosta. Jos siis meinaatte muuttaa, niin muuttaisitte ja sitten rupeaisit ihmettelemään löytyiskö sieltä töitä.

Ja oon samaa mieltä, että yhteisen lapsen hoito käy työstä. Meillä on sen verran asuntolainaa, että periaatteessa tarvitaan molempien palkka. Mut jos mies tienais enemmän niin sen puolesta voisin olla kotona. Mutta tienaa sen verran että on suostunut kolmanteen lapseen ja jos tärppää niin kyllä sitten pari vuotta kotosalla voin olla :)

Mutta sopikaa nyt riitanne/kinanne ja puhukaa asioista. Toisen ajatuksia on vaikea lukea.
 
blaa
Blaa blaa blaa taas näitä juttuja! Totta kai sä ite päätät mitä paikkoja haluat itse hakea. Asiasta toki voi ja pitää keskustella, mut ei toista voi pakottaa tekemään töitä joissa ei halua olla.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mies siis saa mielestäsi päättää, mihin töihin nainen menee, millä palkalla, milloin ja mihin vuoroihin? Paskat sanon minä. Ja tuo sinunkin väitteesi menee aika lailla metsään, meidän perheessä katsos mullakin on tulot, vaikka olenkin kotona. Ja mies ei todellakaan ole AINOA elättäjä!
Kuka se teidän perheen elättäjä miehen ohella on? Exä? Yhteiskunta?
Minä olen toinen elättäjä.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Valmistuitko lähihoitajaksi vuonna 2008 vai aiemmin? Jos aiemmin, niin olisi jo korkea aika hakea töitä. Jos lähihoitajan työ ei kiinnosta, niin sitten jotain muuta.

Millaiset suunnitelmat sinulla on tulevaisuuden suhteen? Mies hyväksyy ajatuksesi varmasti paremmin, jos voit esittää hänelle jonkinlaisen suunnitelman siitä, mitä aiot tehdä tulevaisuudessa ja milloin.
Suunnitelmat ensinnäkin on, että lähtisin kouluun. Mutta mies ei anna mennä, koska siellä ei tienää :/ Olisin tahtonut lukea itselleni toisen ammatin, joka kiinnostaa. Fysioterapeutti kiinnostaa ihan sikana!
 
lueskelin kyllä enenevässä määrin hämmästyneenä näitä vastauksia :eek:

siis, te naiset täällä. ettekö te itse päätä elämästänne täysin, jotka neuvotte ap:ta töihin, joista ei pidä vain siksi, että hänen mies on suuttunut kun ap ei aio hakea paikkaa johon ei halua?

ap:lla on käsittääkseni vuoden ikäinen lapsi ja tahtoo hoitaa häntä kotona. sata pistettä tästä! lapsia tungetaan liian pieninä päiväkoteihin, kun vanhemmat ei jaksa hoitaa kotona.

ap:lle sata pistettä myöskin siitä, että ei hae työtä jota ei halua. sehän olisi aivan hullua! miksi edes hakea MITÄÄN töitä kun tahtoo hoitaa pientä lasta kotona.

tee ap juuri niin kuin kirjoitit ja keskustele miehesi kanssa asioista ettei tuollaisia turhia suuttumisia enää tulisi.
 
Ilkimys.
Alkuperäinen kirjoittaja blaa:
Blaa blaa blaa taas näitä juttuja! Totta kai sä ite päätät mitä paikkoja haluat itse hakea. Asiasta toki voi ja pitää keskustella, mut ei toista voi pakottaa tekemään töitä joissa ei halua olla.
Totta. Ei ketään voi pakottaa töihin. Aloittajan mieskin voisi jättää työnteon ja alkaa kaverina hoitaa heidän lastaan kotona.
 
Ilkimys.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mies siis saa mielestäsi päättää, mihin töihin nainen menee, millä palkalla, milloin ja mihin vuoroihin? Paskat sanon minä. Ja tuo sinunkin väitteesi menee aika lailla metsään, meidän perheessä katsos mullakin on tulot, vaikka olenkin kotona. Ja mies ei todellakaan ole AINOA elättäjä!
Kuka se teidän perheen elättäjä miehen ohella on? Exä? Yhteiskunta?
Minä olen toinen elättäjä.
Hoitovapaalla kerroit olevasi. Pimeänäkö teet töitä?
 
Ilkimys.
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
lueskelin kyllä enenevässä määrin hämmästyneenä näitä vastauksia :eek:

siis, te naiset täällä. ettekö te itse päätä elämästänne täysin, jotka neuvotte ap:ta töihin, joista ei pidä vain siksi, että hänen mies on suuttunut kun ap ei aio hakea paikkaa johon ei halua?

ap:lla on käsittääkseni vuoden ikäinen lapsi ja tahtoo hoitaa häntä kotona. sata pistettä tästä! lapsia tungetaan liian pieninä päiväkoteihin, kun vanhemmat ei jaksa hoitaa kotona.

ap:lle sata pistettä myöskin siitä, että ei hae työtä jota ei halua. sehän olisi aivan hullua! miksi edes hakea MITÄÄN töitä kun tahtoo hoitaa pientä lasta kotona.

tee ap juuri niin kuin kirjoitit ja keskustele miehesi kanssa asioista ettei tuollaisia turhia suuttumisia enää tulisi.
Ei kukaan, joka elää perhe-elämää, päätä täysin yksin asioistaan. Ihan yhtä suuri oikeus lapsen isälläkin on sanoa mielipiteensä hoitomuodosta ja jäädä halutessaan vaikka kotiin hoitamaan lasta. Eikö vuoden jälkeen olisi jo hyvä hetki vaihtaa vuoroa?
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytteli:
Pidä vaan oma pääs ja ole vielä kotona jos haluat olla lapsen kanssa jos taloudellinen tilanne sen sallii ja sitten haet jotain semmoista paikkaa mistä pidät ja joka ois sopivalla paikkakunnalla.
No tuo neuvo nyt menee niiiiiiiiiiiiiiiiiiin metsään kuin olla ja osaa mun mielestä!! Niin pitkään kun mies on talouden pääasiallinen (AINOA) elättäjä, niin kyllä miehelläkin on sanansa sanottavana asiaan! Se taloudellisen tilanteen salliminen tai sallimatta jättäminen kun on yhtä kuin miehen mielipide asiaan useimmissa perheissä...
Mies siis saa mielestäsi päättää, mihin töihin nainen menee, millä palkalla, milloin ja mihin vuoroihin? Paskat sanon minä. Ja tuo sinunkin väitteesi menee aika lailla metsään, meidän perheessä katsos mullakin on tulot, vaikka olenkin kotona. Ja mies ei todellakaan ole AINOA elättäjä!
eli sä hyväksyisit sen että miehes ilmottais nyt jäävänsä kotiin hoitamaan lasta, koska ei huvita olla työelämässä tekemässä duunia mitä ei halua ja sellaisella palkalla ja niillä työajoilla? sä hyväksyisit sen että miehes päättäis ryhtyä taiteilijaksi?
meneekö teillä menot puoliksi? onko miehesi tyytyväinen nykyiseen rahatilanteeseen?
Joo, hyväksyisin. Siinäpän alkaa vaikka miks jos kerran kiinnostaa enemmän (taiteilijan lahjoja sillä kyllä ei valitettavasti oo). Jos haluaa kotiin jäädä, niin sitten voisin itse harkita töihin menoa, koska ei tarvis viedä lasta hoitoon, mutta edelleenkään en menisi siihen työhön, johon mies haluaa minun menevän, mutta en itse halua. Maksan itse puolet vuokrasta (200?) maksan puhelinlaskuni (20?), ostan ruokaa puolella. Autoa en juurikaan käytä, joten sen huolto ei minulle kuulu, eikä se edes ole minun. Lainoja minulla ei ole. Sähkölasku ja vesilasku meillä niin pienet, että voin hyvin maksaa puolet. NÄIN!
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
lueskelin kyllä enenevässä määrin hämmästyneenä näitä vastauksia :eek:

siis, te naiset täällä. ettekö te itse päätä elämästänne täysin, jotka neuvotte ap:ta töihin, joista ei pidä vain siksi, että hänen mies on suuttunut kun ap ei aio hakea paikkaa johon ei halua?

ap:lla on käsittääkseni vuoden ikäinen lapsi ja tahtoo hoitaa häntä kotona. sata pistettä tästä! lapsia tungetaan liian pieninä päiväkoteihin, kun vanhemmat ei jaksa hoitaa kotona.

ap:lle sata pistettä myöskin siitä, että ei hae työtä jota ei halua. sehän olisi aivan hullua! miksi edes hakea MITÄÄN töitä kun tahtoo hoitaa pientä lasta kotona.

tee ap juuri niin kuin kirjoitit ja keskustele miehesi kanssa asioista ettei tuollaisia turhia suuttumisia enää tulisi.
no onhan sillä miehen mielipiteellä vähän väliä.. ei se ole nainen yksin joka päättää sen lapsen hoidon.. tai sen perheen elatuksen..
ja jos mies on sitä mieltäe ttä emäntä töihin niin silloin se on emännän mietittävä sitä työpaikkaa... tai hyväksyttävä se et mies ilmoittaa jäävänsä kotio hoitamaan lasta...
kuinkahan moni nainen täällä olis karjumassa jos mies ilmottais ettei tykkää työstään joten on parempi olla vaan kotona... ei halua olla sillä liksalal siinä paikassa... palkka lakkais juoksemasta... kuinka moni äiti täällä olis riemuissaan, tyytyväisiä?
 
ina
Sähän voisit kokeilla saada oppisopimuspaikan, oiskohan niitä fysioterapiapuolella. Silloin saisit myös palkkaa, vaikka se ei olekaan niin iso, mutta onhan se isompi kuin opintotuki.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytteli:
Pidä vaan oma pääs ja ole vielä kotona jos haluat olla lapsen kanssa jos taloudellinen tilanne sen sallii ja sitten haet jotain semmoista paikkaa mistä pidät ja joka ois sopivalla paikkakunnalla.
No tuo neuvo nyt menee niiiiiiiiiiiiiiiiiiin metsään kuin olla ja osaa mun mielestä!! Niin pitkään kun mies on talouden pääasiallinen (AINOA) elättäjä, niin kyllä miehelläkin on sanansa sanottavana asiaan! Se taloudellisen tilanteen salliminen tai sallimatta jättäminen kun on yhtä kuin miehen mielipide asiaan useimmissa perheissä...
Mies siis saa mielestäsi päättää, mihin töihin nainen menee, millä palkalla, milloin ja mihin vuoroihin? Paskat sanon minä. Ja tuo sinunkin väitteesi menee aika lailla metsään, meidän perheessä katsos mullakin on tulot, vaikka olenkin kotona. Ja mies ei todellakaan ole AINOA elättäjä!
En mä niin sanonut. Vaan että minusta on keskusteltavissa oleva asia ja MOLEMMILLA on siihen sanasensa sanottavana. Enkä mä sanonut, että sun pitää mennä siihen työhön mitä mies määrää, mutta ei minusta nainen yksin voi päättää lapsenhoitoa ja yhteistä taloutta kokevista asioista ilman miehen mielipidettä... Ja mä en sanonut että TEILLÄ mies on ainoa elättäjä, vaan että tarkoitin että useimmissa perheissä mies on pääasiallinen ja monesti jopa se ainoa elättäjä...

Mä nimenomaan sanoin, että mies suuttui aiheetta, mutta pientä joustoa sunkin puolelta voisi harkita...
Joustoa, jep! Siinä puhut totta, ja me muutama viikko sitten miehen kanssa tultiin yhteistuumiin sellaisen asian kanssa, että hoidan lapsen kotona vielä syksyyn saakka, sitten katsotaan elämää eteenpäin, mihin lähdetään, menenkö töihin vaiko opiskelemaan. Nyt se samperi vaatii mua menemään täällä töihin, jotka mua ei edes kiinnosta :(
 
Ilkimys.
Kovin realistisen kuuloinen suunnitelma. Odotetaan syksyyn ja katsotaan sitten, huvittaako rouvaa mennä töihin vai opiskella. Ai hitto, milloinkas niihin kouluihin piti hakea? Voi harmin paikka!
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Valmistuitko lähihoitajaksi vuonna 2008 vai aiemmin? Jos aiemmin, niin olisi jo korkea aika hakea töitä. Jos lähihoitajan työ ei kiinnosta, niin sitten jotain muuta.

Millaiset suunnitelmat sinulla on tulevaisuuden suhteen? Mies hyväksyy ajatuksesi varmasti paremmin, jos voit esittää hänelle jonkinlaisen suunnitelman siitä, mitä aiot tehdä tulevaisuudessa ja milloin.
Suunnitelmat ensinnäkin on, että lähtisin kouluun. Mutta mies ei anna mennä, koska siellä ei tienää :/ Olisin tahtonut lukea itselleni toisen ammatin, joka kiinnostaa. Fysioterapeutti kiinnostaa ihan sikana!
Lähihoitajan työssä saisit hyvää työkokemusta fysioterapeutin ammattia varten. Siinä mielessä sinun ei kannata heittää kokonaan lähihoitajan työtä pois mielestä.

Onko miehesi ottanut huomioon, mitä vuorotyön tekeminen vaikuttaa miehen menemisiin? Hänhän joutuisi hoitamaan lasta ja viemään lasta hoitoon.
 
mlps
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mun suora näkemys asiaan on, että on kohtuutonta tulla vaatimaan toiselta, että menet sinne ja sinne työpaikkaan. En minäkään vaatisi miehestäni menemään töihin, jotka ei kiinnosta.


Niin, vai pitäskö sitteki vaatia, että lähtee sekin johonki mistä maksetaan 5000 kuussa, vaikka se ei siitä pitäs. Töitä tehdään oikeesti elämässä melkeen puolet valveilla olo ajasta, joten minusta sen pitää olla sellainen, josta pitää!
Joo, mut sitä voi vaihtaa työpaikkaa sitten kun löytää mieleisemmän. Ja paremmat mahikset on löytää töitä, kun on takana työkokemusta...vaikka sitten ihan eri alaltakin. Irtisanomisaika on kuukausi kun työntekijä haluu vex ja jos on lomia pitämättä saattaa päästä aiemminkin eli jos työ alkaa korpeemaan liikaa niin aika äkkiä siitä eroon pääsee.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mies siis saa mielestäsi päättää, mihin töihin nainen menee, millä palkalla, milloin ja mihin vuoroihin? Paskat sanon minä. Ja tuo sinunkin väitteesi menee aika lailla metsään, meidän perheessä katsos mullakin on tulot, vaikka olenkin kotona. Ja mies ei todellakaan ole AINOA elättäjä!
Kuka se teidän perheen elättäjä miehen ohella on? Exä? Yhteiskunta?
Minä olen toinen elättäjä.
Hoitovapaalla kerroit olevasi. Pimeänäkö teet töitä?
Kuule, mulla ainakin on hoitoraha, lapsilisä... En tiedä sit susta. Ehkä kela ei vaan pidä susta ;)
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Kovin realistisen kuuloinen suunnitelma. Odotetaan syksyyn ja katsotaan sitten, huvittaako rouvaa mennä töihin vai opiskella. Ai hitto, milloinkas niihin kouluihin piti hakea? Voi harmin paikka!
No, sä et taida tietää, että kouluihin voi hakea syksylläkin, ja aloittaa opiskelut vuoden alusta.
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mies siis saa mielestäsi päättää, mihin töihin nainen menee, millä palkalla, milloin ja mihin vuoroihin? Paskat sanon minä. Ja tuo sinunkin väitteesi menee aika lailla metsään, meidän perheessä katsos mullakin on tulot, vaikka olenkin kotona. Ja mies ei todellakaan ole AINOA elättäjä!
Kuka se teidän perheen elättäjä miehen ohella on? Exä? Yhteiskunta?
Minä olen toinen elättäjä.
Hoitovapaalla kerroit olevasi. Pimeänäkö teet töitä?
Kuule, mulla ainakin on hoitoraha, lapsilisä... En tiedä sit susta. Ehkä kela ei vaan pidä susta ;)
niin no, ethän sä siis itse elätä ;)
ja ne rahat ei ole paljoa.. lapsilisä on lapsen rahoja, ei sun.. eli miehellä ihan yhtä suuri oikeus käyttää niitä kuin sullakin...
 
vieras
No ihan aiheettomasti suuttui mun mielestä. Mä ainakin olen sen verta pirttihirmu että tahdon että meillä hoidetaan pienet lapset kotona ja mies saa sen verran olla mies että "elättää" meidät, siis kun minä hoidan meidän yhteisiä lapsia ja yhteistä kotia sillä aikaa. Toki jos mies haluaa kotiin jäädä niin sitten jääköön ja minä menen töihin. Mutta siittä yhtälöstä ei tuu mitään jos kumpikaan ei ole valmis tekemään kumpaakaan. Kun jotkut täällä vetoaa että mitä jos mies ilmottas ettei jaksa töihin mennä.... Eihän tässä siitä ollut kysymys edes.

Itse olen muuten lh ja en myös tykkää monesta tän alan työstä, mutta itselle sopivia paikkoja on ollut päiväkodit ja iltapäiväkerhot, sekä kouluavustajan työt- säännöllistä päivätyötä. Palkkaus ei tietenkään kerhoissa ja koulussa ole kova mutta työpäivät onkin usein lyhyempiä. Kannattaa harkita ens alkuun :)
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Valmistuitko lähihoitajaksi vuonna 2008 vai aiemmin? Jos aiemmin, niin olisi jo korkea aika hakea töitä. Jos lähihoitajan työ ei kiinnosta, niin sitten jotain muuta.

Millaiset suunnitelmat sinulla on tulevaisuuden suhteen? Mies hyväksyy ajatuksesi varmasti paremmin, jos voit esittää hänelle jonkinlaisen suunnitelman siitä, mitä aiot tehdä tulevaisuudessa ja milloin.
Suunnitelmat ensinnäkin on, että lähtisin kouluun. Mutta mies ei anna mennä, koska siellä ei tienää :/ Olisin tahtonut lukea itselleni toisen ammatin, joka kiinnostaa. Fysioterapeutti kiinnostaa ihan sikana!
Lähihoitajan työssä saisit hyvää työkokemusta fysioterapeutin ammattia varten. Siinä mielessä sinun ei kannata heittää kokonaan lähihoitajan työtä pois mielestä.

Onko miehesi ottanut huomioon, mitä vuorotyön tekeminen vaikuttaa miehen menemisiin? Hänhän joutuisi hoitamaan lasta ja viemään lasta hoitoon.
Hmm, totta. Ja vielä sekin tässä on, että mies tekee tällä hetkellä jo vuorotyötä. Tekee siis iltaa ja aamua vuoroviikoin. Joten senkin puolesta olisi lapselle sääli, jos molemmat vanhemmat tekee vuorotyötä.
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:
Kovin realistisen kuuloinen suunnitelma. Odotetaan syksyyn ja katsotaan sitten, huvittaako rouvaa mennä töihin vai opiskella. Ai hitto, milloinkas niihin kouluihin piti hakea? Voi harmin paikka!
No, sä et taida tietää, että kouluihin voi hakea syksylläkin, ja aloittaa opiskelut vuoden alusta.
eli sä et oo päättänyt mitä haluat tehdä ja milloin... kunhan olet ja hengailet kun miehes käy töissä.. kait kuulut viel niihin naisiin jotka vaatii miestä osallistumaan kotitöihin palkkatyön lisäks..
 

Yhteistyössä